Sebastian Vettel je slavio na noćnom spektaklu po ulicama Singapura i time povezao treću uzastopnu pobjedu za Ferrari. Nijemac je do pobjede došao zahvaljujući ranom zaustavljanju u 20. krugu što mu je donijelo vodstvo utre. Drugi je završio Charles Leclerc, dok je podij još popunio Max Verstappen.
Četvrti je završio vodeći vozač u prvenstvu Lewis Hamilton nakon slabog strateškog nastupa Mercedesa. Njegov momčadski kolega i najbliži pratitelj u prvenstvu, Valtteri Bottas, završio je peti.
Alexander Albon je završio šesti, a na sedmom mjestu je završio Lando Norris nakon što je čitavu utrku čvrsto držao sedmo mjesto. U krugu osvajača bodova su se još našli Pierre Gasly, Nico Hulkenberg i Antonio Giovinazzi. Čak tri Safety Cara su obilježili drugi dio utrke, a iz utrke su odustali Stroll, Perez i Raikkonen.
Iduća utrka je za tjedan dana u Rusiji.
TIJEK UTRKE:
Nekoliko minuta nakon 14:10h po hrvatskom vremenu ugasila su se crvena i krenula je VN Singapura, pravi spektakl u F1 kalendaru. Start za vodeće prošao je bez promjene u pozicijama. Leclerc je glatko zadržao prvo mjesto dok je Vettel izazvao Hamiltona za drugo mjesto, ali bez veće opasnosti za Britanca. Nico Hulkenberg, George Russell i Carlos Sainz morali su već u prvom krugu u boks nakon incidenta u prvom zavoju. Međutim, Španjolac se zadržao u boksu čak 42 sekunde i već je u trećem krug imao krug zaostatka za vodećima. Drugi McLaren, Lando Norris, ima više sreće i nalazio se na sedmoj poziciji.
U trećem krugu se, po običaju, dozvolila upotreba DRS-a. Leclerc je izgradio 1.2s prednosti tako da nije bio ugrožen od strane Hamiltona. Nakon devet krugova vodeća šestorica iz ‘Velike trojke’ su se malo odvojili od ostatka grida, ali između njih su bili sitni zaostatci. Vodećeg Leclerca i šestoplasiranog Albona dijelilo je samo nešto više od pet sekundi
Daniil Kvjat, koji je par krugova ranije izgubio pozicije od Ricciarda i Strolla, u 12. krugu odlazi u boks i umjesto mediuma stavlja hard s gume. Najveći problem za vodeće vozače je to što bi upali u gužvu u sredini poretka, tako da će svi produžiti prvi stint.
RACE ORDER (LAP 15/61)
A handful of pitstops complete…#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/dVONNWAp3e
— Formula 1 (@F1) September 22, 2019
Napokon smo vidjeli malo akcije u 19. krugu kada su Vettel i Verstappen postali prvi od vodećih vozača koji su otišli u boks. Ferrari je dobro procjenio Vettelovo zaustavljanje, vratio se na stazu kao deseti bez prometa ispred i iza sebe. Verstappen je izašao tri sekunde iza Nijemca, kao 12., ali je do kraja kruga uspješno prestigao Hulkenberga.
Krug poslije Leclerc odlazi u boks, ali se na stazu vraća iza Vettela! Undercut se odlično isplatio za Nijemca koji je prije boksa bio treći s više od tri sekunde zaostatka, a zaredao je i dva najbrža kruga utrke. U 23. krugu Valtteri Bottas odlazi u boks, vratio se kao 9. iza Vettela, Leclerca i Verstappena za kojim zaostaje 6.3 sekunde. U vodećoj trojki su se još, osim Hamiltona, nalazili Giovinazzi i Gasly.
LAP 21/61
Leclerc pits… and rejoins BEHIND team mate Vettel! 😱#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/UYNoRDlWrv
— Formula 1 (@F1) September 22, 2019
Na kraju 26. kruga Hamilton napokon odlazi u boks po svježe gume. Na stazu se vraća kao osmi, šest sekundi iza Verstappena i neposredno ispred momčadskog kolege Bottasa. Na svoj bolid je bio stavio hard gume (kao i vozači oko njega), a za teoretskim liderom utrke Vettelom zaostaje osam sekundi.
U 30. krugu Vettel agresivno prolazi Gaslyja za drugo mjesto u utrci, a došlo je čak i do manjeg kontakta između dva bolida. Vettel ubrzo bez problema stiže i Giovinazzija za prvo mjesto utrke, a njegova agresivnost bi mu se mogla itekako isplatiti jer je izgradio 4.9 sekundi prednosti ispred Leclerca koji ima više poteškoća s vozačima koji još nisu bili u boksu. Zaostatak između Vettela i Albona iznosi 13 sekundi u 33. krugu, a Giovinazzi ostaje jedini vozač koji još uvijek nije bio u boksu. Talijan vozi već 34. kruga na svojim soft gumama.
Po prvi puta na ovogodišnjem izdanju VN Singapura na stazu izlazi Safety Car zahvaljujući Georgeu Russellu i Romainu Grosjeanu. Russell je u 36. krugu s unutarnje strane prestigao Grosjeana koji nije na vrijeme stisnuo kočnicu i time je poslao Williams u zid.
⚠️ SAFETY CAR DEPLOYED (LAP 35/61) ⚠️
Grosjean and Russell collide, and the Williams is out
RUS: " ******… I shouldn't be surprised"#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/V14BQfZX2I
— Formula 1 (@F1) September 22, 2019
Krajem 40. kruga Safety Car se povlači u boks i time je krenuo juriš do kraja utrke. Ferrariji su vodili utrkom ispred Verstappena, Hamiltona, Bottasa i Albona. Restart utrke je prošao mirno, jedino je Gasly prestigao Strolla za 11. mjesto. Nijedan vozač nije htio uzeti rizik i odmah nešto pokušati. Stroll je nakon okršaja s Gaslyjem ogrebao zid zbog čega je zaradio puknuće gume pa je morao u boks po novi set i po prvi puta ovu utrku Sainz neće ući kao posljednji u novi krug.
U samo tri kruga ova nedjelja se pretvorila u noćnu moru za Racing Point. Sergio Perez je zaustavio svoj bolid na stazi zbog mehaničkog problema i u 44. krugu na stazu izlazi još jedan Safety Car. Utrkivanje se nastavilo u 48. krugu i nije bilo okršaja među vodećima. U borbi za 12. mjesto je došlo do dodira između Kvjata i Raikkonena i Finac se morao povući iz utrke. Utrka se po treći put nastavila u 52. krugu, a restart je, isto po treći put, prošla bez okršaja između vodećih vozača.
Nije bilo bitnijih okršaja na stazi do kraja utrke, što znači da Vettel dolazi do prve pobjede nakon više od godinu dana i VN Belgije, a zahvaljujući drugom mjestu Leclerca, Ferrari postaje prva momčad u povijesti ove utrke s dvostrukim slavljem. Nijemac je također osvojio nagradu za Vozača Utrke.
Race winner – and your Driver Of The Day 🏆
A great Sunday in Singapore for Seb 👌#F1 #SingaporeGP pic.twitter.com/T0NSDCRmrO
— Formula 1 (@F1) September 22, 2019
ferrari je teška prdina bara ,ham – opet prvak ,merc opet konstrukorski prvak ,to sto sad imaju brzinu vec je kasno
Odakle sad ti?..Gdje te je ubralo?..Hahahaha!
Bravo za ferrari…mercedes prvi put bez postolja ove sezone…moglo bi se reci da je utrka bila i zanimljiva obzirom na takav tip staze…
Vidi se da pratis formulu, svaka cast 😂
Inace moj komentar je bio u vezi merc prvi puta bez postolja ove szone. A sto je bilo u njemackoj?
U njemackoj su obojica merca iali incidente a time i probleme…u singapuru je bila cista utrka za njih i ostali bez postolja…zato sam napisala prvi put bez postolja… 😉
Tocno to, borbe na stazi je bilo vise nego prosle god , barem od 8 mjesta pa nanize, puno grube borbe i pretjerivanja (kad su vec ovi naprijed bili dosadni). Svejedno pljuga od staze i mijenjo bi ju za tursku da smijem birati ofkors 🙂
Meni je draza malezija….ali sto nam to vrijedi kad nece nijednu vratiti….a sljedeu micu njemacku 🙁 a dolazi vijetnam….mislim da ce biti dosadna staza
Ulicne utrke su u banani, ali taj zadnji zavoj prije ciljne ravnine u vijetnamu se cini kao da dozvoljava 2 “idealne” putanje i tu se stvara velika sansa za napad na ravnome. Cak je pravac toliko dug da bi mogli gledati 2x zamjene pozicija! Ali treba vidjeti u praksi naravno. A gubitak njemacke je veliki minus i vozaci se slazu da netreba izbaciti europske utrke, korijen sporta.
Nisam uopće pristalica teorija zavjere,no dio komentara Gorana Dijakovića sa ovog foruma,je intrigantan i pomalo logičan.
Beskrajna dominacija Mercedesa nikome ne koristi, pa ni Mercedesu. Tako je lako moguće da je iznenadno uspinjanje Ferrarija i mala kuhinja FIA-e u stilu nenadmašnog kuhara Bernie Ecclestonea.
prvo pozdrav svima. nikako da se priključim, a redovito pratim komentare više manje aktera u komentarima. napokon ferrari 1, 2. i to na na neočekivanoj stazi za nas, a merc je trebao tu sve odnjeti uz rbr. vidjelo se još nakon qual kakvo je kiselo i u nevjerici imao lice Hamilton, jer nije očekivao da ferrari bude jak. vjerujem da su se i u ferrariju ugodno iznenadili perfomansama. koje su vjerojatno zaslužne zbog preinaka na prednjem krilu. ako je to sve zbog tog krila na ovakvoj stazi dobio bolji grip po zavojima, onda bi tom inženjeru morali dati da si… Read more »
Sve si odlično prokomentirao..malo o nadogradnjama..modificiran je nos a ne krilo..znači nosači krila ispod nosa i protok zraka oko i ispod onog prednjeg nosića..tu je ugrađen kao mali flap..spoiler..samo krilo je vjerojatno podešeno na više downforcea zakretanjem flapova..krilaca..ali nije ništa vizualno mijenjano..dosta preinaka je učinjeno na podnici bolida..set up i balans bolida je bio maksimalno dobro podešen.
u naravi se taj cijeli dio zove prednje krilo, nebitno jel je to dio nosa ili dio krilaca na kojem su radili prinake. naravno da znam te detalje, jer su svuda prezetirani.
Sve OK. Pozdrav!
a ako smo već kod raznik krilaca, krilćica i zagrilaca, to bi trebalo sve počupati i zabraniti. dati im jednostavno jedno krilo profilirano, a ne sa hrpom raznih izadanka krilćica.
Ovakvo krilo više neće postojati od 2021.g. kad nastupaju nova pravila. Prihvaćen je “ground effect” koncept bolida tako da krila gube na važnosti, zapravo im se smanjiva, reducira uloga. U ovom današnjem konceptu bolida prednje krilo je igralo najveću ulogu i ujedno stvaralo najveće probleme kod praćenja i pretjecanja jer bi u zavjetrini iza bolida gubilo downforce. Volio bih da su potpuno izbacili prednje krilo kao 1982.g. u zadnjoj sezoni “ground effect” bolida. Ovaj novi koncept je zapravo hybrid između ova dva koncepta, tako da će ostat prednje krilo i imaće određenu ulogu, ali ne kao dosad.
Hmmm kako sad ovi sto navijaju za Mercedes sute kad se ide na ruku Hamiltonu. Kad Ferrari ima momcadske oderdbe onda drvlje i kamenje po Ferrariju a kad Bottas dobije naredbu iz boxa da uspori da Ham izađe ispred njega nikome nista
Postoji objašnjenje za taj potez a zove se Albon koji je bio odmah sekundu iza Bottasa i da Bottas nije usporio Hamilton bi izašao iza obadvojice a pošto je Albon već odradio box teško bi ga bilo obići na ovoj stazi do kraja trke!!!
Hahaha hahaha daj West nemoj lagati samog sebe
Treba znat trku gledat i pratit između ostalog a ne blejat u ekran ko tele!!!Ako imaš mogučnost pogledaj ponovo pa ćeš vidit o čemu pričam.
Ne interesira me to, mene iskreno nikad ne interesiraju druge ekipe, ko vas naprimjer šta uvijek imate potrebu komentirati sve vezano za Ferrari, ja gledam Ferrari za druge me briga šta rade
west 44 to da je uradio Ferrari ne bi se sjetio da je Albon bio na 1sec iza, isto tako kenjas kad Ferrari zamjeni poziciju a kad Bottas propusti Ham nista ne komentiras. Ako ce mo realno gledati zna se ko je osvojo naslov i cestitam mu na tome. Kad Ferrari ide na ruku jednome vozacu onda kenjas a kad Mercedes ide na ruku Hamiltonu onda sutis i opravdavas….
Pa naravno da postoji objašnjenje..neće momčad radit protiv sebe..najviše mi smeta kada netko nestručan kritizira ovakve postupke..ista stvar je bio potez Ferrarija..a vozači kojima se to ne sviđa neka idu negdje drugo gdje će im biti bolje.
Ja sam davno napisao da na ovom portalu činjenice i realne situacije ne znače apsolutno ništa a to znači ako ja gore napišem šta je razlog Bottasovog usporavanja(službeno objašnjenje) i zato dobijem 8 minusa za koje me boli k…. onda znači da postoji 8 debila za koje istina i činjenice ne znače ništa nek se povode niskim strastima i s takvima neću uopće da razgovaram ozbiljno nego na podjebavanje i zajebanciju. Ima par likova ovdje koji kad hoće da se uhvate za glavu nemaju se zašta uhvatit!!!
Vidiš kako se sad slažemo. Ovo što si ti napisao kao da sam ja napisao. Poučen ovim nadam se da ćeš ubuduće biti korektan ..barem prema meni..a oni koji to ne zalužuju, jednostavno ne zalužuju..ja im to vratim u “njihovim opancima”.
Pardon..Ovo s mi na tipkovnici šteka, mislio sam na izraz “zaslužuju.”
Drago mi je zbog Vettela…trebala mu je pobjeda….odvozio je bez greske…
Prije svega sjajna voznja oba Ferrarija, a posebno Vettela. U jednom krugu nadoknadio toliku razliku, nakon 3 SC se uspio odvojiti,… Mercedes takticki izgubio utrku, a Ferrari moram priznati totalno iznenadjenje. Cini se da bi zaista mogli gledati sezonu kakvu smo ocekivali od pocetka. Sto se tice ove situacije sa boxom. Iskreno mislim da ni u Ferrariju nisu ocekivali da ce Vettel biti toliko brzi, jer da nije bio mislim da bi dobio naredbu da pusti Leclerka. Ovaj momak me svojim reakcijama negativno iznenadio, to moram priznati. Imas 21 godinu i dobijes priliku u Ferrariju, a onda na onakav nacin… Read more »
Naime. Namece se jedno tesko pitanje za ove navijace Luje i Mercedesa sto konstantno pljuju po Ferrariu i navijacima Ferraria. Kad Lujo prede u Ferrari dali budu navijali za Luju i Ferrari ili ce ostat takvi kao i dosad.
jos sljededecu sezonu da odvozi za merc i onda ga mjenjamo za leclerca 😉
Daćemo vam Seba..trampa, staro za staro..ne može staro za novo..Hahahaha!
Ferari ima prednost u 2. dijelu sezone! Mora da sanjam! Svaka im cast sto su “preko noci” uzeli pobjedu na downforce stazi kao Singapore!
Još samo ovo da prokomentiram..pa laku noć! Malo sam se informirao o događajima na Pitwallu Ferrarija za vrijeme utrke. Seb je prvi pozvan u box da se napravi undercut prema Hamiltonu. Nitko nije imao primisli niti je itko očekivao da će za samo jedan krug Vettel nadoknadit 3,9 sec. zaostatka iza Leclerca. Kad je Leclerc izašao iz boxa iza Vettella nastala je mala pomutnja na Pitwallu Ferrarija. Razmišljali su što da urade..da im naredbom zamijene poziciju, ali su nakon kraćeg vijećanja odustali. Smatrali su da to nebi bilo korektno prema Sebu, a vidjeli su i da je brz kao i… Read more »
Nije bio brz kao…vec je bio daleko brzi. Mislim da je greska Vettela u q3 ustvari dala pole ovom momku. A onda i 3 prilike nakon SC nije mogao ni da mu pridje ni sa DRSom.
a gdje da ga pređe na toj blesavoj stazi!?
Slažem se.
@letecibalkanac…DRS je bio otvoren tek nakon 3eg SCa….
Sta bi ova dva ksd bi Ham presao u ferari XD
sad gledam vijesti i vele…. kontrovezna pobjeda (?!), kontrovezna je bila ona ferrarija u asutriji schumi i rubens i te fore… iako ne volim leclerca, odličan vozač je (za sada), međutim, mislim da ga treba ipak malo spustit na zemlju, ferrari je momčad i ona je tak odlučila kao i spa i sl… mislim da njega dere maxov sindrom…pun sebe, al realno, on nije još u poziciji da se ponaša kao gazda u kuči… ipak vettel četverostruki prvak i stariji je i duže je u SF, tak da… bolje bi mu bilo da šuti i vozi… doći če i njegovo… Read more »
Martine, potpuno si u pravu. Mali je sad na “sedmom nebu” i mora se spustit na zemlju. Mislim da tu neće bit problema, izgleda kao pristojan i odgojen dečko. Ponijelo ga je to što je stvarno brz i talentiran, ali mislim da danas nije bio u pravu kad se ljutio na poteze momčadi. Sve je odrađeno vrhunski u korist momčadi, inače bi u suprotnom na kraju poredak bio Leclerc, Hamilton, Vettel..sreća što Lujo nije prvi otišo u box.
upravo tako, kao što sam jednom napisao, imat će i on crnih momenata kao ranije ove godine, treba se koncentrirati na vožnju i gotovo… jer, ipak, on je tu zbog momčadi a nije momčad tu zbog njega…
Hej Mercedes. I need more power.
Gigiracing javi se..svom profesoru.. Jesam li opet sve pogodio?..Sigurno se češeš po glavi..Kako mu je opet uspjelo?..Znaš onu staru izreku? Čovjek i Magarac zajedno više znaju nego sam Čovjek..Tako Ja i Ti zajedno više znamo nego samo Ja..Hahahaha!
Eto najjaci si, nema dalje. Evo ti palac gore, gasim internet 😎
Nemo..nemoj, nedostajat ćeš mi. Kad nešto ne znaš slobodno me upitaj, nije sramota ne znat..sramota je biti bahat i rugat se nekome tko više zna.
Ma javim se ja brzo, mozda vec ovaj vikend 😎
O happy day…
Cekaj pa jel jucer nije bila neka najava pobjede. Receno je da u simulaciji trke su ovi neuhvatljivi. To kad vrtis razanj a zec je neuhvatljiv i trci po sumi. 90 ANNI DI EMOZIONI. FORZA FERRARI.
Ma to su se West i Klepesina samo šalili..stari vicmaheri..Hahahaha!
cestitke ferrariu!
steta za leclerca ali radi mira u momcadi morat ce se rijesiti jednog od njih.mislim da palako pocinje “rat” njih dvojice sta nece biti dobro za ferrari.
kako je lujo rekao: Trenutno žele više pobijediti nego mi i moramo uzvratiti udarac! ziva istina!!
U svakoj vrhunskoj momčadi postoji “team order”..Šef, Gazda..uglavnom onaj tko se pita i tko to sve plaća..on donosi odluke koje njemu odgovaraju..pa neće on radit sam protiv sebe..može i on nekad pogriješii, ali je ..Šef..Tako ti funkcionira zapadni svijet..svijet kapitala..a vi idite na Cubu ili u S. Koreu pa provodite socijalnu pravdu..tako je i sa vozačima..tko nije zadovoljan neka sreću potraži negdje drugo ako mu može bit..
vidio sam prosle sezone u monzi i singapuru kak se slusa sef!!
da vam nema leclerca mozda nebi imali niti jednu pobjedu ove sezone!
Dobivena bitka,rat odavno izgubljen!!! Za mene osobno jedna od najgorih staza,nikad kraja trci,obilaženje nemoguće,SC vani i kad treba i kad ne treba uglavnom fala Bogu prošlo.
Nebi oni prešli danas Ferrari da je neznam koja staza
Odavno su oni prešli Ferrari !!!
90 ANNI DI EMOZIONI. Prevedi si pa ces znat sto to znaci. Ti ocito pratis formulu od kad si cuo da se spominje Mercedes. To zad par god.
125 year of Mercedes Benz motorsport!!!Gdje ste vi od ovoga jajaro!!!
Sta su poceli sa biciklima.
A vidi dijete drago. Kad u svijetu spomenes Ferrari svi znaju o cemu je rijec. Kad spomenes Mercedes znas za aute i kamione.
Sto si nervozan.
Slušaj balonja kad cijeli svijet pogleda na tablicu prvenstva zna o čem se radi osim tebe i onog klauna potalijančenog!!!
Balonja. Dijete drago jos malo pa 50.
Tebi je kultura stran pojam. Znas sto je kultura. A da. Neznas
Moras ti jos puno radit na komunikaciji. Iz tvoje komunikacije reklo bi se malo iznad 20 i neke si.
Ajde jajaro namaži se kremom za reumu pa na spavanje,dosta te!!!
Kultura. Sjedi 1.
Joj West gubi kontrolu nad sobom čim nije sve kako bi on rekao još jedan dan u uredu, ahahhhahh nervoza lagana
Kakve veze ima ona karoca s motorom prije 125 godina i današnje utrkivanje? Utrkivanje tridesetih godina prošlog stoljeća, Mercedes Benz, Auto Union, Alfa Romeo..to je iskon..temelj auto utrka na najvišoj razini..vrhunac svjetske tehnologije..to poštivam..i doba iza 2.svj. rata..stvaranje današnje F1..opet Alfa Romeo, Ferrari i Mercedes..nažalost Mercedes je 1955.g. povukao, napustio F1 i vrhunski automoto sport..time je izgubio nekoliko generacija navijača.. Alfa se “prelila” u Ferrari i nestala kao vrhunski brand automotosporta..Ferrari od tada do sada..70 godina stalno u vrhu F1 tj. automotosporta..stvorio je vrhunski popularan i vizuelnu prepoznatljiv brand sa masom navijača po cijelom svijetu..Mercedes se takoreći tek nedavno vratio..razumijem… Read more »
Mercedes GP Petronas Formula One Team , Previous name Brawn GP , Previous name Honda Racing F1 Team , Brackley, Northamptonshire
bilo je razbijanja ali čista tsktučka utrka nije bilo duela na ovoj stazi je nemoguć pretjecati 3 safertya ulasci u boks ,, teska staza za pretjecanje nije mi bas draga i sad dolazi opet tilkederom soči nadam se da ce tamo bit napokon neka dobra utrka jer u sočiju kao i usibgapuru nismo gledali neke dobre utrke bravo vettel taktički odradeno zasluzio je pobjedu nakon vn kanade gdje su suci pogriješili ,nisam navijač ni ferarijsa ni mercedsa ali bolje da ima više različitih prvaka u sezoni a prvak je davno poznat
Svaka čast Ferrari i Vettel.Mercedes nije znao što bi,Lewis također.Zalutali u utrku.
Iako mislim da bi za Ferrari bilo bolje da je mali pobijedio,ali ovako će Vettel dobiti na samopouzdanju.
Nakon 1 sec u Mađarskoj Mercedes je očito dangubio a Ferrari mlatio.
Ferrari je napravio napredak ali moje mišljenje je ne da bi stigao Mercedes nego da bi ostao ispred Red Bulla i sačuvao drugo mjesto u prvenstvu a opet s druge strane Mercedes već duže vrijeme nema nikakve nadogradnje što se polako primječuje na stazi,dok Bullovi zasad statiraju u odnosu na crvene!!!
mozda vec rade na novom bolidu kada je ajmo rec titula u đepu
Vjerovatno rade .to i ja mislim!!!
Znači da su dobili upute o gumama?..Hahahaha!
tko,ferrari?
Ako rade na bolidu za iduću godinu onda su budale jer nit je sezona gotova nit će druge godine bit nešto drugačije, pravila ista, dakle bolid vrlo sličan ovome
uvijek ima mjesta za napredak
Sve cestitke ferariju na 1-2
Kasno Marko na Kosovo stiže!
Pa šest utrka je puno krugova i bodova, svašta može biti
Daj budi ozbiljan!
Ja sam uvijek ozbiljan i nema predaje ddo zadnjeg kruga. Šanse su minimalne ali dok postoje treba raditi i loviti zaostatak
Mislis na Helmuta Marka. Nije on sa Kosova. Njemac.
Ma da , mozda Bottas uzme titulu .
možda malo kasno sve to skupa… ali ovo je bilo j…. mamice
Bojao sam se red bulla prije 2 miseca,sad ferrari opasan..svaka cast ekipi iz ferraria…zasluzeno…mercedes mi malo izgleda šokirano…i ja sa njima
Napokon 1-2, cini mi se da su vettela pozvali da probaju zastiti leclerca od hamiltona a na kraju je ispalo da ih je prosao obojicu. Da je bilo mjesta vjerujem da bi vettel vratio poziciju jer je ipak Leclerc bio u prednosti biranja.
Konačno odlično odrađen posao, od vodstva, mehaničara i vozača. Jbg danas je Leclerc bio žrtva taktike, ali sjetimo li se Belgije gdje je Vettel loše prošao zbog taktike danas obrnuto ali sa najboljim mogućim rezultatom za ekipu. Samo tako, znao sam da nisu u Ferrariju ljudi glupi i da mogu odraditi utrku kako treba i složiti pobjednički bolid
Nisam htio komentirati prije ali ferkan u zadnje 3 do 4 utrke ima vrhunsku strategiju! Svasta jos necu dozivjeti 🙂 Bez uvrede fer navijacima.
Pa nakon Mađarske svi rade dobar posao izuzev vettelovog izleta u monzi. I reko sam već netreba micati Binotta prva sezona mu ovo na ovakvoj poziciji i treba nešto utrka da to sjedne na svoje mjesto. Nadam se samo da to nije kratkotrajno
Pa sigurno dobar poso rade na pitwalu u zadnje vrijeme i nedjeluje kao slucajnost. Ono prijasnjih sezona je bilo tesko za gledati shokovi i nevjerice pomjesane s cudjenjem xd. dakle nerade vise strateske gluposti a i bolid im je sada vidno brzi sto je super za prvenstvo, da je barem ovakva situacija bila od pocetka sezone.
Ako ništa drugo izgleda da će biti brutalno u zadnjih šest utrka.
🙏
Konačno, ein – deux, Beep!..Beep!..Winchester..Buum!..Buum!..Hahahaha!
Izgleda da binotto pomalo slaže kockice. Dobar temelj za iduću sezonu.
Drago mi je za Vettela, nije sto godina pobijedio. Savršeno je iskoristio undercut i isplatila mu se agresivnost kada je prelazio Strolla, Gaslyja i Giovinazzija. Odlično je odvozio.
Ferrari je još jednom nadmudrio Mercedes u taktiziranju – ne znam zašto su tako dugo zadržali Lewisa na stazi kada je track position od presudne važnosti. Svejedno, činili su mi se prespori za pobjedu, ali su mogli barem podij uhvatiti.
Žao mi je zbog Charlesa, ali bila je ispravna odluka pozvati Vettela u boks kako bi prestigao Hamiltona. Sedam bodova mu neće ništa značiti.
F1 je prilično zanimljiva zadnja tri mjeseca!
P.S., prava šteta što ćemo Grosjeana gledati i naredne godine.
Meni izgledalo da nije bilo sc 3 puta da bi Ferrari obisao Mercedesa za puni krug …. 🤣
Grande lavoro seb!!! Kralj Singapura se vratio
Netko je ipak uradio zadacu . Bravo Ferrari ! Zao mi crnog Senne mozda je upitno obaranje kojekakvih rekorda .