Ludo finale lude sezone – ništa manje nismo ni očekivali

S obzirom na sve ono što smo gledali tijekom Svjetskog prvenstva Formule 1 u 2021. godini, u 21 održanoj utrci od ožujka pa do prosinca, zar je uopće bilo za očekivati da će veliko finale sezone biti drukčije od viđenog? Nije. Neizvjesnost, dramatiku, nove sporne situacije smo očekivali, a to smo i dobili. I novu epizodu katastrofalnog vođenja utrke. I novog svjetskog prvaka.

Max Verstappen prvak je svijeta u Formuli 1. To je najvažnija vijest nakon Velike nagrade Abu Dhabija, rekordne 22. utrke u ovogodišnjem prvenstvu, koja je održana na redizajniranoj stazi Yas Marina.

Takvim raspletom “mrtve trke” Verstappena i Hamiltona, koji su na tu utrku došli s identičnim brojem osvojenih bodova, djelomično je prekinuta strašna dominacija Mercedesa u Formuli 1, koja je u periodu od 2014. do 2020. iznjedrila sedam dvostrukih kruna. Zašto djelomično? Zato što je Mercedes usprkos gubitku vozačke bitke, ipak osvojio osmu uzastopnu konstruktorsku titulu.

Start Velike nagrade Abu Dhabija, Hamilton uzima vodstvo ispred Verstappena (Photo by Peter Fox/Getty Images)

Promatrajući ovu utrku kao zasebnu priču, nije ona bila pretjerano sadržajna. Figurativno rečeno, sve važno za rasplet dogodilo se u prvih i posljednjih 90 sekundi, a onih sat i 27 minuta između toga nije bilo “za prste polizati”, ako ne uzimamo u obzir cijeli kontekst ove posljednje epizode prvenstva.

Start utrke. Max Verstappen na pole poziciji nakon fantastičnog kruga u završnoj rundi kvalifikacija. Kruga kojem je malo kumovao Sergio Perez dopuštajući timskom kolegi korištenje slipstreama na dugačkim pravcima, ali i kruga za koji je Christian Horner rekao da je jedan od Maxovih najboljih ikad.

Poslužimo li se nogometnim rječnikom, Verstappen je nakon subotnjeg prvog poluvremena imao 1:0. Međutim, u prvoj minuti drugog dijela zabio je autogol. Ponovno smo vidjeli jako loš start Red Bulla, što u zadnje vrijeme nije rijetkost. Nije Maxova reakcija bila loša, no Hamilton je lansirao svoj Mercedes s drugog startnog mjesta na vodeću poziciju. A nemojmo zaboraviti, Max je startao na softu, a Lewis na mediumu.

Red Bullovom vozaču sve je bilo kristalno jasno. Morao je odmah pokušati vratiti poziciju jer ako Hamilton pobjegne, samo će ga neki vanjski faktor spriječiti na putu do četvrte pobjede u nizu. Pokušao je Verstappen na kočenju za šesticu, iako je realno bio predaleko. Uletio je Hamiltonu s unutarnje strane, a bez obzira na to što je ovaj put ostao unutar granica staze, svog je rivala prisilio da produži ravno kako ne bi došlo do sudara.

Naravno, Red Bull je odmah pokušao izvršiti pritisak kako bi suci Hamiltonu rekli da mora vratiti poziciju, no oni to nisu napravili. S tom prosudbom da je Verstappen natjerao Hamiltona van staze se slažem, ali Mercedesov vozač je presjekao šikanu pa pojurio punim gasom i pritom od situacije da se nalazi kotač uz kotač sa suparnikom došao do minimalno sekundu i pol prednosti. To je dio koji se nije činio u redu i ostao je dojam da je Britanac stekao značajnu prednost koju nije vratio. Da se kasnije nije odigralo ono što se odigralo, danas bi cijela F1 zajednica vjerojatno najviše brujila upravo o toj situaciji.

No, želimo li biti iskreni, čak i da je Hamilton dobio naredbu kako treba vratiti poziciju, njegov je tempo bio takav da bi Verstappena lakoćom ponovno prestigao i vratio vodeću poziciju.

Jednostavno, Mercedes je za utrku imao bolji bolid i bolju gumu. Lewisova prednost rasla je iz kruga u krug i bilo je sasvim jasno da Max nema odgovor. Rano je otišao u boks po tvrđu smjesu (14. krug pri zaostatku od pet sekundi), a Mercedes logično odgovorio istom mjerom. Onda je fenomenalan posao za Red Bull odradio Perez, lavovskom borbom protiv Hamiltona omogućio je svom momčadskom kolegi smanjivanje zaostatka s osam na ispod dvije sekunde, ali činilo se da je to opet bilo uzalud jer kad je Verstappen nešto trebao napraviti sam, nije mogao pratiti Hamiltona.

Hamilton i Mercedes u Abu Dhabiju su imali tempo koji nitko nije mogao pratiti (Photo: LAT Images)

Tračak nade pružio mu je virtualni sigurnosni automobil zbog parkirane Giovinazzijeve Alfe. Red Bull je na svoj bolid montirao svježi set guma bez prevelikog gubitka vremena, nadajući se da će zaostatak za Mercedesom padati, no nije padao dovoljno brzo. Lewis je čak i na puno starijim gumama mogao voziti jednakim ili tek neznatno lošijim tempom.

Pet krugova do kraja, Max je kasnio skoro 12 sekundi i još imao gomilu zaostalih bolida na putu do Hamiltona. Atmosfera na narančasto obojenoj tribini bila je komorna, a Horner je rezignirano priznao da im treba čudo.

A onda se čudo i dogodilo. Dobro, različiti su pogledi na tu situaciju s Latifijem. Popularno je u današnje vrijeme u svemu tražiti teoriju zavjere. Nekima je to sve bilo dogovoreno – kriva je FIA, kriv je Netflix, isplanirali su to. Nisam pobornik takvih priča i želim vjerovati da se svi ti ljudi ne bi bavili Formulom 1, ulagali tolika sredstva, toliko truda i vremena da bi sudjelovali u nečemu što je namješteno i unaprijed režirano.

“Mučili smo se s gripom kroz taj niz zavoja, a posebno tamo gdje sam i izletio. Taj mi je zavoj bio nezgodan cijeli vikend i onda na prljavim gumama u prljavom zraku, napravio sam pogrešku. Nisam bio svjestan situacije u utrci. Naravno, nije mi bila namjera utjecati na rasplet, ali napravio sam pogrešku i upropastio vlastitu utrku. Mogu se jedino ispričati zbog toga što jesam utjecao i stvorio tu situaciju, no opet, napravio sam pogrešku”, izjavio je nakon utrke Kanađanin.

Strah me uopće pomisliti što bi to bilo da se u zid zabio Tsunoda, Gasly… Ovako, barem je netko iz momčadi koja gravitira Mercedesu. Ali, čudo nije došlo samo ili kako se kaže, nevolja nikad ne dolazi sama. Tako je s Latifijevom nesrećom došao i apsolutni kaos u direkciji utrke.

Izlazak sigurnosnog automobila okrenuo je utrku naglavačke

Što su napravili, svi smo vidjeli i sve je opisano, objašnjeno… Ono što treba naglasiti, u komunikaciji Hamiltona i njegovog inženjera, čim je objavljen izlazak sigurnosnog automobila ustvrđeno je da će zaostali bolidi dobiti pravo vratiti se u isti krug, a da će prilikom restarta Verstappen biti odmah iza Hamiltona, na novim gumama. Dakle, u Mercedesu su na to odmah bili spremni i takav se rasplet očekivao.

Zašto je Michael Masi unio pomutnju onom najavom da se ti bolidi neće smjeti vratiti u isti krug, to je dio koji nikome nije jasan. Na kojoj osnovi i zašto bi im uskratio nešto što je uvijek predstavljalo uobičajenu praksu? I zašto se onda predomislio, zašto nije pustio ranije da svi prođu… Masi nije htio pred sedmu silu, tako da objašnjenje tih postupaka nismo čuli.

Za njegovu namjeru mislim da je bila dobra. Dopustiti da utrka završi utrkivanjem, ne iza sigurnosnog automobila, i da se o prvaku ovakve dramatične sezone odluči finalnim krugom i borbom dvojice kandidata, zvuči dobro. Problem je opet bila ta njegova neodlučnost, predomišljanje kojim je zapravo i stvorio cijeli taj kaos. Da se razumijemo, dirigirati ovosezonskim utrkama nije bilo nimalo lako, niti balansirati pritiscima koji dolaze čas s Mercedesove, a čas s Red Bullove strane, ali Masi je jednostavno ostavio dojam da nije dovoljno kompetentan za tu ulogu. Nije mu ovo bila prva sezona, a kikseva je bilo previše. Svojim odlukama frustrira vozače, momčadi i publiku. Formuli 1 na tom mjestu pod hitno treba osoba koja je čvrsta, sigurna u svoje stavove i koja će znati u svakoj situaciji doslovno primjenjivati pravila, a ne balansirati između onoga što joj u uho govore razni Wolffovi i Horneri.

Verstappen je iskoristio dar s neba koji mu je pao u ruke. Napao je Hamiltona možda i ranije nego što je trebao, riskirajući da mu Hamilton uzvrati na jednom od dva dugačka pravca, ali ipak je obranio poziciju do kraja. Uzeo pobjedu u Abu Dhabiju, a s njom i svoj prvi naslov prvaka svijeta. Burno slavlje moglo je početi.

Verstappen je prvi nizozemac na tronu Svjetskog prvenstva Formule 1

U ovoj godini Max nije završio tri utrke, jednu je s polurazbijenim bolidom okončao na devetom mjestu, a sve ostale na prvom ili drugom. Najviše pobjeda, najviše pobjedničkih postolja, najviše pole positiona, najviše bodova, izjednačen na vrhu po broju najbržih krugova. Doista nema osnove da netko kaže kako je nezasluženi prvak.

Zaslužio je i Lewis, nema sumnje, posebno zbog vožnji koje je prikazao na posljednje četiri utrke sezone kad je doista bio u svojoj zoni. Bila je to sezona za pamćenje, epska bitka, a prvak može biti samo jedan. Hamiltonu treba skinuti kapu za ono kako se ponio po završetku utrke. Stavite se u njegovu kožu i zapitajte bi li mogli zadržati mirnoću, progutati tu gorku pilulu i stisnuti ruku suparniku, izgovoriti riječ “čestitam”. Podnio je taj poraz kao veliki sportaš, što se ne može reći za vodstvo njegove momčadi. Totovo urlanje na Masija i hvatanje za predmete koje bi mogao razbiti, zamijenilo je bjesomučno traženje članaka pravilnika na temelju kojih bi se moglo osporiti pobjedu suparničkog tima. Protesti su uloženi i odbijeni, ostaje pravo na žalbu, ali valjda je i ljudima u Mercedesu jasno da ništa time postići neće.

Hamiltonu je rekordna osma titula izmaknula “za dlaku”

Da je general nakon bitke biti lako, to znamo, ali Mercedes može prvenstveno zamjerati sebi što strateški nije bio na razini vožnje Lewisa Hamiltona. Nije bilo hrabrosti za ulazak u boks i promjenu guma, naravno da nije lako donijeti takvu odluku u situaciji koja je vladala, ali dojma sam da bi Mercedes iz svojih najboljih dana tu odluku donio. Pitao je i Lewis “zašto nismo mijenjali gume?”, odgovor je bio: “Izgubili bismo poziciju na stazi.” Trebali su vjerovati da bi njihov vozač tu poziciju vratio.

Za kakvu takvu utjehu ostaje im konstruktorska titula, osma u nizu, što je izvanserijsko postignuće na koje trebaju biti ponosni. Izdominirali su ovu eru Formule 1 kao što nitko nije nijednu u povijesti, a sada ćemo sa zanimanjem čekati početak nove sezone, s novim pravilima, novim bolidima… Možda i nekim sasvim novim odnosom snaga. Preostalih osam momčadi, umornih od borbi za sitne bodove, nada se baš takvom scenariju.

Mercedes – konstruktorski prvak 2021 (Photo: Steve Etherington)

Što se te osmorke tiče, za posao u Abu Dhabiju pohvale definitivno treba poslati na adresu Carlosa Sainza i Ferrarija. Španjolac je četvrti put u ovoj sezoni stao na pobjedničko postolje, a tim je rezultatom došao i do statusa best of the rest u ukupnom poretku vozača. Smjestio se na peto mjesto, iza pilota Red Bulla i Mercedesa, a završio ispred svog bivšeg kolege Norrisa i sadašnjeg kolege Leclerca.

Norris je svojevrsni tragičar završnog dijela sezone. Vozač koji je do otprilike polovice prvenstva bio ravnopravan Bottasu i Perezu po osvojenim bodovima, na zadnjih osam utrka sezone nije uspio ostvariti plasman bolji od sedmoga mjesta. I na stazi Yas Marina bio je sedmi. Završio je šesti u prvenstvu, samo zbog Leclercove kiks strategije u Abu Dhabiju, zbog koje je drugi vozač Ferrarija na zadnjoj utrci sezone osvojio deseto mjesto.

Kad padu Norrisove forme pridodate ionako blijedog Ricciarda, McLaren protiv Ferrarija nije imao šansu u borbi za treće mjesto konstruktora. Veliki skok za društvo iz Maranella, nakon slabog šestog mjesta prošle godine.

Carlos Sainz – “Tiha voda brege dere”

Yuki Tsunoda došao je do rezultata sezone/karijere, četvrtog mjesta. Bit će to veliki poticaj Japancu koji je sezonu dobro otvorio, a onda se izgubio negdje usput i puno lutao tijekom godine. U Abu Dhabiju je prvi put u kvalifikacijama dobio momčadskog kolegu Gaslyja, a u utrci je Francuz bio odmah iza njega, na petom mjestu.

Nažalost za AlphaTauri, ovaj briljantan rezultat nije ih mogao dovesti do petog mjesta u poretku konstruktora, tu je poziciju potvrdio Alpine osmim mjestom Alonsa i devetim Ocona.

Jedini osvajač bodova koji još nije spomenut je Bottas, no njegova vožnja i nije bila vrijedna spomena. Šesto mjesto na oproštaju od Mercedesa i vozačkog mjesta koje po mnogima ionako nije niti zaslužio držati pet godina. Vidjet ćemo kako će izgledati u Alfi sljedeće godine.

Na oproštaju od ove i od svojih vozača, Alfa je doživjela još jedno veliko razočaranje. Zbog tehničkih problema odustati su morali i Raikkonen i Giovinazzi. Velika je šteta da u svom 349. i posljednjem F1 nastupu Kimi nije mogao barem završiti utrku i odvoziti oproštajni krug uz ovacije s tribina. Završila je jedna velika karijera i odlazi vozač koji će sigurno nedostajati Formuli 1.

Kimi Raikkonen odvozio je svoju posljednju utrku u Formuli 1 (Photo Florent Gooden / DPPI)

Utrku nisu završili niti vozači Williamsa, tako da je i Russell na oproštaju od dosadašnje momčadi doživio razočaranje. Aston Martin bio je uobičajeno blijed, kao i u većem dijelu sezone te ponovno ostao bez bodova, a Haas – standardno najlošiji od onih koji završavaju. Ovaj put imali su samo jedan bolid (Schumacher na 14. mjestu), budući da je Mazepin morao propustiti utrku zbog pozitivnog testa na Covid-19.

Svim ovim momčadima iz zadnja dva odlomka, 2022. ne može doći dovoljno brzo, tako im je “dobra” bila ova sezona.

Nama neutralnim promatračima bila je uistinu dobra i nakon dugo vremena od Formule 1 smo dobili jedno veliko rivalstvo, neizvjesne utrke, žestoke borbe na stazama i napeto finale sezone na kojem se odlučivao prvak svijeta. Daleko od toga da je sve bilo idealno. Daleko od toga da Formula 1 nema na čemu raditi. Međutim, nakon ovakve sezone imamo pravo vjerovati u kvalitetno i zanimljivo nadmetanje u novoj eri koja starta za tek nešto više od tri mjeseca.

(Photo by Lars Baron/Getty Images)
Pretplati se
Obavijesti o
117 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Dani

Ovo objašnjenje da Masi ima pravo kršiti pravilo sc-a i prekrajati ga po želi stvara mogućnost još gorih situacija. Po tome mu je dozvoljeno i da dozvoli start dok nisu sva svijetla ugašena ili sa jednim crvenim.

mody

Po tebi je trebalo zavrsiti utrku s safetyem haha

Mike-ferrari

Sa cijelim tekstom autora se slazem do zadnje tocke i zareza
Sve situacije su opisane onako kako jesu
I utrka je 95% bila preslik merc dominacije svih god ispred
Ako malo bolje pogledamo bila je 100% jer nije prvi puta da je bull strategijom i rizikom guma i boxa pobijedio tamo gdje nikako nije imao bolid za to
Vratite film razmislite

Gigi

Mislim da merc nije bas imao neke opcije, u obje situacije bi RB napravio kontra tj nebi usao u box i Ves bi bio ispred Hama. Vjerojatno nisu htjeli u mercu riskirat da Ham mora prolazit Vesa, mislim jedva je Pereza proso koji je bio na starim gumama.

Dani

Kao Belgija recimo?

Nosko

A šta su trebali napraviti sa Belgijom?

stoka

Dat maksu bod za najbrzi krug…

Nosko

Ja sam za inače, da se izbaci bod za najbrži krug utrke, i dobiva bod za prvo mjesto kvalifikacija, to mi nekako ima više smisla.
Vidiš kako bi ti ovdje, jer ti tako paše, prilagođavao pravila. Sada ti ne smeta, što taj bod ne bi bio po pravilima?

F-red

Pa recimo ponistiti utrku ili pustati da se vozi.Nekada su se utrke vozile i po jacoj kisi a nije da nema na sadasnjem gridu vozaca koji znaju voziti po vlaznoj stazi.

Nosko

Svi bi mi radije da se utrka vozila. Slažem se da smo gledali u povijesti utrke po puno gorim uvjetima. Ali koliko sam ja razumio, problem je bio u jednom dijelu staze na kojem je bila djelomična magla i u kombinaciji sa sprejom iza bolida, vidljivost ne bila katastrofalna. Još uz to što se desilo Landu, razumljivo je da im je sigurnost na prvom mjestu, i nisu si mogli priuštiti da puste utrku i da se slučajno dogodi neko sranje sa ozbiljnim posljedicama. Rizik im je bio prevelik. Malo mi je naivno razmišljanje da se utrka poništi, jer je utrka… Read more »

Dani

Za neodvoženu utrku ne možeš dati bodove. Da li su po tebi 3 kruga sc utrka? Ako jesu pa onda su komotno mogli tako odvoziti zadnjih 5 u Abu Dhabiju. 😉

Mike-ferrari

Merc je isao full ziheraski znajuci da ima brzi bolid Vucko je najavljivao full atack no na kraju kamilica od strategije i potpuno zasluzen gubitak prvenstva vozackog Bla bla sudjenja nedosljednost Da bzvz ali ovi svi sta zagovaraju krsenje pravilnika nek si stave prst na celo i razmisle Max bi odero hama na onim gumama I da je 15m bio iza njega na restartu Svi oni bolidi koji nisu presli SC apsolutno nemaju utjecaj niti bi ga imali na maxov naslov Gubitak naslova je mercova kamilica od taktike i ziheraski pristup A prica da su suci naklonjeni maxu i da… Read more »

mody

Mike ajde ti.to objasni navijacima mercedesa

sladjan87

Ovo je prava recenica , Ono što treba naglasiti, u komunikaciji Hamiltona i njegovog inženjera, čim je objavljen izlazak sigurnosnog automobila ustvrđeno je da će zaostali bolidi dobiti pravo vratiti se u isti krug, a da će prilikom restarta Verstappen biti odmah iza Hamiltona, na novim gumama. Dakle, u Mercedesu su na to odmah bili spremni i takav se rasplet očekivao.

Mike-ferrari

Lewisssss 8mmmmmm????

mody

Povukao se i place haah

Fittipaldi1946

Mody prijatelju(navodni navijaču Ferraria i dežurni pljuvaču Hamiltona) ti si izgleda još uvijek u delirijumu nakon Maxove pobjede pa pišeš neke stvari kao ja kad popijem koju pivicu više.Pokušavam to poloviti ali ne ide mi baš.Kunem se nisam ništa danas popio.

mody

Fitipaldi ja od 1991 navijam za mclaren a kao ljubitelj dobrih utrka volim.duele max je zasluzio a lewis moze bitvsretan sta je uopce imao priliku osvojit naslov u zadnjoj ja ne vrijedam nikog kritiziram dominacije dosadne utrke a bilo ih je mercedes.je imao v6 motore naprijed haracili su imali.su dobar motor i cemu je problem.sam bernie ti je.sve rekao

Fittipaldi1946

Znači navijao si za Lewisa dok je bio u McLarenu?

Fittipaldi1946

Šta se tiče motora Red Bull ima love,Ferrari ima love, McLaren ima love pa tko ti brani da napraviš dobar motor.Ferrari je pobrao sve najbolje šta se moglo naći kada su osvajali prvenstva sa Schumacherom jedino ja ostao Adrian Newy u McLarenu i sa Hakkinenom parirao Ferrariu.Kad je otišao Mika došao je Lewis u McLaren i osvojio samo jedan naslov ponajviše radi Alonsovog ega jer je došao kao zvijezda a Lewis ga je pobjeđivao šta ovaj nije mogao provariti i otišao je iz momčadi kada su izgubili naslov radi međusobnog rivalstva šta je tada iskoristio Kimi i ni kriv ni… Read more »

mody

Stvar je u tome da su oni bili 5 godina ispred svih nitko ne zeli.dominacije 7 godina

mody

To sam pisao ovdje do 2012 kad je otisao u mercedes a 2008 je odvojio slucajno

Dani

Hamilton može biti sretan ? Kakav je to komentar? Max može biti sretan da je hondi ovo zadnja sezona i da je ovaj motor ugrađen godinu dana ranije od predviđenog. Ima sreće i da vozi bolid Adriana Neweya. Ima sreće i da Hamilton nije od početka sezone imao bolid kakav je sada.

mody

Cuj ovog danija moze biti sretan jer se izvlacio.cijelu sezonu plus suci mu pomagali

Dani

Oćeš reći da su izbacivanja suparnika van staze na startu dozvoljena kao u Imoli, Španjolskoj, Brazilu? Ili poklonjene pobjede u Spa i Abu Dhabiju. Ili sudar u Monzi ili sreća sa kišom u Rusiji ili kazna bez učinka za brake test ( prava kazna po pravilima je stop and go ili diskvalifikacija). Zanimljivo jelda?

Berislav

Vozač je učinio ono jedino što mu je preostalo, čvrsto prihvatio dar koji mu je (nezasluženo) pao s neba,, tako če pisac reči (naravno bez mog čangrizavog dodatka). Dali je bilo baš tako? Nebih rekao. Dar mu je došao iz ruku voditelja utrke, M.Masia. Zar ne? M.Masi je imao TRI načina (po pravilima F1).završiti utrku 1.) Na štetu Mercedesa, 2.) Na štetu RB-a, i 3.) Na ničiju štetu-nego PODIGNUTI CRVENU ZASTAVU! Da je ova treča varijanta učinjena, dva kruga prije kraja startala bi trka sa pravedno postavljenim bolidima (npr..sa novim gumama itd.) pa u ta dva kruga, do kraja,’kome opanci… Read more »

Yukihonda

Upravo tako… kada bi bila obrnuta situacija???a što se tiče Maxa zašto bi se mijenja..

Pratiteljcro

Nije bila ostecena staza/ograda pa i nije bilo potrebe za prekidom. Stetu i bolid su ionako maknuli kroz nekoliko krugova po SCom

Desmosedici

Da,.utrke ponekad znaju biti nepredvidive..to je tako..gledao sam mnogo utrka i svega se nagledao..ovako nekako kao Hamilton u Abu Dhabiju, Massa se osjećao 2008. na Interlagosu..ili godinu ranije Kimi kao sada Max..ali nikako ne možemo reći da ijedan od njih nije zaslužio taj naslov ili da ga je “ukrao”..jednostavno toga dana je sreća bila na njihovoj strani..to bi i vi trebali znati uglađeni gospodine Berislave..i to prihvatiti bez ljutnje i bez prostota..zato nema nikakve potrebe..i Lewis je na kraju kulturno i sportski čestitao svom nasljedniku, novom Svjetskom prvaku.

Berislav

Opet razgovor sa Vaše strane kao da ste čitali neki drugi komentar a odgovarate meni. Čemu to vodi. Iznio sam samo činjenice i ništa drugo nego samo gole činjenice. Čak ni ljutnju niti jednom riječju nisam iskazao.. Prostote nisu moje nego njegove, izrekao ih je neki dan (prije trke). Molio bih da pažljive čitate komentare na koje želite odgovoriti. Nevidim razloga da mu moram čestitati obzirom da je slučajni pobjednik ali ga poštujem da se ima pravo veselit. Ostajte zdravo.

Desmosedici

Eto vidite..nesvjesno ste sve potvrdili.

ZMija

berislave dobro dosli na portal GP1 ja to svima zazelim jad vidim da su tek poceli postovati na GP1 drago mi je da je GP1 ovako posjecen kao nikad tokom cijele sezone vidim mnogo novih clanova koji nisu dosada davali svoj doprinos portalu mada vidim da mi i nekoliko njih fali ali opet na proljece eto nas svih ovdje sto se tice konkretno ove zadnje trke sve sam vec rekao mozete provjeriti na ostalim temama pa i ostale teme sam redovno osvjezavao svojim komentarima nadajuci da ce biti nepristrasni sto opet mozete provjeriti e sad jedino da dam neki osvrt… Read more »

Desmosedici

Ne znam kako ti je promaklo, ali gospodin Berislav se odavno javlja na ovom portalu..doduše ne tako često kao neki od nas, ali nije rookie.

ZMija

vjerovatno je pasivni clan
ni ja ne pretjerujem osim sad jer znam da idemo na zimsku pauzu
mozemo pratiti zimske sportove

mody

Kaksv bi to.bio zavrsetak sezone uz safety a staza cista

Heel and toe

Zasto crvenu zastavu ako za istu nije bilo potrebe …  Upravo crvena zastava bi bila na stetu RBa koji je imao muda riskirati za razliku od Mercedesa…  Zasto bi Mercedes dobio drugu priliku, jel zato su ocekivali SC do kraja i nisu htjeli riskirati da izgube poziciju, a na kraju se ispostavilo da su pogrijesili… Jel to pravedno… Jel pravedno da se sad buni Mercedes zato sto je zavrsilo sve u zadnjem krugu, a dogovor izmedju momcadi sa Masijem je bio da se ako je ikako moguce da se utrka zavrsi utrkivanjem, zato su i povukli bolide izmedju Maxa i Hamiltona,… Read more »

Berislav

Iz svega navedenog vidim da si nadrobio nešto neistina, nešto neznanja a bogme i nešto gluposti. Masi je imao potpuno pravo zahvatiti malo dublje u rukav i izvuči crvenu zastavu kao i ranije ove godine.I u ovoj situaciji to je bilo jedino PRAVEDNO riješenje jer se radilo i oWDC-u.. Nitko u RB-u niti u Mercedesu nije mogao planirati/računati na takvu situaciju.A kada se je je dogodilo Mercedes nije mogao ni u ludilu napraviti nešto dok su se RB-u, ni krivom ni dužnom otvorile sve karte/mogućnosti. i sad je sve palo Masi u ruke. Zato molim te ne trkeljaj više svojim… Read more »

Heel and toe

Ako ces kulturno razgovarati nema problema za razmjenu misljenja, a ako neces jbg necu gubiti vrijeme na tebe … Ovo sto sam ja naveo su CINJENICE koje mogu svi naci i na netu prema tome ne opuzuj nekoga za gluposti i neznanje jer ocito se ti  otkrivas bas o tome nezanju svojim komentarom … Slazem se da nitko nije mogao znati kako ce zavrsiti utrka, ali u toj situaciji je RB riskirao, a Mercedes nije… Znaci odlucujuci faktor je bio sreca i muda za riskirati i RB je imao muda riskirati za razliku od Merca i sad izmisljate ne znam… Read more »

stoka

Sto je to red bull riskira kad je usa u boks pod SC? Da se kolo ne odvida? Aj ne mudruj nikakvog rizika red bull nije ima s tim boksom. Utrka im je do SC bila izgubljena, a boks besplatan…

Heel and toe

U Mercedesu ni pod koju cijenu nisu htjeli riskirati poziciju i to su platili… Hamilton na starim gumama i Max ga posteno i po pravilima pojeo za pola kruga, pa vi mudrujte jos 100 godina … Svi ostali krivci i teorije zavjera, a jedino oni iz Merc zeznuli gledajuci situaciju kako je na kraju ispalo i sad ce kmecati danima, ali djaba… nece biti nista od njhovih zalbi jer jednostavno nemaju nikakvog temelja…

stoka

Di sam ja spominja mercedes? I nisi mi odg koko je to red bull riskira sa odlaskom po nove gume? Ili ipak nije riskira?

Heel and toe

Izgleda da tebi treba bas crtati… Ukratko… kako god da okrenes bit je u tome da je Mercedes isao na sigurno jer nisu htjeli izgubiti poziciju na stazi i na kraju su zbog toga popusili … nije tesko za shvatiti…

stoka

Netribas mi crtati zasto mercedes nije isa u boks, to znam, al mi nacrtaj kako je red bull riskira ako nije problem.. dva posta napises ne das ni jedno slovo onog sto te pitam a sto si tvrdia u postu prije… well done

Heel and toe

Od svega sto sam ti napisao ti bas zapeo za RB kak je riskirao, sta nedostatak argumenata ili …😂 I Da, RB je opcenito svakako vise riskirao nego Mercedes ove sezone … sta ti tu nije jasno …

stoka

Evo za to nemam argumenata pa onda mi nacrraj ovo: “Znaci odlucujuci faktor je bio sreca i muda za riskirati i RB je imao muda riskirati za razliku od Merca i sad izmisljate ne znam kakve opcije samo da bi se navukla pobijeda Hamiltonu jer ste razocarani i razumijem to … ” Kakva muda je ima red bull? Ili ovo: “Vjerujem da je tesko prihvatit poraz ali bar imaj malo dostojanstva … procitaj pravila pa mi se javi i onda mozemo dalje… Zivio 😉 ” Nacrtaj mi pravilo o lreticanju za vrime SC Nacrtaj pravilo kako se zapocinje trka iza… Read more »

Heel and toe

Ok ajmo polako 😁 … Cinjenica je da je ovaj puta pogodila sreca RB i Maxa zbog sudara Latifija …jel nije tako? Takodjer zamisli da se iznenada nadjes u takvoj situaciji s gledista RBa…Znaci napokon imas priliku napasti 1. mjesto , ali u toj situaciji odlaskom u boks se dovodis u rizik jer su moguce svakakve pizdarije u boksu, da ti nacrtam primjer … Npr zezne te mehanicar, zaglavi pistolj za gume, zaglavi ti guma kao Bottasu itd … Jel mozes sad shvatiti i da je taj odlazak u boks bio rizik u odnosu na Mercedes koji je ziheraski ostao… Read more »

Nosko

Baš si mislim zašto se uopće trudiš objašnjavati kada oni vide samo svoju stranu istine. Naviknuti su da se inače ovakve situacije odigraju u njihovu korist, pa im je ovo teško za prihvatiti. Kako je to sad bilo moguće, to nije pošteno? Uglavnom, lijepo od tebe na trudu, sve napisano potpisujem.

Heel and toe

Hvala 😁… Ma ja prakticki od kad znam za sebe pratim F1 pa mi je zato gust ako uhvatim vremena razgovarati, raspravljati itd o F1 naravno dok ima bar nekog smisla, a one osobe koje baljezgaju svast i nemaju nimalo razumijevanja niti se trude ista razumjeti jednostavno ignoriram, ne moze se tak nest popraviti 😂… Lijepo je razmijeniti misljenja i to sto se razlikujemo, jer jbg da smo svi isti bilo bi dosadno i ipak na kraju krajeva bezobzira isto razmisljali ili ne , svi mi ovdje volimo F1 …😉 … Aj zivio! 😉

stoka

Kakve situacije pa mercedes je sam kriv sto nije riskira ulazak u boks sto nije? Ko im je kriv tribali su riskirat prvo misto nema tu nikakvih situacija nit ista sporno… red bull je odlaskom u boks stavia sve na kocku da se nesto ne desi u tom rizicnom zaustavljanju…

Heel and toe

pa objasnio sam ti gore u postu o kakvoj situaciji se radilo.. jel se gubis ili sto ?

stoka

Nisam tebi replicira neg tvom odvjetniku NOSKU…

Heel and toe

Pardon

Nosko

Na “situacije” sam mislio na događaje iz prošlih utrka.

stoka

Hahahhaha sad je jasno, oni su mogli uzet prvo misto da su ostali na stazi i ne isli u boks, al su riskirali i isli u boks, il su jedino mogli na taj nacin napast p1? Ne kuzim odluku red bulla toliko riskirat s odlaskom u boks a mogli su ovako ostat na stazi i klonit se rizika, sacuvat poziciju da ga sainz nebi prisa koji je iza bia 50 sekundi…

Heel and toe

jebemu miša aj pokusaj s razumijevanjem citati sto sam ti napisao … ovako se samo vrtimo u krug …

stoka

Ja sam samo razumia da je red bull ima muda preuzet rizik i uci u boks… drugo nisan bas najbolje skuzia…

Heel and toe

dovoljno je i to… 😉

Berislav

Kakve veze u cijeloj ovoj drami koju je režirao Voditelj utrke imaju Merc i RB. I jedan i drugi ponašali su se odgovorno što se vidi po razvoju cijele utrke. Voditelj utrke M. Masi je bio jedini odgovorni koji je svojom odlukom odlučio kako će utrka završiti, tko će biti pobjednik i tko če osvojiti WDC i WCC.Imao je DVIJE potpuno ravnopravne i moguće odluke na raspolaganju. Odabrao je onu koja je pogodovala jednoj momčadi, neusoješnoj od samog poćetka utrke pa do gotovo samog.kraja dok Voditelj nije preuzeo režiju u svoje ruke.Rezultat njegovih promišljanja je bi taj da je momčad… Read more »

Heel and toe

Sorry da, nemaju ama bas nikakve veze RB i Merc jer su se za naslov borili Alfa i Haas 😀 ja ne vjerujem sta citam … Sto mislis zast je Wolff odmah skocio na tr… jel,htjeo Masiju prodati kilu krumpira ili zato sto je znao sto ga ceka jer je opet RB u borbi za naslov…jel ti uopce znas zast je Masi odlucio bas tako kako je … ocito pojma nemas,.. Bas te ekipe za koje si naveo da nemaju veze s kako ti kazes dramom i da podebljam ( MERCEDES I RB ) su imale dogovor s Masijem, a… Read more »

Berislav

Doista, ovo je nevjerovatno što čitam naime pišeš same izmišljotine da ne kažem fantazije. Voditelj utrke određuje kako če se utrka odvijati pa tako i i tih zadnjih pet krugova a ne timovi koji se natjeću. Tebi to očigledno nije jasno. Voditelj utrke M.Masi imao je dvije mogučnosti načina odvijanja tih zadnjh 5 krugova. Jedna je bila na štetu Mercu a druga je bia, nepravedno u korist RB-a. Ja niti plačem poradi toga niti sam u ekstazi kao ti. Jedino mi je ćudno od Voditelja utrke da si je dozvolio takvu grandiozno smiješnoglupu odluku obzirom na njegov jadni renome zadnjih… Read more »

Heel and toe

To nisu niti izmisljnotine niti fantazije nego cinjenice koje lako mozes naci i na netu … Nemam problem s time tko ce biti najbolji bio to LH, MV ili Pero ili Joza, jer sto se mene tice isti moze biti 100 godina prvak ako je najbolji, jer bas zato sto je najboljji bit ce tih 100 godina zasluzeno prvak… Tvoj problem je sto imas krivu tocku gledista odmah u startu i zato jednostavno gledas krivo na cijelu situaciju (mislim da je u pitanju tvoja subjektivnost)… Pocetna tocka ti je ta da je i prije utrke postojao dogovor izmedju ekipa i… Read more »

ZMija

ja da sam bio direktor trke govorim hipoteticki odmah posle dva kruga propustio bih zaostale bolide i prije nego se skroz vrate iza pustaj trku nije mi jasno kako se svi nesto nadrndali kao je masi pustio trku trka i treba da se vozi nije led poceo padati cista staza sramota bi bila da nije pustio trku e druga je stvar sto dio misli da je nepravedno luis izgubio prednost a dio ne ja ne znam kad toSC nije poremetio poredak i tad se reskira ko ce zamijeniti gume ko nece ove sezone uvijek je neko izvukao deblji kraj kod… Read more »

Heel and toe

u potpunosti se slazem… ukratko, sve receno …

Berislav

Ljudi jel ja to pišem japanski da nemožete pročitati što cijelo vrijeme pišem.
Da ponovim, Mercedes je tražio da utrka započne tako kako je stala. To su suci dužni osigurati. Objekivnih razloga za uvođenje SC-a nije bilo (primjer ove godine). Uvođenjem bespotrebnog SC-a neki vozači su stavljeni silom prilika u neravnopravni položaj pa tako i i Hamilton. On nije smio ići u zamjenu guma jer bi u povratku bio u još gorem položaju pa time bespotrebno.Da ne deremo istu kožu bespotrebno želim vam još jednom svako dobro i do veljače adio.

Nosko

Točno tako, potpisujem.

Worf

nije tako, jer nebi to isto pisali da su hamitlonu ovako poklonili pobjedu. onda vam nebi bilo u redu, nego bi opet bilo da je namjesteno za engleza, za crnca za blm i sto sve ne
tako da, ne niste u pravu.
utrka je zavrsena neregularno i to svi znamo.

Worf

nemojte pisat gluposti. kakve strategije kakvi bakraci? gdje ti je bila redbullova strategija prvih 57 krugova? mercedes zayebao? sto su to zayebali molim vas? svojom strategijom su imali 12s prednosti 5 krugova prije kraja. onda se dogodio latifi i SC………..da je otisao po gume i izgubio track position, i SC vozio do kraja (kao sto bi inace radio) onda bi to bio najgluplje izugbljen naslov ikada. kako su oni mogli znati sto ce masiju past na pamet? prvo rece nema propustanja backmarkera jer nebi bilo vremena da se svi vrate, uslo bi se sa SC u zadnji krug jer SC… Read more »

stoka

E al tribali su riskirat ka red bull sto je riskira, kazu stratezi sa gp1 portala
hahahhahahahhahha

Heel and toe

Samo za tebe i Worfa prvo naucite znacenje rijeci riskirati , a onda ono najludje je upravo to sto bi Mercedes imao vrlo vjerovatno oba naslova da su riskirali, a ovako su popusili i naslov i odustali od tuzbe… hahahahhahaha

Dani

Zašto crvena ako nije bilo potrebe? Iz istog razloga zašto su propušteni samo “odabarani” bolidi

amadeus2022

Nezasluženo? Pa kako se onda našao u toj poziciji?
A reci mi molim te da je recimo Silverstone bila zadnja utrka ili recimo Bahrein (29 puta vožnja Lewisa izvan staze)? Uvijek ono “šta bi bilo kad bi bilo?” Ili da je Hamilton stavio Soft gume itd. itd. Sve to zajedno je F1!

Worf

a sta da su maxa kaznjavali za prljavu voznju tijekom cijele sezone? sta da mu nisu poklonili pobjedu u belgiji? sta da su ga adekvatno kaznili za poteze u saudiji i monzi? ovako mozemo do sutra
ne, ovo nije f1. ovako se prvenstva ne smiju odlucivati. da ga je max dobio na stazi fair and square, onda je to f1. sta je ovo koji k bilo? glupan od suca odluci sezonu svojim nekim izmisljotinama. kad se ovako nesto dogodilo prije? ali sto reci, f1 je samo jos jedan u nizu sportova koje je preuzela potpuna komercijalizacija i umjetno pravljenje show-a

stoka

Nije odlucia sudac prvenstvo neg maestralna taktika red bulla i da su imali muda ici u boks kad je izasa safety car… ko je kriv mercedesu sto nije riskira i isa u boks sa prvog mista 3kruga prije kraja? Il sto nije takticki vozia iza red bulla na sigurnom razmaku od 12 sekundi pa kad dode sc da ga zajebe taktikom, je rizik al ajde valjda ce se isplatit ic po nove gume…
Hahahhahah
Kakvih tulipana tu ima. Jos kahe lratim f1 od kad znan za sebe……

F1 Driver

Sve u svemu dobar osvrt na kraj sezone.I moje misljenje je da ekipa sa Massijem nije dobro radila posao ali tokom citave sezone, ne samo kod ove dvojice vozaca, vec ako ste pratili i kod mnogih drugih slucajeva citave sezone. Previse duplog tumacenja, ali mislim da je mnogo vise konkretnoostecen Max tokom citave ove sezone nego Luis.Prosto mora se razjasniti da iste stvari bude isto kaznjene. I ne bi trebalo biti vise neodlucnosti.

Nosko

Slažem se sa svim napisanim. Na kraju, ovo je ipak posao i kraj zadnje utrke i rješavanje prvenstva pod SC nikome nije bio poželjan, tako u tom kontekstu je razumljivo da su neke stvari prilagodili se ubrza i odigra. To se moglo dogoditi i Maxu. Da je on bio u vodstvu utrke, siguran sam da bi Masi i FIA isto postupili. Razumljivo je razočaranje navijača Lewisa, ali kada se sve podvuče, ipak su na kraju stvari došle u ravnotežu, makar se puno vas neće složiti sa tim.

klepesina

naravno da nece jer na kraju nije ispostovano pravilo fie po pravilu 48.8 koje ne dozvoljava pretjecanje dok sigurnosni automobil nije natrag u boksu (Max se u posljednjem sektoru držao uz Hamiltona), i po pravilu 48.12 koje kaže da bolidi koji zaostaju za cijeli krug moraju proći ispred sigurnosnog automobila i vratiti se u isti krug.

Nosko

Završilo je kako je završilo, razumljivo je da nisi zadovoljan. Suprotno tome mi smo zadovoljni, radi isto tako dosta stvari koje su se desile kroz sezonu, a isto smo smatrali da nije bilo ispravno. Lewis je izgubio naslov u utrci gdje je bio najbolji, ali isto tako je osvojio svoj prvi naslov u utrci gdje nije bio.

Worf

“Lewis je izgubio naslov u utrci gdje je bio najbolji, ali isto tako je osvojio svoj prvi naslov u utrci gdje nije bio” sto je pjesnik htio reci? naslov iz 2008 je osvojio posteno, i to against all odds, objektivno jaceg ferrarija, unatoc svim kaznama koje je popio te godine……..bez ikakvih sudaca uostalom glock je ucinio massu prvakom tih pola kruga jer je ostao vani. da su te toyote usle u boks kao ostali massa nebi ni u jednom trenutku te utrke bio prvak. ham i massa nisu usli u zadnju utrku u brazilu s istim brojem bodova. ham i… Read more »

Pratiteljcro

I dalje se sakrivas iza klepesine evo treci je dan haha

west 044

Od 20 komentara 8 je od ovoga modya znači 45 %!!! Ajde da čovjek napiše nešto pametno i suvislo ne bi ništa rekao nego se radi o ispraznom i neartikuliranom govoru kojemu nema kraja i koji se stalno ponavlja kao i Nova godina!!!

robif

Ko Sam u kući,od Juge se još vrti

4matic

i misliš da je njemu lako ? 🙂

F-red

Ocito tip ima vise profila i sam sebi puca like
komentari mu to nezasluzuju..

mody

Vidu mercedesovih placljvaca haha nisu ti smetali kom lewisa 888 kad je velicao mercedes

mody

Ovo je moj 1 profil nego da vas pitam kako ste podnijeli poraz jeste jos tuzni

F-red

Pa on je bio nekako interesantan i moram ti reci da mi fale njegovi komentari,i tebi ocito jer se nemas sa kim “prepucavati “.Vjerovatno zbog toga imas komentar za svakog od nas .Stvarno si fenomen

mody

Da zabavni ste samo nastavite plakati

mody

Ovi navijaci merda bi htjeli da ssme ovo prvenstvo zavrsilo pod safetyem carom koji likovi i luzeri staza je bila cista zadnji krug ga je presisao tko mu je kriv sezona za pamcenje sljedece 2022 tko zna tko ce biti jak vidjet ceno biti ce dvi izjedbaceni daj boze da se dogodine 4 vozsca bore u zadnjoj utrci za naslov ovakve sezone nije bilo dugo fale rivalstva msx je dobro rekao lewis ima 7 naslova on nems sta zaliti

Gigi

Pa Hamilton je Landa presisao kad je imao gume za suho u Rusiji, onda si pisao kako Ham ima srece da nije zavrijedio pobjedu itd tolko o objektivnosti. Sad si napisao tko mu kriv sto ga je Ves prosao, eto tko je Landu kriv sto je bio na gumama za suho.

mody

99 posto vozaca je reklo da su u mercrdesu sami krivi hamilton jd udario maxov bolid u 4 zavoju i uzeo.sirok luk sta je radio u bahreinu izlazio iz staze u imoli kad je bio safety car isto u boks nije dobio kaznu vecu u silverstonu sta se tice rusije sa nije kisa pala lando bi dobio u mclarenu su krivi kakvo bi to bilo prvenstvo kad bi se zavrsilo.s safetyem a staza cista a kewis mu ostavlja prostor max ga prestigne imai je jos 2 prilike i nije ga prestigao

mody

Ti si navijac hamilton pa razumijem poraz da te boli massi je gore bilo 2008 jer je vodio a hanilton presao glockau zadnjem.zavoju sada je bilo.srece za maxa sami.su krivi losa strategija latifijev udes i perez je obavio pimoc za maxa to bi isto uradio i bottas 7 naslova 101 pobjeda 100 pole positiona sta vise hocete max je vodio 70 posto.sezone vise pobjeda polea i cak kazni i ono u madarskoj kada je udario ga bottas kazna u kataru bez raZloga u brazilu se branio

mody

Onda nek zabrane pretjecanje u zsvojima samo na ravnini znaci po tebi se max ne smije braniti on je agresivan isto.tako.su bili svi bivsi prvaci nek uvedu sljuncane zone kad hoce sve staze su od 2004 asfaltirali ako se vise kaznjavalo ove sezone to je max zasto maxa lani bnsu kaznjavali puno jer se nije borio za prvaka poslusaj sta je horner rekao

Gigi

Evo odustajem, majke mi ti nisi normalan.

Swan

Izdrži 🤣🤣

robif

Za u Boškaricu je

mody

Giga idi gledat golf i ovaj robif

mody

Gigi ides usporedivat kisnu sochhi i abu dhabi onda ti nisi normalan a ne ja

robif

S Tigerom Woodsom,može na Brijune

mody

Mozete vas 3 na kavu s totom vukom

mody

Bernue eccelstone se smije mercedesu nek prihvate poraz

klepesina

covjek od 92 godine se smije pa berni bi te tuzio za ovu izjavu da moze ustat iz kreveta

Swan

Samo Masiu se može čestitati na ovako zanimljivom prvenstvu. Čovjek je izrežirao prvenstvo kako je on želio
Pravila su se mijenjala i uvodila kako je utrka išla. U jednoj utrci dodjeli kaznu za nešto, u drugoj ne jer ne želi razbiti zanimljivost utrke.
Vrh mu je bila Belgija gdje sam 3h sjedio ispred TV-a i gledao kako kiša pada, da bi odvozili jedan krug i dodijelilo bodove.

mody

Kao prvo ako se ikome progledavalo kroz prste to je lewis

Swan

Slušaj palin. Ako mene misliš provocirati, neće ti uspjeti.
Pročitaj šta ljudi pišu pa im onda komentiraj.
Kao navijač LH nisam nigdje u textu napisao da se njemu podilazio.
Još jednom, pročitaj šta piše. Ako ne možeš zaključiti šta sam napisao onda ti nema pomoći.

NecesRazbojnice

Ti sam sebi prika sireš u usta.

Swan

Po čemu si to zaključio??

mody

Swan smijesan si 2 dana places jeli ga max posteno pretekao sta hoces da safety vozi zadnji krug staza cista to je kao da ja vodim u nogometu 1 0 i prekinem utakmicu u 85

Swan

Nisi dobro pročitao. Smetalo mi je da je pustio one vozače da prođu koji su bili između Lewisa i Maxa, a one iza npr nije pustio.
Nije ih pustio jer bi utrka završila pod SC.
Sada ako je to po vama uredu onda ok. Ostali vozači i timovi nisu bitni izgleda.

klepesina

po pravilu 48.8 koje ne dozvoljava pretjecanje dok sigurnosni automobil nije natrag u boksu (Max se u posljednjem sektoru držao uz Hamiltona), i po pravilu 48.12 koje kaže da bolidi koji zaostaju za cijeli krug moraju proći ispred sigurnosnog automobila i vratiti se u isti krug.pravila su jasna bila al neko se n ije /MASI /drzao pravila kao sto pojedinci mody i ekipa mlate o postenju pa da vas pitam pogotovo tebe mody zasto pravilo nije ispostovano od strane fie a moralo je biti ispostovano da bi bilo posteno kad nam odgovoris na to onda si kompetentan pisat ovde al… Read more »

amadeus2022

Meni je vrh bila odmah prva utrka u Bahreinu gdje Lewis 29 puta vozi izvan staze i nikom ništa, nema nikakve kazne i odmah je na sljedečim utrkama bilo jasno da ne mogu donositi dosljedne odluke. Da su ga odmah kaznili i pokazali zube ne bi im poslije nitko mogao prigovoriti za ništa. Ovako su se s….li u samom startu. Nadam se da uz nove bolide dobivamo i novo vodstvo utrke koje samo treba paziti da se sve odvija po pravilima koja važe za sve isto a sljedeća sezona je idealna za to!

Swan

Pa to da. Masi je radio šta je on želio.
U jednom trenutku po SC možeš ući u box i mijenjati gume dok u drugoj utrci zabrani ulazak u box pod SC.
Ne znaš više ni koja su pravila

robif

Belgija je plafon

zjurina

Od slijedeče godine se prekida direktan kontakt između FIA-inog direktora utrke Michaela Masija i ekipa.

Ha !!!

Još samo da i tu budalu maknu i bit će perfekcija.

Goranns

Svaka čast Hamiltonu, možemo reći da je titulu izgubio svojom greškom kad je stisnuo pogrešno dugme na volanu I bacio 18 ili 25 bodova tad..
Svakako ko radi taj greši, vrhunski vozač, zaslužio je pobedu na poslednjoj trci, ali nema veze, idemo dalje. Zaslužuje I Verstapen da ima bar jednu titulu.

mody

Realsn komentar neki nece da shvate to sta su htjeli restart 1 krug prije kraja

Worf

neka je zasluzio i tri puta. nitko ne kaze da nije.
ali ne na ovakav nacin. ovo je sramota

Yukihonda

Max uplati misu… A Latifiju sljedi do životna nagrada… 😛😛😛…1👍

Related Posts
117
0
Would love your thoughts, please comment.x