Unatoč najavama kiše, utrka na Hungaroringu ipak je odvožena u relativno suhim, ali jako vjetrovitim uvjetima. I dok se činilo da će glavna vijest ususret utrci biti loše kvalifikacije Red Bulla, za dobre vijesti u subotu ipak se pobrinuo Mercedesov George Russell koji je uzeo svoj prvi pole position u karijeri. U Red Bullu su na oba bolida instalirane nove komponente pogonske jedinice, ali bez kazni na startu pošto je ova izmjena još unutar dozvoljene alokacije. Pierre Gasly morao je radi slične izmjene ipak startati iz bokseva.
Start utrke odrađen je s nekoliko kapi kiše. Russell je zadržao vodstvo, ispred Sainza i Leclerca, a Norris je malo izgurao Hamiltona na izlasku iz prvog zavoja, koji je odlično startao. No, odmah početkom drugog kruga nastupili su uvjeti virtualnog sigurnosnog automobila radi ostataka dijelova bolida nakon kontakta Albona i Vettela u drugom zavoju.
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
— Formula 1 (@F1) July 31, 2022
⚫️⚫️⚫️⚫️⚫️
LIGHTS OUT AT THE HUNGARORING!!!
Pole sitter Russell gets a good start and leads from Sainz out of Turn 1
#HungarianGP #F1 pic.twitter.com/TJfarTSkfF
Russell se na mekoj komponenti guma ubrzo odvojio izvan zone DRS-a na ugodnih 2.5 sekundi prednosti. Max Verstappen lovio je Fernanda Alonsa na sedmom mjestu, a Lewis Hamilton Norrisa na četvrtom. Max uspijeva proći ispred Fernanda u 5. krugu nakon 3. zavoja, a Španjolac je ubrzo pao i pod pritisak Pereza. Verstappen uskoro prolazi i pored drugog Alpinea za 6. mjesto, a Checo odmah iza prolazi i Alonsa za 8. mjesto. S početkom 10. kruga, Hamilton se vidno približio Norrisu, ali se tom dvojcu približavao i Red Bullov tandem.
Uskoro je nastao odličan troboj za 4. mjesto, Checo se nešto kasnije priključio. Prvi potez radi Hamilton koji u prvom zavoju 12. kruga prolazi pored Norrisa, a isto odmah prema zavoju broj 2 radi i Verstappen. Checo krug kasnije s lakoćom prolazi također pored Landa i zauzima 6. mjesto. Max je javio momčadi da ima nekih problem s motorom, što se i vidjelo po Lewisu kojeg Max nije mogao pratiti, ali ništa dramatično.
LAP 12/70
— Formula 1 (@F1) July 31, 2022
Hamilton gets past Norris at Turn 1 shortly followed by Verstappen
Hamilton is P4, Verstappen's P5 now.#HungarianGP #F1 pic.twitter.com/RZ1vrR7L5h
S 15. krugom, Ferrariji koji su vozili u tandemu, počeli su hvatati Russella na vodećoj poziciji, a prvi pravi ulazak u boks odradio je Lando Norris. Krug kasnije u boks ulaze i vodeći Russell te Verstappen, Ferrariji preuzimaju vodstvo. Sljedeći krug u boks ulazi i Carlos Sainz, ali ne uspijeva izaći ispred Russella. U 20. krugu ulazi i Hamilton te izlazi na sedmo mjesto. Leclerc je ostao na stazi još neko vrijeme, ali je ušao u boks u 22. krugu, te izašao ispred Carlosa Sainza, ali naravno iza opet vodećeg Russella.
McLaren Landa Norrisa nažalost nije više mogao pratiti tempo vodećih, te se vozio na 7. mjestu ispred oba Alfa Romea. Alpine je nepotrebnim dvobojem izgubio dva mjesta od Daniela Ricciarda početkom 25. kruga, Australac je tada zauzeo 10. mjesto. Alonso i Ocon ubrzo su pali i pod pritisak Lancea Strolla.
Početkom 27. kruga, Charles Leclerc počeo se ozbiljnije približavati vodećem Russellu, te je došlo i do DRS-a. Krug kasnije, Leclerc kreće u totalni napad na prvo mjesto! Russell je tada vozio najsporije od vodeće četvorke, što je značilo da im se približavaju Sainz i Verstappen. U 31. krugu Leclerc ipak prolazi naprijed na kočenju u prvi zavoj te preuzima vodstvo utrke! Počela ja pomalo i kiša ponovo padati, ali nije bitno promijenila uvjete na stazi.
LAP 31/70
— Formula 1 (@F1) July 31, 2022
Brilliant from Leclerc – he passes Russell on the outside of Turn 1 #HungarianGP #F1 pic.twitter.com/ObDbNYJGxw
Russell je ubrzo pao i pod pritisak Sainza, a blizu je bio i Verstappen u borbi za posljednje mjesto na podiju. Točno na polovici utrke, Tsunoda se izvrtio na izlasku iz šikane, ali se uspio vratiti na stazu. Pošto Sainz nije uspio proći ispred Russella koji se mučio sa stražnjim gumama, u 38. krugu Carlos je imao Maxa na leđima unutar DRS-a. Ipak, krug kasnije Max ulazi u boks, a u 40. krugu ulaze i Leclerc i Russell. George je izgubio mjesto od Verstappena, a izašao je i iza Pereza. Od vodećih se još čekalo na Sainza i Hamiltona da uđu u boks.
No, Max prolazi Leclerca na startno-ciljnoj ravnini na mekšoj komponenti, te zadaje nove glavobolje Ferrariju. Ali, odmah u istom krugu u predzadnjem zavoju Max je napravio piruetu te izgubio teško stečenu poziciju ispred glavnog konkurenta za prvaka Charlesa Leclerca. Nizozemac to opet ubrzo hvata i ima Leclerca na nišanu. Najbrži krug Verstappena i opet imamo dvoboj za tada treće mjesto u utrci.
LAP 41/70
— Formula 1 (@F1) July 31, 2022
The championship rivals battle down the main straight and Verstappen gets past Leclerc #HungarianGP #F1 pic.twitter.com/jlpN1MnJvI
U 46. krugu Max moćno u prvom zavoju ponovo prolazi naprijed, Leclerc se na tvrđoj komponenti očito muči s tempom i temperaturom u gumama. Ispred njih, u boksu još uvijek nisu bili Hamilton i Sainz. Lewis je polako hvatao Carlosa na vodećoj poziciji, ali se razlika održavala na oko 2.5 sekundi. No, Sainz ulazi u boks u 48. krugu, te nakon malo problema izlazi na stazu na peto mjesto. Stroll i Riccardo imali su kontakt, Daniel je izbacio Strolla izvan putanje u drugom zavoju.
S 20 krugova do kraja vodeći su zapali u totalnu prometnu gužvu. Leclerc je pao pod veliki pritisak Russella, a Max je otišao naprijed na preko 5 sekundi prednosti u vodstvo. Hamilton upravo s vodeće pozicije ulazi u boks i vraća se na peto mjesto iza Sainza. Russell prolazi ispred Leclerca početkom 34. kruga, te zauzima drugo mjesto. No, Leclerc ulazi u boks po meku komponentu i izlazi na 6. mjesto.
LAP 48/70
— Formula 1 (@F1) July 31, 2022
Contact between Ricciardo and Stroll and it's the Aussie who is deemed at fault – the stewards hand out a 5-second penalty.#HungarianGP #F1 pic.twitter.com/LtdLQq5U1Z
Ferrari je očito opet prokockao svoje prilike s krivim taktikama, ostao je Sainz na trećem mjestu loviti Russella za drugu poziciju. Ali, njima se vidno približavao i Hamilton s tada najbržim krugom utrke (56.). S 10 krugova do kraja, Hamilton je imao taman ispod dvije sekunde zaostatka za Sainzom koji nije uspijevao ozbiljnije zaprijetiti Russellu. I Lewis prolazi na posljednju stepenicu podija početkom 63. kruga! Nažalost, novi debakl Ferrarija, 4. i 6. mjesto. Ulovio je Hamilton krug kasnije i momčadskog kolegu, te zauzeo drugo mjesto na izlasku iz prvog zavoja.
S pet krugova do kraja, Leclerc nije uspio uloviti Pereza na 5. mjestu, što je očito bila namjera prelaskom na soft komponentu guma, a s dva kruga do kraja Valtteri Bottas zaustavio je svoj bolid kraj staze na ulasku u zavoj broj 12 te su nastupili uvjeti virtualnog sigurnosnog automobila. Alonsu su javili da će kiša početi padati u posljednjem krugu, što se i donekle obistinilo, ali drastičnih promjena u poretku nije bilo.
Slijedi nam velika ljetna pauza u trajanju od skoro mjesec dana kada nam dolazi VN Belgije.
Max he 99.9 posto prvak ferrari su uzas od strategije
Nazalost istina.Bilo bi bolje sa navijackog stajalista da je neizvjesnost veca.No, sada ostaje samo neizvjesnost mogu li ferarijevi strucnjaci z@jebat i svaku trku do kraja.Valjda ima i ovaj dio na Engleskim kladionicama.
Ima li što ljepše nego kad napišeš poslije prošle utrke da su Max i Lewis svijet za sebe i da je šteta što se ne bore naslov i onda pogledati Mađarsku. Iako se neće boriti za naslov, do kraja sezone će se vjerojatno boriti za pobjede barem na nekoj stazi. Za očekivati je do kraja sezone pobjedu Lewisa, a možda čak i Russella, što bi bio, obzirom na početak sezone, veliki uspjeh za Mercedes. Rutinska pobjeda vrlo dobrog Maxa (zbog piruete) i jako dobro drugo mjesto za Lewisa, koji je bio nešto lošiji u prvom dijelu utrke, a poslije je… Read more »
Slažem se u potpunosti s tvojim komentarom samo želim naglasit da je prošlih sezona, ovakva pobjeda ali lewisa, bila skroz dručije okarakterizirana.
Bilo bi, ima sekundu brži bolid, nema konkurencije, itd, itd, a sad je to maestralna pobjeda maxa, šta da se ne bi krivo razumjeli, slažem……
Max i lewis vrhunski ali velika razlika u međusobnoj brzini pa nismo mogli vidjet još jednu borbu za pamčenje…..
P.s. hebeš ovo međusobno uvažavanje, dajte malo hebanja majke nakon trke kao šta je nekad znalo bit…..
Pa koliko smo uspjeli vidjeti Max nema dominantan bolid, nema prvu startnu poziciju, nema najbrži krug, Perez u istom takvom bolidu prosječan, no taktika RB, e to je već nešto drugo. Jučer a i na kvalama je Ferari bio brži no njihova briljantna taktika već ulazi u anale F1. Sada se već pitamo što će sljedeće učiniti?
Ustvari pravo je pitanje sa kime se to borio Lewis u svojoj eri, a vidimo da se Max konstantno bori i protiv Mercedesa i protiv Feraria u “dominantnom” bolidu.
Nova pravila oko motora su prolongirana radi redbulovog ultimatuma.Imaju Adriana i rapidografe.I nemaju talijane da se sta pitaju
Mali, jel možeš ti normalno razgovarat…
“koji je bio nešto lošiji u prvom dijelu utrke” Nije bio losiji nego je bio u situaciji gdje ima ispred sebe norrisa, pa ga obilazi i gotov stint. 2. stint ispred sebe povratkom iz boksa na 8 sekundi ima maxa kojemu nemoze nista i sto ce drugo nego cuvati gume? Taj cijeli kompletan stint je imao cisti zrak ispred sebe. Zato je i mogao produziti 2. stint jer je bio solo na stazi i tjt. Kuzis nije u pocetku bio “los” a poslje briljantan, nego je vozio kako spada cijelu utrku. Tako je i button volio voziti, produzio bi gume… Read more »
Lewis je, a to vjerojatno i najbolje od svih radi već godinama, odlično čuvao gume, ali dosta je vremena gubio iza Panda i da Russell nije uštopao Leclerca i Sainza oni bi otišli dosta daleko. Nadalje, krugovi Leclerca su bili brži od Lewisovih kad su se oslobodili Landa, odnosno Russella. Eto, zato kažem da je bio nešto lošiji prvi dio utrke
“Lewis je, a to vjerojatno i najbolje od svih radi već godinama, odlično čuvao gume” Jesta tako je ali istu ako ne i bolju stvar sa gumama radi Max ali to iz “nekog razloga” ostaje neprimjeceno. “ali dosta je vremena gubio iza Panda” Prava trka pocinje tek u 4 krugu a ham obilazi landa u 12. i nije se bas nacekao! “krugovi Leclerca su bili brži od Lewisovih kad su se oslobodili Landa, odnosno Russella” Zato sto je lec tada bio na zutim gumama i to je bio pravi ferarijev pace i tu merc u ISTIM uvjetima nije imao sto… Read more »
8 krugova iza Landa nije baš tako malo, pogotovo ako to usporedimo sa Maxovim, pa i Perezovim, rješavanjem Alonsa i Ocona. Nije isto proći nekoga za krug ili dva ili za 8, pogotovo ako mu je tempo sporiji barem za sekund. Što se tiče razlike u tempu u prvom dijelu utrke, bili su na mediumu Leclerc, Sainz i Lewis, i ja bih uspoređivao njihova vremena, ne bih tu uključivao Russella i Maxa, pogotovo ne nakon što soft gume već popuste. I da, nisam ja rekao da je Lewis loše vozio prvi dio utrke, nego nešto lošije, što je, uostalom, i… Read more »
Ali RB je masu brzi od renoa a merc nije masu brzi od mclarena pogotovo ovaj vikend i pogotovo sto je noris bio na brzim crvenim gumama od hamiltonovih zutih. Plus sto je i sam norris bio napaljen i ekstra brz.
I ovo je madarska gdje se nepretjece tako lako. Ovu nedjelju su se ipak i obilazili ali ponajvise zbog ferarijevih hard guma i ruselovog mercedesa na celu poretka , da nije izveo mega krug u q nebi ni bio tamo pa bi ferariji bili uvjerljivo na celu kolone..
Što se treninga tiče, ne bih Russellov krug nazvao mega, budući da su i u Q1 bili prvi i drugi. Mislim da su, pogotovo na softu, imali ravnopravan bolid i za krug i za race pace, i stvarno je pitanje gdje bi Lewis završio na treningu s DRS-om. Obzirom da je u zadnje vrijeme konstantno brži od Russella, najvjerojatnije na PP, a sigurno u prva dva reda. Gledajući s aspekta odvožene utrke, i kako je Lewis vozio i startao, bio bi ispred Norrisa nakon starta u najgoroj varijanti, a u najboljoj prvi. U najgoroj varijanti bi vjerojatno uhvatio Maxa pred… Read more »
Nisu bili ravnopravni, mecka jos uvijek nije na razini fera i rba ni u kvalama ni u utrci. Na poleu se nasao george jer je odvezao bolid tamo gdje mu nije mjesto pa poslje u utrci potonio sto je bilo i ocekivano. Merc je i dalje u svojoj mini ligi ali iza vodeca 2 tima.
https://www.youtube.com/watch?v=N_dMzOSLqqc&ab_channel=yelistener
Pogledaj sam, da Sainz nije napravio 2 slajda bio bi ispred rusela cca 0.2s a ovako je minimalno zakasnio za mercedesom. Georgeov krug je bio bez greske a Sainzov nije. Prvi manji slide je u zavoju 5 i drugi malo veci pred sam kraj kruga.
Okej, mislim da nije ni pogodio najbolje prvi zavoj, i vidi se korekcija koju si rekao, kao i Russell bez greške. Ali konkurentni su, 0,1 ili 0,2 smatram konkurentnim, to može vozač donijeti na kvalitetu. Slično je i utrci. To je ono što donose i Max i Lewis u svojim bolidima; i par desetinski i bolje čuvanje guma i prolasci, zato i jesu sam vrh. Bolid u Lewisovim i Maxovim rukama s -0,2 u odnosu na druge je konkurentan za pobjedu, nije jedino kad to imaju u odnosu jedan na drugoga, a kad imaju +0,2 onda se šetaju.
Nisam očekivao ovakvu trku i sve ovo mnogo dobra trka
Nisam vjerovao u redBull zbog problema u kvalifikacijama al max me je opasno iznenadio i momčad redbula mangupski su ovu trku odradili da takve vozače ispred sebe imaš i osvojiš prvo mjesto kapa do poda
Ferrari Ferrari meni nisu jasni oni ubise ovog lec da nemaju jasan cilj pokusavan skontati njihove namjere al nikako mi ne ide sami sebe pobjeđuju
Mercedes sta reci osim bez greške iskoristili što im se ponudilo
Max je novi stari šampion
Svaka čast Maxu, ali i RB-u na izvrsnoj strategiji. Ne navijam za njih, ali treba biti objektivan i čestitat na zasluženoj pobjedi. Moram priznat da, uz Ferrari i probuđeni Mercedes, nisam očekivao više od 3. mjesta za Maxa na ovakvoj stazi – ali demantirali su me. Veseli i dobra forma Merca. Ako Ferrari ne napravi neki mentalni reset sad u pauzi, rekao bih da im debelo visi i drugo mjesto.
Sada mjesec dana apsitnencijske krize, a onda meni najdraža utrka sezone – Spa 🙂
Jos im dolazi i ferragosto, mogli bi se jos gori vratit nakon stanke.
Stalno se ponavlja teza kako su na Hungaroringu pretjecanja nemoguća i teška, još pogotovo sa ovim trenutno ogromnim autima, ali opet se pokazalo da to nije točno, i pretjecanja je itekako bilo i utrka je bila baš zanimljiva, naravno ako nisi navijač Ferraria.
Utrka je bila tipična preslika dosadašnje sezone: odlična vožnja Maxa i briljantna taktika RB uz katatrofalnu taktiku Ferrija, a Mercedes maksimalno uzima što može uzeti.
Stalno vas citam.. pa bas ajde da i komentiram. Prvo, zovu Sainza da ude u box, a on produzi s time da mi to na ekranima vidimo kasnije nego sto to oni dobiju, s time da bih rekao da se Lec i Sainz bas ne mirisu, vide se male trzavice i tu mi moglo biti svasta ubuduce. Takoder, otkad je onomad Sergio morao pustiti Maxa, vise ne vozi punom snagom, shvatio je da box ili bolje reci Horner favorizira Maxa i onda je on popustio. U neko drugo vrijeme takvi ko Ocon jucer popili bi takvu samarcinu da bi svi… Read more »
Stvarno, Checo ti je to na pivi reko? Ajme majko..
Nije trebao reci, vidi se iz aviona, to kaj ti imas na nosu ruzicaste ocale to je stvar feminizma…
Ako to i jest istina, zamisli sto bi onda tek Max radio da ima vodonosu poput Bottasa da jos i slupava konkurente na stazi..
Realno u Mađarskoj, na stazi gdje se jako moraš namučiti za pretjecanje sa desetog mjesta uzeti pobjedu a da je sva konkurencija na startu bila ispred tebe, da nitko od njih nije odustao, na kraju završili iza Maxa, voljeli ga ne voljeli, jednostavno MAX SVAKA ČAST, iako bih volio da to recimo uradi Alonso ali izgleda da su ta vremena iza nas. Naravno svaka čast i Rusellu i Leclercu (ne krivim ga za apsolutno ništa, i prošlu utrku je trebao biti pozvan u box odmax kad i Max ali naravno nije) no trenutno je prednost na Maxovoj strani jer njegov… Read more »
Mislim da u mercedesu znaju tko je vozac br.1 kao i svi mi.
Nemozes lh samo tako gurnut u drugi plan.
GR je odlican vozac ALI jos ima puuno nepoznanica svezi njega.kako ce se nositi sa pritiskom jer jedna lasta ne cini proljece.
Svi znaju tko je br.1 u Mercedesu.Russell ima talenta i sve,ali jos ima on palente za pojest,ako zeli s brodetom,jetricom a’la venecijana ili na mljeku i buru
Dakle, sad se vidi tko je pročitao uputstva za uporabu a tko ih nije niti napisao. Može bit da su ih u Ferrariju polovično napisali ili je autor stao kod poglavlja -motor…a-ha to je dosta ostalo je nevažno. Ali jako je važno. A ni motor se nije pokazao, koliko se puta u najmanju ruku ugasio. Poglavlje “taktika” u Ferice ne postoji dok kod Red Bulla postoji i taktika o plesanju vacera na stazi. Kod Mercedesa su uputstva definitivno u doradi kao i sam proizvod i to na bolje.
cestitke maxu na pobjedi red bull daleko najposlozenija momcad na gridu. leclerc je vozac koji titulu u ferariju nemoze osvojit bjezi mali
Lipo je vidit da se mercedes pomalo vraca, samo na kraju ispane da umisto da otkinu bodove maxu oni otkidaju ferariju.
Uzbudljiva utrka do samoga kraja. Nisam simpatizer Maxa ali demonstrirao je silu o5 u ovoj utrci. Hamilton stari lisac takodjer. Ferrari bi trebao sa Haasom da zamjeni stratege🤣
Btw pozdrav svim obozavaocima F1, bez obzira za koga navijaju.
Ne znam jel mi gore ove sezone sa svim mogućim blamažama ili prošle kad sam bio sretan samo sa povremenim bljeskovima
Mozda nam budget cut nametnuo zaposljavanje preko studentskog
ferrari katastrofa sami sebi su najveci neprijatelj
Čestitke Maxu i Lewisu. Jučer su bili zaustavljeni problemima u kvalifikacijama ali su ipak našli put do vrha poretka. Prošlu utrku sam komentirao Ferraijevu strategiju ali danas mislim da nisu imali sreće. Izgledi za kišu bili veliki i u slučaju kiše su imali idealnu poziciju od trenutka kad su morali drugi put u boks. U slučaju kiše je moglo sve otići u njihovu korist. Ipak, ne spomenuti odličnu strategiju Red Bulla koji su pravovremeno zvali Maxa u boks i stavljali u poziciju da ima čisti prostor za koristiti performanse bolida, bilo bi umanjivanje njihove sposobnosti. Mislim da nema jačeg pit… Read more »
Svi timovi imaju sličnu strategiju,Binotto fantazira,i igra na sreću. Ma super. Možda su vjerovali da će Max odustat jer je imao problema u Q3. Nije ovo prvi put da su uništili utrku svojim odlukama,već je to konstanta.Od odlaska Todda i Browna,Ferrari i strategija su dva različita pojma. Ponekad,a danas posebno,pomislim da je Binotto ili netko iz užeg vodstva na zidu plaćen da ruši ugled Ferraria. Bolje odluke bi donijeli mehaničari od trenutne ekipe na zidu. Enzo Ferrari se vrti u grobu kao ventilator nakon ovakvih odluka.
Ma oni su posa odradili u abu dhabiju skupa s masijem. Ovo sad kdraduje druga postava…
Seljo, sezona nije bila samo jedna trka, sta je onda bio Silverstone? Da ne nabrajam dalje. Pece te jos sto vas je Max u sporijem autu poprskao.
Istina,nije masi zajebao samo zadnju utrku.cijelu sezonu je kilavo vodio.mali za jedne malo za druge.tko je iz boxa napravio veci pritisak njemu na ruku se islo. Ali meni je ta sezona bila za pamcenje. One prljave igrice izmedu maxa i lh za prste polizat!
Seljo ti jeba mater degeneričnu
Nemoj debilu uopce odgovarat, samo vrijeđa i trola….
Max i Red Bull savršena kombinacija
Imati toliko dominantan olid
Ferrari ko Ferrari
Istina, i onda niti postolje ne dohvatit…
Čestitam Maxu i njegovom timu na zasluženoj dvostrukoj tituli za ovu sezonu,a Mercedesu na drugom mjestu u poretku konstruktora.ovi moji ne zaslužuju biti prvaci.Lijep pozdrav svim pravim navijačima.Toliko.
Odlican osvrt.Mislim da je Max nedostizan, i da prespava tri trke.Ferari bi se trebao sto prije okrenuti sljedecoj promjeni pravila i u medjuvremenu pokusati angazovati germana ili anglosaksonca sjevernijeg.Nije za tale ovo posao.Nazalost od danas je sezona gotova zajedno sa nekom neizvjesnoscu sto se nazirala na startu.
Cestitam pobjedniku,zasluženo…
Ekipa iz Mercedesa na sve boljem putu na moju radost…
Međutim ovim putem pozdravljam najvećeg znalca sa portala ‘Ferrari kralj f1’….
Danas si naucia novu lekciju
P.s.svim pravim fanovima FRRRARIA glavu gori,nista jos nije gotovo ,ali morate nesto minjati….
Inače bravo za Maxa kad te hoće možeš biti deseti i izvrtiti se i pobjediti.Vrhunska vožnja i Hamiltona i Russella koji izvlače čudo iz slabijeg motora.Majstor ostaje majstor!
Prica se da ovaj strateg u ferr jako sporo uci ali zato brzo zaboravlja
Mislim da stvarno biti navijač Ferraria i dalje graniči sa mazohizmom.Protivnici stave Midium a ti Hard.Pa tko im je strateg možda ga plaća Horner! Gdje je onaj stručnjak od jučer koji je prognozirao 1i2 za Ferrari i to od starta kao da će se svi maknuti da oni odu dalje.Na kraju su još i dobro završili.Nemaju vodstvo a nemaju ni stratega i to je to.Sreća da je pauza da se malo saberu jer sad je već upitno i drugo mjesto i to i momčadsko i vozačko.
Veci je prob krenuti sa 2 mediuma na 30 stupnjeva hladniju stazu od petka kada si testirao race pace
Jos veci je taj da ne produzis stint na medium i 1 i 2 puta i zavrsis na softu
Osobito kada imas na ekranu da ti hard NE RADIIIII
Naci ok race pace ne valja kada je hladnije tj nisi dominantan i to si vidio u Subotu
Naci eto
Zanimljiv vikend, trebala je još kiša da ovi u Ferrariu stave full wet, već po drugi put žrtvuju bržeg vozača da bi Sainz imao bolji plasman i onda kažu da Sainz vozi konstantnije, pa taj Sainz nije sposoban sebe preteči ali na žalost zbog sponzora i jakog lobija opet će bodovno biti bolji od Leclerca i tako ispasti bolji vozač.
E da čestitke ovima na postolju.
Crveni bi jednu utrku mogli bez ” strategije” onako za gušt😃
Da, uzti im motorole i dati jednu zastavicu i tablu nakon pola trke.Kao kada je Lauda vozio
hamilton je tata rusel jos mlijeka treba da pije i naravno uci od najboljeg da bi bio sampion i to ne sumnjam da ce ham obucit malca rusel mora bit sretan sto uci od najboljeg
Ajd nine bas tako. Russell je dao dobar doprinos toma da lujo bude drugi.
GR ja startao na mekim gumama,zadrzao prvo mjesto i usporavao ferrari da se odvoji. Da se ferrari odvojio imali bi komotnu poziciju za birati taktiku.
Ne samo ga je GR pomogao LH nego i maxu
ima logike u tvom odgovoru
Bravo Max bravo Lewis , jedan sa 10 mjesta a drugi sa 7 . Binotto realno mlakonja .
Dali su Binotto i Max bili na nekom tajnom sastanku?Lewis will rise again
Ferrari = Fijasko….uglavnom dobra ili odlicna utrka.Max svaka cast,tebi i ekipi.Alonso manje seri po momcadskim kolegima.stvarno ti to netreba.
Alonsov kolega se danas nije baš iskazao. Ocon je danas u dva navrata bio bratoubilački prema Alonsu. Odmah na startu navalio zatvarati Alonsa i otvorio čisti prolaz Hamiltonu, a isto ponovio sredinom utrke kad je u drugom zavoju maksimalno zatvarao Alonsa i otvorio prostor Ricciardu da ih obojicu prođe.
Barem 2 puta je ukajlo alonsa danas. Jos ih i ricc obide obojicu jer ocon radi krive stvari u krivo vrijeme! S razlogom pizdi alonso ovaj puta.
Kuc kuc Mecka is back Cestitke Maxu a cestitke Hamui Ruselu svaka cast momci.Ferari kad niste iskoristili ovu stazu i maxovo 10 mjesto niste ni zasluzili da budete bolje plasirani jos do kraja cete izgubit i drugo mjesto i u vozacima i konstruktorima
To sam nakon prošle utrke rekao, jedine borbe su za drugo i četvrto mjesto!
Prvenstvo je rješeno!!!
Bravo Verstapen….to je pravi vozac….zao mi Rusella…postujem.Hamiltonove navijace ali mislim da se sto se tice strategije vise se ide na korist Hamiltona
Ali sto se tice Verstapena zasluzuje bit prvak ove godine 100%
nisu oni isli u korist hamiltona nego se tako postavilo
evo i sainc koji je realno losiji vozac od leklera je bolje prosao tako mu se namjestilo
vrhunac bi bio da su i saincu stavili hard
ja mislim da bi pola pratioca portala umrlo od srcanog zastoja
e kud ne bi jos jedan hard
Ma ferari nebi ni komentirao….volim taj tim ali moraju dobro razmisliti sta rade ti ljudi
Morali su Rusella na startu staviti na soft gume da ga ne prođu Ferariji, no to je više na kraju pomoglo Maxu. Vrlo jednostavna strategija, ako uspiješ pratiti Ferarije na Mediumu onda još možeš na kraju i na softu nešto i napraviti što se i dogodilo uz prije svega “briljantnu” strategiju Ferarija. Kak su uopće uspjeli od subote do nedjelje smisliti tako genijalan plan da ni jedan Ferari ne dohvati postolje? Ovo je sad već fakat sprdnja od boxa!
Jedino koga mi je žao ovdje je Leclerc. Jedini vozač kojem se dobra vožnja na kraju nikad ne isplati. Zamisli kao najbrži vozač na stazi u jednom trenutku genijalni Ferrari te stavi na zadnju poziciju od vodeće trojke. Jedan mrtvi Perez završi ispred tebe…. Žao mi je njegove dovre vožnje koja na kraju padne u vodu i niko je ne spominje. A koji put ove sezone se to dešava?? Najgore što nema gdje drugo otići jer jedino crvena komedija mu može dati barem bolid brz. Mada možda je bolje voziti se pozada i sakupljati bodove, nego imati možda i najbrži… Read more »
Ima i lec svojih momenata.Vodi i sam spuca u zid npr.
To sam već jednom komentarisao i ne da mi se ponavljati više. Danas je odvozio vrhunsku utrku i Ferrari je po ko zna koji put to bacio u vodu. Ako Charles ima svojih momenata onda ih ima i Max, kao što se danas okrenuo, ili jučer napravio grešku u predzadnjem pokušaju bez koje bi startao na višoj poziciji bez obzira na kvar na motoru. Zatim greška u Španiji koja je prekrivena crkavanjem Lecovog motora i puštanjem Maxa od strane Pereza. Razlika je u tome što Red Bull izvrsnom taktikom prekrije te Maxove greške, a Ferrari Lecu uništi trku dok ovaj… Read more »
Maxa jedino mogu streljanjem zaustaviti ove sezone. Svaka cast za prvaka. Zato on psuje i vice kad nesto ne radi. Grize do kraja i to je to. Nema ispustanja bodova. A u prve 3 utrke imao 2 DNFa. A lijepo sam napisao se on nece tek tako predati. Mercedes svaka cast dizu se svakom utrkom odlicni i Ham i Russ. A Ferarri…ah….niste vi jos za naslov kolko sam primjetio, spore izmjene neke. A gdje mi je prijatelj Ferrari kralj F1 ili kako se vec zove, i dalje nema Russel sanse pored Ferrarija?? I Perez se probio i pridonio bodove neke.… Read more »
max ima hamiltonov mentalitet i cistokrvnu egzekuciju nemore da hvali
Koliko je Max nadmoćan i šta izvlači iz bolida. Posebno kad se vidi da jedan Perez ne moze prismrdit podiju. Lijepo je vidjet zelene kako slave pobjedu Maxa s lijeve i desne strane na podiju. Prizor još lijepsi 🙂
kao ti lako ove minusice skupljas to je pravo cudo
ja cu ti u inat dati plusic
Copy/paste mog komentara sa prosle utrke:
Pozdrav svim navinacima Ferraria!! IZDRZITE sa ovim vodstvom!!
Bravo za russella i mercedes!!!
ma i ja ih pljujem koliko mogu
ali i takvi kakvi su nisu za otpisati
max normalno pet stepenika iznad svih
Nista od ferrarija blamaza max je stvarno odlican vozac i ako pobijedi u belgiji prvak je .mercedes je danas bii odlican …takticka utrka do zadnhih 10 krugova dosada tesko je pretjecati s ovin kamionina na uskoj stazi ali smo vidjeli par dobrih pretjecanja. Sada mjesec dana pauze…
Odlična utrka, Luis i Max, posebna klasa vozača.
2 najjaca vozaca vec par sezona
Uzbudljiva utrka. Alonso u prvom krugu bio nabrijan. Nadao sam se da će doći do još jednog njihovog duela.
Ferrariu ne ide sa tim strategijama.
Nadao sam se da bi mogao SC na kraju pa da barem LH ima jedan krug za napasti Maxa, ali i ovo je top..
Jučer te rekli ferrari 1 i 2,a šta sad kažete?
danas ferari odlicna strategija sa hard gumama
stvarno neznam gdje su nasli prirucnik za strategiju
vidim odlicno im ide
1. i 2. Po greskama.A ne uce na njima.
Cinilo se kao jedina opcija,a onda…..
Šta reći…Nisam navijač Red Bulla..Više simpatišem Ferarri..Ali, kapa do poda Verstapenu, strategiji Red Bulla i čestitke od srca…Stvarno zaslužuju da budu svjetski prvaci…Čestitke Mercedesu na veliko napretku…Ferarri mora presložiti komplet “tehničku postavu”, ako žele sebi dobro…!!
https://www.instagram.com/p/CgrhGe-DNn-/?igshid=MDJmNzVkMjY=
Velike cestitke Maxu na pobjedi unatoc raketi koju ima! Steta da nije ostalo jos 2 kruga sa kisom da Ham uzme pobjedu, ali dobro…Neka Ham dere Russella radi hamovih hejtera. Ferrrari je trebao laganini 1-2. AHAHAHAHa!!!
prijatelju ja bih predlozio ako se usvaja da maxa stave da svaku trku krece sa poslednjeg mjesta
ili da mu zabranimo da vozi jedno 3 trke
ili da donesu uredbu da ako neko osvoji zaredom nekoliko trka mora koju odmoriti kod kuce
ili neki drugi prijedlog
eto za razne varijante sam zainteresovan
Koliko je RB nadmoćan samo sljepci ne vide. Izvrti se i odmah najbrži krug.
Dobar je ovaj Russell. Samo da on dođe u Mercedes vidjeli bi navijači Hama. Samo, ne daju to Ham i Toto. ahahahaha
Pa dobar je jako russell i mlađi..nije cudno da ima bolji refleks…
Nista to neumanjuje prijasnji doprinos i rekorde od LH
Nitko nije vječan
ne vidim ko je rekao da ove sezone red bul nema mocan bolid
da ga odmah ukorimo
Russell je brzi od Hamiltona.
Sve cestitke hamiltonu danas, bio je uz maxa vozac utrke. Ali george je svoj 2. stint vozio braneci se od ferarija i tako si unistavao gume a ham je bio u cistom zraku pa je dobio priliku da cuva gume i na kraju je potrefio.
RB nadmoćan? O čemu ti pričaš? Niti prvo startno mjesto, niti najbrži krug, Perez s tim bolidom nikako nikud. Strategija RB kojom uvijek izvlače maksimum i Max koji to odrađuje gotovo bez greške. Konkurentan bolid svakako ko i prošle sezone! Sam je Toto rekao da je prošle sezone Lewis imao bolji bolid ali to nije bilo dovoljno kao što izgleda da ni Ferariju to neće biti dovoljno ove sezone.
stvarno nestvarno to bi bilo moje misljenje poci 10ti i doci na 1 mjesto i lagano kontrolisati trku do kraja da li ima nesto da mogu da ga kritikujem stvarno nisam ocekivao da ce max tako mogu slobodno reci lako preci sve konkurente i doci na prvo mjesxto mislim da li je do bolida ili do vozaca nije mi jasno pa perez je sa istim bolidom i istim uslovima zavrsio kako je zavrsio i to zahvaljujuci trapavoj ekipi koja je usrala sto je mogla usrati i jos bi spomenuo mercedes stvarno ljudi sa slabijim bolidom uzimaju sto im se pruza… Read more »
Ferrari ako uopće želi izgledati kao ozbiljna ekipa i ako se želi boriti za naslov prvaka, mora dovesti na čelo momčadi osobu koja nije talijan. Bolid za osvajanje naslova imaju ali na pitwallu sjede imbecili. Čudi me da to nitko ne vidi u tvornici Ferrarija.
Nista bez švabe u momcadi
Slažem se ali nije nužno da bude Njemac. Jean Todt je recimo bio Francuz a Ross Brawn trkači inžinjer je Britanac. Talijani su poznati po šlamperaju, tako da podhitno trebaju nekog stranca na čelu momčadi.
Samo netko ko nije gledao današnju utrku ili pojma nema o F1 može da ti lupa minuse na ovaj komentar!
Znao sam da se na kladionici mogu pouzdati u pitwall Ferrarija da će sjeb.ti strategiju…..Šta reći….čekaju me besplatne pive…večeras neću ni kune potrošiti zahvaljujući pitwallu Ferrarija.
zivio
Sporija utrka gdje vozački talent dolazi do izražaja. Još dugo dugo će Kimi biti zadnji Ferrarijev prvak.
ti imas talenta za proricanje
Plače li Swan još? Zna li se šta??
Zašto bih plakao?? Drugo i treće mjesto, pa to je za proslavu.
Nemoj kopirati moj komentar ako ne znaš kada ga napisati.
Pogotovo kad kreneš s pole-a. Drago mi je vidjet kako neki slave drugo mjesto 🙂 kao i lani 🙂
Hahaha. Pratiš li možda F1 ove godine?
Znaš li možda u kakvom je stanju RB, a u kakvom Mečka? Tako da biti ispred Ferraria i Pereza je veliki uspjeh.
po meni to stvarno nije tesko
pa ovi su usrali sve sto su mogli
hahahaahah
Istina da ali opet očekuješ da najmanje jedan Ferrari bude na postolju.
sa raketom zvanom ferari ocekujes ih sigurno ispred merca i ispred pereza kad onomo sve usrase sto se da usrat