Wolff otkrio da je Red Bull kontaktirao više od sto Mercedesovih radnika na motoru

Toto Wolff kaže da je Red Bull ponudio posao za više od sto zaposlenika Mercedesa u sastavljanju odjela za pogonsku jedinicu.

Red Bull je ostao bez opcija nakon što je Honda objavila svoje povlačenje iz sporta kao nabavljač motora nakon 2021. Kratkih ruku, konstruktorski prvak u razdoblju od 2010. do 2013. odlučio se da će sam nastaviti s proizvodnjom postojećih Hondinih motora u nadolazećim godinama.

To znači da će po prvi puta u povijesti momčadi Red Bull sam proizvoditi svoje motore. Podsjetimo, u svojoj prvoj sezoni koristili su Cosworthove motore, a 2006. austrijska momčad prešla je na Ferrarijeve motore. Ugovor s Renaultom sklapaju 2007. i traje sve do 2015, iako je suradnja trajala sve do 2019. jer iduće su tri godine koristili Renaultov motor brendiran kao TAG Heuer.

Ranije je Red Bull objavio da će tehnički direktor Ben Hodgkinson voditi projekt, a on je samo jedan od brojnih pridošlica Red Bullu koji dolaze iz Mercedesa. Stewe Blewett, dosadašnji šef proizvodnje u Mercedesu, preuzima ulogu direktora proizvodnje Red Bullovih pogonskih jedinica. Omid Mostaghimi, Mercedesov šef tima za elektroniku, u Red Bullu će biti glavna osoba za pogonske sklopove, elektroniku i ERS. U momčad iz Milton Keynesa još prelaze Pip Clode na mjesto šefa za mehanički dizajn ERS-a, Anton Mayo na mjesto šefa za razvoj motora s unutarnjim izgaranjem, a Steve Brodie postaje vođa skupine za operacije vezane uz motor s unutarnjim izgaranjem.

Mercedesov šef kaže da nije bijesan ni iznenađen promjenama, s obzirom na to da je udaljenost tvornica dviju momčadi samo 34 kilometara.

“Postoji samo jedna tvornica motora u UK-u, to je naša. Imamo oko 900 zaposlenika ondje, prilično je normalno ako izgubimo 15-ak.”

“Svaka čast na projektu koji je veličine Mount Everesta. Volio bih da se borimo protiv Red Bullovih pogonskih jedinica,” priznaje Wolff.

Wolff tvrdi da je Red Bull kontaktirao više od 100 ljudi, a da ih se 15 odlučilo pridružiti momčadi. S druge strane, Helmut Marko je rekao da je Mercedes udvostručio plaću onima koji odbili transfer.

“Jedna je stvar poduplavanje plaće,” odgovara Wolff.Ali nakon nekog vremena više ne bismo mogli pratiti takav tempo, čak i za lojalne ljude. Tako je kako je. Poštujem svakoga tko pokušava obraniti ili izgraditi svoj biznis, još uvijek nije vrijeme da uzvraćamo udarce.”

2 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
paalfi

ništa čudno pa upravo je mercedes istom taktikom preuzeo pola ljudi u meclarenu pa ovima je trebalo 10 godina da sastave koliko toliko dobar bolid….

Lewis8F

Pametan Lewis potpisao samo 1 godinu.

Related Posts