Završio je i drugi predsezonski test u Barceloni. Duga zimska pauza se više ne čini tako dugom, za 11 dana je na rasporedu prvi slobodan trening u Australiji. Prošli vikend smo objavili analizu prvog predsezonskog testiranja, gdje smo istaknuli Ferrari kao potencijalnog favorita u 2019.
Statistički podaci
1. Ferrari (Vettel) | 1:16.221 |
2. Mercedes (Hamilton) | 1:16.224 |
3. Renault (Hulkenberg) | 1:16.843 |
4. Toro Rosso (Albon) | 1:16.882 |
5. McLaren (Sainz) | 1:16.913 |
6. Haas (Grosjean) | 1:17.076 |
7. Red Bull (Gasly) | 1:17.091 |
8. Alfa Romeo (Raikkonen) | 1:17.239 |
9. Racing Point (Stroll) | 1:17.556 |
10. Williams (Russell) | 1:18.130 |
Već svi znamo da momčadi na testiranju ne daju 100% u jednom krugu, tako da ova vremena sigurno nisu pravi odnos snage. Međutim, tijekom zime su mnogi stručnjaci najavljivali sporije bolide i utrku, ali gledajući ova vremena vidimo da to nije tako. Vettelovo i Hamiltonovo vrijeme je samo tisućinku sporije od najbržeg vremena staze.
Ekipa Mercedesa jednostavno nije mogla prestati voziti u Barceloni, napravili su 1190 krugova, čak 193 više od Ferrarija. Koliko je to puno krugova pokazuje podatak da su aktualni prvaci napravili kilometražu ekvivalentnu 18 Velikih Nagrada.
Williams je donekle uspio nadoknaditi upropašteno prvo testiranje. Tješi ih činjenica što je Racing Point, unatoč tome što njihov bolid nije zapeo u matičnoj državi, odradio samo 58 krugova više. Nažalost, Williams u ovom trenutku djeluje kao najsporija ekipa na gridu i sve upućuje na to da britansku momčad čeka još jedna teška sezona.
“Lagao bih kad bih rekao da u ovom trenutku nismo najsporiji, to je realnost,” rekao je George Russell.
Red Bull je, kao što vidimo na slici, pao s 4. mjesta po broju kilometraže. Ipak, Helmut Marko i društvo ne moraju biti previše zabrinuti, jer većih problema s motorom i drugim područjima na bolidu nije bilo.
“U simulaciji utrke smo obećavajući. Mislim da je naš paket prilično dobar, a i motor izgleda fantastično. Zadovoljan sam.”
“Mercedes i Ferrari su uvijek brzi, ne znam jesmo li bolji od njih, optimističan sam,” izjavio je Max Verstappen.
Tko je najbrži iz sredine poretka?
Prije početka sezone ja vladao generalni dojam da se sredina poretka približila ‘Velikom Trojcu’, a vremena s testiranja to potvrđuju.
Haas je skinuo pola sekunde u odnosu na prošlogodišnje testiranje (bili su 1,5s sporiji od najbržeg vremena, ove zime manje od 1s), a ekipe poput Toro Rossa, Renaulta i McLarena izgledaju jednako brzo.
Kad smo već kod McLarena, momčad iz Wokinga djeluje pouzdanije i brže u odnosu na lošu 2018. (i mnoge prethodne) godinu.
“Popravili smo se u mnogim slabim područjima. Ne kažem da je bolid savršen, ali sveukupno mislim da imamo puno bolji početak nego prošle godine.”
“Još uvijek imamo problema i stvari koje nas muče. Razlika je u tome što sada znamo u čemu je problem i kada nešto napravimo u vezi toga bolid pozitivno reagira. Prošle godine smo se puno više mučili u tom smislu,” izjavio je McLarenov rookie Lando Norris.
Racing Point je na ovom testiranju izgledao prilično loše za ekipu koja je zadnje dvije godine bila četvrta najbolja ekipa na gridu. Iz momčadi kažu da je verzija bolida koja se pojavila na testiranju ‘osnovna’ i da će na VN Australije doći s velikim nadogradnjama.
Francuski Renault je odradio svoj glavni cilj uoči testiranja, a to je odraditi solidnu kilometražu, u kojoj su ukupno treći. Ni vremena ne izgledaju loše, bit će zanimljivo vidjeti gdje će biti Renault kada krene sezona.
Kada se sve doda i oduzme, zapravo ne znamo ništa. Prvi konkretan uvid u odnos snaga ćemo vidjeti uskoro, na VN Australije, a do tada nam ostaje špekuliranje, nadanje i predviđanje!
Ne mogu da vjerujem da Alfu nije niko spomenuo a mislim da nije nista losija od bolida iz sredine poretka.
po meni trebali bi se boriti za 5 mjesto konstruktora!
a o alfi niti A!?