Leclerc: Ostvarili smo veliki napredak, ali nije to kraj puta

Momčad Ferrarija dobro je odradila prvi dio sezone i nalazi se na trećem mjestu konstruktorskog poretka, što je uistinu veliki skok u odnosu na katastrofalnu 2020.

Osvajanje slabog šestog mjesta prošle godine upisano je u povijesne knjige Formule 1 kao najlošiji rezultat Ferrarija još od davne 1980. Crveni bolidi bili su sasvim nemoćni, no usprkos vrlo restriktivnim pravilima u pogledu razvoja između dviju sezona, društvo iz Maranella ove godine mnogo bolje stoji.

Charles Leclerc i Carlos Sainz donijeli su Ferrariju tri plasmana na postolje, a bila je prilično blizu čak i pobjeda na Silverstoneu, kad je monegaški vozač vodio skoro 50 krugova pa onda ipak izgubio mjesto od Lewisa Hamiltona.

Zbog svega navedenoga, mnogi su zapravo ostali iznenađeni koliko je Ferrari napredovao u odnosu na prošlu sezonu, ali Leclerc naglašava da njemu to i nije veliko iznenađenje.

“Bolje je nego što smo očekivali. Mislim da mnogo rada stoji iza toga i to mogu vidjeti kad god dođem u Maranello, ali i na stazama. Zbog toga za mene to nije kompletno iznenađenje”, kaže 23-godišnjak.

“Jasno, ostvaren je veliki napredak u odnosu na prošlu godinu, što je odlično vidjeti i pokazuje da očito nešto radimo dobro u tom našem načinu rada, ali ovo nije kraj puta jer naš je cilj vratiti se na vrh. Zato se ne fokusiramo na očekivanja, već na posao koji trebamo obaviti u Maranellu i na stazama, pokušati maksimizirati svaki segment, kako bismo se vratili tamo gdje želimo biti što je prije moguće.”

Čini se da je i atmosfera u momčadi značajno bolja i ugodnija za rad, a tu je sigurno veliku ulogu odigrao dolazak Carlosa Sainza. Odnos momčadi i Sebastiana Vettela tijekom prošle godine bio je prilično narušen, tako da je promjena na mjestu vozača dobro došla svima.

“Ovo je prva sezona s Carlosom kao momčadskim kolegom i sve ide vrlo, vrlo dobro. Guramo jedan drugoga. On je vrlo kompetitivan, što je odlično za mene”, kaže Leclerc.

“Kao tim radimo vrlo dobro. Pokušavamo iskoristiti ovaj zalet i skupljati iskustva kako bismo što spremniji dočekali iduću godinu, koja će biti vrlo važna. Pritom, naravno, ne zaboravljamo ovu godinu i još uvijek želimo maksimizirati naše rezultate.”

Iako je Leclerc pokazivao veću brzinu od momčadskog kolege, Sainz je u prvih 11 utrka uspio skupiti više bodova. Jasno, tome su u velikoj mjeri kumovali Charlesovi pehovi u Monaku i Mađarskoj.

Total
15
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
Desmosedici
17.08.2021. 14:47

Stvarno je veliko iznaneđenje da je jedna tako mala i nepoznata momčad toliko napredovala da može povremeno osvojiti i postolje.

avatar
Gigiracing
17.08.2021. 15:17
Reply to  Desmosedici

I to jos sa prebacivanjem razvoja i fokusa na slijedecu sezonu.

avatar
Desmosedici
17.08.2021. 21:17
Reply to  Gigiracing

Da nebi netko krivo zaključio..ne..ne rugam se ja sa Ferrarijem..oni su stvarno učinili maksimum koji su mogli, zapravo smjeli, kad su već sebi dopustili da se nađu tim hendikep okolnostima..meni je smješno čuđenje javnosti kako su to oni uspjeli..mogli smo čitati od nekih mudraca kako će im trebati nekoliko godina da se vrate u vrh..pa nisu se oni tu našli zato što ne mogu ili ne znaju bolje..to je bio splet interesnih i političkih okolnosti..i nisu oni sad tu pali sa kruške..tu su otkad postoji F1.

avatar
F1 44
18.08.2021. 05:27
Reply to  Desmosedici

To je tako kada varaš i tajno se dogovaraš za zelenim stolom.

avatar
F-red
18.08.2021. 08:01
Reply to  F1 44

Zar ti stvarno mislis da se 0.5 sec moze naci izmedju dvije utrke na legalan nacin? Kada vec toliko “zapinjes” za ferrari.

avatar
Desmosedici
18.08.2021. 09:13
Reply to  F-red

Zijevali su ko ribe na suhom kada ih je Ferrari derao 2018 i 2019..i tada su sve upregli da to unište..kod njih se to ne zove varanje ili pogodovanje.

avatar
papaya
18.08.2021. 22:27
Reply to  Desmosedici

Ili se češeš di te svrbi

Related Posts
7
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x