Lewis Hamilton osvojio je još jedan pole position, ovoga puta na legendarnoj Monzi u sklopu Velike Nagrade Italije! Britanac je savladao momčadskog kolegu Valtterija Bottasa za samo 0.069 sekundi!
Iza Mercedesovog dvojca poredak je izuzetno zanimljiv. Treći se kvalificirao Carlos Sainz što potvrđuje fantastičnu formu McLarena. Samo dvije desetinke dijelilo je Sainza s još četiri vozača.
Drvenu medalju u kvalifikacijama osvaja Sergio Perez u Racing Pointu, a na petom mjestu završio je Max Verstappen, što je za Nizozemca jedan od slabijih plasmana u ovosezonskim kvalifikacijama. Na šestom mjestu je drugi McLaren Landa Norrisa, a sedmi Daniel Ricciardo.
Osmi je Lance Stroll, a na devetom mjestu je završio Alexander Albon. Prvih deset zatvara Pierre Gasly!
Utrka je na rasporedu u nedjelju u 15 sati i 10 minuta.
Q1
Prvo brzo vrijeme postavlja Charles Leclerc s krugom od 1:20.8s, ali komisija sudaca brzo poništava to vrijeme zbog kršenja granica staze. F1 je već nekoliko puta napomenula da će ovog vikenda biti strogi s kršenjem granica staze. Hamilton sjeda na vrh s krugom od 1:19.5s ispred Bottasa.
Tri minute prije kraja prve kvalifikacijske runde vozači su poletjeli na stazu radi završne runde brzih krugova. U zoni eliminacije nalaze se Grosjean, Vettel, Giovinazzi, Russell i Latifi.
Čak šestero vozača hvatalo je zavjetrinu u pravom malom kaosu. Kimi Raikkonen čak je pokušao prestići Renault ispred sebe! Nažalost za Finca, radi pogrešku u trećem sektoru što je upropastilo njegov krug. Sebastian Vettel odvozio je loš krug i uputio se u boks prije završetka, a od eliminacije jedva se spasio Alexander Albon sa samo tri stotinke prednosti.
Eliminirani vozači: Grosjean, Vettel, Giovinazzi, Russell, Latifi.
Full times from that eye-catching first session #ItalianGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/IJxUxBETw5
— Formula 1 (@F1) September 5, 2020
Q2
Hamilton je ponovno zauzeo vodstvo u prvoj rundi letećih krugova u Q2. Britanac je stisnuo gas i podigao ljestvicu na 1:19.0s, dok je Bottas u već standardnom zaostatku od 0.3 sekundi. Zanimljivo – Bottasova najbolja startna pozicija na Monzi je treće mjesto koje je osvojio još u doba s Willamsom 2014. godine. Sigurno zanimljiv podatak uoči treće i posljednje kvalifikacijske runde.
Prvih deset smjestilo se unutar jedne sekunde zaostatka, što je pozitivna promjena u odnosu na prijašnje vikende. Postoji vjerojatnost da je zabrana modova motora faktor u tome, ali također i konfiguracija staze u Monzi.
Tri minute prije kraja Q2 u zoni ispadanja su Kvjat, Ocon, Leclerc, Magnussen i Raikkonen. Za očekivati je da Kvjat i Ocon jedini imaju realističnih šansi za prolazak dalje. Leclerc zaostaje sedam desetinki za desetoplasiranim Albonom, a Raikkonen čak 2.2 sekunde.
Ocon je od kandidata za prolazak dalje prvi prošao kroz cilj, ali nije uspio popraviti svoje vrijeme, kao ni desetoplasirani Albon. Francuz ima vremena za još jedan brzi krug, ali odustaje od njega.
Eliminirani vozači: Kvjat, Ocon, Leclerc, Raikkonen, Magnussen.
Our final ten progress to the pole position shootout
Bottas re-breaks the track record 😱#ItalianGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/yOvT7bwvr9
— Formula 1 (@F1) September 5, 2020
Q3
Hamilton je postavio najbrže vrijeme nakon prvog izlaska na stazu s 1:19.0s, Bottas je vozio 1:19.1s. Perez je postavio treće vrijeme ispred Verstappena i dva McLarena. Zaostatci su se malo povećali, puno manje vozača je unutar jedne sekunde zaostatka.
Prije završnih krugova vozači su se ponovno namještali za formaciju na stazi zbog zavjetrine – koja u nekim slučajevima može donijeti čak i po nekoliko sekundi nekom vozaču. Mercedes je jedan od rijetkih koji se nije odlučio za takvu strategiju, Valtteri Bottas je odletio ispred Hamiltona.
Finac prvi prolazi kroz cilj i popravlja svoje vrijeme na 1:18.956 sekundi. Hamilton gubi većinu svoje prednosti i prolazi kroz cilj samo 0.069 sekundi brži od Bottasa!
BREAKING: @LewisHamilton takes pole at Monza! 💪
Team mate @ValtteriBottas finishes in P2, with @Carlossainz55 in P3#ItalianGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/M2D5fTHHMv
— Formula 1 (@F1) September 5, 2020
[url
[/img][/url]
Zasto nemogu otvorit
Ne vidoh onoga Torpeda, biće da se ispalio!!! Propala mu teorija ko kauč a baš nam je htio pokazat tko tu vara s motorima!!!
Sramota za Ferrari. Neznam kak je taj binotić još uvijek šef. Promašili su sve što se promašiti dade
Mislio sam da je Mercedes “potplatio” Renault tako da im je odao tajnu kako odvrnuti motor. Čekaj, ili su to rekli samo RPu ili McLarenu. Nije mi sad jasno kako su McLaren i RP ispred Renaulta. U Beligiji je bilo jasno zašto je renault ispred RPa i McLarena – Merc im odao tajnu. Jel ih Totto izlevao i odao im tajnu samo na dnevnoj bazi u Spa? Mislim, ovo sve ne drži vodu i moilim novu teoriju zavjere u režiji Corriere della Sera jer ovako se čovjek pogubi.
opetse hvalisas daj postajes naporan
A da li je neko mozda primetio kako je RB konstantno slao Maxa odmah iza Mercedesa da hvata njihov slip stream?? Albon mu nije mogao pomoci jer je sporiji(citaj upgraduje se samo Maxov bolid).
Najveća stavka na koju smo se usredotočili je stjecanje prednosti u vremenima za trku a to se događa sutra- kaže Wolf. Znači sutra se tek može očekivat izuvanje iz gaća!!!
Hahahahhaaa……šou…
Plač
Vidi tablicu gore. Merc jedini na medium gumama u Q1 i ima brže vrijeme od svih ostalih u Q3.
Predlazem da vecina Mercovih navijaca ode videti u recnik pod Likovanje, to je ono sto rade. Postoje I drugi nacini da se ispolji sreca…
Nisam bas video da se neko ovde previse nadao da ce ukidanje ovih modova nastetiti Mercedesu, koliko pisete o tome izgleda kao da vam je pao kamen sa srca..😁
Ja sam zamisljao da bi mozda moglo mrvicu uticati na Pink Mercedes jer oni nemaju tolike “zalihe” brzine u odnosu na ostale..
“Nisam bas video da se neko ovde previse nadao da ce ukidanje ovih modova nastetiti Mercedesu,”
Onda nisi dobro pratio. Vidi niže članak koji sam stavio link. Pročitaj ga opet i komentare.
Procitao sam ga kad je izasao I pratio komentare… Niko nije rekao ni mislio da ce se npr Ferrari vratiti u vrh, jer su toliko losi da nema tog pravila koje bi ih ove godine ucinio brzim…a tekst sam doziveo kao da se Ferrari konacno oglasio I poceo da postavlja “nezgodna” pitanja u poslednje vreme… kao sto napisah ispod, ni u jednom trenutku nisam pomislio da ce ovo ukidanje iti malo pomeriti Mercedes jer mozda ih to malo uspori u quali. ali imaju toliku prednost da im to nece nista znaciti, osim da bi mozda to malo usporavanje nastetilo pink… Read more »
Bravo Lewis , Bravo Mercedes !
Odlično i Sainz .
He , he , zavladao je muk među prorocima i vidovnjacima , nema više priča o teorijama zavjere …😜
Evo kako sam i govorio. Nema logike da netko za nekim zaostaje po 1s ako imaju jednake bolide. Helmut Marko: “Due to the short period of time between races it was not possible to provide both cars with identical new parts. “This meant that Albon did not start with the same material in most of the races. This went so far that we tried different things during practice sessions and he had to deal with different suspension settings.” Dakle, Albon testira dok vozi. Mijenjaju postavke da vide kako se ponašaju dijelovi. Nešto što su redovno za MSa radili njegovi timski… Read more »
Eto, odlican komentar si uprljao spominjuci MS koji nema veze sa ovim.. A ako I ima, zasto bas njega I samo njega?? Imas dosta primera iz blize proslosti..
Za MSa se ovo zna. To nije tajna. Ovdje se MS uzdiže do nebesa i zato sam se nadovezao i na njega jer je najbolji primjer. Za kontrast Bottasa se proziva vozačem broj 2.
Nisam rekao da nije istina… No dobro, bode ti oci sto se MSa uzdize pa zato malo podbadas 😁
Mogao bi I ti razumeti da ga se uzdize jer kako tako covek ima 7 naslova, isto koliko ce imati I Hamilton na kraju ove godine.. Ni ovi Hamiltonovi nisu mnogo posteniji da ti iskreno priznam, mozemo debatovati ako imas zelju😁.. imam sta pricati I na tu temu.. licno ne osporavam ni MS ni LH, obojica su odradili posao na najbolji moguci nacin(LH jos nije zavrsio)..
Slažerm se..nekad bih mu rado dao plus za pametan komentar, ali ne mogu, jer redovito sve to iskompromitira sa bolesnim porivom da ujedno pokuša obezvrijedit MS ili Ferrari.
Da, bas je isfrustriran… Steta, jer ima potencijal..😁
A sad da se vratim prvom delu komentara… Da li ovaj podatak razumeju oni sto govore daje Max u rangu sa Sennom??? To objasnjava mucenje Gasliya I Albona, I zasto je Ricci presao s konja na magarca.. A Horner naravno ovo nikad ni da spomene, drugo sve zna… Ja sam negde cuo da I Maxov tata Jos dodatno ide I nabalja delove za Maxov bolid…
Da, max i alo su u rangu sa senom tj voze istim stilom, zato su tako sposobni, voze “bez beda” tom “drugom” trkacom putanjom i tako su uvijek u prilici za napad. “To objasnjava mucenje Gasliya I Albona, I zasto je Ricci presao s konja na magarca” To neobjasnjava nista jer ako je vjerovati starom sisimisu , ovaj sistem kojeg sprovodi vrijedi tek od ove godine zbog kako kaze zgusnutih vikenda i nedostatka vremena. A albon je presle sezone u onih 4,5 utrka kada je dosao u rb kasnio konstantnih 0.3 do 0.4s a bome ista stvar je i ove… Read more »
Zgusnut raspored je samo bledo opravdanje za nesto sto rade godinama unazad… Ricci je bas zbog toga pobegao.. nije spominjati jer su do tad bili ravnopravni, Ali posle Maxivog novog ugovora, stvari su bile jasne… vraticu te I dalje unazad kad je Webber otvoreno pitao zasto uvek samo Vettel dobija upgrade.. u RB muk… Verovati da je Max u quali brzi od Albona I Gasliya nekad cak I 0.7 je ravno verovanju u Djeda Bozicnjaka 😁
Ja negovorim da je max ikada bio brzi od albonca za cak 0.7s
brzi je 3 desetinke i to je to. A zanimljivo kako ne samo ti vec itko drugi nekomentira rejpanje by russel sta taj lik radi svom timmejtu je prestrasno. To je slucaj od 0.7s kojeg spominjes, pa opet nitko nekomentira kako je claire ili bilo tko u wiliamsu naklonjen russelu nego upravo suprotno. Svima je sve normalno ali u slucaju maxa traze se raznorazne teorije.
Vidim odi baš teskih komentara,neprihvaćanja nekih činjenica,vidim i neka čuda od vozača su malo niže,međutim nevalja srljati pa cemo pricekati sutra da vidimo kako ce se stvari odviti!!!
Svaka cast Hamu na rekordu…
Mercedes pouzdan
Bit ce sutra gusto u prvom zavoju na startu….
šta ce bit gusto?nema nista gusto pedala i gas to je monza,, jedino da bude sudar u 1 zavoju i da mercedesi odustaju onda bi utrka bila dobra.
Kazem pretpostavku di ce jedino moći bit gusto sutra u utrci i to u prvom zavoju!sto sam krivo napisa…a u ostalom nemozemo znat sto nosi budućnost
nece bitio ni u 1 zavoju lewi ce odmaglit….. ja kao mclarenovac zelim da sainz bude na postolju,,,nekoc su se bolidi kvarili vise ne….
I ja zelim da mcLaren bude na postolju sutra,a i u buduće…a zelim da opet to bude u suradnji McLaren-Mercedes jednog dana…..
Bravo McLaren!
lajk
Deyo i Desmo – muk.
Bit će zanimljivo vidjet vaš muk kad rezultati mercedesa jednom padnu.
To se približava polako ali sigurno, ništa se ne sekiraj, kako ste isplivali svi kao žabe tako ćete i potonut, baš kao i redbullovci, 2013 su tu divljali po portalu a već 2014 niđe nikog.
Znam da nemaš pojma o čemu pričam jer ti tada nisi postojao ali sve u svoje vrijeme.
I kad padnu da počnemo pisati: A vidjet ćete vi kad opet Mrc bude prvi!
To bi ti bilo ok? Valjda se slavi dok se pobjeđuje.
lhx6 daj ne trkeljaj lewis nema konkurenciju pobjeduje sve lakocom jer ima bolid 20 puta brzi od ostalih,lako ti je tako,,,
Pobjeđuje Bottasa. To što ti zanemaruješ Bottasa, Rosberga,Buttona,Alonsa to je tvoj problem.
Ostadoh ti duzan odgovor s one teme pa cu ovdje 🙂 Od prve utrke sezone u Austriji potenciram na Ferrarijevo varanje tijekom prosle i pretprosle sezone po pitanju PU-a, na sta si se ti zakacio prozvavsi me Benzovim odvjetnikom! Mozda to i je tako u tvojoj glavi, ali da si pratio sto se sve, kada, i zbog cega (najbitnija stavka – zbog cega) pisalo, ukopcao bi kako zdrav razum i balans svemira nalazu takve zakljucke (varanje Ferrarija). Nitko normalan ne moze imati regularan PU i onda odjednom izgubiti toliku snagu. Nitko, nista i nigdje. Nakon danasnjih kvalifikacija na power stazi… Read more »
??????..o čemu se radi?..pozdrav ili nekakvo likovanje?..ako je samo pozdrav, uzvraćam pozdrav!
Naravno da nije likovanje jer nikada ne likujem. Cak ne pisem niti komentare nakon pobjeda i PP-a, to barem ti znas jer si tu par godina i pisemo o svemu, ne samo o F1.
Nego, kako sada komentiras situaciju?
Ferrari isto ne voli visok tlak u gumama, danas otkrili.
Ne znam u čemu je vic..ništa im ne radi kako treba..ne radi se samo o motoru..a prošle godine skoro isti bolid rasturao na brzim stazama.
Ne znaš u čemu je vic ? Znam ja u manipuliranju i prevari sa motorom. Taj vic je toliko dobar da umirem od smijeha gledajući koliko je Ferrari” brz”!!!
Na low drag koncept bolida pokusali su natovariti downforce, a to bas i ne ide. Dobili su high drag bolid bez veceg pomaka u downforceu.
Bolid im ne radi optimalno niti u jednoj vrsti zavoja. Tesko je postici balans. Gume ne rade.
Ovaj bolid bi i s proslogodisnjim PU bio neucinkovit.
Dakle, kako Seb rece u Spa – nista ne stima.
Mislim da si u pravu..potpuno se slažem..i ja smatram da su sa ovogodišnjim bolidom ustvari samo”ištetili” prošlogodišnji bolid koji je imao mane ali i vrline na brzim stazama..a da stvar bude gora ponestalo je i snage. Eto jučer čitam u vama omiljenom talijanskom tisku, Camilleri opet daje punu podršku Binottu i ekipi oko njega..mislim da je najveći problem baš u Camilleriu jer on nema nikakve ideje kako da izađu iz ovog stanja..priča neke neodređene priče i čeka..misli da će vrijeme učinit svoje i da će se tako ponovo vratit u vrh..možda čeka nova pravila i novi bolid a da je… Read more »
Pusti mrtve da se saberu!
?????..uželio se mene..ne mogu vjerovat.
Coulthard je to rekao za Montoyu jedanput, nisam se slozio sa time, ali posto me pomenu, koristicu to porijedjenje. Nista se ne postize. Vidim i da su novinari ovog portala primjetili tvoju manijakalnost, tako da moj naziv sektas za tebe i tvoj gang je na mjestu. Ferrari je ocigledno varao, ali i tvoj Mercedes, koji je protivpravno dosao do nacrta PU, razvijao ga prije svih, a onda im FIA stvorila dominaciju zabranivsi razvoj drugima. Kvarno do bola! Nisam ga volio, ali vidim da si opsjednut sa MS sto mi ie neizmerno drago, jer bez obzira na neke prljave trikove, ono… Read more »
Po stoti puta, pravila o PU donesena su 2011. jednoglasno od svih sudionika u procesu.
Nevjerojatno je da covjek koji prati F1 u 2020. jos uvijek blage veze nema sto su to tokeni, kako su i u kojoj mjeri koristeni.
https://www.google.com/amp/s/www.autosport.com/f1/news/122691/analysis-f1-to-drop-engine-tokens/amp/
Nevjerojatan je taj fundamentalizam, u svakoj sferi zivota 🙁
oper isto ne ičekuje sutra dobru utrku dok god ne bude start recimo versatapem sainz ili veratapwn perezu ili tako nesto treba ih baciti na 123 mjesto nek se probijaju dosadni su postali,,, ne očekujem nista sutra nifi ci gledat utrku idem na plazu, a botas niti moze niti smije prestici lewisa dok se verstapwn probije naprijed lujo ce pobjeci 40 sekundi,,
bog te cuo p tako bilo lujo na plus 40 sekundi
uzivaj u takvo utrci dosadnoj hahaha
Ferrari očito opet nešto vara, kao i uvijek, kad su tako sumnjivo spori. Predlažem istragu, po mogućnosti da u njoj sudjeluje i mercedes, te ugradnju još minimalno 5 senzora, ali samo na njihov bolid, ostale momčadi ne dirajte ni slučajno.
zbog proslogodisnjeg nenormalnog varanja i jeste tu gdje ste samo zahvaljujuci FIAI NISTE JAVNO OSRAMOCENI al ste zato kaznjeni na ovakav nacin za ovu i sledecu gosinu uglavnom sve je dokazano danas ko je varao a ko nije
MI smo varali?
Bome si svašta dopuštaš pisati ovdje.
Pripazi malo na jezičinu, jer ja svakako nisam član ni zaposlenik ferrarija i nemam nikakve veze s njima.
Ferrari možeš lažno optuživati za varanje ali mene bogami nećeš.
niko tebe nije licno imenovao decko uostalom procitaj ponovo i pripazi na svoje ponasanje nacin izrazavanja da nebi dobio crveni karton
Ja ne kužim vas ljude šta ste očekivali da će se nešto promijeniti i mercedes usporiti sa zabranom moda rada motora u kvalama. Pa ako se zabranilo i sporiji su onda su i drugi isto i njima se zabranilo korištenje i razlika ostaje ista logično. Bolje da su zabranili mercedesu samo pa bi eto onda razlika bila cca 4 desetinke a ne 8 i više u odnosu na drugu momčad a da ne pričamo da ovi ostali zaostaju i po sekundu i pol
Naravno da nismo ocekivali mi navijaci mercedesa smo znali da ne varamo da smo ispravni i da nama nikakvi modovi nisu potrebni da budemo najbolji
Ja sam ZA da Ferrariju dopusti ugradnja nitra…hehe
A gdje ti čitaš? Oni tvrde da samo MErc to ima i s tim vara. Ako to vjeruješ onda je logično zaključiti da će se ukidanjem praty modea usporiti Merc.
Sad kad se nije usporio nazad u tvornicu teorija zavjera.
radi ta tvornica punom parom ima ewo vec 7 godina minimalno
Bome su Vettela naljutili, frknuo pepeljaru odma iz bolida 😠
Za ime drugoga Boga,vratite modove.Tek sada”podilaze” Mercedesu.
Hahahaah tacno DA da tako ce nam biti blize vratite modove red buluu i ostalima
Igore Vuakloviću, znaš da je ovo bilo neizbježno 😉
Kakvo sad mišljenje imaš o svojim predviđanjima, pardon znanju temeljenom na podastrenim dokazima, o Ferrariu i FIA koji love varalice?
Da podsjetim o kojem se članku radi https://www.gp1.hr/2020/08/krece-li-ferrari-u-lov-na-vjestice/
Sad imaš samo dvije opcije. Reći da si se ipak malo zanio u dječačkim željama ili posegnuti još puno dublje u vreću zavjera i iznijeti novu zašto stanje na poleu danas nije kako si ti dokazao u svome članku.
Čekam, kokice imam 🙂
lako je ostracseno pricat al treba to dokazat hvala bogu danas je dokazano u sta mi nismo ni sumnjali jer smo znali to od prvog dana najbolji bolid ikada je tu + najbolji vozac je tu i ovo sve su rezultati rada reda upornosti i naravno najveceg talenta bez koga ovo nebi bilo ni upola ostvareno…LEWIS HAMILTON 44
“Ova zabrana različitih načina rada je FIA-ina želja da donekle izjednači bolide na gridu, tj. javna tajna da se uspori Mercedes. No, teško da će ovo teže naštetiti Mercedesu jer tko zna da li smo uopće i vidjeli sve mogućnosti W11 bolida.”
Piše u članku kao moje mišljenje, tako da ne vidim baš neki promašaj mojih predviđanja. Ostalo je bio komentar na mutne poslove Ferrarija i FIA-e koje si ti odmah shvatio kao napad na Mercedes, ali da si manje navijački to pročitao, shvatio bi koliko se sve to u biti odnosi na patetiku Ferrarija.
Cestitke Lewisu na pol p i skidanju rekorda staze…Pitao bih neke navijace ferarija prepoznace se da mi objasne tvrdnju da cemo vidjet u Monzi dokaz da je Mercedes varao gdje je taj dokaz HVALA…Koliko se meni cini Red bull je izgleda najvise varao pa Reno jer vidim da su njih najvise pogodile ove zabrane modova…
Sainz je treći, to je isti motor i isti software kao u Renou.
Renou nažalost ne odgovara kad je vruće, soft gume su im izgleda tad problem.
Nesto im ne odgovara sad sta je to mozes i ti i ja samo nagadjat al otkako nema modova nema ni brzine PA mozemo i to stavit pod razlog A gume su najmnanji problem
McLaren ima Renaultov motor, odgovaralo to nekom ili ne.
odgovara brate i meni neka im motora da bogdio oce ostat na renou do kraja
Treba razlučit stvari,znači ovdje je varao jedino Ferrari prošle godine zato sad trpe posljedice a danas se radi o zabrani motor modova koji su bili legalni do ove trke a s njihovom zabranom vidimo da se praktično nije ništa promijenilo osim što mi se čini da je Red Bull malo usporio bez modova. Sad nam preostaje vidjeti kako će to izgledat u utrci!!!
Pa to je jasno bilo odma na pola prosle sezone i na zimskim testiranjima sve se vidi ko je varao a ko nije
Idemoooo Lewis, tako se to radi! Mecka nije ni koristila te sporne modove izgleda..hehe
Bravo za Sainza! Ajde vise da taj McL bude tamo gdje spada. Valjda je sad tu Ferrari da ih zamjeni u zacelju jedno par godina..hehe Bit ce klanja sutra na startu. 😉
Danas je Mercedes dokazao da sve tvrdnje da varaju da ovo da ono padaju u vodu…mi normalni nismo ni sumnjali u regularnost bolida,zasto neko nebi napravio bolji bolid od drugog ne vidim smetnju za to e to se gospodo desilo i zato je Mercedes tu gdje mu je mjesto najbolji….Ima ona stara izreka NEKO PRICA A NEKO RADI e to je to rad red i disciplina se isplate uvjek….
Nisam vidio Briatorea u Mercedesu?! Hehe
Tako je.
Koristili su. Samo , eto to ti je dokaz koliko mercedes uvijek ima u rezervi da mogu stisnuti još. Tako ne bilo uvijek prethodnih godina voze sa 70-80% kapaciteta
Ako je suditi samo po ovom jednom poleu RB je najviše izgubio zabranom party modea.
A to što Red Bull ima high rake koncept koji sam po sebi uzrokuje veći “drag” to ništa a? To nije nikakav faktor? Ako je staza balansirana možeš si dozvoliti imati takav koncept jer ćeš sve nadoknaditi kroz sektore u kojima ti treba downforce, ali na stazama kao što je Monza jednostavno nema dovoljno takvih dijelova staze i zato Red Bull gubi toliko brzne. Najlakše je optužiti nekoga da vara. Treba malo nekad i upotrijebit mozak. Pričekaj Mugello pa ćeš vidjet da će RBR opet bit druga momčad u poretku.
Tko je optužio ikoga? Rekao sam ako je suditi po jednoj utrci RB je najviše izgubio. Vidjet ćemo sad još utrku i onda ostale staze.
Prošle godine je RB iza Merca bio 0.5 u Monzi i 0.4 u Spa.
Ove godine 0.9 u Monzi i 0.5 u Spa.
Isti rake 2019. i 2020. Pomak unazad je očit jer cca 0.5 nije malo.
Može biti setup, može biti ne odvožen vrhunski krug i sl., ali pomak unazad nije malen.
Ajd nek bude kako kazes ali kako vazda nadjete neke teoriju i tvrdnju to mi nije jasno….
Bravo Ferrari!!! Na domacoj stazi cak jedan vas u Q2 uspio doci!! Zaista cijeli svijet vam se danas naklonio, a bez sumnje i sutra će! Veliki Hamilton? Rijeci nisu potrebne.
Ferrari je loš, ne razumijem svrhu tome da to ponavljaš svakim svojim komentarom. Očigledno uistinu uživaš u tome, što je pomalo žalosno.
Kreni im naplaćivati najamninu kada toliko žive u tvojem umu 😀
Jer ti kad u nogometu izgubi ekipa protiv koje si navijao plačeš?
a sta bi trebao biti tuzan??
luka!?!?
Ne smije se veseliti kad je svetinja u knockdownu.
Svetinja iskljucivo fundamentalistima.
Ni ovome se nisam nada
On piše članke na ovome portalu i napiše ovo:”Očigledno uistinu uživaš u tome, što je pomalo žalosno.
Kreni im naplaćivati najamninu kada toliko žive u tvojem umu 😀”
Kako je to prihvatljivo? I očekivati da oni na ovom portalu mogu razlučiti što je uvredljivo što nije.
Ludnica u pivnici, aaa?
Meni minuse a tebi ture..Može?
Eto vidiš..i Boycie zove turu.