Verstappen najbrži uoči kvalifikacija u Austriji!

Najbrži na posljednjem slobodnom treningu za VN Austrije je bio Max Verstappen u Red Bullu. Drugo vrijeme je postavio Valtteri Bottas, a treće njegov momčadski kolega iz Mercedesa Lewis Hamilton.

Opis fotografije nije dostupan.

Tijek treninga:

Treći slobodni trening u Spielbergu je krenuo u 12 sati po hrvatskom vremenu te je nekolicina vozača odmah izašla na stazu. Svi su prve krugove odradili na testnim gumama od Pirellija koje je talijanska tvrtka pripremila kako bi isprobali novu konstrukciju stražnjih guma.

Pierre Gasly je postavio prvo mjereno vrijeme u svojem AlphaTauriju, a Mercedes i Red Bull nisu slali svoje vozače na stazu u prvih desetak minuta. Nakon 15 minuta su pomalo i ostali vozači krenuli na stazu, a jedini koji nije postavio vrijeme nakon 20 minuta je bio Max Verstappen.

Lando Norris je na novim soft gumama postavio najbrže vrijeme, ali vrlo blizu mu je bio Kimi Raikkonen u Alfi Romeo. Pierre Gasly je uspio popraviti svoje vrijeme na novim gumama, ali mu je vrijeme izbrisano zbog izlaska van staze u posljednjem zavoju.

Yuki Tsunoda je na izlasku iz devetog zavoja otišao široko te je zbog proklizavanja izvrtio svoj bolid. Ipak, srećom po njega, uspio je izbjeći zaštitni zid te je uništio ‘samo’ set mekanih guma. Verstappen je u prvom izlasku na stazu odmah odradio izvrstan krug te došao na vrh poretka s velikom prednošću.

Oba Ferrarija su u svojim brzim krugovima napravila velike pogreške te nisu uspjeli popraviti svoja vremena, a Hamilton je došao na drugu poziciju sa skoro pola sekunde zaostatka. Bottas je bio blizu Hamiltonu, ali ipak nedovoljno blizu Verstappenu.

Nikita Mazepin je u središnjem dijelu staze još jednom završio u šljunku, ali se i on uspio vratiti na stazu bez oštećenja. Na ulasku u posljednjih 10 minuta sesije su Hamilton i Verstappen krenuli u nove brze krugove te je Nizozemac odličnim krugom napravio prednost od pola sekunde u odnosu na dva Mercedesa.

Do kraja treninga nije bilo više većih događanja te su momčadi krenule u završne pripreme za nadolazeće kvalifikacije u kojima je, prema viđenom, glavni favorit Max Verstappen.

Kvalifikacije su na rasporedu od 15 sati po hrvatskom vremenu.

Total
8
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
7 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
r.u.m.
03.07.2021. 13:09

U ovih 12 godina od kada pratim intenzivno F1 nikada nisam vidio ovako kompaktan grid sa ovako malim razlikama,znači od Botasa do 20 mjesta su svu unutar sekunde.Stvarno male razlike i oni idu sada mijenjat pravila i opet će napraviti sranje da jedna momčad dominira baš je čudna politika F1.
Ovo sada je baš dobar razmak između momčadi kada bi netko mogao izvuči dali je ikada ovako bilo gusto od 2 – 20 ne računam prvoga jer je Max napravio nevrijeme i 0,500 je od svih ali od Botasa 0,538 do 20. 1,698 Mazepin to je skoro svi u sekundi.

avatar
F1 44
03.07.2021. 13:15
Reply to  r.u.m.

Cekaj sutra utrku. Mozda ih bude cetvoro u istom krugu

avatar
mody
03.07.2021. 13:47
Reply to  r.u.m.

Koje gluposti koliko razlicitih pobjednika vidis pobjeduje samomercedes i red bul koji harace od 2010

avatar
B4c4
03.07.2021. 13:59
Reply to  r.u.m.

Samo zbog konfiguracije kratke staze, kolika razlika če biti na SPA ili Monzi?

avatar
F1 fan
03.07.2021. 16:04
Reply to  r.u.m.

Hahaah kaj ti pratiš nije mi jasno

avatar
F1 fan
03.07.2021. 16:06
Reply to  r.u.m.

Ova v6 era je najgora u povijesti. Gdje su ona vremena kad su druge momčadi pobjeđivale a sad samo 2. Čak i kad su ljudi srali za “dominaciju” redbula imali smo rb, merc, ferari, lotus na pobjedama, a šta sad imamo

avatar
White Lion
03.07.2021. 16:18
Reply to  r.u.m.

Pa naravno kada je krug jako kratak i svi voze na minimalnom tanku goriva. Bolidi se potpuno drugacije ponasaju i potpuno drugacije trose gume kada su bolidi puni goriva i kada vec 6. ili 7. vozac zavrsava utrku sa krugom zaostatka onda je definitivno vrijeme za mjenjanje pravila. Gledaj sada svi imaju isti buđet i vise novac nece praviti toliku razliku vec pamet, domisljatost, inovacije i iskustvo tako da cemo od sljedece sezone mozda cesce viđati druge vozace na vodecima pozicijama. Naravno da ce proizvođaci motora biti u povlastenom polozaju jer oni ipak prave motore u dosluhu sa odijelom aerodinamike,… Read more »

Related Posts
7
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x