Kad su vozačke postave F1 timova u pitanju, za 2024. godinu ostalo je još samo nekoliko nepoznanica. Jedna od njih je status kineskog vozača u redovima Alfe. Guanyu Zhou još nije produžio ugovor, ali kaže da je potpis vrlo blizu.
Ranije tijekom ljeta Alessandro Alunni Bravi govorio je kako Alfa Romeo teži stabilnosti te želi zadržati vozačku postavu Valtteri Bottas – Guanyu Zhou. I dok Finčev ostanak nije upitan jer ima ugovor i za iduću sezonu, s kineskim vozačem stvari još uvijek nisu u potpunosti riješene.
Jedna su tema njegovi rezultati u dvije sezone otkad je ušao u Formulu 1, a osim toga pojavila se i teorija prema kojoj Zhou, iako je prvi Kinez u svojstvu redovnog vozača u Svjetskom prvenstvu, baš i nema neko moćno financijsko zaleđe koje bi mu olakšalo dogovor oko novog ugovora.
Ako bismo promatrali situaciju iz kuta čelnika Alfine momčadi, postoje još neki interesantni mladi vozači koji zasigurno zaslužuju priliku u natjecanju. Jedan od njih je Theo Pourchaire koji je već godinama član Alfe i ide prema naslovu prvaka u Formuli 2, a na tržištu je slobodan i prošlogodišnji prvak ‘druge lige’, Felipe Drugovich. On je rezerva u Aston Martinu i sigurno nestrpljivo čeka bilo kakvu priliku koja bi mu se eventualno pružila.
Bez obzira na sve to, Zhou je uvjeren da će potpisati novi ugovor s Alfom: “Traje to malo duže nego što sam očekivao, ali mislim da je to jednostavno do toga da ja i Alfa Romeo pokušavamo riješiti te završne detalje. Ako me pitate zašto nije potpisano, i dalje nemam odgovor na to, ali mi definitivno sve više razgovaramo o tome i sve smo bliže zaključenju.”
“Bio bih sretan da nastavimo zajedno, da provedem više godina u ovoj momčadi. Budućnost je svjetla kad pogledamo u kojem smjeru momčadi ide.”
Zhou kaže da priče o manjku financijske podrške nisu točne, kao ni nekakve teorije da si mjesto traži u drugim momčadima.
“Imam osobne sponzore i ne znam odakle glasine, no ne mislim da mi bilo što nedostaje s te strane. Nije ovo kao prvi ugovor koji dobijete u Formuli 1, kad sve ovisi o momčadi. U drugom ipak ima nešto više detalja. Ništa zbog čega bih trebao previše brinuti. I ne bih rekao da ne zaslužujem biti u ovom paddocku s obzirom na prikazano na stazi.”
“Alfa je u ovom trenutku prioritet. Nema puno trkaćih sjedala koja su slobodna. Ja sam vrlo odlučan u namjeri ostajanja tu gdje jesam”, poručio je Zhou.
Što se ostalih timova tiče, svoju vozačku postavu za 2024. tek treba potvrditi AlphaTauri. Također, nepoznanica je tko će biti timski kolega Alexanderu Albonu u Williamsu.
I ako potpiše to če opet biti na jednu godinu. Audi če se sve više pitati oko budučnosti tima i sigurno imaju neke druge planove u pogledu vozačke postave. Kako Alfa od 25 ide sa HAASom moguće da Zhuo i Bottas zamjene Hulka i Mag
Dedek iz Red Bulla već duže vrijeme ostavlja dojam da se želi riješiti Pereza, a Horner na svaku takvu izjavu šuti, kao da ju potvrđuje. Ako u Alfi važu između Micka i Pereza, i jedan i drugi su i previše puta slupali bolid. Perez ove sezone i malo previše, s obzirom da ima najbolji bolid uz Maxa na gridu. S Perezom ili Mickom umjesto s Zhou bi mogli imati bolje rezultate ali i više puta slupani bolid. A što se tiće Pourchaire i Drugovicha, vjerojatno ne bi imali bolje rezultate od Zhoua. Zašto Zhou nije potpisao ugovor do sada, možda… Read more »