Lewis Hamilton u Mercedesu!

Nakon dugotrajnih špekulacija, napokon je potvrđen prelazak Lewisa Hamiltona u redove Mercedesove tvorničke momčadi, gdje će mu partner biti Nico Rosberg.

Sauberov Sergio Perez je u međuvremenu potvrđen kao Hamiltonova zamjena u McLarenu, dok je Michael Schumacher zasad ostao bez mjesta na gridu za iduću sezonu.

Perez i McLaren

Sergio Perez dolazi u McLaren nakon dvije sezone provedene u Sauberu, na sveopće iznenađenje javnosti. Perez je pomladak Ferrarijeve škole mladih vozača i svi su očekivali kako će s vremenom završiti u Ferrariju. Doduše, svi su mislili i da će Hamilton doživotno ostati u McLarenu, nakon što ga je McLaren školovao i obučavao od njegove 13-te godine.

Ferrarijev predsjednik Luca di Montezemolo više puta je izjavio kako Perez još nije dovoljno dobar za Ferrari no McLaren je imao različito mišljenje. Perez je ove sezone pokazao nekoliko odličnih vožnji, ukupno tri podija od kojih je u dvije utrke bio i blizu pobjede.

McLaren je osigurao Perezove usluge višegodišnjim ugovorom no nije poznata plaća koju će primati mladi meksikanac.

“Bio je to niz vrhunskih rezultata, tri podija i briljantni najbrži krug u Monaku koji su man pokazali kako Sergiu ne fali brzine i predanosti. Pažljivo smo pratili njegov napredak nekoliko mjeseci i, sada kada je dio Vodafone McLaren Mercedes momčadi, naš zadatak biti će ispolirati i razviti njegove vještine tijekom nadolazećih godina,” izjavio je direktor momčadi, Martin Whitmarsh.

“Uzbuđen sam što sam postao vozač Vodafone McLaren Mercedes momčadi. McLarenovo ime je jedno od najvećih u povijesti Formule 1. Više od 40 godina McLaren je bila momčad kojoj svaki vozač teži. Odrastao sam uz priče o Senninim trijumfima u McLarenu i počaščen sam što su me izabrali kao momčadskog kolegu za Jensona Buttona od 2013. pa na dalje,” dodao je Sergio Perez.

Hamilton i Mercedes

S druge strane priče, Lewis Hamilton odabrao je momčad Mercedesa i to na iduće tri godine. Financijski detalji nisu poznati no gotovo je sigurno kako je Mercedes, unatoč glasinama, ponudio veći iznos od McLarena ali i mnogo slobodnija prava što se tiče osobnih sponzorima. U konačnici, Hamilton će iz cijele ove priče izići mnogo bogatiji.

Sam predugovor je potpisan prije nekoliko tjedana ali postojala je klauzula o ostajanju momčadi u Formuli 1 tijekom idućih tri godine. Kada je Mercedes potvrdio svoj ostanak Hamilton je potpisao i finalni ugovor.

“Vrijeme je za nove izazove i uzbuđen sam što počinjem novo poglavlje vozeći za Mercedes AMG F1 momčad. Mercedes-Benz ima izuzetnu prošlost u motorsportu, zajedno sa strašću za pobjeđivanjem. Zajedno možemo dorasti novom izazovu. Vjerujem kako mogu pomoći srebrnim strijelama da izađu na pravi put i ostvarimo zajedničke ambicije o osvajanju svjetskog prvenstva,” izjavio je Hamilton.

Zaključak

Zanimljivo je kako se Hamilton odlučio za momčad koja od svojeg povratka u Formulu 1, pune tri sezone, ima tek jednu pobjedu. Čak je i ta pobjeda pod povećalom, zbog sumnje u jednakost guma početkom sezone. No ono što je Hamiltona povuklo u Mercedes je obećanje momčadi o snažnom razvoju bolida za 2014. godinu, godinu velikih promjena.

Hamilton se nada kako će Mercedes već iduće godine podići letvicu kako bi se mogao boriti pri samom vrhu ali čak i da se to ne dogodi, polaže nade u 2014. godinu. Dodajmo još i veću plaću te bolje uvjete za privatne sponzore, nešto što XIX Entertainment i Hamilton žarko žele, matematika je na strani Hamiltona i Mercedesa. Hamilton ima priliku pretvoriti sebe u prepoznatljivi brand i ako mu Mercedes pruži dovoljno dobar bolid, nema razloga da ne uspije u svojem naumu.

Treba i napomenuti kako je Hamiltona u njegovoj mladosti uz McLaren podržavao i sam Mercedes te ovo ipak nije prelazak u “neprijateljski” kamp.

Ovom objavom postalo je jasno i kako je Michael Schumacher trenutačno ostao bez vozačkog mjesta za iduću sezonu. Mercedes još nije objavio kakvi su njegovi planovi no postoji mogućnost kako će Schumacher ostati u momčadi na nekoj višoj funkciji. U Sauberu pak ostaje prazno mjesto, koje bi prema nekim glasinama trebao popuniti Jaime Algersuari.

Jedno je sigurno, Mercedes od iduće godine ostaje bez isprika za manjak pobjeda. Ako je bilo sumnje u vozače, sada je više neće biti. Sve osim pobjeda i borbe za naslov biti će podbacivanje i dodatni razlog za povlačenje iz F1.

Naravno, ne možemo očekivati takav rasplet već iduće godine ali ako Mercedes složi odličan V6 turbo motor i ubaci ga u solidan bolid, Hamilton bi mogao biti na konju.

Što je s Hamiltonovim nadama za naslov ove sezone?

Cijelu situaciju možda će najbolje objasniti jedan status na Twitteru kojeg je Martin Brundle napisao jutros.

Kocka je bačena.

444 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
F1 Neutral

Ovo sa Perezom je samo pokušaj ispravljanja neispravljivog. Hamilton je dijete McLarena i trebali su ga zadržati pod svaku cijenu.Perez je još uvijek (po mom mišljenju) neiskusan vozač ali,ponavljam,McLaren je morao reagirati brzo da barem pokuša ispraviti to što nisu uspjeli zadržati Lewisa (a morali su!) .Perez je samo “najbolji među jednakima” koji su bili dostupni u ovom trenutku…

Minus za McLaren

Memphis

Mercedes će ovime profitirat svakako, čak i ako hemač ne bude konkurentan za osvajanje naslova!

F1 neutral

Slažem se sa tobom zato šta je Lewis jedna vrsta branda.

Zoki

A svi ste graktali na starog Jordana da trabunja gluposti kad je najavio vijest prošli tjedan 🙂 Nije mi baš jasna Hamiltonova odluka ako isključimo lovu u cijeloj priči.. Nadam se da nije to napravio samo radi brendiranja sebe i sponzorskih ugovora.

Hanibal

Perez u Mclarenu? Nisam to očekivao ali mislim da je Sergio potencijal,ove godine je odvozil nekoliko odličnih utrka..Ako počne pobjeđivati možda se vrati VN Meksika na stazu Hermanos Rodriguez i da bolidi opet jure kroz strašnu Peraltadu,jedan od najboljih zavoja na svijetu,uz Eau Rouge u Spa i 130R u Suzuki.

Vitamin Petrov

Brawn i Lewis tandem, kao nekada Brawn i Schumi?

Brawn says Hamilton has not joined Mercedes because of money:
http://www.autosport.com/news/report.php/id/102923

avalon

ma da , vjerovatno ga je privukla mercedesova forma koja je u stalnom usponu ove sezone , pouzdan bolid prepun genijalnih rješenja koji mu daju prednost pred svima na stazi , a za 2013 . će imat i nešto šta drugi nemaju ispušni sustav s “coanda” efektom , ostat će bez svog DDRS-a koji je zabranjen u 2013. ali će valjda uspit iskopirat DDRS lotusa koji nije zabranjen . sve u svemu lewisa je privuka taj perspektivni bolid pun inovacija koji stalno napreduje , a ne jedan od najunosnijih ugovora novije F 1 … generalno = godišnji ugovor od 20ak… Read more »

Iceman

Mislim da je došlo vrijeme da se Schumi opet malo zacrveni, barem malo onako za kraj. Nikako mu ono sivilo nije stajalo. Nije to to… 🙂

elasticman

šteta što je otišo iz McLarena, baš mi je žao. i sad ga više nitko do kraja sezone neće podržavat u McLarenu.
mogao je još malo počekat,reć to pri zadnjoj ili predzadnjoj utrci. ah,ah ta formula,kakve sve transakcije

ibiza

boze sacuvaj , nista od toga svega

Alesi

Hamilton je ok, brz ima onu stvar medju nogama zna ga stisnuti i napraviti dobar rezultat ali nek se zahvali dobro Timi Glocku za titulu iz 2008-me jer bi davno vec gledali nekog drugog u Mclarenu. Bio je i KImi u vrhu sa Mclarenom ali nema titule i vrijeme je za rastajanje. Mercedes je od 1995-te u Mclarenu uzeli su samo tri titule….nek se zahvale Coulthardu za Belgiju 1998-me, nesreci Sumahera na SiLverstonu 1999-te i ponavljam Glocku 2008-me . Moglo je i bez te titule 2008-me da je Massa je uzeo pa bi onda mozda stigli rekord ferarrija 1979-2000 bez… Read more »

Icekkio

Slazem se sa svime osim : “Bio je i KImi u vrhu sa Mclarenom ali nema titule i vrijeme je za rastajanje.”
Naime Kimi je napustio McLaren , a ne McLaren njega , radi motora , taj covjek je toliko nesrece imao te/tih sezona da je to bilo tužno za gledati ….
A tadasnja glava McLarena R.D. ga je obozavao radi brzine , lik ga je volio kao sina i zabolilo ga je kada ga je Kimi napustio ….
😉

James Hunt

Alesi nije sve crno i bijelo, malo si pretjerao.

hmrkovic

Alesi, profulao si baš sve!

fiorano

Schumacheru bi bilo najbolje da ode u konačnu mirovinu iz koje se upoće nije trebao vraćati.

http://www.info-posao.com.hr

elasticman

hamilton je jedan od najboljih vozača,ali mislim da u mercedesu neće imati puno pobjeda. ali i mislim da on želi bolid koji se neće kvariti,razočaran je sa svim tim tehničkim pogreškama i kvarovima.

Jasmin

Red Bull:Vettel-Webber
McLaren:Button-Perez
Ferrari:Alonso-Raikonen
Lotus:Sutil-Grosjean
Mercedes:Hamilton-Rosberg
Sauber:Kovalainen-Alguesuari
Force India:Di Resta-Hulkenbeg
Williams:Maldonado-Bottas
Toro-Rosso:Ricciardo-Bianchi
Caterham:Van der Garde-Rosi
Marussia:Glock-Chilton
Hrt:De La Rosa-Clos
Postava za 2013

Icekkio

Alonso i Raikonen zajedno , nema Ferrari “cohones” da zazove raikonena , raikonen nece slusati odredbe pusti alonsa brzi je , i alonso ne moze podnijeti konkurenciju u istoj momcadi (jednostvno nije tip kojeg konkurencija tjera na bolje ,vec ga izbaciva iz takta ) . Prije ce slavonski brod zaplovit nego se to dogodi …..
A Lotus nema šanse da riskira sa dva mlada vozaca ….
Sve ispod je izvlacenje novih imena i povezivanja sa momcadima , od kojih ce se ostvariti 10 % i to vjerovatno ne ovim redom kojim su povezani …. 😉
sve najbolje 🙂

FERRARI

alosu nesmeta kokurecija nije mogo vise bit jer se nisu slagali oda hamilton i on hamilton jedva osvoio jedan naslov skoro mu ga oduze massa dok aloso ima dva i to u vladavini schumahera po tome se vidi ko je bolji vozac a i po ovoj sezoni sta je aloso izvuko iz ferrarija koi je zaostajo napocetku 1 sek a covjek je vodeci u prvestvu ja nenavijam ni za jednog vozaca vec za tim mislim da bi i lud shvatio ko je danas u f1 broj 1 vozac

Icekkio

Hahahahahaha , prvo postoji tocka i zarez , ne radi pravopisa nego da shvatim sto zelis reci , drugo nisam pisao o tome tko je bolji , mada da mislim da bi svatko shvatio tko je bolji . Alonso je u Ferrariju zavrsio samo i jedino radi banke Santander , a nisam negativno mislio kada sam rekao da ne podnosti konkurenciju , kao sportas znam da netko pozitivno reagira na konkurenciju u momcadi na istoj poziciji , a netko negativno , Alonsa pojede nervoza i pravi gluposti …. Prica previse , malo meda daje … Massa je loš jedino radi… Read more »

avalon

odakle ti ovo “alonso ne moze podnijeti konkurenciju u istoj momcadi (jednostvno nije tip kojeg konkurencija tjera na bolje ,vec ga izbaciva iz takta ) .” 2007. je u ekipi koja ga nije favorizirala do zadnje trke borija za titulu . u brazilu je massa starta sa P 1 , lewis sa P 2 , kimi sa P 3 i alonso sa P 4 . na kraju je massa sa P 1 pa na P 2 , a kimi sa P 3 skočija na P 1 …baš kako treba da kimi osvoji prvenstvo i ništa nije čudno samo…to je bija… Read more »

Icekkio

Ja ili sam lud , neshvacen i glup , ili neznam ? Svi pisete nesto sto nema veze sa onim sto sam ja rekao ( moje misljenje , ne znaci da tako svi trebaju misliti , niti da je to cinjenica ) . Da je Alonso bio “đek” pustio bi hamiltona 2007.god kosto je masa , kimi-a ( Bog mi je svjedok , da sam kao navijac Kimi-a zahvalan sto se to nije dogodilo ) , ali o tome pricam da taj spanjolac nije kolegijalan , i da mu jos jedan jaci vozac o njega stvara nevozu , a ne… Read more »

avalon

Icekkio… ne znam jesi li lud ili glup ( kako se pitaš ) …meni se čini da si neshvaćen čak i od samoga sebe . ako u komentaru 140. 1 kažeš da ferarri ( valjda misliš na alonsa ? ) nema cohones zazvat kimija i da je alonso tip kojega konkurencija ne tira na bolje nego ga izbacuje iz takta zašto se onda kažeš u komentaru 140. 1 . 4 “Da je Alonso bio “đek” pustio bi hamiltona 2007.god ” šta neko ko nema muda i konkurencija ga izbacuje iz takta treba puštat kad i tako “puca” pa je lewis… Read more »

Icekkio

Ajmo redom : (za ove tvoje gluposti sto pises , i nacin na koji pises treba imati živaca , ja ih trenutno polako gubim , jer od praznih rijeci na stranici o formuli 1 dosao si do pametovanja ) ” kažeš da ferarri ( valjda misliš na alonsa ? ) ” – pa evo neznam jeli ti to iz kave gledas moje misli ili ? ako sam rekao ferari onda mislim na ferari ne na alonsa ali ti si najpametniji pa oke 😉 drugo vec drugi put prepricavas utrku u Brazilu , ja bih te posavjetovao da je pogledas ,… Read more »

Goran

Icekkio ti meljes glupost covjece! Pa zasto bi pobogu alonso pustio hamiltona u brazilu kad je alonsu drugo mjesto donosilo naslov! Imao je nakraju utrke vise sanse da ce stici massu nego da ce hamilton preci dvojicu ispred sebe!

Icekkio

ma ja budala pa pišem tj. komentiram …..
vi pametni , ja tarzan 😉
alo čunjevi stojite iza testature i pišete o F1 nikad je vozili niste ili mozda jeste 10 krugova , ajde mirni budite nikad necete nigdje sa takvim stavom , f1 je jedno veliko moderno kruha i igara ali dok takvi kao vi ne shvacate , bolje onima koji zaradujemo na vama 😉

miha

iskopao sam informaciju da je Hamilton napustio Mclaren jer mu nisu dali da zadrzi orginal trofeje!

GT

…pa znal je kakva je politika McLarena, uostalom nakon 20 pobjeda i 48 postolja trebal se na to naviknuti.. Njega nekaj drugo u Mercedes vleče… ili pak tera!

brm

Lewis je odlican vozac i dovoljan mu je vrlo dobar bolid, ne i odlican, da bi se borio za naslov, sto Mercedes moze sloziti tako da ce se morati malo vise potruditi ali ce gotovo sigurno igrati vaznu ulogu u prvenstvu. Osim sto je odlican vozac ima i jednu, po meni manu, pati za jet-set kremom, sto se da zakljuciti po izboru djevojke, menagera i stila zivota, a to je zlatni uteg oko vrata koji se njemu svidja samo iz jednog razloga, zlatni je. To je razlog zasto mi se kao covjek ne svidja i razlog sto mi je drago… Read more »

sandi

… a Kobayashi umjesto Buttona. hihihi

Goran

Lewis will now have to be excommunicated from any McLaren developments and new knowledge for the next six races.The enemy within. Happy days >> ova poruka Brundlea je ipak meni glupa! Mislim da bi trebali se boriti svim snagama do kraja jer ipak su to mclraenovi trofeji a ne samo Lewisovi! Sami sebi stetu rade!

Marcos

Osobno sam fan Vettela. Lewisa nisam nikad baš mogao podnijeti,još od njegovog početka u f1,ono,smatral sam ga šminkerom,preseratorom itd.Još pogotovo dok je Massi uzel titulu u zadnjem zavoju. I svaki put kad bi odustal stiskao sam šake i veselio se… ali sad,dok malo prevrtim te njegove godine u Mcl mogu staviti ruku na srce i priznati da je Lewis zaslužio malo više od tog jednog naslova.; Koliko je samo Mclaren imao kolosalne pogreške gdje su izgubili naslove u par utrka, a da ne govorimo o ovoj sezoni i montaži guma. Možda čak i sada malo drugačije gledam na njega, i… Read more »

luka

O MOJ BOZE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! KRECEM PO REDU,HAMILTON U MERCEDESU ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!PARDON NA CAPS LOCK ALI OVO SE MORA PISAT TAKO JER NEVJEROJATNO :O Mercedes sprema nesto JAKOOOOOOO veliko……..PEREZ U MCLARENU?!!!!!!!!!!! o moj boze :O :O :O kakav dan kakav rasplet!!!!!!!! ali,to me ne zanima,zanima me gdje če živa legenda <3 <3 michael schumacher,gdje ce?!!!!!
Mihaele,legendo molim te dodi u ferrari,bio vozac ili inzinjer,ali se vrati u Maranello to je tvoj dom <3
Alonso-Mihael………
o moj boze pa cijeli grid bi bio MRTAV!!! molim te michael nejdi <3 <3

sandi

Šumi bi u tom slučaju osvojio manje bodova nego Massa

Edo

Bilo bi zanimljivo:
Ferrari: Alonso, Schumacher
McLaren: Kimi, Button
Mercedes: Hamilton, Rosberg
Red Bull: Vettel, Webber
😀

luka

nisi citao…
McLaren = Perez – Button !!!!

Edo

Kazem “bilo bi zanimljivo”,a ne da ce biti tako.

luka

onda ok ;)) ali znas sta bi jos bilo zanimljivo =
Ferrari – Alonso – Webber
McLaren Kimi – Massa
Red Bull – Hamilton – Vettel
Mercedes – Perez – Grosjean
Lotus – Schumi – Kobayashi

VILENJAK

Jeste li vi slipi ili vam nije jasno da žele u svakoj jačoj ekipi imati jednog svitskog prvaka, a stvarno i slip vidi da je Sumaher ostarija. Za ovo sta je napravija u Singapuru dobija je 10 mista, a oni jeb… Grozan zabranu jedne trke za slicno…

luka

Vilenjak govoris da smo slijepi,ti si slijep zar ne vidiš da maštamo ?!!! i govorimo sta bi bilo zanimljivo

Edo

Tako je Luka. 😀

Goran

Netko vidim kaze da Lewis nikad nece pobjediti u mercedesu! A tko bi rekao 2009 da ce Brawn pomesti konkurenciju? Mercedes je dosao s svrhom u f1 a to su pobjede i trofeji! Ljude za to imaju a sad i jednog od najboljih vozaca! Ja mislim da u ovoj kombinaciji mecka brawn Lewis moze biti svega! Svi zaboravljate da dolaze 1,6 litreni V6 turbo motori! Ferrari takve motore nikadnije radio! Tko garantira da ce oni biti u vrhu? Misilim da bi se mogle snage ponovno dobrano ispremjesati! I da zelim srecu Lewisu, zao mi je kao Ferrarijevom navijacu da je… Read more »

luka

alo!!!!!!!! FERRARI I MERCEDES BI TREBALI IMATI NAJBOLJE V6 MOTORE!!!

Goran

s cim to zakljucuje da bi ferrari to trebao imati? Dali ih proizvode? Dali su ikad radili 1,6 motore? Svakako ce biti bolje onima koji imaju iskustva s tavim motorima nego nekome kao mclaren ili ferrari koji samo rade velike motore v8 ili v12! Mislim da su u tom poslju obje ekipe zelene!

luka

ili sam dobro ili krivo cuo na nekom GP ove godine…rekli su da bi ferrari i mercedes trebali imati najbolje motore 2014.

Dani

Ključna riječ je trebali. Ja ti velim da će Renault biti bolji nego sada u donosu na njih.

adabl

Apsolutno bih se slozio sa @Goran-om, naravno nisu oni ( ferari ) od juce napravice oni mtore, ali ja licno bih prednost dao Renaultovim motorima upravo zbog toga jer rade fantasticne motore, sjajnih performansi sa malom kubikazom, sto Ferari nikad u zivotu nije radio, nit turbo punjace i ostale djakonije, samo surova snaga… Tim kao tim Ferari nikad nisam volio, ali zbog toga respekt i isto tako nesumnjam da ce se uklopiti…

avalon

Goran…koje je to velike V8 ili V12 motore radija McL ? nešto se ne mogu sitit jer malo mi je čudno da su imali svoje , a vozili na fordovim , hondinim , mercedesovim motorima …

Korisnik

vi zaboravljate da motore koje sad Ferrari proizvodi nije lagano proizvoditi bilo za F1 bilo za cestovne aute ili trkaće, i koja je rezlika onda vrhunski trkaći V8, V10 ili pak 1.6 turbo, motori ko motori svi isti a sa Ferrarijevom tehnologijom mislim da neće imati nikakvih problema, svaka čast Renaultu i njihovom poznavanju turbomotora ali garantiram da nitko neće imati problema jer danas je tehnologija svima više manje poznata i sad je stvar samo izvedbe, šta mislite da već sad sve momčadi netestiraju V6 turbake? previše je tu novaca da bi se takve stvari prepuštale slučaju i opet ponavaljam… Read more »

Bato

Fiat Group Automobiles
Maserati, Ferrari, Alfa Romeo, Lancia,

u Alfa Romeo se ugradjuju vec godinama TURBO BENZINSKI MOTORI

YouTube i Google pa provjeri 😉

sandi

Ipak im je bolje da proizvode kamione i autobuse

Goran

Avalon pricam opcenito o njihovim automobilim a ne o F1 bolidima jer nitko jos nije radio takve motore za F1 ! u svkom slucaju je Renault u prednosti nad njima!

avalon

ma dobro , pitam i ja za te McL velike motore sa V 8 i V 12..ne za njihove trkače motore koje koriste u bolidima …ups McL ne radi motore …kupuje ih od njihovog samog početka u F 1 …

Goran

to je istina da, oni neznaju motor ni napravit!

BRANKO VREBAC

e pa bez teksta sam a nikada nrćr biti u mercedesu šta je bio u mclarenu

Alonso

po meni bi za formulu bilo fenomenalno da za ferrari voze alonso i schumcher. ovako cemo izgubiti legendu makar kakav je schumacher nitko nezna mozda se jednog dana jos vrati u formulu. makar se nadam da mu utrka u sao paulu nece biti i poslijednja.

GrofDracula

i ja prizeljkujem da schumi zavrsi uz alonsa u ferrariu

Goran

i ja isto eto nam starih navijaca nazad!

kresoo

…svi kazu da deda ne zna vozit..pa zasto onda rosberg ne pobjeđuje u tom mercedesu..omakla mu se jedna pobjeda i to je to…shumi i nije toliko los s obzirom kakve je pehove imo i kakav bolid vozi….

Grana

i ja istooo Alonso-Schumacher ali sumnjam u tako nesto

Korisnik

ja se isto nadam, jer Schumi bi bio idealan partner (da nekažem vodonoša) Alonsu jer čovjek je svoje dokaza i proći će izvjestan niz godina dok se njegovi rekordi nepočnu rušiti, a to što otkada se vratio nije napravio neki vrhunski rezultat, to nije ni najmanje utjecalo na moje poštivanje njegovog rada i djela koje je postigao, najradije bi ga gledao još 10god. u F1 i to da nijednom ne pobjedi, uopće nije bitno

Goran

Ovo me je zbilja iznenadilo, nisam ocekivao ovakav rasplet i mislim da je ovo veliki gubitak za Mclaren !

Klasična narihtaljka

To vam je ljudi moji KLASIČNA NARIHTALJKA sa crnim in jedino kaj voli je svoj kers prikopčat na neku i to je to.

damir76

U svijetu F1 nema baš toliko antagonizma kao u svijetu nogometa, možda malo na relaciji Ferrari-McLaren, ali to nije ni približno onome što znače Barcelona-Real, Dinamo-Hajduk i slične suprotnosti, tako da su neke izjave o “izdaji” i slično veliko pretjerivanje. Da, Hamilton je “dijete” McLarena ali to ne znači da je on obvezan doživotno voziti za njih, eto na primjer i Vettel je “dijete” Red Bull Racinga pa će od 2014. voziti u Ferrariju… Hamilton je definitivno jedan od 3-4 najbolja vozača na gridu koji je sasvim sigurno vratio McLarenu sve uloženo u njega i njegovo je pravo da sam… Read more »

m

perezu je uskrsnulo možda ovaj mladi talentirani meksikanac bude stvarno prvak

Jacky

Nije mi se dalo citat,samo po naslovu clanka kazem da se Hami ujebo,jer u mercedesu jako tesko da ce doc do ijedne pobjede,po meni trebao je potpisat ugovor sa mcm-om,mercedes juri vidjeli smo u nekoliko utrka,al to nije jos to,a sljedece godine ukidaju ddrs izvedbu koju imaju trenutno mercedesi

kresoo

..slazem se!!

gul

Bio bih najsretniji da McLaren natrag uzme hondine motore .Neke glasine ukazuju na to, opet bi se gledalo
McLaren Honda

sandi

napokon jedna pametna

Ferrari power

za sada samo hvale frcaju na sve strane vidjet cemo kako ce biti u isto vrijeme iduce godine

nono54

šta reći, odlazak kao i svi drugi dolasci i odlasci. možda u malo nepravo vrijeme. mislim da bi svojim ostankom imao velike šanse za osvajanje titule svjetskog prvaka – a ovako?
po srijedi je vjerovatno nešto sasvim drugo, nešto što nama ni ne pada na pamet. šta mislite o verziji “ipak mercedes dostavlja motore mclarenu? ili nešto treće?

Groff

McLaren je Hamiltonu nudio 14 milijuna razloga za ostanak…

Red one

Moje mišljenje (MOJE MIŠLJENJE) je da je Perez samo prosječan vozač…al živi bili pa vidili…na žalost McM fanova jedno je sigurno nije dorastao kmici Hamiltonu.

Groff

Perez je ipak nešto više od prosječnog vozača. Sa Sauberom je ostvario nekoliko vrlo dobrih rezultata ove godine, a u McLarenu će biti još učinkovitiji.

VILENJAK

Zivi bili pa vidili, par lasta ne cini prolice. Osobno smatram da je Perez tip vozaca koji zablista dva puta, a zajebe jednom ka i Hamilton.

oomerovic

Jedan veliki dio ljudi ovdje kaze da je otisao samo zbog novca i da je sada prodana dusa. Da li je samo to razlog ili ne mi samo mozemo spekulisat. Sta i ako jest na kraju, koliko je timova prodalo i otjeralo vozace da bi im dosao neko sa vise para/sponzora. Zar nije Ferrari otjerao Sumahera zbog Kimija, zar nije poslije otjerao Kimija zbog Alonsa i Santandera, jel to nije bilo zbog novca… I nije samo Ferrari tako radio (taj primjer mi je nekako najteze pao pa zato navodim bas to)… Ako je konacno i neki vozac to uradio timu… Read more »

Marcos

a još će i alonsa otjerati zbog vettela

VILENJAK

Sumaher je otisa u penziju, a nisu ga otirali zbog Kimijevih sponzora kojih uzgred nije ni bilo. Prati pa pričaj, Kimi je doveden kad je Sumi objavio odlazak, a isti taj Kimi je otjeran zbog toga sto nije imao sponzore…

miha

Mozda je covjek samo htio svoje trofeje!?

miha

Zamisli da se svelo na to..

FA1

Ma ja mslm da je Hamiltonu puna kapa gresaka u boksu i na bolidu.. Mozda je i u svadji s nekim, ova odluka me je sokirala jednostavno jer ne mogu zamislit Hamiltona u nekoj drugoj momcadi.. Jos ako Mercedes ne bude konkurentan goni sve u pm… Inace nisam fan Lewisa, ali glupo bi bilo npr dogodine kada se ne bi borio za naslov. VAMOS FERNANDO!

m

dogodine teško ali eto ne mogu za zaisliti u mercedesu:(( zelim mu svako dobro ali eto on je mclarenovo dijete .teško da ce dogodine odmah se borit za naslov,ali jedno je sigurno mclaren mu je otvorio put da ili ne odlučio je otići….. šumaher možda ode u bmw tko zna

VILENJAK

BMW-a VISE NEMA…

m

mclaren ce bit dobar i bez lewisa sergio je pokazao odlične rezultate..lewis ce se navikavati na novi bolid a upitno je hoće li bit dobri… šumaher u ferari haha nema šanse , mnogi vozači kad su otišli iz jačih momčadi više nikad se nisu vratili u vrh,mislim da je mogao ostati ali tako je odlučio.

m

perez ce bit dobar vozač možda ako dogodine budu sredili bolid možda se bude borio za naslov prvaka, masa će ostati ,šumaher odlazi u penziju , a bmw mora naci drugog vozača koga znat ce se brzo. lewis se svađao s nekim u mclarenu i to je to.ne vjerujem da ce bmw dovesti šumahera

damir76

BMW se vraća u F1? Pa ti imaš ekskluzivnu vijest…

m

ne haha nego su mi tako ostali sauber mi je nekako glupo …

Goran

Sauber Ferrari je tim a ne Bmw!

m

pa normalno da jest ali mi je uvijek ostao naziv bmw heidfield kubica itd,

slugger

Na index.hr piše da je Massa produžio sa Ferrariem, tako da Schumacher vjerojatno ide u mirovinu….

miki

sauber je rako da ako schumacher ostane bez mjesta u mercedesu kod njega može doći kad poželi, tako da schumachera očekujem u sauberu

bikeRR

Mogao bi mu McLaren sada malo usporiti bolid… 😉

avalon

a možda i ubrzat . zamisli , lewis u McL u sezoni u kojoj napušta tim osvoji 2. titulu i odlazi u ekipu koja se već 3 godine bezupješno traži , a nikako da se pronađe 🙂

onetime

kad sam ovo vidio počeo sam se derat neeeee!čito sam ostale komentare neki su rekli da je to zbog novca,neki da je nesretan u mclarenu.Zašto je otišao neznam,ali najviše me jebe to kaj pišete da je otišo u mercedes s kojim nikad neće doć na podij,sjetite se prošle godine u lotusu bili su stalno zadnji a onda kad im je došo kimi počeli su ići na podije!Ja ču i dalje navijat za njega mada mislim da je napravio glupost jer mislim da je trenutačno mclaren najjači tim!

m

svak mu čast ja sam mclarenovac i kad netko ode iz mclarena više ne navijam za njega, to je isto kao messi da ode iz barce u liverpool nisam nikad išao za igračem ili vozačem .nego uvijek navijam za momčad .žao mi je lewisa želim mu sve najbolje ali u mercedesu se nece nauzivat pobjeda.ne znam presudio nije novac nego ron dennis,.

miha

Apsolutno na mjestu komentar.Trebao bi biti uzor svim Mclarenovim pristasama i ostalima.

miki

jedino zbog čega žalim je što se kimi nije vratio umjesto njega, mada i pereza svakom utrkom poštujem sve više

m

miha tako je to realan sam lewisa sam obožavao ali …ne mogu zamisliti da je sad u mercedesu cijeli život sam za mclaren , ja ne idem kako netko drugi ide ,ali ovo mi je najtezi prelazak nekog vozača iz mclarena poslije senne.kad je senna otišao iz mclrena bio sam ljut ali shvacam ga nisam se ljutio došao je mika ,kad je mika otišao bio sam za montoyu i kimia ,tako je to svi odlazu i dolazu mclaren ostaje,žao mi je lewis ali teško ćeš imati bolji bolid od mclarena.perez će bit isto dobar

Iceman

Hahahaha kako su neki brže bolje promjenili nick, ali zato su samo tako prihvatili ferrarijevog vozača 🙂

miki

taj “ferrarijev” vozač će uzeti naslove ferrariju i donijeti ih mclarenu

Iceman

Taj ferrarijev vozač će biti novi slučaj Kimi, pa će onda doći u Ferrari

Fan

Mada sam prognozirao ovakvu postavu, nedavno, dodao sam Msc-a u Ferrari, umjesto Masse naravno, ali…sad ne znam.

marky

I ja se nadam da će se Schumacher vratiti u Ferrari, ali više kao tehnički savjetnik ili nešto slično. Možda zamijeni Massu kao vozač, ali to je veliko možda. Bodova su skupili podjednako, makar je Schumacher vozi u slabijem bolidu.

Tuzlak

Koja je ljiga od covjeka ovaj Brundle je pokazao ovim tweetom… Istina, oooo happy day, ali za Mercedes, a vala i Hamiltona koji je ovime vjerujem osigurao i unuke unuka hehe Mada za mene je veca vijesti Perez koji ce mislim pravo zapapriti stanje na vrhu ako McLaren napravi dobar bolid. U svakom slucaju ceka nas zanimljiva sljedeca sezona 🙂

Fan

Tuzna vijest!

avalon

sad je meni tek jasno zašto je lewis u singapuru onako smireno izaša iz bolida posli crkavanja mjenjača . ja mislija da se prebacija na kimijevu cool valnu dužinu , a on se ustvari prebacija na mercedesovu valnu dužinu samo šta u tom trenu to niko nije zna osim njega …. i jordana dakako 😉

grga

istina, i meni je izgledao presmiren. sad je jasno zašto.
u svakom slučaju za njega više nema nadogradnji na bolidu do kraja sezone (odnosno bilokakvih novih tehničkih rješenja)

miki

ne slažem se s time, zašto zbog vozača na odlasku prestati razvuijati bolid i prikupljati tehničke podatke. razvoja će biti i dalje, samo što lewis neće imati uvid u podatke razvoja

grga

ma to sam i mislio, da Lewis neće imati uvid u podatke.

ivanh

Ali ne kužim takvu momčad koja sabotira vlasitog vozača…pa znali su za probleme sa mjenjačem i …. 🙁

avalon

nije to sabotiranje nego recimo neka vrsta “gramzljivosti” ili želje da se pobjedi i ostane u borbi za titulu . vjerovatno se cili tim tokom trke molija bogu da mjenjač izdrži ali ..bog izgleda ili nije čuja ili je mislija da LH ( ili tim ) zbog nečega treba kaznit . nije ovo usamljen slučaj ..sićam se jedne trke MS u “onom”… močnom ferarriu . taktičar je bija brawn . mislim da je trka bila u spa …kiša i wet gume . staza se počela sušit , schumi je mislim bija 4. , a brawn je misleći ( valjda )… Read more »

swat21267

Tja,sta reci?Nisam se nadao da ce Hamilton preci u Mercedes,ali sta da se radi,ne krivim ga svakako je imao svojih razloga,osim novca….Mislim da je Perez sjajan izbor za McM i da ce u ovoj ekipi napredovati i pokazati za sta je stvarno sposoban,a pretpostavljam da ih je puno manje kostao nego da je Hamilton ostao. Hamitonu sve najbolje u Mercedesu,a ja i dalje navijam za McM.

MCFerrari

Svaka cast za komentar, delimo misljenje.

baky008

vidjecemo sta ce moci hamilton u mercedesu,bice uzbudljivo

hmrkovic

Po meni odlične vijesti! Hamilton je izgleda iz nekog razloga bio jako nesretan u McLarenu, vidjet ćemo kako će biti u Mercedesu, želim mu sreću jer je top-vozač! I Nico Rosberg će profitirati-ako išta vrijedi sada će se konačno dokazati pred provjerenom vrijednošću. (MS je ipak u godinama) Za Pereza nije moglo bolje- top momčad ali bez sve one strke i pompe ( i Alonsa) koja bi ga snašla u Ferrariju, iskusan kusan kolega u ekipi od kojeg može dosta naučiti a to mu treba jer je do sada vozio samo s Kobayashiem. I prilika da pukne šamarčinu Di Montezemolu… Read more »

Joker

Šta reći, koju poruku podati?

Iceman

Kažete izdaja, prodana duša itd. A možete mi molim vas reći, ako se McLaren tako pretrgo da zadrže Hamiltona u McLarenu, pa što se onda nisu malo više potrudili i uvažili mišljenje Hamiltona kada je htio voziti sa novim stražnjim krilom u Belgiji (kao i Button), i kada su znali da je mjenjač u Singapuru upitne pouzdanosti, pa što onda nisu zamjenili taj mjenjač? Što nisu početkom godine malo bolje zatezali te kotače itd Ljudi (posebno mclarenovci) danas ništa nije sveto (osim vlastite obitelji) ! Slažem se i to je činjenica da je McLaren uz Ferrari, najveća, najlegendarnija i najuspiješnija… Read more »

JBT

Ovaj komenter nije za plus , vec za aplauz . Bravo .

JBT

Ispravka komentar .

mclaren tooned

svaka cast 🙂

JBT

A ova mi je vijest uljepsala dan . Lewis puno srece u MGP i od sada te treba zvati BLACK DEVIL vith SILVER ARROW .

lemmy

Mclaren duguje Kimiju titulu sa onim njihovim eksplozijama motora ?

sec 107

Ne znam da li se ko sjeća one utrke kada je bio krš i lom,mislim Australija ili nekaj tak.Uglavnom bila je kiša i kao Kimi je osvojio utrku,ali na kraju mislim da je Fisichela dobio,jer je bilo nekakvo preticanje u zadnjem krugu,pa je utrka zaustavljena.Uglavnom Kimi je kao bio prvi,ali konačnom odlukom proglašen drugi,da tak nije bilo bio bi te godine svjetski prvak.Neko sigurno točno zna kako je bilo,pa nek me slobodno malo ispravi.

GT

…mozda mislis na 2003. godinu, treću utrka sezone u Brazilu…

hmrkovic

Brazil 2003.

hmrkovic

Pa McLaren je pokonio titulu Raikonnenu 2007 tako da mu ne duguje ništa!

lemmy

znam na što misliš,ali volio bi ga videti ponovo u mcl!

Related Posts