Protekli trkaći vikend u Austriji bio je drugi ovosezonski vikend koji je sadržavao subotnji sprint. Do kraja sezone gledat ćemo još jedan sprint vikend i to onaj na brazilskom Interlagosu u sklopu Velike nagrade Sao Paola.
Druga je ovo sezona F1 u kojoj gledamo sprint format trkaćeg vikenda. Nagradni fond bodova u sprintu je ove sezone nešto izdašniji, a Formula 1 kaže da su povratne informacije navijača iznimno pozitivne.
Tim vođena, Formula 1 želi u 2023. godini povećati broj sprint utrka na šest, no ti planovi trenutno čekaju odobrenje predsjednika FIA-e Mohammeda Ben Sulayema.
Međutim, sprint utrka na Red Bull Ringu prošlog trkaćeg vikenda nije ponudila mnogo uzbuđenja u vrhu poretka. Naime, prve četiri pozicije su, u odnosu na kvalifikacije u petak, ostale nepromijenjene.
Staza u Spielbergu je tako postala upitno mjesto za održavanje ovakvog formata u budućnosti, a šef Mercedesa Toto Wolff je u svjetlu toga poručio kako vjeruje da će CEO Formule 1 Stefano Domenicali odabrati prave lokacije za održavanje sprint utrka u 2023. godini.
“Ako u nekoga imam povjerenja da će odabrati prave lokacije za sprint, onda je to Stefano koji će protekli sprint u Austriji svakako uzeti u obzir. Mislim da je razlika u izvedbama timova glavni razlog zbog kojeg su sprintevi manje uzbudljivi.”
“Uz Verstappena koji je nestao u daljini, dvoboj Ferrarija bio je jedina zabava tijekom sprinta. Stoga smo mi iz Mercedesa ostali na ničijoj zemlji. Bilo je i onih koji su ostali daleko iza, a takvi su stvarali DRS vlakove. To nikada ne može biti dobra kratka utrka”, kaže Toto Wolff.
Iako sami sprintevi nisu donijeli veliko uzbuđenje subotom, čelnici Formule 1 su primijetili porast interesa gledatelja, budući da vikend koji uključuje sprint donosi akciju već u petak kada su kvalifikacije.
Drugačiji izgled satnice u takvom trkaćem tjednu su pozdravili i neki vozači, a najglasniji u tome je bio Daniel Ricciardo koji je pohvalio vikende koji sadržavaju sprinteve.
“Sviđa mi se. Da budem iskren, u takvom vikendu je petak malo zabavniji za vozača. Kada postoji nešto za što se treba boriti svaki dan, tada to ipak drži vikend i svaka sesija ima više svrhe.”“Treninzi petkom tada ne pružaju luksuz da u dva sata sve ispravite, a zatim to ponovite i u subotu ujutro. Dakle, u sprint vikendima postoji samo jedan trening petkom. Veliki je to pritisak na sve, a tada ispliva kvaliteta.”
“Mislim da je raspored koji pruža sprint vikend dobar. To je i pomalo osvježavajuće. Mislim da će se povećati broj sprint vikenda iduće godine, a ja se slažem s time. Svaki put kada se svjetla ugase, adrenalin je veći”, poručuje Daniel Ricciardo.
Prije točno sedam godina, 17. srpnja 2015. godine Formula 1 izgubila je mladog talenta Julesa Bianchija
Da..Počivao u miru Božjem..sigurno bi ostavio veliki trag u F1.
Kao da je bilo jucer….cijeli bager je dignuo u zrak.Evo pred malo vremena HALO je spasio neke zivote.Cini mi se da je bas Desmo komentirao da smo svi bili protiv HALOa,a i jesmo+ vozaci.Da je onda bio Halon,nikom nista,ali eto sudbina je takva.Kao i sta bi danas Senna i Ratzenberg izasli neozljedeni.
HALO Halon (Halon je za gašenje)
Stop amerikanizaciji Formule 1.a ti Ricciardo malo poradi na sebi i bolidu.Tko bi mogao naslijedit Stefana jednig dana,Toto ili Matia?Ili neki Mujo?
Ovi će uništiti F1.F1 je uvijek bila vrhunac svega..tehnologije inovacija..uvijek je bilo samo 2-3 top momčadi koje su mogle financijski i tehnički to pratiti i implementirati a ostali su se “šlepali”..tako treba biti i ubuduće a ne stvarati nekakvo cup takmičenje sličnih bolida..neka daju slobodne ruke Ferrariju, Mercedesu..onome tko to može pratiti.
Odlično sročeno!!
Tocno,jer F1 nije nikavak kup gdje npr. imamo jednog-dva proizvođača šasije i isto tako motora,pa sastave bolid.npr. šasija Ferrari-motor Mercedes ili obrnuto,nije bitno.Ali kao da nekako ide u tom smjeru