Max Verstappen osigurao je drugi naslov svjetskog prvaka s pobjedom na Velikoj Nagradi Japana. Nizozemac je u uvjerljivom stilu došao do nove titule prvaka, osvojio je dvanaest od osamnaest utrka u ovoj sezoni i ima više od 100 bodova prednosti u poretku vozača.
Slična je situacija i u poretku konstruktora. Red Bull ima veliku šansu osigurati konstruktorsku titulu tijekom aktualnog vikenda u Austinu, što bi im bilo prvo konstruktorsko prvenstvo još od 2013. godine. Međutim, u proteklim se tjednima pojavila mrlja na fantastičnu Red Bullovu sezonu; otkriveno je kako su Bikovi prekoračili dozvoljenu potrošnju u 2021. i time prekršili pravila takozvanog budget capa.
FIA još uvijek nije odlučila kako će kazniti Red Bull, koji ipak tvrdi da nisu prekoračili budget cap. Cijela situacija potaknula je veliku priču oko paddocka, a generalno mišljenje većine vozača je da bi oni koji krše pravila trebali biti kažnjeni.
Jasniju poruku šalju šefovi momčadi, prvenstveno Toto Wolff, koji traži sankcije za prošlogodišnje rivale njegovog Mercedesa. Fernando Alonso komentirao je da ova situacija nije ništa novo u sportu, s obzirom na to da vodeće ekipe uvijek traže prednost u pravilima i sivim zonama.
“To je oduvijek dio F1. Tek nedavno je uveden budget cap, ali oduvijek su postojale stvari u aerodinamici gdje bi se mogle pronaći neke sive zone.”
“Oni koji osvajaju prvenstva uvijek iskorištavaju te sive zone. Onda ostali konstruktori kopiraju tu stvar, eventualno dođu na istu razinu i onda zabrane tu stvar nakon jedne ili dvije utrke.”
Fernando Alonso
Alonso je za primjer uzeo i Ferrarijev motor iz 2019. godine.
“Ferrari je, mislim, pobijedio na dvije utrke u 2019. s nečime za što svi znamo da nije legalno i ništa se nije dogodilo. Zadržali su te pobjede, nevjerojatno.”
“Zamislite da su osvojili prvenstvo u 2019. s takvim motorom. Veoma je teško i trebamo se oslanjati na ljude koji imaju autoritet i vjerovati im.
Fernando Alonso
Nije problem muljati,problem je biti neuhvacen
Ti se pokrij ušima po glavi – tako si osvojio obje titule prvaka, “vodio” te je majstor-skandal Flavio Briatore!! Samo dva događaja -podsjetnik: 1.) Prvi “događaj”, Singapur – Briatore naredio Pizzoniji da izazove SC i ti si NORMALNO POBIJEDIO!?
2.) Drugi događaj: Briatore naredio Fisicheli da u Brazilu “cankira” Schumija i ti pobjeđuješ?!
Ja sam Primorac, ovdje takav ološ kao što si ti i tvoj “gazda” Briatore zovu “maća” !
Nije točno. Kad sam pročitao početak posta mislio sam da će se pisati o “stabilizatoru mase” s kojim je Renault u sezonama osvajanja titula bio u sivom području. Zahvaljujući toj spravici su mogli voziti preko rubnika bez da prednji kraj gubi stabilnost jer je prednje krilo imalo minimalne fluktuacije. Ali traženje performansi u sivim područjima je dio F1. Zašto zapravo pišem ovaj post je zato jer nije točno naveden “krivac” prvog događaja. Piquet Jr. je bio taj koji je pogodio zid u Singapuru ali hvala na podsjećanju na majstora Pizzoniju. Inače, kao i mnogo puta do sad, prenesen je samo… Read more »
Williams sa aktivnim ovjesom koji je kasnije Flavio usavršio i s kojim je Schumacher osvojio dva naslova. Isto sive zone. Međutim, kako su meni već nekoliko Mercovih fanova rekli, nije bitno što je bilo prije, već što se događa danas. Pa eto, idemo drvljem i kamenjem na jednu ekipu. Uvijek je bilo, uvijek će i biti. Smiješno.
Ima nešto u tome da ljudi mogu oprostiti svašta, ali tuđi uspjeh teško ili nikako.
U pravu si. To je očigledno danas.
Tako je matori samo jako!
Tebi je to jako dobro poznato.