Protest Aston Martina oko rezultata nedjeljne utrke za VN Austrije razmotren je od strane sudaca, uz dodatne kazne dane nekim vozačima za prekoračenje ograničenja staze, a koje su se primijenile na konačnu klasifikaciju poretka utrke.
FIA je nakon utrke zabilježila više od 1200 slučajeva potencijalnog kršenja ograničenja staze, dodajući preporuku da se na ovoj stazi postavi dodatna zamka sa šljunkom na izlazu iz zavoja 9 i 10, za buduće događaje.
“Ispitivanje popisa izbrisanih prolaznih vremena koje je Sportskoj komisiji dostavila kontrola utrke, otkrilo je da brojna kršenja ograničenja staze nisu prethodno bila upućena Sportskoj komisiji za potencijalnu kaznu.”
“Utvrđeno je da neki od tih prekršaja zahtijevaju kaznu koja nije prethodno primijenjena kada je privremena klasifikacija objavljena. Ove kazne će se odraziti na konačni plasman”, objasnila je komisija.
Objavljen je ovaj dokument nakon završnog ispitivanja:

Izmijenjeni poredak izgleda na kraju ovako, a najviše su stradali Carlos Sainz, Lewis Hamilton i Esteban Ocon.

Toto hostapler i u vezi Astona igra prljavo. Do kad.
Objektivno, jučer Alonso nije ama baš ništa pokazao za razluku od prvih 5 plasiranih, Max, Lec, Perez, Sainz, Norris!!! Svi ostali “blijedi” i neuvjerljivi……
I onda – PRASSS, naknadno se daruje Alonsu 5 mjesto……
FUJ!!! – još jednom!!!!
……….Preneseno sa jednog od portala F1…….Trkaći direktor Formule 1 Niels Wittich je nakon prošlogodišnje VN Austrije savjetovao vodstvu staze Red Bull Ring da na posljednja dva zavoja postavi šljunčane izletne zone kako bi se izbjegli problemi s granicama staze. Granice staze uvijek su vruća tema na Red Bull Ringu zbog konfiguracije sa širokim rubnicima i betonskim površinama izvan njih, a posebno su kritični zavoji 9 i 10 koji su prilično brzi i koji izvan bijelih linija imaju puno iskoristivoga prostora. To nije bio toliki problem kad je crveno bijeli rubnik smatran dijelom staze, ali otkad je bijela linija ograničavajući faktor… Read more »
Čekam da uvedu žiri koji će ocjenjivati izgled bolida i umjetnički dojam prolaska kroz zavoje. I to naravno da se boduje više od vremena. I da završimo s tim.
Ta F1 je postala takav idiotizam
Slažem se 300%!!!! IDIOTIZAM sa naznakama mazohizma…..
Malo elektronike, kanta piture, jedan rodul, i problem riješen. S današnjom tehnologijom, senzorima se automatski u sekundi može utvrditi da li je vozač prešao granice staze ili nije. Ako je prešao, stiže mu automatska poruka da u slijedećem krugu unaprijed određeni zavoj mora proći s vanjske strane u tu svrhu označene linije i pri tome izgubi, recimo, sekundu. Nema sudaca, nema subjektivnih odluka, nema naknadnog nagradnog oduzimanja. Cijena, sitnica. A i to nije nešto novo u auto moto sportu.
Ali onda oni nebi mogli “krojiti” rezultate nakon trke kada su svi dobili bodove i odstajali na podiju…..
Još jednom -FUJ!!!!
Ovako se “kroje” ljestvice u prvenstvu – “po babi i po stričevima” jer bilo ih je još za kazne – SVI su prelazili “track limits” u ovoj utrci što prevedeno znači da se mora rekonstruirati par zavoja koji su preoštri za ovu snagu bolida…
N evoli rješenja “stewarda-seronja” za zelenim stolim NAKON proglađenja, naprosto sam na to alergičan!!!!
Ameri sigurno imaju rješenje – ukinuti sve ove “stare”-klasične staze i uvesti ili “desert/camel” ili “street/miami-vegas” karikature od trkaćih staza bez elevacije (Spilberg ima 64….)
FUJ, FUJ, FUJ za “stewarde-seronje”!!!!!!!
A zašto Perez nije dva kruga prije kraja dobio 5 sec zbog istog 🫣
Sky je u prijenosu najavio kaznu za Pereza radi izlazaka sa staze ali je to isparilo?
Steta sta nije Max bar 5 sec😆
Al ni to nebi bilo dosta🤣🤣
Jadno
Bitno da je smradu oprosteno izlazak van staze u kvalama
Evo ti onboard od maxa iz kvalifikacija:
https://www.youtube.com/watch?v=6wbGOfp7GYg&ab_channel=FORMULA1
Objasni u kojem zavoju je max bio “van staze” !!
Čutimo?
Cirkus ! Resenje su ulicne utrke ili postaviti ogradu oko piste . Retardirano .