Tehnički direktor Force Indije, Andy Green, izjavio je da će bolidi unatoč manjim i slabijim motorima postizati veće maksimalne brzine. Razlog tomu je promjena pravila i dodatno smanjivanje downforcea od strane FIA-e.
“Gubitak downforcea je na istom nivou kao i 1998. godine, ali ovaj put je značajno smanjen otpor zraka.”
Na pitanje hoće li bolidi biti brži ove godine, odgovorio je:
“Da. Očekujem da će bolidi ove godine biti brži i do 15 km/h.”
http://m.bbc.co.uk/news/world-europe-25963926
Schumi se budi!
Schumi otvorio oci
.Molim malo pažnje uredništvo.
Prića se da Michael dolazi k sebi pa ako imate kakvu informaciju više, bilo bi dobro da podjelite s nama.
Tiskovine objavljuju kako se Michaela polako budi iz kome te kako je nakratko otvorio oči što je prvi pravi napredak u ovih mjesec dana.
Vijest je iz pouzdanih izvora pa sumnjam da bi netko izlazi s takvom vješću bez razloga.
Koji je to pouzdan izvor?
Jučer je Sabina Kehm rekla da te izjave nisu potekle niti od medicinskog osoblja niti od njihovog menadžemnta.
Stoga, čemu stavljati vijest. Kad nešto bude službeno i sigurno, onda ćemo objaviti.
.Francuski L’equipe. Tvrde da imaju izvore u bolnici. Njemački Bild prenio s odgovarajučom ozbiljnošću.
Ja sam isto mišljenja kako su to sve navodi. Upravo zato sam molbu uputio vama kako bi mi svi tu mogli dobiti provjerenu informaciju. Hvala na brzom odgovoru.
Marko…vijest upravo potvrdila schumijeva glasnogovornica.
E onda je to drugi par opanaka, evo ide vijest na portal ubrzo.
Hvala 🙂
odlična vijest, doduše ne vjerujem da će se to pokazati već u australiji, još će na snazi biti upoznavanje s bolidima kako od strane vozača tako i od inženjera. a što se tiče downforcea i kontrole bolida slično se pisalo u fazi kad su ukinuli sve elektroničke dodatke za kontrolu pa su se vozači vrlo brzo prilagodili. sve upućuje na to da ova sezona skriva mnoga iznenađenja – vozački i konstruktorski
Prošle godine je čini mi se najveća max. brzina bila 338 km/h, Gutierrez.
Tako da možemo očekivati nekih 350 km/h.
Ajde nije loše, približavaju se mom Meganeu 😀
A hoce li motori od 600 ks moc nadvladat drag da postignu te brzine? Ne vjerujem da ce vozaci koristiti ERS za dostizanje max brzine nego samo za ubrzanja iz zavoja
Naravno da hoće.
Nadam se da si u pravu 😉
Onda jedva ćekam Monzu he he 340km/h+
340 + 15% = 390Km/h!!!!! ..
Pa možda ste oboica u pravu,kako sada izgleda. Red Bull 340, Mercedes i Ferrari oko 390, :zub:
nazalost ne pise 15% nego 15km/h 🙂
.kimi..
..eh,..hvala.
Prije bi rekao Mercedes i Ferrari oko 350, a Renault ako proradi 420…
Čudno je da je RedBull bio sekundu brži od Mercedesa i jednako brz kao Ferrari u isto vrijeme na stazi i to iako ERS očito uopće nije funkcionirao na tom RedBullu…
@The Best F1 Driver
reci mi gdje je to RBR bio jednako brz kao Ferrari, a brži za oko sekundu od MGP-a? Nisam pokupio te rezultate. Hvala!
Evo da se i sa starim liscem oko necega slozim.
Mozda on gore ne zna da RB samo dimi zadnja 2 dana po Jerezu 😀
U trenu kad je Vettel zabilježio svoje prvo i jedino brzo vrijeme 😉 Vettel je odvezao 01:38.320… Istovremeno je Rosberg vozio 01:39.4xx i nikako da se spusti ispod toga Kimi je neposredno prije toga odvezao par brzih krugova i najbolje vrijeme mu je do tad bilo 01:38.2xx dakle oko 0.100 bolje od RB-a bez ERS-a… Teško da se nešto bitno može iščitati iz toga, no malo čudi da je prvo vrijeme bilo odmah tako dobro s obzirom na sve silne probleme. A i osim toga svi ostali su prva vremena imali visoko u 1:4x.xxx pa i 1:5x.xxx da bi ih… Read more »
bio prije 3 godine na pravcu ispred i u samoj parabolici – prestrašno, s 340 km/h dvije niže i po gasu u zavoj….neprocjenjivo
Renaultu top speed nikad nije bio jača strana, pogledaj max brzine sa Monze 2004.
.Andy ovo sigurno nije izjavio na pamet.
Ipak, prije toga očekujem (barem na početku sezone) dosta odustajanja, što zbog motora što zbog goriva, al isto tak prilično problema s ERS-om pa stanje poredka vozača ispočetka sigurno neće biti uvjetovano formom nego prije svega tehničkom pouzdanošću.
Manji downforce je definitvno izazov za vozače. Na ravnini nikada nije ni bio problem. Več nam stižu informacije o nedostatku downforcea na ovogodišnjim bolidima (no, znam nije novost), i od vozača će se tražiti brza prilagodba stilu i dodatna koncentracija. Domača je zadaća prilično zahtjevna.