Pobjednik druge utrke u Austriji, VN Štajerske, na Red Bull Ringu, je Lewis Hamilton u Mercedesu ispred momčadskog kolege i pobjednika prve utrke Valtterija Bottasa te trećeplasiranog Maxa Verstappena u Red Bullu. Nakon kvalitetne borbe s Perezom zadnjih desetak krugova na četvrtom mjestu završio je Alexander Albon. Zadnji krug nam je pružio veliko uzbuđenje u režiji Landa Norrisa koji je završio kao peti nakon što je u zadnjem krugu prestigao oba Racing Pointa. Tako su kao šesti i sedmi završili Sergio Perez i Lance Stroll. Osmi je završio Daniel Ricciardo, deveti Carlos Sainz a deseti Daniil Kvjat u AlphaTauriju.
Ono o čemu će se vjerojatno nastaviti pričati je Ferrarijeva loša forma, a ova utrka je i završila u istom tonu – oba bolida su odustala zbog sudara na startu.
Sljedeća utrka je idući vikend u Mađarskoj na Hungaroringu.
BREAKING: @LewisHamilton wins the Styrian Grand Prix!
He takes victory from pole ahead of @ValtteriBottas (P2) and @Max33Verstappen (P3)
Hamilton has now won at least one race in all of his 14 seasons in F1 👏#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/rpUnZ9Zno9
— Formula 1 (@F1) July 12, 2020
Uoči utrke smo doznali kako će Romain Grosjean startati iz boksa, a Antonio Giovinazzi je dobio kaznu od pet mjesta unazad na startu jer su mu promijenili mjenjač. Startni poredak je izgledao ovako:
Za razliku od jučer, vrijeme je bilo toplo i sunčano. Temperatura zraka je bila oko 20°C, a staze oko 39°C.
Start je prošao bez drame, a problemi su nastali u zavoju 3 za Ferrari – kontakt između Leclerca i Vettela prouzrokovao je štetu na oba bolida, kod Vettela stražnje a kod Leclerca prednje krilo. Vettel je odmah morao odustati, a Leclerc je nakon promjene prednjeg krila nastavio utrku. Suci su istraživali taj incident i zaključili su da je u pitanju trkaći incident. Sigurnosni automobil je odmah izašao na stazu.
Sigurnosni automobil je bio na stazi do trećeg kruga. Nakon povlačenja sigurnosnog automobila utrka je nastavljena. Russell je izgubio dosta mjesta, a u srednjem sektoru je išao široko i pao na zadnje mjesto. U četvrtom krugu Leclerca pozivaju u garažu i Monegažanin odustaje iz utrke. Šteta na podnici je ipak bila prevelika, a ogromna šteta je i za Ferrari – mizeran završetak vikenda.
U devetom krugu Albon prestiže Sainza za četvrto mjesto. Poredak u desetom krugu je Hamilton, Verstappen, Bottas, Albon, Sainz, Ocon, Ricciardo, Gasly, Stroll, Norris.
LAP 9/71
Albon closes in on Sainz and passes the McLaren!
He's up to P4 👏#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/lxUraNnPXJ
— Formula 1 (@F1) July 12, 2020
12. krug – malo borbe na dnu poretka – Grosjean je prestigao Magnussena. Vodeći trojac se počeo odvajati od ostatka društva, a Bottas je najbržim krugom smanjio zaostatak za Verstappenom. U 14. krugu Perez i Norris vode borbu za deseto mjesto, a uspješniji je Perez.
Dva Racing Pointa su bila vrlo brza. Stroll je u 16. krugu bio deveti, Perez deseti, a osmoplasirani Gasly ih je kočio u napretku. Ispred njih, dva Renaulta, s različitim strategijama, su vodila tvrdu borbu (Ricciardo srednje tvrde, Ocon meke). U 18. krugu Stroll “rješava” Gaslyja, a krug iza to čini i Perez. Borba dva Renaulta završava u 20. krugu, Ricciardo prestiže Ocona za šesto mjesto.
LAP 17/71
The Renault driver battle intensifies…#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/gO4OTKgcze
— Formula 1 (@F1) July 12, 2020
Vodeća trojka je pravila ogromnu razliku. U 22. krugu je Albon na četvrtom mjestu zaostajao 25 sekundi za Hamiltonom, dok je vodeća trojka bila unutar sedam sekundi. Krajem 25. kruga Verstappen prvi povlači potez – ide u boks po nove gume, set srednje tvrdih. Razlog je sprječavanje Bottasovog undercuta. Vratio se na treće mjesto. Krug nakon u boks ulazi Ocon i odustaje iz utrke. Dimi se iz Renaultova bolida.
LAP 26/71
Agony for Ocon 😖 The Frenchman's race is over #AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/yRfraaMaEz
— Formula 1 (@F1) July 12, 2020
Krajem 28. kruga Hamilton ulazi u boks po novi set srednje tvrdih guma. Vratio se na drugo mjesto, ispred Verstappena. U 30. krugu poredak je Bottas (nije bio u boksu), Hamilton, Verstappen, Albon, Sainz, Ricciardo, Stroll, Perez, Norris, Kvjat.
Krajem 32. kruga Sainz ide po novi set srednje tvrdih, no imao je problema pri zamjeni zadnje lijeve gume. Izašao je na 13. mjesto. Krug nakon ušao je Stroll, i on je promijenio s mekih na srednje tvrde i izašao je na 11. mjesto.
U 35. krugu konačno i Bottas ide po novi set srednje tvrdih i vratio se na treće mjesto. Nakon njega, u 36. krugu, Albon ide po nove gume i vratio se na sedmo mjesto. Vodeća trojka je ostala ista kao i prije promjena guma.
LAP 35/71
Now Bottas pits
He bolts on a set of medium tyres and is back out on track in P3 #AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/tDBeRJuP7S
— Formula 1 (@F1) July 12, 2020
Za to vrijeme, u sredini poretka borbu su vodili Perez, Giovinazi i Raikkonen, a borbi se brzo priključio Sainz. Perez i Sainz nemaju većih problema s prestizanjem Alfi. U 39. krugu Ricciardo je s četvrtog mjesta otišao u boks i sa srednje tvrdih prešao na meke gume. Vratio se na sedmo mjesto.
Nakon što su se riješili Alfi, Sainz i Perez su započeli svoju borbu za osmo mjesto, koje je postala borba za sedmo nakon što je u 41. krugu Norris otišao po set srednje tvrdih guma.
LAP 40/71
Perez and Sainz are having a great battle 👏
Sainz gets past in the run up to Turn 4, but Perez responds immediately! #AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/9OVTfCN5aB
— Formula 1 (@F1) July 12, 2020
Bottas je nastavio malo pomalo smanjivati zaostatak za Verstappenom. Za to vrijeme Hamilton lagano u vodstvu održava prednost ispred Verstappena na pet do 5.5 sekundi. Nakon što se uspio obraniti od Sainza, Perez se posvetio borbi za šesto mjesto s momčadskim kolegom Strollom, u kojoj je Perez uspješniji.
LAP 46/71
Checo's enjoying himself out there!
He's past team mate Lance Stroll and up to P6#AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/O43Vby3rXa
— Formula 1 (@F1) July 12, 2020
Sljedeći na redu za Pereza je bio Ricciardo. U 48. krugu pada i Ricciardo – Perez je preuzeo peto mjesto. Odmah nakon Pereza i Stroll je napadao Ricciarda za šesto mjesto. Racing Point uistinu je jurio! Poredak u 53. krugu je bio Hamilton, Verstappen, Bottas, Albon, Perez, Ricciardo, Stroll, Sainz, Norris, Kvjat. Bottasu su radiom javili da bi, prema proračunima, mogao napasti Verstappena u zadnjem krugu.
Perez je nastavljao juriti. Odvozio je najbrži krug, a u 56. krugu je došao na sekundu iza Albona. Albon je bio 34 sekunde iza vodećih, Verstappen je bio 6.8 sekundi iza Hamiltona a Bottas još 6.3 sekunde iza Maxa.
Deset krugova prije kraja Bottas je smanjio zaostatak za Verstappenom na 3.5 sekundi. Do 65. kruga zaostatak je smanjio na sekundu i pol. Verstappen se žalio na zadnje gume i na upravljivost u zavoju tri. Krug kasnije Bottas je došao unutar sekunde te je prije zavoja četiri uspio prestići Maxa, no Max se nije dao i vratio je poziciju u sljedećim zavojima. Tvrda borba se nastavila i u 67. krugu, kada se Bottas konačno uspio probiti ispred Verstappena. U 69. krugu Max je otišao po novi set mekih guma zbog najbržeg kruga.
LAP 67 & 68/71
Brilliant stuff from Verstappen and Bottas
Max holds off Valtteri before the Finn finally gets past and up to P2 #AustrianGP 🇦🇹 #F1 pic.twitter.com/pbpl1mQJwe
— Formula 1 (@F1) July 12, 2020
U zadnjem krugu smo vidjeli odličan proboj Norrisa do petog mjesta s prestizanjem Pereza u zadnjem zavoju. Hamilton je bez ikakve drame dominantno došao do prve pobjede ove sezone, 85. pobjeda u karijeri za Britanca čime je nastavio svoj rekord s pobjedama u svim sezonama u kojima je nastupio.
Evo malo novosti iz Maranella: U Maranellu su očekivali da će biti treća sila iza Mercedesa i Red Bula, ali ne za McLarenom, Racing Pointom i Renaultom. Ipak, uska njuška u stilu Mercedesa nalazi se u vetrobrani tunela od veljače i još nije viđena na stazi. Evolucijski stroj koji je proučavao Simone Resta bio je “zaustavljen”, jer u tunelu nije dao prednosti koje se vide na ostalim jednosjedima. Ferrari je zajedno s Haasom, Alfom Romeom i Williamsom jedini koji održava staru aerodinamičku konfiguraciju, jer su se svi ostali pretvorili u uske njuške. Budimo jasni: novu frontu nećemo vidjeti u Mađarskoj,… Read more »
🤣🤣🤣!!!
Od svih, Albon katastrofa … ako ovako nastavi, mozda dovedu i Vettel-a, ili Kvyat-a.
Albona ce sigurno zamjeniti, samo sigurno ne sa Vetteleom.. Sta moze biti netko gori od Vettela? 😉 Vettel je po meni 90% bez ekipe iduce godine…
Znas kako nisam neki fan Vettela, ali niko ne moze da kaze da je covjek levat.
Znam da u bilo kom poslu promjena firme zna dosta uticati na covjeka koji je bio sjeban da opet zablista, dodje sebi i sl…dobije motivaciju.
Ali u pravu si, tesko da ce biti Vettel…ali volio bih da bude Kvyat vise nego Gasly, msm da ne bi bas bio poslusan ko ova dvojica…
Vidjecemo
Kvyat i Gasly su bili u Red Bullu i mislim da su trajno prokockali šansu da se tamo opet vrate..za Albona ćemo vidjet..ovu sezonu se ne smije kiksat..ne djeluje najbolje u usporedbi sa Maxom.
Nisu na isti nacin ostili Gasly i Kvyat iz Red Bull-a.
Gasly je bio katastrofa, a Kvyat … jbg imao je podijum te godine, nije Max ali nije bas bio truba u odnosu na Rikarda.
Drugo nije bilo niti za očekivati od Lewisa Hamiltona 6 WDC sa najbržim autom i ne kvari se i startao sa PP odrađeno kako treba. Problem je što je opet Mercedes dominantan jako nitko ga nije dostigao ovaj Ferrari je potonuo a RBR i dalje muku muči jer im fali realno 0,500 sekundi jeli to do motora ili čega ja neču sada pametovat ali žalosno i tužno je koliku Merc. ima prednost u ovoj HIBRIDNOJ ERI sve su pomeli od 2014 i dalje oni imaju prednost ne znam i druge godine nas čeka isto jer se pravila ne mjenjaju i… Read more »
Nista novo, merc prvi, ves blizu ali daleko, ferrari banana, dolje makljaza u komentarima, cini mi se da je dobro sto je rici potpisao za mclaren a ne za ferrari (oprosti desmo) pozdrav.
Pozdrav! ..Varaš se..nema vozača na gridu koji ne želi u Ferrari kakav god on trenutno bio..to je tako.
Haha, našamaralo te ovo s Vettelom i nakon što si se oporavio opet pjevaš iste pjesmice.
Čestitke Lewisu , rutinski odradio , Mercedes potpuno nadmoćan ! A stanje u Ferrariju ukratko : Lud , zbunjen , nenormalan ! Kao da se svi u momčadi trude biti što lošiji.
ferrari ima problem, slican kao jedan nas nogometni klub…….ne zna se ko pije, a ko placa. pocevsi od vrha i vodstva, do vozaca, pa sve do cistacica. moze pomoci jedino totalna rekonstrukcija cijele ekipe. vjerovatno ce tu i tamo trebati podijeliti koji otkaz. iako zvuci grubo, sto je tu je. binotto ocigledno ne spada na mjesto direktora. vratiti ga na proslu poziciju. iako nisam volio ferrari niti volim, niti mislim u buducnosti, moram priznati da je kolega citatelj bio u pravu. dolje je napisao da f1 treba konkurentan ferrari. i to je istina. ne da budu nuzno br1. dovoljno je… Read more »
Dobar komentar..Čestitam!
A da promijenim nick, pa da mi date plus?..Hahahaha!
Čestitke Mercu. Ferarijevo rukovodstvo je do ovih situacija, pa tako nek Binoto pozove samog sebe na saslušanje. McLaren svaka čast. Pereza mogu nazvati dugogodišnjim sivonjom. 😃
Rukovodstvo dovelo.. pardon
Cestitke Hamu i Maxu te Norrisu na odlicnoj voznji. Dobra utrka za primjer koliko je Ham brzi od Bottasa, a i koliko je Mecka brza od RB-a. Mislim da odsad Bottas moze racunat samo na srecu. 😉 Sta reci za Ferrari? Nista..hehe Lec kopirao Maxa u SPA kad je pomeo Kimija u prvom zavoju, ali opet mi nije jasno da je isao toliko riskirat sa timskim kolegom.
Cestitke Lewisu i mercu
A moji katastrofa
Realno ak nemaju novu sasiju i motor bolje da se okrenu iducoj godini
Cini se kako je Ariwabene bio master teski u odnosu na binota
Ja se bojim samo da ne bi došlo do kolektivnog samozapaljenja Ferrarijevih navijača nakon ove debilane danas!!! Izdržite uz vas smo!!!
Ne brini ti za navijače Ferrarija, vratit će se Ferrari brzo u vrh bolje se brini kako ćeš jednog dana podnijeti penziju lewisa uživaj dok možeš. Vozači dolaze i odlaze ali ekipe su tu zauvijek(pojedine)
Prošlo je 13 godina od zadnjeg naslova. Koliko je to brzo? Ako pričamo u okvirima nastanka svemira onda će brzo full.
Zar ne vidis da se covjek pali na Ferrari
Po meni zanimljiva utrka nista posebno al i ne previse dosadna. L. H lagano do pobijede a moje necu komentirati
Za mene je utrka završila u prvom krugu, nema crvenih drugi me ne zanimaju nit ih komentiram, situacija u Ferrariju je katastrofa nažalost. Ali izaći će iz ovog još jači ne sumnjam u to. U porazu i pobjedi ferrarista
A da možda onda pratiš Ferrari kup?
U čemu je tvoj problem? Šta misliš da svi imaju potrebu komentirati sve vozače i ekipe na gridu i biti svakom loncu poklopac kao ti? Ja navijam za Ferrari i ako oba bolida odustanu mene to više ne zanima. Ti imaš kompleks i ekipe Ferrarija i njihovih vozača a i navijača jer u pravilu na sve moraš replicirati i komentirati. To je tvoje pravo, ali to ne znači da svi imaju tu potrebu. Ja iskreno većinu članaka uopće ne otvorim ni ovdje a ni na drugim portalima, otvorim i čitam ono što se tiče Ferrarija ili f1 sporta u cjelini… Read more »
Znači ipak komentiraš i ostalo?
Danas smo i gledali kratki Ferrari cup u 3. zavoju hehe
Ferrari na kupu 🙂 Mogće da je to rekord najviše naslaganih F1 bolida. Ferrari je najtrofejniji.
Pozdrav!
Nazalost, MS791, nece. Oni su pod pritiskom, i vlada pogresno uvjerenje, da ce dovodjenje ovog ili onog, ili jedna nadogradnja, preko noci promijeniti sve. Povratak na sampionske staze je proces, a oni sa ovakvom filozofijom nece daleko. Morace nauciti iz proslosti. Trebalo im je 4 do 5 godina da postanu ono sto su bilo pod vodjstvom Todda i Brawna.
Ne znanju napraviti bolji bolid od Merca i RBa – the end.
Nekad znaju bolji od Williamsa i Mclarena. Kad se Merc i RB povuku onda će i Ferrari opet nešto uhvatiti.
Prije ere 2000-2004 bilo je 19 suhih godina. Sad je tek 13, polako.
Jedna dobra utrka, danas se dogodilo ono što sam očekivao prošlu utrku, dakle borba od 4-10 mjesta, ta sredina poretka je ono što bi nas ove godine moglo najviše zabaviti. Čestitke Lewisu i Mercedesu, ali bravo i za Maxa jer očito izvlači 130% iz RB-a, dovoljno je samo pogledati gdje je Albon…Ferrari? Jednostavno kad te krene loše onda je teško zaustaviti to kotrljanje prema dolje, pogriješio je Leclerc i nažalost Ferrari je to jako skupo platio. Perez odličan, RP izgleda definitivno kao ekipa koja ove godine može jako puno…Moj Mclaren nije baš imao neku sjajnu utrku (barem ne do zadnja… Read more »
za razliku od prošlog vikenda bila je takticka i ne uzbdžudljiva utrka jedino tamo se nesto dešavalo između 10 i 15 mjesta,,, mercedes ce opet dominirat, ako nije notas onda je lewis, predominatni su i f1 ce morati mijenjati pravila,,,prošla utrka je bilasuper a tako je to, da je bar kisa bila danas,, sljedeci tkedan madarska,, zadnjih 10 godfina imamo dobre utrke tamo spora staza ali zahtjevna,, vidjet cemo, perez me je iznenadio jako sdobar i drago mi je vidjet ponovno mclaren utop 5
Ja nisam neki poseban fan Lewisa Hamiltona i F1 pratim otkad znam za sebe sto znaci oko 40 godina i za mene je on najbolji vozac iza Senne ikad. Njega uporno navijaci Ferraria pokusavaju osporit kao vrhunskog vozaca i to je smijesno meni gledati i slusati ovako sa strane, ako nezelite priznati vrhunskom vozacu genijalnost zasto pratite F1 uopce ? Uporno se vraca tema kako je Mercedes zasluzan za njegove uspjehe,a zaboravljaju da je u svojoj rookie sezoni potukao dvostrukog svjetskog prvaka Alonsa u istom bolidu kojeg se tada smatralo za najboljeg. Uostalom zar Senna i Schumacher nisu vozili najdominantnije… Read more »
Nisam znao za modove motora i čuvanje goriva kod McLarena. Odkuda ti te informacije? Zanimljivo.
Pa lupa bezveze od kud mu info lik ne zna kaj priča
Svaki bolid u sebi ima kada se ide na jacu, srednju ili manju potrosnju goriva i svaki motor ima te modove kada se odvrcu ventili do kraja ili se smanjuje potrosnja, meni je zalosno za cuti da osoba koja se predstavlja za F1 fana ne zna osnove. “Tijekom medijskog događaja uoči VN Australije je Lewis Hamilton najjače postavke motora nazvao „party mode“ što je pokrenulo niz pitanja da li je Mercedes dodao novu postavku motora uz već postojeće modove koje su imali i koji su bili poznati po svojim performansama. U brifingu objavljenom uoči VN Bahreina je njemačka momčad otkrila… Read more »
Da se nadovežem na Vas i potvrdim tvrdnju o štednji motora od strane McLarena. Pročitao sam jedan intervju Abiteboula, šefa Renaulta koji je kazao upravo to, da se čudi kako McLaren koristi konzervativne postavke njihovog motora. Ali što se mene tiče, kao navijača McLarena, podržavam njihov pristup skupljanja bodova jer se nalaze u teškoj financijskoj situaciji (problematičniji je odjel za cestovne automobile, ali bolid u top 6-7 je bolja promocija od bolida koji ne završava utrku) Dolazak do cilja je stabilnost koja im je trenutno potrebna oko privlačenja kupaca cestovnih automobila, sponzora i investitora. Istina da je sportska i natjecateljska… Read more »
F1fan zna puno toga. Recimo Monza 2008. i Brazil 2008. To su osnove praćenja F1.
lewis je odličan vozač, nema sumnje, al mnogo toga je postigao zahvaljujući mercedesu.. treba se podsjetiti da od 2009 pa do zakljčno na kraju sa 2013 nije imao baš pretjerane rezultate, zer ne? tek dolaskom hibrida je protutnjao formulom..al svejedno, svaka mu čast
Realno govoreci, od svih vozaca s liste jedini koji su znali voziti nedominantan bolid i nesto uspjeti su MS i Alonso … ostali nisam siguran.
Ahahahahha, čitam i ne vjerujem. Ahahhahah, ne. Ahahaha, ovo nisu istine.
A je ipak si to napisao.
Cini se da cu ostavit slican komentar kao i nakon prve utrke,no safety car,no rain,no fun… Hamilton u maniri rasnih rutinera,cestitke! Bottas maksimalno umanjivanje štete! Verstappen izvlaci najbolje sto moze u datom trenutku,puno stabilnije voznje nego proslih godina,recimo da sazrijeva u glavi,brzinu ima! Mercedes vozi u nekom svom svijetu,Red bull pokusava iznenadit,o Ferrariu uopce vise nema smisla pricat(nažalost)a ostali se bore kako znaju za sredinu poretka. Utrke su odavno usle u krv pa se svaka gleda. Od ove danasnje bilo je boljih ali i daleko losijih utrka. Ako moram prognozirati ishod na kraju sezone uzimajuci u obzir prve dvije utrke… Read more »
Lewis je utrku riješio već jučer. Teoretski jedini koji mu je mogao pomrsit račune je Bottas..ali je kikso u kvalama..ili kako on kaže da je imao probleme sa kočnicama..što je da je..to je to..zanimljiva sezona..mislim za sredinu poretka.
Jos jednom bravo majstore,idemo porusit sve rekorde koji se mogu porusit! Ferrari dno dna,ostali cine utrku zanimljivom i nista vise od toga!
Prilično dobra utrka, posebno pred kraj. Prvo i osnovno – čestitke Lewisu na pobjedi. Neki dan sam pisao njegovu izjavu da je i dalje fokusiran na osvajanje sedme titule, a svojom vožnjom ovoga vikenda fantastično je pokrio svoje riječi. Tako to rade velikani. Mercedes je uistinu ovoga vikenda bio klasa za sebe, kapa dolje Maxu na fantastično vožnji. Činjenica da je bio +30 sekundi u odnosu na Albona govori za sebe, a ono fantastično vraćanje pozicije protiv Bottasa mi je bio jedan od najboljh trenutaka na utrci. Žao mi je Pereza jer je bio Man of the Race, fantastično je… Read more »
Tocno
Spomenuo si sve vrijedne spomena 😉
cestitke LH i mercedesu na pobjedi.
vratili se tu gdje moraju i biti (realno).
steta za ferrari.
Sir Lewis Hamilton u svom prepoznatljivom stilu nedodirljivog! Komedija Ferraria upsss grupe TNT se nastavlja u sve komicnijem izdanju. Radnici cvjecarnice u slobodno vrijeme voze bolide Ferraria, Sef i Jeremija zajedno jedna trecina jednog kruga! Maestralno!
U redu je ne biti simpatizer Ferrarija i iznijeti kritike kada ih zaslužuju, ali ovakvi komentari mi nikada nemaju smisla. Realno, katastrofalni su i to je eufemizam, ali treba imati malo klase u komentarima.
Ja sam neki dan objasnio ovakve. Takvi se dese kad priroda pogriješi. Valjda je teško imat svoje i gledat svoje i po potrebi pohvalit ili pokudit, nego treba uvijek gledat i pljuvat u tuđe dvorište. Ali takav je mentalitet bolesnika sa ovih prostora, skupilo ih se dosta ovdje na portalu iz raznorazih krajeva i kojekakvih špilja. Dovoljno je samo pogledat i na fejsu komentare za ove iste članke i vidit imena i prezimena ljudi koji ih ostavljaju da ti bude jasno kakva se žgadija ovdje počela okupljat. Kockastoglavi krkani i seljaci iz svih balkanskih provincija koji vole mercedes. Znamo svi… Read more »
Čitajući Vaš komentar,stavili ste sve navijače mercedesa u isti koš ….znaci li to da su svi navijači merca čobani ,a ferraria i ostalih gospoda??pa ima ruznih komentara i od strane drugih navijača da se čovik zapita….
Naravno da ima normalnih i da ne spadaju svi u isti koš, ali isto tako ima ih dosta koji su upravo takvi kakvi sam i napisao, što se možete uvjeriti više-manje svaki dan čitajući njihove komentare ovdje na portalu.
Nažalost takvi i ako su manjina zasmrde dovoljno i za ove druge koji nisu takvi.
Dobro
Jesi gledao utrku?
ne trpaj u isti kos navijace Benza i LH. Ako si ikada bio na bilo kojem GP vikendu nemoguce je bilo ne primijetiti kakva su “sorta” ljudi navijaci Benza. Uglavnom je to gospoda na tribinama koja dodje i navija za svoje a ne raduje se tudjim nesrecama poput nekih. Ne pokazuju … drugim vozacima poput odredjene skupine sektaskih retarda. Inace, utrka je bila nedovoljno zanimljiva do posljednjih dvadesetak krugova. Ono na startu je tragedija za Seba, ne toliko za Ferrari jer je Ferrari kriv za puno toga sto se dogadja njegovim vozacima. Svaka cast Bottasu, odlican je timski igrac i… Read more »
Opisao sam samog sebe, da, takav sam i ja kad vraćam istom mjerom, jer s krkanima na lijep način ne možeš, jer ga ne razumiju.
A moj cijeli komentar se odnosi na par ljudi na ovome portalu i općenito sa ovih naših prostora, a ne na gospodu navijače Benza na tribinama u Španjolskoj, Njemačkoj, Austriji, Kanadi, Abu dhabiju ili bilo gdje u civiliziranom svijetu.
Vjerujem da su gospoda, zašto nebi bili.
Za početak kupi si televizor i počmi gledat F1 a onda ćemo o svemu ostalom!!!
definitivno,međutim i drugi su često bezklasni…
Viđaš li Sir Olivera?
..Binga i brata u zatvoru?
Halo Bing, kako brat? U zatvoru zbog izrade motota i šasije Ferrarija? Malac nema pojma. Neka zove Racing Point da mu da upute.
Hallo Bing! Zimmermann u zatvoru?..Gdje je to naučio..U AMG-u?..Hahahaha!..Pozdrav poštenjačine!
Crveni napokon ostvarili prijetnju da će napustiti šampionat. Sve čestitke na principijelnosti!
Još uvijek na tablici vozača / momčadi stoje stari rezultati, to je trebalo ažurirati još jučer kao i najavu slijedeće utrke!