Lewis Hamilton u Mercedesu!

Nakon dugotrajnih špekulacija, napokon je potvrđen prelazak Lewisa Hamiltona u redove Mercedesove tvorničke momčadi, gdje će mu partner biti Nico Rosberg.

Sauberov Sergio Perez je u međuvremenu potvrđen kao Hamiltonova zamjena u McLarenu, dok je Michael Schumacher zasad ostao bez mjesta na gridu za iduću sezonu.

Perez i McLaren

Sergio Perez dolazi u McLaren nakon dvije sezone provedene u Sauberu, na sveopće iznenađenje javnosti. Perez je pomladak Ferrarijeve škole mladih vozača i svi su očekivali kako će s vremenom završiti u Ferrariju. Doduše, svi su mislili i da će Hamilton doživotno ostati u McLarenu, nakon što ga je McLaren školovao i obučavao od njegove 13-te godine.

Ferrarijev predsjednik Luca di Montezemolo više puta je izjavio kako Perez još nije dovoljno dobar za Ferrari no McLaren je imao različito mišljenje. Perez je ove sezone pokazao nekoliko odličnih vožnji, ukupno tri podija od kojih je u dvije utrke bio i blizu pobjede.

McLaren je osigurao Perezove usluge višegodišnjim ugovorom no nije poznata plaća koju će primati mladi meksikanac.

“Bio je to niz vrhunskih rezultata, tri podija i briljantni najbrži krug u Monaku koji su man pokazali kako Sergiu ne fali brzine i predanosti. Pažljivo smo pratili njegov napredak nekoliko mjeseci i, sada kada je dio Vodafone McLaren Mercedes momčadi, naš zadatak biti će ispolirati i razviti njegove vještine tijekom nadolazećih godina,” izjavio je direktor momčadi, Martin Whitmarsh.

“Uzbuđen sam što sam postao vozač Vodafone McLaren Mercedes momčadi. McLarenovo ime je jedno od najvećih u povijesti Formule 1. Više od 40 godina McLaren je bila momčad kojoj svaki vozač teži. Odrastao sam uz priče o Senninim trijumfima u McLarenu i počaščen sam što su me izabrali kao momčadskog kolegu za Jensona Buttona od 2013. pa na dalje,” dodao je Sergio Perez.

Hamilton i Mercedes

S druge strane priče, Lewis Hamilton odabrao je momčad Mercedesa i to na iduće tri godine. Financijski detalji nisu poznati no gotovo je sigurno kako je Mercedes, unatoč glasinama, ponudio veći iznos od McLarena ali i mnogo slobodnija prava što se tiče osobnih sponzorima. U konačnici, Hamilton će iz cijele ove priče izići mnogo bogatiji.

Sam predugovor je potpisan prije nekoliko tjedana ali postojala je klauzula o ostajanju momčadi u Formuli 1 tijekom idućih tri godine. Kada je Mercedes potvrdio svoj ostanak Hamilton je potpisao i finalni ugovor.

“Vrijeme je za nove izazove i uzbuđen sam što počinjem novo poglavlje vozeći za Mercedes AMG F1 momčad. Mercedes-Benz ima izuzetnu prošlost u motorsportu, zajedno sa strašću za pobjeđivanjem. Zajedno možemo dorasti novom izazovu. Vjerujem kako mogu pomoći srebrnim strijelama da izađu na pravi put i ostvarimo zajedničke ambicije o osvajanju svjetskog prvenstva,” izjavio je Hamilton.

Zaključak

Zanimljivo je kako se Hamilton odlučio za momčad koja od svojeg povratka u Formulu 1, pune tri sezone, ima tek jednu pobjedu. Čak je i ta pobjeda pod povećalom, zbog sumnje u jednakost guma početkom sezone. No ono što je Hamiltona povuklo u Mercedes je obećanje momčadi o snažnom razvoju bolida za 2014. godinu, godinu velikih promjena.

Hamilton se nada kako će Mercedes već iduće godine podići letvicu kako bi se mogao boriti pri samom vrhu ali čak i da se to ne dogodi, polaže nade u 2014. godinu. Dodajmo još i veću plaću te bolje uvjete za privatne sponzore, nešto što XIX Entertainment i Hamilton žarko žele, matematika je na strani Hamiltona i Mercedesa. Hamilton ima priliku pretvoriti sebe u prepoznatljivi brand i ako mu Mercedes pruži dovoljno dobar bolid, nema razloga da ne uspije u svojem naumu.

Treba i napomenuti kako je Hamiltona u njegovoj mladosti uz McLaren podržavao i sam Mercedes te ovo ipak nije prelazak u “neprijateljski” kamp.

Ovom objavom postalo je jasno i kako je Michael Schumacher trenutačno ostao bez vozačkog mjesta za iduću sezonu. Mercedes još nije objavio kakvi su njegovi planovi no postoji mogućnost kako će Schumacher ostati u momčadi na nekoj višoj funkciji. U Sauberu pak ostaje prazno mjesto, koje bi prema nekim glasinama trebao popuniti Jaime Algersuari.

Jedno je sigurno, Mercedes od iduće godine ostaje bez isprika za manjak pobjeda. Ako je bilo sumnje u vozače, sada je više neće biti. Sve osim pobjeda i borbe za naslov biti će podbacivanje i dodatni razlog za povlačenje iz F1.

Naravno, ne možemo očekivati takav rasplet već iduće godine ali ako Mercedes složi odličan V6 turbo motor i ubaci ga u solidan bolid, Hamilton bi mogao biti na konju.

Što je s Hamiltonovim nadama za naslov ove sezone?

Cijelu situaciju možda će najbolje objasniti jedan status na Twitteru kojeg je Martin Brundle napisao jutros.

Kocka je bačena.

444 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
F1 FENBOJ

Kad nije nista napravija Shcumacher u Mercedesu,suludo je ocekivat od Hamiltona nesto,kostat ce njega skupo Mercedesova milja vise.

Alesi

Izdajnik je taj Hamilton, nece se snaci u Mercedesu…zna on izvuci sve iz bolida ali je prebrz panicar i kad su ostali brzi nekad od njega, agresvino onda pocne trositi gume. Iz Mercedesa ce morati izvlaciti sve, ne vjerujem da ce sloziti za narednu godinu bolid na kakav je on navikao…

LH Mercedes

Htio bih samo nesto reci. Ja se za hamiltona ne bojim jer svi znamo kakav je on i da ce on tamo opstati i da ce se sigurno boriti za titulu. A za mcm samo mogu reci hvala bogu sto je otisao jer oni su ga stalno sabotirali i stavljali ga kao sluga jb-u, a to se moze vidjeti na svim domjencima, reklamama i UTRKAMA. Za pereza mi je drago ali samo da i njega ne uniste. Navijac sam mclarena ali otkad je whitmarsh tu od mclarena nista nismo vidjeli tako da cekam japan i cekam hamiltonovo osvajanje titule jer… Read more »

F1 FENBOJ

A s druge strane i dobro opet,jedan manje kandidat za naslov iduce godine,olaksa je put Alonsu i Vettel.

LH Mercedes

nemoj biti previse uvjeren samo cu ti to rec ali jos ni ova sezona nije gotova

Tomo

ne od kada je Whitmarsh nije ništa od Mclarena jer je samo LH osvojio naslov s g. W.

F1 Neutral

Jeste,stavljali su mu šećer u rezervoar i bušili su mu gume ćavlićima…Samo me zanima otkud ti te informacije.Hamilton je imao sve privilegije i povlastice zato što je dijete iz njihove vozačke škole..

ivan

za hamiltona korak nazad u karijeri, za pereza korak naprijed

CuberF1

Za Pereza i 2 koraka naprijed

Charly

vala je MSC mogao ostati bar jos jednu sezonu u Mercedesu, ako jos uvijek ima zelju i da vozi a kondicija mu dozvoljava… :/

a za Hamiltona mislim da nece vise nigdje uspjeti kao sto je uspio u McM-u.. Mislim da bi za njegov potencijal najbolji bio Ferrari ali kad malo bolje razmislim upitan je njegov ukupni potencijal jer cesto zna imati psiholoske probleme u toku sezone sto se odrazava na njegove performanse… :/

Ronin

Čestitam McL! Kao što sam napisao prije noga u guzicu Hamiltonu je najbolji potez McL 😉

LH Mercedes

ajde ajde drži se ti svoga prsteka i nedaj ga nikome jer u niti jednoj drugoj momcadi on nebi bio tu di sad je tako da pssssssst

Ronin

Gle ovime je McL napravi to da si je uštedio puno para za iduću sezonu, a bome i živaca. 😉 Perez Go Go dobili su po mom mišljenju najboljega mladog vozača.
Ali no budućnost će pokazati tko je profitirao.

SipCop

nemogu da vjerujem….

josipradnik

s druge strane možda “digne” mercedesa kao nekad MS ferarri – ili pukovnik ili pokojknik

Izvještaj

Mislim da mu je šansa da osvoji drugi naslov sad 2012. na vrhuncu i ko zna kad.
Izbor jer osobno njegov, kao i rizik koji je neupitan ovim potezom.
” …Dodajmo još i veću plaću te bolje uvjete za privatne sponzore, nešto što XIX Entertainment i Hamilton žarko žele, matematika je na strani Hamiltona i Mercedesa …” No pitam se dali će matematika biti na bodovnoj tablici na strani Hamiltona i Mercedesa ?

Bassanac

Tek sad su mu sanse smanjene jer ce bit ‘izoliran’ u McLarenu…

josipradnik

slažem se, drugi dio sezone je vrijeme za sabotaže momčadi naspram odmetnutih vozača; mislim da je ovim potezom LH ispao iz utrke za ovogodišnju ukupnu pobjedu. što se tiče mercedesa, LH bi se mogao izvrsno uklopiti – ako ne slože konkurentan bolid, lagano će kružiti s momčadskim kolegom od 8-10 mjesta. drago mi je zbog pereza, lijep oproštaj od saubera bila bi jedna pobjeda ove sezone jer ja mali zaslužio

Dick Dastardly

Ovaj potez LH nije bio motiviran novcem. Otkako je prije 3 godine otišao Ron Dennis u McLarenu pušu neki novi vjetrovi koji nikako ne pašu Hamiltonu. Postalo je očito da novi šef više preferira JB što je došlo do izražaja kada je LH trebao potpisati produženje ugovora. Po tom ugovoru, koji je bio lošiji od prošlog, LH je trebao po sezoni dobivati manje nego prije i , što je možda i važnije, zarađivao bi manje od JB. Mislim da je kap koja je prelila čašu bila afera sa zadnjim krilom na VN Belgije, vijest koju je ovaj portal u potpunosti… Read more »

Dani

Evo napises nesto sto bi moglo biti tocno i odmah ti lupe minuse.

Dick Dastardly

Klasika

JBT

To govor o strucnosti za F1 mnogih koji ovdje pisu .

paalfi

Šta očeš reči da je JB bolje plačeni od LH ? ja nebi reko al nemogu sa sigurnošću tvrditi ali koliko vidim prvo su mu ponudili oko 60 miliona ako se ne varam, pa šta ga to ne svrstava u najbolje plačene vozače? a ujedno se vrzma oko 3 mjesta na tablici bar u zadnje dvije -3 sezone. po meni nije više ni zaslužio drago mi je što odlazi u mercedes sad se bude vidjelo ustvari kakav je mercedes protvan samo mi je žao šumija, valjd bude uspio dalje u svojoj karijeri.

Dick Dastardly

Do sada je LH bio bolje paćen od JB ali po novom ugovoru LH bi dobio £60m dok je vrijednost Buttonovog ugovora iz 2011 £85m.

avalon

a za koliko je godina tih buttonovih 85 milja ? iako mislim da je paalfi bliže istini sa 60 jer i meni se čini da je neko lani kaza da je button dobija 60 …ili je to bija nico ?!?!? i za koliko bi godina LH dobija tih 60 milja ? kad to saznamo onda bi mogli kazat ko je na godišnjem nivou bolje plačen ..iako to sad nije važno ali LH će i u MGP-u za trogodišnji ugovor imat 60 milja + bonuse na bodove , pobjede + praktički odrišene ruke u angažmanima individualnih, osobnih sponzora , a ovo… Read more »

Dick Dastardly

http://www1.skysports.com/formula-1/news/12433/7788281/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter

Ovo su procijenjene godišnje plaće bez sponzorskih ugovora. Novi ugovor je navodno bio dosta lošiji od sadašnjeg.
Tek nakon Mercedesove ponude odlučli su je značajno povećati ali po mom mišljenju tada je tada već bilo kasno.

avalon

dvi riči su ključne u tvome kometaru PROCJENE i NAVODNO pa mi ga je teško uzet za ozbiljno jer je PROCJENA da alonso zarađuje 30 milja $ po sezoni , a novi lewisov ugovor je treba bit NAVODNO lošiji od staroga koji je valda PROCJENJEN na 16 milja $ . navodno je po tome vettel podcjenjen jer ka 2 X prvak zarađuje isto ka webber i dosta manje od alonsa , lewisa i buttona šta mi je malo smišno .

Istra F1

i ja sam prvo bio jako ljut zbog hamiltona ( kako sam i napisao u jednom komentaru niže ) no kako sam čitao na drugim portalim i komentarima ljudi shvatio sam da možda nije toliko pogriješio. Naravno išo je tamo zbog novca ali ne samo zbog njega. Kako sam pročitao u jednom komentaru : McLaren je Hamiltonov roditelj, a djete kad odraste vrijeme je da napusti kuću . Lewis je tako odlučio napustiti kući i preselio se (ajmo reć ) kod dalekog rođaka. Uvidio je da je od osvajanje naslova atmosfera kao malo zamrla pa je odlučio probati nešto novo.A… Read more »

DBXZDF

jbt kako motor svaki put uspiješ zahebat napisat ajmo slovo po slovo
M-O-T-O-R

Istra F1

nisam imao vremena ispravljati pogreške jer mi se žurilo xD
a i nismo na nekom satu hrvatskog jezika, a vidiš da si svejedno razumio 😉

avalon

čekaj , čekaj ..ovo mi nije baš najjasnije “Odličan vozači i ogromni potencijal ima a doć u McLaren sa samo 22 ( odnosno 23 ) godine je stvarno zapanjujuće.” perez ima iza sebe 30 trka u sauberu ( do kraja sezone i 36 ako sve bude u redu ) i zašto je zapanjujuče da je sa 22 u McL ? jer sergio je rooki bija 27. 03. 2011. u sauberu sa 21. LH je rookie bija 18. 03. 2007. i to ODMA u prvoj sezoni ( i prvoj trci u životu u elitnom društvu ) u jednom od top bolida… Read more »

Samo Renault

Očito je da preferiram Reno, ali moram reći da mi je drago zbog McM-a – pored konstantnog JB-a dobili su super talentiranog mladog vozača i moram reći da su po meni pogodili. Tu jedino ostaje onaj “ako” iz teksta ovog članka koji se odnosi na motor 2014. LH me ne impresionira tako da me je svojim potezom, odnosno sam McM nepristajanjem na ucjene i neodustajanjem od nekih principa koji vrijede u momčadi, približio toj momčadi. Bit će zanimljivo vidjeti kako će se ostatak križaljke rasplest ali ponavljam, mislim da je McM jako pogodio s ovim. Naravno, nadam se da će… Read more »

Tomo

JB je konstantan, a LH te ne impresionira… ne shvaća, ali dobro to bi trebao biti moj problem 😀

AlonsoRenault4 ever

GO LOTUS,GO!

hrvoje

e moj hamilton sa konja na magarca…. ccc vidi se da ti je stalo do para :((( perez je zasluzio mjesto u ovakvoj momcadi… bravo sergio 🙂

Boxy

Perez u Meklarenu,visegodisnji ugovor!

Razer

Mislim da si je ovim potezom zeznuo karijeru ako mu je stalo do pobjeda i naslova,ali ako mu je samo do novca dobro za njega.

Luxo

Da je njemu do srca, ne bi se on toliko natezao sa McLarenom već bi sa srcem vozio za njih i dalje kako je stalno govorio. No, ovo sa odlaskom u Mercedes samo dokazuje i potvrđuje da je njemu stalo samo do novaca.

Dani

Alonso vozi za badava. Košta Ferrari kao Vettel i Hamilton zajedno.

HAM@ZD

Mislim da je besmisleno tvrditi da je samo novac u pitanju, možemo nagađati do u nedogled, ali samo će budućnost pokazati da li je ovo stvarno bila pogreška Lewisa!
Ko ne riskira…

tofa

sve je počelo sa njegovim “brand-om” i otkako je počeo forsirati XIX entertainment koji pod sobom imaju dva sportaša, a ostatak su pale zvijezde koje jedino na taj način još nešto mogu napraviti da bi se pojavili u javnosti!

Razer

samo je razlika u tome sto je Alonso kad je otiso iz Renaulta napravio korak naprijed tj. dosao je u bolju momcad to sto su sa time i pare stigle je nevazno jer sigurno nije otiso samo zbog novaca sigurno mu je bilo dosta voziti za 5. i 6. mjesta,dok Hamilton iz bolje ide u losiju zbog love.

Tomo

:
tu bi moglo biti nečega…

salazar

HAM@ZD – da nastavim izjavu
tko ne riskira…nikad ništa ne izgubi na glup način 🙂

Mp4-27

Bolje da je otišel iz McL-a,sad mu se Nicol skurvala ionak bi bil katastrofa.
Drago mi je kaj se momčad nije dala ucjenjivati šmrkavcu uobraženom.
Šteta kaj nisu KIMSU dopeljali.

biga

e ovo je istinski fan formule. ne samo da prati vozače, nego i cure im… bravo! 😛

CuberF1

Pa možda čovjek sluša Nicol 🙂

Intercooler

Znaći MSC-u ostaju tri stvari 1. Sauber, 2. Ferrari, 3. Penzija. Ako će biti pod jedan ili dva onda ga je Mercedes fino iskoristio…

kimi-f1

moze ostat u mercedesu na pit wallu

Intercooler

Čisto sumnjam da mu je to cilj, iako bi se moglo dogoditi

Razer

Mozda Sauber,Ferrari tesko Kimi ili Paul bi mogli u Ferrari.

Luxo

Jeeeeeee! Checo! Checo će dobiti dobar bolid!! Jeeeeeee!

P.S. za ovog me zabole… 😉

ducko

ja mislim da je hamilton napravio veliku gresku, i da ce doci trenutak kada ce pozaliti ovu odluku… mislim da je i mclaren na gubitku jer je izgubio jednog od 3 najbolja vozaca u F1 danas, ali oni si to mogu priustiti i pricekati novu zvijezdu (ako bude srece nece dugo jer mislim da je perez ogroman potencijal) koju sezonu, a hamilton ih nema jos tako puno a uletio je u ekipu u kojoj ce trebati jako puno strpljenja i posla ( ovim potezom nije pokazao ni jedno ni drugo) da naprave konkurentan bolid… ne zelim ulaziti u razloge odlaska… Read more »

Nikola

Samo me zanima, koja su po tebi to 3 najbolja vozaca danjasnjice?
Pretpostavljam Alonso, Vettel i Hamilton?

Nikola

I ako je tako, po cemu su Vettel i Hamilton bolji od Raikonena i Buttona? Alonso je svakako ispred svih, na njega rijeci ne treba trositi, ali bas me zanima po cemu su ova dvojica bolja od ove dvojice koje sam ja naveo. A svakako su bolji od Hamiltona i Vettela.

Tomo

Ne bi stavljao SV i LH ispred KR, ali JB, daj pogledaj kaj mu LH radi ove sezone… ak misliš predhodnu, pogledaj je ponovno (ne bodove, već utrke pa buš videl o čem ti pričam)

ducko

kimi moze u istu recenicu sa njima trojicom ako ponovi voznje od prije, trenutacno po meni nije jos na toj razini…od buttona su bolji obojica, sto se vidi i po rezultatima, vettel ima i naslov vise, a hamilton je i prosle sezone kad je u poretku zavrsio iza buttona pokazao da moze izvuc vise iz bolida od njega, hamilton je jednostavno bio losiji zbog njegove situacije u glavi i upornih kacenja na stazi sa massom, ove sezone je opet pokazao da je bolji i da sto se tice brzine izvlaci puno vise iz bolida(kvalifikacije), i da nije bilo pehova i… Read more »

avalon

Tomo…aha , kad je button bolji ka npr 2011. onda ne treba gledat bodove nego trke , a kad je LH bolji ka ove sezone …onda treba gledat bodove !?!?!? a treba li gledat i probleme koje je button ima sa set upom bolida od bahreina pa sve do silverstona ? 😉

Tomo

:
nikad nisam rekal jedno ili drugo, već gle set up bolida postavlja vozač, ako ga on ne zna složiti to je njegov problem… ali kaj se tiće vožnje na bilo kojoj stazi kad bi pitali novinare i kad bi bili sami na stazi JB i LH, JB bi od 10 puta bio 9 iza LH… stoga nije sve stvar u bodovima nekaj je i u utrkama, gledaj ovu godinu i utrke ne moraš gledati bodove i vidjeti ćeš da je samo Australija bila na strani JB, a i tamo je pole imao LH….

avalon

Tomo…aha , znači set up bolida “postavlja” vozač pa su problemi buttona sa tim njegova greška . ma onda je vjerovatno kurtoazija kad se vozači zahvaljuju inžinjerima i mehaničarima ( posli pobjede ili postolja ) na odličnoj podešenosti bolida i napornog rada da se to postigne i realizira . zbog urođene skromnosti ne mogu reč ali inaće bi na pressicama trebali kazat ” zahvaljujem se samome sebi jer sam odlično osmislija postavke set upa ,a inžinjeri i mehaničari su tu samo šminke radi ” 🙂

Schmeksiman

da, slažem se da je Lewis napravio grešku. Odlazi iz ekipe koja ima bolid za osvojiti naslov prvaka u Mercedes koji unatoč neograničenom buđetu u tri godine ima jednu pobjedu i bolid za sredinu poretka. Svake godine govore: “spremni smo za naslov prvaka.” a ona na pola sezone već razvijaju bolid za sljedeću… Sretno ti bilo Lewis! Što se tiče Pereza, odličan potez McLarena, mislim da su svi uvidjeli njegov talent osim onog (umetnite odgovarajuću riječ) di Montezemola koji će vjerojatno i za par godina kad Perez bude svjetski prvak tvrditi da još nije dorastao za Ferrari. eh, deda na… Read more »

roki

ne znam kaj da velim na sve to. U konačnici svi gube…prokleti novci. Žal mi je Šumia (pomalo si je i sam kriv) koj ga je vrag teral u mercedes. No nikad se ne zna možda za njega ispadne dobro.U slučaju da ne ode u mirovinu….

jakov vulić

a bolje mu je u mclarenu ali to je njegov izbor go hamilton !!!!!!!!!!!!!!!!

miha

Alonso je radio dobre rezultate u slabijem bolidu,Schumi,Vettel za torro i bmw,mislim,ako vrijedi koliko pricaju,meca bi trebala biti opaka..

Tomo

ma koje je rezltate Vettel radio u torro i bmw-u, pobjeda u monzi bila je čista sreća jer su se u Ferrariu i McL malo zaigrali u kvalifikacijama, a HK je vozač kakvog možeš naći i u hrvatskoj, a kad je to Schumi imao loš bolid… daj me majketi podsjeti jer pratim formulu od ’88

Alen-Ferrari

Ja cu te podsjetiti ,,nije imao los bolid al je bio za klasu slabiji od vodeceg Williamsa 1995 ,1996 , 1997 osvojio 2 naslova ,,i od Mclarena ,1998 gdje se u zadnjoj utrci odlucivalo o naslovu ,,

wiking

ferrari je 96 bio najbolji bolid na gridu definitivno lol

miha

Aha.Vettel nije bio bolji u bmw i toro rosu od tadasnjih ili sadasnjih vozaca,a valjda je schumi oduvijek bio za bananu..Ok.Ako ista vrijedi podici ce mecu.To je cinjenica..pratio ti formulu od 1961..nije bitno

Alen-Ferrari

I da ,,bio sam na Monzi 2008 kad je Seb pobijedio i nemores rec da su osvajanje pola i utrke po kisi cista sreca vozeci Toro Rosso ,,,

Tomo

prvo za shumya (kojeg s vremenom sve više cijenim): ’95, ’96, ’97 kad je on to imao loši bolid?!? Dajte se ljudi jednom posložite nemre se s lošijim bolidom biti prvak, ak su u drugim bolidima dobri vozači i tu je točka, a on je samo jedne godine ima kakvog-takvog suparnika u JV, a DH je toliko dobar da kada se Senna plasirao na Pole, pogledajte gdje je on bio. Što se tiće Vettela: Monza nije sreća jer je majsto majstor, ali da se Alonso, Hamilton ili Massa bolje kvalificirali nikad on ne bi pobjedio, a što se tiće BMW… Read more »

Alen-Ferrari

pa da ,rec za sedmerostrukog prvaka da ne vrijedi ,,

Tomo

@Alen-Ferrari:
Gdje sam to napisao….

avalon

Tomo… pretjeruješ i ti i Alen-Ferrari . ako stvarno pratiš F 1 od 88. onda bi treba znat da je schumi stalno ima lošiji bolid . znam da ćeš se sad ti i mnogi drugi na ovo nasmijat ali …benetton nija bija loš ( za nas laike ) ali je bija nešto lošiji od drugih top bolida ( npr williams – renaulta) te 1995./96. ali su zahvaljujući genijalnosti i talentu MS osvojena 2 prvenstva . pokazatelj da benetton nije bija top bolid je izjava ili alesia ( koji je SIGURNO odličan vozač) ili vrlo solidnog bergera..ne sićam se točno ko… Read more »

Tomo

@avalon: Nije stvar u lošijem bolidu, pročitaj druge postove, recimo onaj iza, jer on s lošijim bolidom recimo .2 sec može biti bolji od DH, ma može on biti bolji i s .5 sec sporijim bolidom kada je u njemu DH ili DC, ali to je drugi najbolji bolid na stazi i stoga mi je nevjerojatno pričati o tome, a činjenica je da je benetton u svoje vrijeme bio bolji bolid od McLarena (imali su poluautomatski mjenjač prije, aktivni ovjes prije i imali su jači Fordov motor prije McLarena), a što se tiće vozačkih sposobnosti istina je da schumacherov jedini… Read more »

Alen-Ferrari

Kako nemere ,,,vidio sam 94 i 95 da moze ,,,da je Schumi vozio Williamsa rjesio bi stvari na pola sezone

Tomo

Gle, kad bi ja vozi Williams 1992, a shumy vozio Škodu Favori 1.4 vodio bi me u svakoj utrci za 5 krugova, ali to ne govori o njemu već o meni. Da su Alonso, Hamilton ili Senna ili Prost, ako hoćeš tada Shumy ne bi bio prvak (naravno uz tvoju pretpostavku da je bio u lošijem bolidu). Sad će se nakalemiti netko pa će reči kako će Alonso evo u lošijem bolidu biti prvak… nije lošiji ako je na nekim stazama sporiji (a recimo u Monzi čak nije niti to bio), jer današnji Ferrari je jako dobar bolid, koji je… Read more »

avalon

interesantno je kako ka adut da se umanje uspjesi MS često “obožavatelji” koriste “adut” kako je schumi ina slabu konkurenciju , a da ih je upitat kakvi su vozači bili npr hill ( prvak iz 1996 . ) , villeneuve ( prvak iz 1997.) , hakkinen ( prvak iz 1998./99. ) alesi , button , montoya , raikonen pa i frentzen ( za kojega neki ili mnogi misle da je bija bolji od schumija ) iskreni obožavatelji bi morali priznat da su to sve bili odlični vozači , a oni drugi koji tako ne misle jer podcjenjuju npr hilla (… Read more »

Tomo

@avalon: gle mislim da je schumy bolji vozač (za dve klase 😀 ) od hilla, alesia i JV, i da je boji za klasu od Montoye (za kojeg sam navijao i koji je zavrijedio barem jedan naslov prvaka), KR, LH, FA, naravno onaj Schumi ’94-2006. jedini ponvaljam jedini ti koji je bio na njegovoj (ili po mom mišljenju mrvicu iznad) razini završio je u zidu tamborelo zavoja, svi ostali ispod ili daleko ispod… ponavljam možda bi jedino prost mogao s jednakim autom (po perfomansama) pobjediti schumachera, ali uvijek bi se kladio na njemca… ali priče da je njemac vozio loše… Read more »

avalon

Tomo… jbte šta si tvrdoglav . ni dinamitom ne bi razbija tvoju tvrdoglavost , a kamoli ričima koje čini mi se niti ne čitaš . ajde recimo da je alesi bija osrednji vozač , a nije ..bija je izuzetan ( ka nekad tvoj ljubimac montoya ali je alesi ima puno lošiji bolid ) samo šta je vozija npr nepouzdani ferarri ( kad se spominju kimijevi pehovi i kvarovi to su priče za malu dicu koliko je kvarova ima alesi . možda i najviše u novijoj F 1 ) . e pa kad taj alesi kaže za schumijev benetton da je… Read more »

Alen-Ferrari

Za Mihu je bio upucen komentar,,

miha

nisam mislio kuhat frku…

Alen-Ferrari

Avalon pa ako je tako sve kako si napisa ,po meni si u pravu gdje sam to ja pretjera

avalon

ma samo u onome da je 1995./96. benetton bija za klasu lošiji od williamsa . bija je lošiji ali ne baš za klasu ( možda za 1/3 klase 😉 ) jer tada ni sva majstorija MS ne bi bila dovoljna za 2 X uzastopno osvojit titulu .

Feliks

S konja na magarca. e Lewise sad se definitivno možeš pozdraviti sa naslovom svjetskoga prvaka u Mercedesu. ali ok,ti kak hoćeš 😉

Dani

Sada će Alonso i Lewis imati još tema za razgovor. Možda i napišu knjigu ” Kako smo napustili McLaren”

Tomo

LOL

JureMcM

Lewis papčino!!!! MTJ svejedno navijam za tebe… 😉 Drago mi zbog Pere … sad sjeda u raketu… 😀

Boxy

Iskreno,ne mislim da je “samo” novac bio presudan faktor prelasku Mercedes.Stoji cinjenica da je finansijski ponuda Mercedesa daleko bolja od strane Meklarena…Medjutim ono sto je Luisu najvaznije,a sta nikako nije mogao “dobiti” u Meklarenu je status prvog vozaca…Na sest trka do kraja,u sezoni u kojoj ce – mozda – svaki poen biti vazan,Meklaren jos se nije izjasnio kojem ce vozacu dati podrsku u borbi za titulu…A kada ce,mozda na dve trke do kraja,kada razlika za prvoplasiranim bude 40 – tak i vise bodova i ostane samo teoretska mogucnost…Jedno je sigurno,sa potpisanim ugovorom sa Mercedesom,Hamilton je sada definitivno ostao bez sanse… Read more »

Tomo

Boxy vidim da isto razmišljamo…. Mislim da bi Mercedes mogao profitirati s LH, ali jedino pod uvjetom da se riješe ideje (idiotske) kako je Rosberg dobar vozač, pa njega šamara deda od 44 godine (Pole u Monacu), istina on je pobjedio, ali u utrci u kojoj je Shumyu otpao kotač, pa ne znamo kako bi to izgledalo na kraju.

F1ALONSO

Samo me zanima kako je Ferrari dozvolia Perezu da ode

pero iz bukurešta

Pa stalno su tupili da je neiskusan za Ferrari.. A u u prijevodu = not interested;
_
A tu bi se mogli sada i nadovezat na dolazak Vettela 2014, (zato neće još sljedeću godinu vjerovatno mjenjat Masssu).
Te ostanak Alonsa do 2016, (hm, on i Vettel??)… A tko zna kakvi će vozači biti na tržištu 2016 godine…

mika

Zato što ne žele odlazak Alonsa iz Ferrarija 🙂

Leo

Baš mi ju drago da vidimo Hamiltona malo u nekoj drugoj momčadi.Izvrstan je vozač al da vidimo kako funkcionira u drugom bolidu.Bilo bi glupo da je cjelu karijeru vozio Mclaern.

miha

Zakon!

miha

Sada cemo vidjeti od kakvog je materijela radjen Lewis Hamilton.

Gord

A smijali smo se Eddiju Jordanu kad je rekao da Hamilton ide u Mercedes.

Lesh

Mora i Eddi jednom pogoditi. valjda je gladio kip od Fortune 🙂

Ico

To je to. Ajmo sad svi redom- prije dva mjeseca sam rekao da je deal gotov i da sigurno prelazi jer je potpisao tada već ugovor.

Ico

Zahvaljujem poštenima… 😉

FERRARI

drugo nisam ni ocekivo od hamiltona jer on je egoistica osoba navijaci hamiltona mislim da ste svatili kakava je osoba on

baits2k

mislim da ga nisu privukli odnosno potjerali novci, nego odnosi unutar momčadi. mi možemo grebati po površini ali samo on zna pravi razlog…

Istra F1

ma koji mu je vrag ?????
ima novca kolliko hoće a on bi još i više ???
dobo, nek mu je sad- ima novca a bit će uspjeh kada se bude uspio izboriti na 4. mjesto
Ne mogu vjerovati, joj kako sam ljutttt -.-“

grga

Plus za mercedes, minus za Hamiltona.

Dani

Plus za Mercedes, plus za Pereza, za Hamiltona još ne znamo da li je plus ili minus, a McLarenu veliki minus.

Tomo

@Dani: Veliki sam Fan McLarena, i LH, ali mislim da je ovdje u plusu i McLaren, ne možda u početku, ali svakako na duge staze, jer ne samo da je Perez dobar vozač, već je i simpatičan lik, a LH je svima već pomalo išao na jetricu sa svojim blik-blink izgledom i svojim sumornim komentarima… mislim da je puklo s JB puno prije SP-a, SP je bio dokaz kako McL više ne računa na Hamiltona jer su novo krilo dali samo JB-u, koji je pobjedio i imao Pole s istim krilom u Monzi JB-a nije bilo ni blizu LH, pa… Read more »

nata13

šok,šok,šok…McLaren je kud i kamo bolji od Mercedesa, mislim da je glavnu ulogu imamo novac… šteta.. 🙁

HAM@ZD

E ovo je sve samo ne ono očekivano!

kimi-f1

msc bi mogo u sauber a ovo vjerojatno znaci da i kabayashi ostaje

pero iz bukurešta

MSC bi mogao objesit kacigu objesit o klin, a ne u Sauber…

GT

…sad kad se Deda vrati u Ferrari, ima da te nema!

kimi-f1

bilo bi ljepo imat sest prvaka u sest najbrzih momcadi

choobra

Šok i nevjerica 🙁

formulasica

ovo je previše za tebe…toliko razočaranja u nekoliko dana! =)

zekohonda

drago mi je za sergia, lewis se zajebo, eto ga tamo.

McLaren 0105

navijam za Hamitona ,ali dao Bog da više niti jednu utrku ne pobijedi,kretenčina izdajnička,McM ga je digao iz nečeg u nebesa,

Tomo

možda u ovoj priči nije on izdajnik već netko drugi… npr. McLaren ili čak uvijek nasmješeni JB… jer kad god JB pobjedi LH mu čestita, ali u Monzi JB je bio sretan “zbog tima”… mislim da je među njima puklo jer je Hamilton polako postajao sve brži, a JB postajo sve veći mediokritet… Znam sad će svi a gdje su bili 2011, daj pogledaj utrke od početka do kraja, a ne broji bodove pa ćeš i tamo vidjeti tko je bolji….

Dani

Jedva čekam kad Perez našamara Buttona, Tko će mu onda biti kriv?

Tomo

:
Nadam se!!!

boorek

Katastrofa za McLaren. Pas mater kako sam ljut!!!
Iako je Perez jako dobar, ali Buton u McLarenu, a Hamilton out je živi užas….

Tomo

Mislim da je to dobro i za Hamiltona i za McLaren, za prvog da osjeti zašto je McLaren najbolji tim (uz naravno Ferrari), pa da shvati koja je on u stvari plačidreka (izuzetnog talenta ali i dalje plačidreka – navijam za njega da postane svjetski prvak, ali sam i objektivan), a za McLaren da se okrenu razvoju svojih bolida, a ne tetošenju velikog ega, a Perez je savršen izbor – mlad, uči, agresivan kad treba i pouzdan, samo je pitanje je li spreman da nadmaši JB, ako ne ništa od prenstva, ako da onda se mi McLarenovci ne moramo bojati… Read more »

Boxy

Svaka cast na komentaru!

Tomo

Hvala 😀
Preporučam se!

Lesh

bas tako. JB nije ni do pete LH, barem po cistoj brzini i talentu. Dobricina JB i njegov tata (molim te nemoj se osramotit) mogu samo molit boga da netko nebude bolji od njih, mislim, realno 😉

F1ALONSO

2012. ALONSO prvak 2013. PEREZ prvak zapamtite ovo

pero iz bukurešta

Daj baci kuglu da odigram loto…

F1ALONSO

Hehe rec cu ti ja brojeve 🙂

tihana

vidoviti F1ALONSO 🙂

grga

2014. Alonso napušta ferari…

F1ALONSO

Je znan takvoga me majka rodi 🙂

F1ALONSO

Grga mislin da je potpisa do 2016. nazalost tvoju moga bit bit 2014. opet prvi

grga

ali on obično ode kad ga kolega u garaži pobijedi. 😉
osim toga, zajebajen se! :thumbs:

F1ALONSO

Grga molim bez niskih udaraca 😉

Tomo

Potpisujem i slažem se… nema više ulaganja ove godine u Hamiltona, jer ako postane svjetski prvak broj jedan ide u Mercedes… baj baj naslovu, jedini tko može zagorčati život Alonsu ostaje Vetel

Ross Brawn

A tko garantira da će mu partner biti Rosberg?

kimi-f1

ja

F1ALONSO

POTRES

tihana

teško mi je zamisliti hamiltona bilo gdje osim u mclarenu

File001

Drago mi je zbog Pereza ali ako je Hamilton prešao u Mercedes samo zbog novca jako sam razočaran.

Dani

Dobro znaš da nisu samo novci u igri. Ima tu toga još i možemo očekivati na kraju sezone razne informacije.

Fiorano04

Joj jedva čekam komentar onog LewisMcLarena ako jadnik nije počinio samoubojstvo 🙂
Baš me zanima koji će mu nick biti sada, LewisMercedes ili SergioMcLaren 🙂
No šalu na stranu sada će se valjda napokon neki navijači spustiti na zemlju i shvatiti da većina vozača gleda isključivo sebe i da ih boli briga za tim.
A sada bi mogle prestati i usporedbe Senne i Hamiltona. Senna je nudio besplatno svoje vozačke usluge Williamsu za 1993. godinu.

Dani

Za Williams iz 1993. i takvu premoć bi svaki vozač vozio badava.

Tomo

:
Nisam baš siguran da je Schumy vozio 2002. badava. Ali Senna je rekao da će voziti badava samo ako taj novac ode u razvoj bolida (naravno da nije vozio badava imao je listu sponzora razvijenu kao hrv. obala)

silovana veverica

senna je nudio besplatno svoje usluge wiliamsu samo da bi vozio sam A.Prostom, ali nisu mogli jer je prost imao klauzulu u ugovoru po kojoj wiliams nije mogao potpisati ugovor sa sennom….

Tomo

@silovana veverica:
to je istina, jer sam nekaj o tome čitao… da bar toga nije bilo… to bi opet bio shou program… ali ne bi on vozio besplatno, jer ima sponzore (već ga Williams ne bi plaćao), ali predpostavljam da si na to mislio, pa se odmah slaže.

IceMan Raikkonen

katastrofa…mclaren je trebo uzet raikkonena,bolji je vozač,iskusniji,već je vozio za njih i bio je svjetski prvak….

Dani

Onda bi Button opet gunđao kako ne može naći balans bolida.

Tomo

Ma ne onda bi Button počeo mumljati kako je sabotiran i kako ga nitko ne voli, ali slijedeća je godina sigurno njegova (pogledaj izjave DC iz McL dana)

Related Posts