Stečajni upravitelji su potvrdili da momčad Marussije prestaje djelovati te da je 200 radnika dobilo otkaze. Iako je postojao interes raznih potencijalnih investitora, danas je prošao rok do kojeg nikakva sredstva nisu uplaćena pa su upravitelji agencije FRP Advisory morali zatvoriti tvornicu u Banburyju.
“Ekipa je prošlog mjeseca zbog manjka stalnih ulaganja završila u stečaju a stečajnim postupkom dan je rok do kojeg se mogu osigurati dugoročne solucije za kompaniju. Nažalost, nisu pronađena rješenja koja bi omogućila nastavak rada u trenutnom obliku. Želimo zahvaliti svom osoblju za podršku tijekom ovog teškog procesa”, rekao je upravitelj Geoff Rowley.
“Momčad neće sudjelovati na sljedeće dvije utrke prvenstva u Sao Paulu i Abu Dhabiju. Duboko žalimo što smo morali prestati djelovati i zatvoriti vrata.”
Ranije ovog tjedna, momčad (iako pod imenom Manor) bila je prijavljena na privremenoj ulaznoj listi kandidata za 2015. koju je izdala FIA.
Zbog činjenice da će momčad ove godine propustiti tri utrke (jednu više od dopuštenog), ekipa iz Banburyja je eliminirana iz poretka i stoga neće dobiti novčane nagrade koje su zaradili zahvaljujući bodovima Julesa Bianchija iz Monaka.
Marussia je u Formulu 1 ušla 2010., s Caterhamom (koji je u stečaju) i HRT-om (koji se ne natječe još od kraja 2012.), uz obećanje ograničenja troškova od 50 milijuna dolara koji bi osim toga i izjednačili odnose snaga među momčadima. Ipak, to se nije dogodilo a zbog novih pravila za 2014. troškovi su još više porasli. Momčad je ipak osvojila dva boda na VN Monaka ove godine kada je Jules Bianchi utrku završio na devetom mjestu.
Ipak, za kratku povijest ove momčadi vežu se i dvije nesreće. Test vozačica Maria de Villota stradala je u ljeto 2012. tijekom linijskih aerodinamičkih testiranja u Engleskoj. Od posljedica nesreće preminula je u listopadu prošle godine. Na utrci za VN Japana ove godine nesreću je doživio Jules Bianchi kada je udario u vozilo koje trebalo odvući Sauber Adriana Sutila. 25-godišnji Francuz još se uvijek bori za svoj život.
Možda da se da na izbor ili da se može imat sestrinsku momčad ko rBr ili 3 vozaca iste momčadi stim da najlošije plasirani od ta tri vozač ne osvaja bodove. Mislim da bi se tako dobilo na borbama među vozačima istih momčadi i a u slucaju totalne dominacije neke momčadi dala bi se prilika i drugima da koliko toliko prate vodeće sa bodovima.
Zamislite postavu Hamilton Alonso Rosberg u mercu koje bi to iskre bile na stazi, ko bi mogao rec hamu da ne pretekne Alonsa kad zna da ako je trećivozac momčadi ne osvaja bodove!
Šteta što se više neće natjecati. Meni su drage male momčadi jer imaju mlade vozače.
Iako nisu napravili neke značajne rezultate ipak je šteta što odlaze. Nekako su mi drage male ekipe.
Da su bar prije prestali voziti Bianchi bi bio u komadu , živ i zdrav … Baš veliki peh .
Ako će biti po 3 bolida u momčadima (jačima) bit će samo 12 bolida … Jedino ako Honda bude sama bez McLarena 😀
Kako?
Perice, drz se ti viceva…
Na kraju je bilo onako kako se vec sumnjalo i znalo.Odlaze u stecaj,vise ih nema na gridu,a vjerovatno niti Caterhama?!Da da da gospodo nagomilavanje troskova i koje kakvih kvazi pravila ostavljaju ove slabije timove na samrti.No bilo kako bilo smislit ce oni nesto.No nisam zagovornik jedne momcadi s 3 bolida na stazi,onda sam misljenja da bih to bila i te kako ubitacna dominacija!!!Ono 3 bolida Mercedes AMG tima (deru) sve pred sobom i svakoga!Prije bih volio slucaj kao sto je i Red Bull napravio ostvarivanjem svoje sestrinske momcadi kao Torro Roso!Vise bih volio da onda ukoliko bi bila 3 bolida… Read more »
Asurd je to što se stalno spominje štednja, a s ovim promjenama pravila iz godine u godinu enormno dižu troškove. Evo čist primjer je promijena nosa bolida za slijedeću sezonu, kad su uvidjeli ruglo ove sezone. I sad ajmo svi opet lovu trošiti na bolida koji su u biti trebali biti isti dvije godine zaredom.
bas to,i to tako vec godinama…
stalno pricaju o smanjenju troskova a F1 je skuplja nego ikad
ne bi volio da sauber ode on je još od 1993 tu, čuo sam da se brabham želi vratiti u f1.
To je daaaaaaaaaleka buducnost. Tek planiraju povratak u endurance utrke pa ce vidit kako ih bude islo
volio bi tu ekipu vidjet ponovno u f1,siguran sam da bi bili bolji od nekih ekipa i još kad bi vratili tamno plavu boju s natpisom parmalat.:) brabham tim je bio 2 puta prvak u 80ima.
Steta,jos ako i Caterham ode… Bas me zanima kako ce izgledat iduca sezona. Valjda sad Bernie i drustvo muckaju nesto ko po obicaju…a mozda im dodje iz dupeta u glavu
pa šta će caterham kasniti 5 sekundi iza svih,
pa hoce da….ali uvjek je bilo takvih malih momcadi preko kojih su mnogi veliki vozaci dolazili,i ja ne znam za druge,ali sam uvijek navijao da take male momcadi osvoje koji bod,to je F1,uvijek je tako bilo,sad ako se ostane i bez tih malih ekipa i sve preuzmu divovi pa necu vise ni gledat F1 jel mi se gadi. Nek najbolje momcadi imaju 3 vozaca,i nek se F1 zove Mercedes-Ferrari super cup i dovidjena!!!!
To je Bernie napravio sa hebenim pogonskim jedinicama od V6 i 1.6l . Enormne cijene a mi dobili Prius cup sa zvukom traktora .
Žao mi je i neznam stvarno kako će grid izgledati sljedeće godine.Ovi dolje što pišu da neka druga momčad uleti,pa za 3 mjeseca bolid mora biti gotov krajem prvog su već predstavljanja i onda prva testiranja,momčadi rade bolid cijelu godinu tako da neznam dali je to uopče izvedivo.Evo Hass najavljuje se 2 godine u naprijed.Nažalost i Caterham je blizu ovog scenarija a da ne govorim Sauber koji je isto klimav.Tako da jedina opcija da se popuni grid “kvalitetno”je 3 bolid samo treba riješit bodovanje zato možda Alonso i čeka s objavom.Moje mišljenje je bolje jake momčadi s 3 bolida nego… Read more »
I na kraju bi bio ferari kup,ili mercedes kup….
Pa ne baš-Mercedes,Ferrari,RBR,Meklaren,Wiliams.Ovi bi to mogli odradit a onda imaš ToroRoso.FI i Sauber koji neznam dal to mogu al nek oni voze s 2 auta ili tako nešto.Ma nemam poima iskreno sve mi to već …
Daaaa…Stefan gp ili nešto takvo…
Najviše mi žao zbog Julesova 2 boda koji se brišu…
A dečko se bori.
:/
Šteta.
A šta je s onim “srpskim Todorćem” (ispričavam se, ali fakat sam mu zaboravio ime), koji je htio ući, hoće li sad on upast? 🙂
Stefan GP, on je čak 2010 poslao opremu na prve tri utrke, ali neznam zbog čega se nisu mogli utrkivat isto kao i Jergovićev USF1. Ali Srbi su mislim imali Toyotin bolid za tu godinu koji je prema inžinjerima bio brutalno brz i šteta kaj ih nismo gledali. Negdje sam pročito da je čisit profit njegove firme u 2009 god. bio 25€, a on je prodavao maglu da je sposoban ući u F1 ako se ne varam.
Hvala – da, Stefan GP. I ja se sjećam da su bili na rubu ulaska, da su imali gotovo sve spremno.
Ali dobro r.u.m. veli gore, malo je prekasno za to – ne samo za njega, nego općenito.
loš bolid ne treba f1 ,nelson piqet je to dobro rekao