Dobitnici i gubitnici VN Sao Paula

Sve manje se žalimo na sprint utrke, posebice nakon ovakvih trkaćih vikenda. Abu Dhabi će vrlo vjerojatno biti dosadan jer na kraju, koga zanimaju uopće bitke za drugu poziciju.

Mercedes kao da je uhvatio igru, ali pitanje je koliko Red Bull skriva karte nakon što više ne trebaju biti brzi. No, ni Mercedes ni Ferrari si taj luksuz ne mogu priuštiti i moraju koristiti utrke kao podlogu za sljedeće predsezonsko testiranje.

DOBITNICI

George Russell – Bilo je pitanje vremena kada će mu se desiti prva pobjeda jer George je za to itekako sposoban, a ovo mu je itekako trebalo nakon nekoliko nespretnih poteza tijekom sezone i privlačenja loših kritika na račun nepažnje i ne priznavanja krivice. Trkaći vikend bio bi čista desetka, ali greška u kvalifikacijama ostavlja malu mrlju. No, što se tiče onog najbitnijeg, utrka, ništa nije bilo prepušteno slučaju i George je ostavio dojam kako sve ima pod kontrolom i da je svaka prijetnja pokrivena. U redu, na potencijalni kvar koji ga je skoro koštao pobjede nije mogao utjecati, ali to je odgovornost garaže.

Izvor: Mercedes Media Center

Carlos Sainz – Za razliku od nervoznog momčadskog kolege, Carlos kako mu je i do sada priličilo, stisne zube i nastoji savladati prepreke koje mu se pojave. Bilo je tu kazne od pet mjesta na startu zbog promjene motora, a morao je i sporije odraditi kvalifikacije zbog Leclerca i ‘kemijanja’ momčadi sa strategijom guma. Napokon, u sprintu ga je popratila sreća jer je na mišiće prošao Verstappena te je radi kontakta tijekom duela mogao i probušiti gumu. No, nova nesreća se pak pojavila u utrci sa začepljenim kanalom hlađenja kočnica zbog nečije folije s vizira kacige. Konačno, isplatio se rizik s ulaskom u boks prema kraju utrke za vrijeme tada još virtualnog sigurnosnog automobila i lako penjanje prema vrhu poretka. Možda bi i zaprijetio Mercedesu na kraju, ali Perez ih je dovoljno ‘zaštitio’.

Alpine – Osigurali su si 4. mjesto u poretku konstruktora, to je ta pobjeda. Vikend sam po sebi je bio prilično neuredan, što u sprintu, što nakon njega. Ali, unatoč svim prepirkama između vozača, glavna utrka je momčadski odrađena. Alonso je na kraju bio čak 5. i prijetio je Leclercu na 4. mjestu i to je Nandu jedan od najboljih rezultata sezone. Jasno je da jedva čeka da ode iz ove momčadi, ali koji bi to eventualno bili rezultati da momčad nije u takvom organizacijskom rasulu.

GUBITNICI

McLaren – Totalni debakl. Obojica vozača su odustala iz utrke i imala kontakte (radi kojih su i krivi) s drugim vozačima koji su radi njih skoro također odustali. Leclerc radi Norrisa ipak nije, a Ricciardo je izbacio moralnog pobjednika vikenda – Kevina Magnussena. I dok je Norris bio solidan u kvalifikacijama i sprintu, Ricciardo je praktički jedva prošao u Q2. Na kraju sezone jednostavno ostaje nejasno kako nisu uspjeli u konstruktorskom poretku pobijediti posvađani, slabo pouzdani i organizacijski nestabilan Alpine. Svi žale Leclerca kako mu Ferrari stalno zagorčava život, a što tek Norris ima za reći, tj. ništa ga se ne pita (meme s kosturom na dnu bazena).

Izvor: McLaren Media Center

Max Verstappen – Da, pobrojat ćemo ih obojicu posebno, prvo Max. Dok Ferrari radi gubitničke taktike, kritike i fore ne prestaju pljuštati, a kad Red Bull pogriješi onda je to samo nešto čudno (Gordon Ramsay ‘oh dear – you f*cking donkey’ meme). Ajde onda čudan odabir s mediumom za sprint, Maxa je koštao dva mjesta u toj kratkoj utrci, nije na startu dobio ni Haas. U glavnoj utrci Max ponovo nije mogao ostati hladne glave kraj Hamiltona, iako na kraju nije bilo potrebe za kaznom jer ni Lewis tu nije ‘bio cvijeće’. Slijede trenuci koji čak zasjenjuju i Russellovu prvu pobjedu, a to je prepirka s momčadi oko propuštanja Pereza radi njemu potrebnih bodova u prvenstvu (Maxu nebitnih). Nakon svega sada cure i neki prljavi detalji.

Sergio Perez – Zaglavio je u kvalifikacijama, nečijom krivicom, iza Ferrarija i njihove nazovimo je, čudne strategije, ali za sprint si je osigurao solidnu poziciju. U glavnoj utrci nije ni zaprijetio vodećem Russellu u, po svemu sudeći još uvijek, sporijem bolidu, a slijedila je i još jedna strateška pogreška zbog propuštanja besplatnog odlaska u boks. Zbog toga, Perez gubi ključne pozicije u borbi za drugo mjesto u poretku vozača, uključujući i direktnog konkurenta Charlesa Leclerca. Checa je momčadski kolega s prolaskom kroz cilj jako razočarao pa su pale i teške riječi. Pokušali su u Red Bullu neke stvari riješiti momčadski, ali Max se držao nekih svojih načela. Helmut Marko sada obećava Maxovu punu potporu Perezu u Abu Dhabiju, ali vidjet ćemo koliko je Red Bull ‘messijevski’ ovisan o Maxu pošto bi u ovakvim slučajevima težinu trebali imati ugovori, a ne neka Maxova spiritualna načela.

Pretplati se
Obavijesti o
14 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Lewis8F

Ovo odavno govorim. Probl3m je što ga nisu sankcionirali. Ovo nije utrkivanje. Nadam se da je došao kraj takvom ponašanju.

https://vm.tiktok.com/ZMFaxoXmy/

papaya

Ma nema tu puno za raspravu….triba pobjediti i to je sve…biti mudar

Desmosedici

Eto, kada nije uspjelo Ferrariju, zato je ove godine”krenulo” Ducatia..Alvaro Bautista je osvojio WSBK prvenstvo.

schumy

Na kraju sezone se ja pitam što taj McLaren tako “glavinja” – lani je bio 1-2 u Monzi a sada jedva da diše – više kao riba na suhom…. Noris – izbacio Leca, Richiardo – zbacio Magnussena !! Nije to slučajno, ne kažem da su to obojica vozaća McLarena namjerno učinila, ali ne mogu se oteti dojmu da su “pod parom” učinili ove “isforsirane” greške zbog “zečjih” performansi svojih bolida….. Sve u svemu, nisu zaslužili ništa bolje nego što su trenutno rangirani – ni “garaža” ni vozači! Glasam za Alpinu, a ponavljam MOJ odabir za vozača dana je Alonso (iako… Read more »

mars32

McLaren nema resurse (zračni tunel) kao ostali, uz to su ove godine uzeli dosta konzervativan dizajn bolida s kojim su prevenirali da padnu u donji dio poretka ali i ostali bez prilike za ozbiljnu igru na vrhu. Očekujem ih konkurentnije 2023., a puno konkurentnije 2024. godine kad u potpunosti proradi tunel. Alpine je daleko brži bolid i realno su ove sezone trebali imati barem duplo više bodova od McLarena. Vozači nisu pod parom. Ricciardo uživa u zadnjim utrkama i grize maksimalno. Imao je bolid postavljen tako da može ranije početi ubrzavati i postaviti se u dobru poziciju pred ulazak u… Read more »

Leclerc16

Leclerc bi napao pobjedu da ga Norris nije katapultirao.

North33

Mercedesov bolid je kao tenk, nikakvo oštećenje nije pretrpio prilikom Luisovog zabijanja, dok je Max ostao bez pola bolida, tako da ne znam koliko je pametno Maxu da ulazi u ove duele, samo može izvući deblji kraj.

theKing

Bome..i sainz je to osjetio sa GR na vn usa

klepesina

Sto nam sugerira da nema sanse da bi sad red bull prosao kras test da se kojim slucajem iznenada sad testiraju

Desmosedici

Tako nekako..posjećaju me na nekadašnji Lotus Collina Chapmana koji je imao filozofiju da bi idealan bolid trebao biti toliko krhak da se raspadne kada prođe kroz cilj.

theKing

Drugim rijecima,konzerva!

Desmosedici

Ne bih rekao..to je ta vječna borba između robusnusti i brzine..ako je bolid robustan trebao bi biti teži i sporiji.

Lewis8F

A Maxova filozofija je da ide na ono što je pametno?

North33

To nisam napisao, ovo je bilo više u vezi sa jačinom bolida, ipak su oni svi trkači.

Related Posts
14
0
Would love your thoughts, please comment.x