Lewis Hamilton pobjednik u Španjolskoj!

Nakon 66 krugova jurnjave stazom Catalunya pored Barcelone, i zanimljivog taktičkog nadmudrivanja, do pobjede je došao Lewis Hamilton u Mercedesu. Pored njega na postolju su redom Max VerstappenRed Bullu te Valtteri Bottas u Mercedesu. Verstappen je nakon odličnog starta dugo držao prvo mjesto u utrci, no Mercedes je uspio taktički omogućiti Hamiltonu napad na Verstappena za pobjedu.

Odličan je bio na četvrtom mjestu Charles Leclerc u Ferrariju. Peti je završio Red Bullov Sergio Perez ispred šestog Daniela Ricciarda.

Sedmi, osmi i deveti su bili redom Carlos Sainz, Lando Norris i Esteban Ocon. Nakon velike borbe za deseto mjesto posljednji bod je osvojio Pierre Gasly.

Sljedeća utrka je u Monaku za dva tjedna.

Uoči utrke nije bilo nikakvih kontroverzi i drama, te smo s nestrpljenjem čekali gašenje pet crvenih svjetala. Nad stazom se nadvila naoblaka, no nije bilo ni traga kiši. Svi vozači su startali na mekim gumama, osim Kimija Raikkonena koji je odabrao srednje tvrde gume za start.

Na startu je bolje krenuo Verstappen i kroz prvi zavoj je prestigao Hamiltona, dok je iza njih Leclerc prestigao Bottasa. odlično je startao i Ricciardo koji se probio na peto mjesto, a šesti je bio Perez. Ocon i Sainz su izgubili dvije pozicije i pali su na sedmo i osmo mjesto. Do kraja prvog kruga Verstappen je pobjegao Hamiltonu na 1.7 sekundi.

Ukupni poredak nakon prvog kruga je bio: Verstappen, Hamilton, Leclerc, Bottas, Ricciardo, Perez, Ocon, Sainz, Norris, Alonso.

U četvrtom krugu je stigla obavijest od sudaca da istražuju Gaslyja zbog starta izvan pozicije.

Bottas je u početnim krugovima, nakon što je izgubio poziciju od Leclerca, stalno bio oko sekundu iza Ferrarijevog vozača, no nije uspijevao pronaći put za prolaz ispred Leclerca. Dok je tako Bottas zaglavio iza Ferrarija, vodeći dvojac je do sedmog kruga pobjegao od ostalih na skoro osam sekundi, a razlika između Verstappena i Hamiltona je bila oko sekundu i pol.

U devetom krugu na stazi se zaustavio Tsunoda, u zavoju deset. Zbog toga je na stazu izašao sigurnosni automobil. Tsunoda je pokušao pokrenuti bolid, no ipak je morao odmah izaći iz bolida.

Utrka je normalno nastavljena u 11. krugu. Jedina promjena u poretku je bila Alonso-Stroll, Kanađanin je prestigao Španjolca za deseto mjesto. Nekoliko trenutaka kasnije je stigla obavijest o kazni za Gaslyja zbog starta s pogrešne pozicije: +5 sekundi.

Ova situacija sa sigurnosnim automobilom je dosta pomogla Hamiltonu, koji se uspio približiti Verstappenu na sekundu, a na trenutke je bio i unutar sekunde no nije bio u situaciji da napadne Verstappena. Bottas je i dalje bio zaglavljen iza Leclerca.

U 23. krugu Hamilton je bio nikad bliže Verstappenu, razlika je bila oko 0.8 sekundi i bio je u DRS zoni. Za to vrijeme vozači iza njih su počeli ulaziti u boks da se riješe mekih guma.U 24. krugu u boks ulazi Bottas, a iza njega su odmah krenuli Ocon i Norris.

Krug kasnije Verstappen ulazi u boks. Zaustavljanje je bilo nešto sporije nego smo od Red Bulla navikli. Na stazu se vratio iza Pereza na peto mjesto, koje je ubrzo postalo četvrto nakon što ga je Perez propustio.

U Mercedesu su odlučili malo produžiti stint s Hamiltonom kako bi u završnoj fazi utrke na svježijim gumama prestigli Verstappena. Tako su u 29. krugu odlučili pozvati Hamiltona u boks po nove gume, a odmah iza njega je ušao Leclerc koji se na stazu vratio na četvrto mjesto iza Bottasa. Poredak u 29. krugu je bio: Verstappen, Hamilton, Bottas, Leclerc, Ricciardo, Raikkonen (nije bio u boksu), Perez, Sainz, Ocon, Norris.

U 31. krugu Hamilton je odvozio najbrži krug, 1.4 sekundi brži od Verstappena u istom krugu. Do 35. kruga se približio na manje od sekunde iza Maxa.

Hamilton je lovio priliku da napadne i prestigne Verstappena. Stalno se vrtio oko sekunde, ali Max je stalno bio brži na ključnim dijelovima staze i na taj način onemogućivši Lewisa da ga ikako napadne.

Nakon što je Kimi konačno u 39. krugu otišao u boks, poredak je bio: Verstappen, Hamilton, Bottas, Leclerc, Ricciardo, Perez, Sainz, Ocon, Norris, Stroll.

U 42. krugu stiže jedno iznenađenje – Hamilton ide drugi put u boks. Vratio se na treće mjesto. Odmah nakon toga Verstappenu ekipa javlja radiom “opet kao u Mađarskoj 2019.”.

Hamilton je odmah počeo nizati najbrži krug za najbržim krugom. Verstappenu su u 46. krugu javili da će ga Hamilton, s onim tempom, napasti u zadnjem krugu.

U 47. krugu Perez je konačno prestigao Ricciarda za peto mjesto. Krug nakon toga Ricciardo i Sainz idu drugi put u boks. Vratili su se na osmo i deveto mjesto.

U 53. krugu Hamilton prolazi ispred Bottasa, odnosno Valtteri ga je propustio ispred sebe, iako nevoljko. Razlika između Verstappena i Hamiltona je bila oko 11 sekundi. Krug kasnije Bottas ide u boks po set mekih guma. Vratio se iza Leclerca.

Iza svih njih Ricciardo i Sainz su jurili i prestizali, pali su Norris i Ocon te su se probili na šesto i sedmo mjesto. U 58. krugu Bottas vraća izgubljeno treće mjesto od Leclerca.

U 59. krugu razlika između Verstappena i Hamiltona je samo 1.3 sekundi! Krug kasnije je već ispod sekunde i uz pomoć DRS-a prestiže Verstappena za vodstvo u utrci! Odmah krajem kruga Verstappen je išao drugi put u boks po svježi set mekih guma.

Velika je borba vođena za deseto mjesto. Iza Alonsa se stvorio vlakić, Stroll, Raikkonen, Gasly, Vettel i Russell su se s Alonsom borili za to posljednje mjesto u osvajačima bodova. Nije dugo mogao držati poziciju, u 62. krugu Stroll se probija na deseto mjesto, a Gasly na 11. Krug kasnije Gasly prstiže Strolla za deseto mjesto. Za to vrijeme, Verstappen vozi najbrži krug utrke, što je bio maksimum koji je mogao napraviti do kraja utrke. Hamilton je tako došao do treće pobjede ove sezone.

Total
117
Shares
Pretplati se
Obavijesti o
169 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
avatar
Ivo
10.05.2021. 20:10

Evo što kaže ugledni Auto Motor und Sport o pobjedniku VN Španije. A tamo sjede veći znalci i stručnjaci, vozači, nego što mi možemo i u mislima biti Ovaj Mercedes zasigurno nije vrhunski trkaći automobil posljednjih nekoliko godina. Ipak, Lewis Hamilton najbolje započinje sezonu otkako je vozio Mercedes za tri pobjede u četiri utrke. To govori za njegovu klasu. Treća pobjeda ponovno je bila remek-djelo. Pole pozicija koja je došla niotkuda. Pobjeda koja se nakon starta činila izgubljenom, ali koju je Hamilton potom vratio boljom strategijom i malo većom brzinom u bolidu protiv Maxa Verstappena. To ne možete učiniti s… Read more »

avatar
Ivo
10.05.2021. 19:29

Čitam komentare, i ne mogu vjerovati ne kom se nivou komentiraju utrke i vozači.. Ako vas nervira ili mislite da formulu 1 treba ukinuti, ukinite je za sebe. Prestanite je pratiti. Pustite nas koji uživamo, da navijamo za naše favorite i veselimo se plasmanu.Zar je tako teško prebaciti program? Čemu omalovažavati vozače. Svaki od njih od vodećeg Hamiltona, do Mazepina, zaslućuje respekt. Koliko je vas vozilo iznad 240 na sat. Znate li koliko je tada cesta uska, kako se brzo približavaju zavoji, kakav je osjećaj kad misliš da si prebrzo ušao i mozak ti se dimi kako ćeš izaći, i… Read more »

avatar
west 44
10.05.2021. 14:18

Rekao sam ja kad prorade Božanske kočije svemu je kraj!!!

avatar
Mike-ferrari
10.05.2021. 16:10
Reply to  west 44

Pa upravo tako sve si odlicno rekao
Bez Bozanske kocije nema ni xy prvaka sir eltona

avatar
west 44
10.05.2021. 16:40
Reply to  Mike-ferrari

Jesi sazno zašto je Raikonnen bio najbrži u prvom sektoru!?

avatar
Mike-ferrari
11.05.2021. 16:34
Reply to  west 44

Pa rekao sam ti vezano je za uredjaj koji mjeri vrijeme
Satro stoperica

avatar
mody
10.05.2021. 12:12

Gadi mi se ovakva f1 zabranite te momcadske odredbe bottas je gotov ponizava ga toto vuk pa covjece borite se tek je pocetak sezone.sta ima botas pustat lewisu dosadna utrka to je kraj za bottasa u mercdesu russel.dolazi .znaci on je tu da vozika se i da pomaze good job lewisu a pobjedit moze jedino ako je on iza njega 10 pozicija bernie kuka da je f1 unistio v6 i mercedesova dominacija kasno je sada shernie dobije li lewis sljedece 2 prvak je ne treba se voziti vise. Barcelona je teska staza za prethecanje treba ubrzat taj 1 i 2… Read more »

avatar
Lewis8
10.05.2021. 12:28
Reply to  mody

A kako bi Max ostao ispred da ga nije Perez pustio? Taj dio se dogodio prije i ne gadi ti se.

avatar
igo
10.05.2021. 11:03

jebeš takvu formulu i takvog prvaka kad nemre na stazi preći da bi pobjedio, već mu to moraju iz boxa srediti. a kad znaš tajnu guma onda si možeš to priuštiti.

avatar
Lewis8
10.05.2021. 11:55
Reply to  igo

Ne vozi Hamilton. Iz boksa voze njegov bolid na daljinski.

avatar
igo
10.05.2021. 12:07
Reply to  Lewis8

vjerojatno i umjesto njega karaju. za pravo, nikad nisam vidio da ima žensku. aha, voli dečke 😀

avatar
Lewis8
10.05.2021. 12:30
Reply to  igo

A da, uklapaš se u stereotip. Neki ne vole kako se oblači. Neki ne vole jer je crn. Neki jer voli dečje. Uglavnom ostarjela bjelačka populacija ljuta na svijet.

avatar
Lewis8
10.05.2021. 12:48
Reply to  Lewis8

Pronašao si se lijepo u mom odgovoru. Ti imaš 3/3, a definitvno si se pronašao pod 4.

avatar
Lewis8
10.05.2021. 13:31
Reply to  Lewis8

Ti se pobrkao. Nađi di sam ja to pisao.

avatar
Lewis8
10.05.2021. 13:32
Reply to  Lewis8

Hehe, meni više smeta njegov križ na leđima od pola metra. Ali kakve to sve veze ima s njegovom vožnjom.

Navijam za njega od kad je došao jer odlično vozi. Ne biram ga po stilu oblačenja ili pogledima na svijet.

Što se mene tiče može biti potpuni kreten.

avatar
igo
10.05.2021. 13:40
Reply to  Lewis8

Russel ti je dokaz kvalitete bolida, ne toliko vozača

avatar
Gigiracing
10.05.2021. 10:03

Zasto mi obrisaše komentar? Evo dole Deyo vrijeda pa nista.

avatar
Deyo
10.05.2021. 10:52
Reply to  Gigiracing

Ovo je do prije koji godinu bio odličan portal, a i sada nije loš. Ljudi su kometarisali. Cijelo vrijedjanje ovde počinje sa osobom koja ili je tinejdzerskog uzrasta ili koja nije mentalno sazrela. Osoba koja sa više profila terorise ovaj portal, I one koji ne misle da je glavni klovn Formule 1 najvijeci svih vrijemena. Svo vrijedjanje i brisanje komentara krenuli je od tada. Prije njega toga nije bilo.

avatar
west 44
10.05.2021. 11:05
Reply to  Gigiracing

Ne znam tko štiti tog opančara pasuljarskog na ovom portalu i kome je u interesu pisanje njegovih laži iz dana u dan!!

avatar
Lewis8
10.05.2021. 12:50
Reply to  west 44

Ovaj portal nema problem. Članci su sve bolji i bolji. Čak bi rekao da su članci sve manje navijački više novinarski što je veliki plus. Po kvaliteti članaka ovaj portal bez problema pobjeđuje F1Plus.

Vrijeđanje i neodgojenost u komentarima je uglavnom od tebe. Ostali su rekao bi u okvirima navijačkih strasti.

avatar
Lewis8
10.05.2021. 13:34
Reply to  Lewis8

Kako imaš dokaze da su west44 i Lewis7 ista osoba tako imaš i dokaze za varanje Mercedesa.

Doslovno je sve u tvojoj glavi. I to nije problem. Problem je kad svoju verziju realnosti uporno pišeš po komentarima iz dana u dan godinama.

avatar
Mike-ferrari
10.05.2021. 16:13
Reply to  west 44

Ti se to malo dizes na nacionalnoj osnovi??
Stvarno si kralj
De brate da vidimo tu 1941 razjasni nam
Ili ces poceti od Solunskog fronta
Ti si naci navijac nekoga tko se bori protiv rasizma
Opanci (obuca seljaka u Srbiji)
Pasuljar(Srpska rijec za grah/ pasulj)

avatar
west 44
10.05.2021. 16:42
Reply to  Mike-ferrari

Šta trkeljaš ti jesi ti ono glup ili gluplji, koji si jesi odlučio!!!

avatar
Mike-ferrari
10.05.2021. 18:32
Reply to  west 44

Samo glupanu nije jasno na sta ciljas
Svjestan si da je rasisticki nacionalizam najnizi oblik zivota
Ono ameba po inteligenciji i slicno
Stoga ja sam gluplji recimo ali i dalje naspram tebe(tvojih izjava) cijepam atome

avatar
west 44
10.05.2021. 19:48
Reply to  Mike-ferrari

Ti jedino možeš drva u šumi cijepat!!!

avatar
Mike-ferrari
10.05.2021. 07:24

A ne kuzim sto se svadjati Pa ovi alter navijaci ne kuze tj dizu tenzije trolaju i slicno Najbolji je golf 7 sir elton aka Hamilton sad zasto??? Pa vozi najbrzi bolid tu i tamo ima priliku pokazati da je i on najbrzi tj kompletan vozac E sad zasto se prepucavati pa doce uskoro sezona kada nece imati ovakav bolid Pa ce onda pokazati u borbama za neke pozicije Lako ce se i brze prepoznati njegov kvalitet i brzina kada ne bude samo morao momcadskog kolegu pobijediti kada mu mind games ne budu pomagale jer nece imati utjecaj na druge… Read more »

avatar
Deyo
10.05.2021. 10:55
Reply to  Mike-ferrari

Mike, to je jasno kao dan. Uostalom to smo vijec i videli. Jedine momcadske kolege od kojih je daleko bio bolji su Botas i Kovalainen. Daj poštenije uslove, I biće ono što jeste, glavno cmizdralo F1, bit će isfrustritan i pucati, I koji će se žaliti da ga kažnjavaju na osnovu boje kože.

avatar
Lewis8
10.05.2021. 12:01
Reply to  Deyo

Nevjerojatno je da godinama pišeš o tim teorijama. Nazivaš ih istinom. Pojasni ti nama kako to svi ostali timovi trpe u F1. Ni moćni Ferrari tu ništa ne može. Baš je to pod svoje uzeo Mercedes i Toto, ubacili u prvi plan Hamiltona radi svjetske zavjere ugnjetavanja bijelaca u suradnji sa gay lobistima.

I sve to jedini koji vidi i ne boji se pisati je Deyo sa GP! portala.

avatar
Deyo
10.05.2021. 12:43
Reply to  Lewis8

Tebi nemam sto objasnjavati. I prestani potezat rasisam konstanto!!! Par puta su ovde objavljivali clanke koje govore o onome o cemu i ja, i par izjava bivsih velikih vozaca koji tvrde isto, odmah si ih ti omalovazavao!!!

avatar
Lewis8
10.05.2021. 12:53
Reply to  Deyo

Ja se tebi obraćam i nikome drugome ne skrivaj se iza drugih.

Pokaži nam te dokaze i pojasni kako ih samo ti znaš dok nitko drugi u svijetu ništa po tome ne poduzima.

avatar
TORPEDO
10.05.2021. 11:05
Reply to  Mike-ferrari

Pa ne treba otkrivati toplu vodu,već smo vidjeli koliko je dobar od 2007-2013

avatar
Lewis8
10.05.2021. 11:57
Reply to  TORPEDO

Omaškom si napisao 2007. kad je dobio Alonsa, Mislio si od 2008.

avatar
Deyo
10.05.2021. 12:46
Reply to  Lewis8

Hocemo li ponovo o 2007. i kako mu je sve bilo servirano na tanjuru, kao ni jednom vozacu ikada. I kako je svjestki prvak bio koriscen kao test vozac koji je samo trebao podjesavati bolid za njega?!!! Torpedo je leijep napisao. To je bilo njegovo pravo lice, cim je pritisak, on je kao petarda. Zato bolje suti!!

avatar
Lewis8
10.05.2021. 13:06
Reply to  Deyo

Lažeš. Alonso je bio vozač broj 1 do iza Kanade.

https://www.youtube.com/watch?v=9bFP6_j9SDw

Kad je izborio pobjedu i nije pustio Alonsa izborio je z asebe ravnoravan status. Kao i Leclerc 2019.

avatar
Lewis8
10.05.2021. 13:11
Reply to  Lewis8

Da Bottas ili Perez nisu propustili svoje i pobijedili ovdje bi ih se slavilo.

To je bio Hamilton 2007. u Kanadi.

avatar
Lewis8
10.05.2021. 13:35
Reply to  Lewis8

Stavio sam ti link gdje Alonso jasno traži da ga se pusti jer je vozač broj 1. Ne komentiraš to?

avatar
TORPEDO
10.05.2021. 12:40
Reply to  Mike-ferrari

Od 2007-2013 je trebao dokazivati kako je najbolji i osvajati prvenstva,osim onog jednog kojega je jedva dobio protiv Masse??
Danas ismijavaju Vettela koji je njima smiješan vozač,a osvojio 4 titule svjetskog prvaka,pa se pitam ako je toliko Hamilton dobar zašto nije “nesposobnog” Vettela “išamarao” jer nije bitan bolid,bitan je vozač za ne?

avatar
Lewis8
10.05.2021. 13:10
Reply to  TORPEDO

Pobijedio je Alonsa. Dvostrukog aktualnog svjetskog prvaka sa statusom prvog vozača. Od kad su postali ravnopravni iza Kanade Hamilton ima više bodova i više pobjeda i više poleova.

Bio je iskažnjavan 2008. i zato je do kraja bilo napeto.

Vettel je imao 4 godine najbolji bolid. Koliko je sposoban govori činjenica da ga je dobio Ricciardo, Leclerc i sada Stroll.

avatar
papaya
10.05.2021. 18:04
Reply to  Mike-ferrari

A dal ćete moći sebi dozvolit priznati da će Ham imati 37 ,38, 39 godina pa samim tim i slabiji reflex za u buduće,čak i sad je već u padu…daje zadnji atom…
Mislim da pojedinci nikad neće cijenit LH i njegov Mercedes i McLaren i njegove titule…
To je tako u životu….

avatar
dadoMKCG
09.05.2021. 23:45

Može li mi netko objasniti? Imaju budžet, imaju resurse, imaju znanje a Mercedes uvijek pobjeđuje. Kažu: varaju. Kažu FIA Mafia radi za Merc. Svašta nešto kažu. Tko je ovdje lud, zbunjen normalan? Možda je Lewis truba vozač, Možda Pirelli radi samo za Merc, možda Ferrari nikada ne vara, možda je jedina momčad koja ima drugog vozača Merc. Pričaju znalci. Ja nisam od njih. Ali tko je lud zbunjen normalan? Ipak svi su znalci ali nitko ništa ne zna. Postoje brojke i statistike. I kada jednom ovo prođe ostati će samo ludi zbunjeni i normalni.

avatar
Deyo
10.05.2021. 06:03
Reply to  dadoMKCG

Dado, to nisu teorije, već činjenice. Prvo si imao onaj tajni test sa Pirelli gumama, prije nekoliko godina, koji nije bio u skladu sa pravilima, ali se brzo zataskalo i Pirelliju i Mecedesu pregledano kroz prste. Tamo negdje 2007. ili 2008. Mercedes je počeo raditi na V6 Hibrid motoru. Kada nitko nije ni pomišljao o tome. Dvije, tri godine nakon što su svi veliki proizvođači pogonskih jedinica napustili F1, Mercedes je počeo ucijenjivati svojim odlaskom i zahtevao da se predje na V6 hibrid pogon, koji su već imali spremljen. Nisu mogli dopustiti da još jedino veliko ime ode, pa su… Read more »

avatar
Lewis8
10.05.2021. 06:29
Reply to  Deyo

Tu je 2014. fali još Toto.

avatar
Gigiracing
10.05.2021. 08:47
Reply to  Lewis8

Necu ulaziti u ove podatke o motoru i gumama jer to sto ti znas neznaju ljudi koji su puno vise upuceni u F1 al evo daj mi objasni di to Ham puca, stalno to spominjes, evo jucer je bio pod pritiskom, lovio je Vesa cijelu utrku bez greske i jos k tome nije cmizdrio na radio a Ves je nekoliko puta cmizdrio. Spominjes inteligenciju i ponasanje Hamiltona, da li ga ti odobno poznas pa mozes to to izjavit? Ne kuzim tvoje omalovazavanje Hamiltona, sto ces time dobit, jel ti uopce pratis F1?

avatar
Gigiracing
09.05.2021. 23:29

Inace nitko ne spominje Maxovo plakanje na radio, Ham kad to radi odma ga ismijavaju al par puta se vec dogodilo da kad Max vodi place na radio.

avatar
dansla
10.05.2021. 00:26
Reply to  Gigiracing

Ma daj šta se obazireš, ne podnose Hamiltona pa ih živcira sve što kaže, bilo što da kaže oni to popljuju.
Između ostalog, Ham je uspješan i zbog toga što vodi računa o svakom detalju pa tako i o gumama.

avatar
mika.KA
10.05.2021. 08:14
Reply to  dansla

Ma da im ham kaze da su pametni oni bi rekli: NE, mi smo glupi!

avatar
Lewis8
09.05.2021. 22:47

Možda najjače od svega je da su znalci Torpedo, Desmosedici i Deyo pojašnjavali kako je Vettel bolji od Hamiltona kao sada što pojašnjavate kako je Max bolji od Hamiltona.

Hahaha, vidite Vettela. zaboravili ste ga jadnog. Ostavljen i posramljen. Stroll ga ubija. Odrekli ste ga se. Znalci. Ne navijate vi niti za Ferrari niti za Vettella niti za Maxa (kojeg ste pljuvali naširoko) već hejtate Hamiltona. Vrlo vjerojatno ste sva trojica MS fanovi.

avatar
Lewis8
09.05.2021. 21:32

Maxov potez u prvom zavoju.

Iz viđenog Max je spreman i na sudare kako bi si povećao šanse. Da se Hamilton nije povukao bio bi sudar. Kako su stajali na stazi Hamilton bi vrlo izgledno lošije prošao.

Max je doslovno prošao u Hamiltonovu putanju. Kad je to radio Vettelu bili su sudari. Moram li vas podsjećati da vam je svaki put Max bio kriv. Haha

avatar
dansla
09.05.2021. 21:31

Da , he , he ! Prije utrke Lewis je na koljenima , a poslije utrke Deyo !

avatar
Lewis8
09.05.2021. 22:27
Reply to  dansla

Najjače je što ne dobiva od starta. Tako da se Deyo stigne nadat i onda hladan tuš. Kad Ham povede odmah onda hejteri više ne gledaju. Ovako ih drži Toto prikovane u nadi. Onda pri kraju otvori Hamu motor i pobjeda.

avatar
dansla
09.05.2021. 22:47
Reply to  Lewis8

Da , da , to psihički ubija , nije ni čudo onda što piše to što piše.

avatar
dansla
09.05.2021. 21:24

Očekivano Lewis maksimalno efikasan , a Verstappen mora još puno graha pojesti da bi bio mogao parirati Lewisu , iako je RB u najmanju ruku ravnopravan ako ne i brži od Mercedesa.

avatar
White Lion
09.05.2021. 19:57

Najbolji vozac u povijesti Sir Lewis Hamilton je i danas po tko zna koji put pokazao svijetu zasto nosi tu laskavu titulu potpuno nadmudrivsi cijeli Red Bull taktikom.
Malo sam razocaran McLarenovom brzinom danas no i dalje tvrdim da su 4. najbrza momcad na gridu samo sto Norris danas nije bio nesto posebno raspolozen kao u proslim utrkama sto je razumljivo da vozac njegovih godina ponekad ima oscilacije

avatar
dansla
09.05.2021. 21:26
Reply to  White Lion

Vjerojatno imaš i sam iskustva u tome kad pišeš o tome…

avatar
TORPEDO
09.05.2021. 21:45
Reply to  dansla

Možda ih ima i 5?

avatar
dansla
09.05.2021. 22:45
Reply to  TORPEDO

Ali samo možda .
Ha , ha , izgleda , da su svi profili tu na portalu zapravo jedan korisnik , osim tebe i Deye

avatar
robif
09.05.2021. 23:49
Reply to  White Lion

Odijelo ne čini čovjeka,ali naslovi čine jednog od najboljih vozača

avatar
papaya
09.05.2021. 19:29

Maestralno maestro….
Ne gubi glavu iako je RB nikad bliže…
VELIKE ČESTITKE FERRARIU,LECLERCU NARAVNO ISTO TAKO….

avatar
TORPEDO
09.05.2021. 19:16

Mercedes puno,puno,puno brži,vidjelo se kad su na “čistom” zraku rade “nevremena”.
Dobra je stvar što je Verstappen izgubio samo 6 bodova i nema opuštanja u suprotnom taboru,neće biti šetnje kao prošlih godina i prestanak razvoja polovicom godine.Ali navijači mercedesa,radujte se još ove godine,najbolji inžinjeri vam odlaze,Hamilton dolazi u pozne godine,ekipa se rasipa…druge godine će biti plač i škrgut zubi.

avatar
Goranns
09.05.2021. 19:21
Reply to  TORPEDO

I onda ti dolaziš u F1 i obaraš sve njegove rekorde… 😁

avatar
TORPEDO
09.05.2021. 19:35
Reply to  Goranns

avatar
Lewis8
09.05.2021. 19:49
Reply to  TORPEDO

Ti si baš stereotipni hejter. Nisi čak ni inventivsn.

avatar
Worf
09.05.2021. 19:44
Reply to  TORPEDO

zasto jednostavno nisu napravili “nevremena u cistom zraku” u kvalifikacijama da bude 1-2 na startu, tako da hamilton neometano krstari do pobjede, a bottas u slucaju potrebe glumi tampon zonu sto cemo tek s drugim odlaskom u boks hamiltona? da je bio puno puno puno brzi nakon tokom i nakon prvog stinta valjda bi ga tad presao i poslije bi bila setnjica do kraja. a u svim onim krugovima u kojima se vozio oko 1-1,5s iza, samo sam 2 ili 3 puta nabrojio da je upalio DRS na ciljnoj ravnici, sto znaci da je na detekciji skoro svaki put max… Read more »

avatar
TORPEDO
09.05.2021. 19:49
Reply to  Worf

Zaboravio sam gdje je ono bio 2 vozač Red Bulla…na kvalifikacija a gdje u utrci?

avatar
Worf
09.05.2021. 19:59
Reply to  TORPEDO

jeli moguce da si to izjavio? ma jeli moguce…..vrati ricciarda u tu ekipu pa ces vidjet de ce bit drugi redbull
bottas ti je prosjecan jer je ostao treci, a perez ti nije prosjecan sto s ovim bolidima se vucara po 5,6 mjestu? super logika
onda po tome je hamilton napravio pothvat nevidjen u f1 od pocetaka…jos tamo 2008. sudeci po rezultatima kovalainena, mclaren je bio tek treca ili cetvrta momcad na gridu

avatar
TORPEDO
09.05.2021. 21:03
Reply to  Worf

Checo Perez ti je bezveznjak…sve bolje i bolje…ovo postaje zabavno

avatar
Lewis8
09.05.2021. 21:22
Reply to  TORPEDO

Bottas ima sve na uvid što radi Hamilton i obratno. Kočenja, postavke… Takva ravnopravnost nie viđena u F1 do dolaska Tota.

avatar
TORPEDO
09.05.2021. 21:43
Reply to  Lewis8

Hahahaha,srećom imamo insidera koji sve zna 🙂

avatar
Lewis8
09.05.2021. 22:17
Reply to  TORPEDO

To se zna. Ako nisi pratio F1 od 2013. ili si sjedio na ušima ukucaj u google. Lako je naći.

Tebi je smiješno kako se Hamilton oblači. Što dalje da pričamo. Ti si najobičniji hejter. Nadam se da zbilja pratiš F1 i da se patiš zadnjih 8 godina. Haha

avatar
Berislav
09.05.2021. 22:00
Reply to  TORPEDO

Jeli se ti to igraš sa “Carrera” električnim autičima?
Prvi stint….ništa od pretjecanja. Lewis u zadnjem stintu bio je brži zahvaljujući svježijim gumama.Činjenica je da trenutno Merc nije više u komotnoj poziciji u odnosu na RB. Sada se tek vidi koliko im vrijedi Hamilton. A tvoje trkeljanje ostavi sutra za dječiji vrtić!!!!!

avatar
Lewis8
09.05.2021. 22:19
Reply to  Berislav

Nemoj tako. On gleda na stazi druge utrke na mobitelu, haha.

avatar
Lewis8
09.05.2021. 22:19
Reply to  Lewis8

Ček west da ti (sebi) dam koji plus.

avatar
mika.KA
09.05.2021. 22:36
Reply to  Lewis8

Hahah..daj ga zamisli na grobniku sa mobitelom u ruci!
Al takvi su najpametniji

avatar
dadoMKCG
09.05.2021. 23:57
Reply to  Lewis8

Nemoj tako. Nije on kriv. Majka priroda se neugodno poigrala s njim

avatar
Mike-ferrari
10.05.2021. 05:06
Reply to  dadoMKCG

Bome ekipa cini se kako Torpedo ima pravo
Vrlo je izgledno da ovdje 1 fen ima cca 4 profila i prica sam sa sobom🤣🤣
Uzas

avatar
Worf
09.05.2021. 19:11

vidi zanimljivo, kako mody ne zahtjeva izbacivanje ove staze iz kalendara, iako je to trebalo davno uciniti….vjerovatno zato sto je europska. uglavnom staza od k, uvijek bila i ostala ali, ova staza je najbolje(dosad u sezoni) i pokazala sto je sve potrebno na putu do vrha. nije brzina samo dovoljna. treba i hladna glava. koncentracija, upornost i najvaznije, iskustvo i taktika. a to se ne skuplja preko noci. jedina kategorija u kojoj se max (i ovih par ostalih) moze mjeriti s hamiltonom je upravo cista brzina. samo to. drugo je sto ovi stvarno misle da bi leclerc i max oprali… Read more »

avatar
TORPEDO
09.05.2021. 19:37
Reply to  Worf

Nabroji

avatar
Worf
09.05.2021. 20:07
Reply to  TORPEDO

rado i voljan sam ti dati objasnjenje za svako ime ako ti nesto bude nejasno znaci – u situaciji da je bottas momcadski kolega nekim od sljedecih imena, i ukoliko od strane tima ne bude favoriziranja i zrtvovanja, u ovoj tekucoj godini 2021, bottas bi na kraju sezone bodovno bio bolji od: latifi, mazepin, giovinazzi, raikonnen, schumacher, vettel, tsunoda, alonso, stroll, gasly, perez. vjrlo moguce i od ocona i sainza, ali za ovu dvojicu nemogu tvrditi 100%. s maxom, hamom i ricciardom bi gubio vecim razlikama. a sa ovim ostalim mladcima bi vjerovatno izgubio, ali ne za puno. ne za… Read more »

avatar
TORPEDO
09.05.2021. 21:01
Reply to  Worf

znači kad bi imao isti bolid kao i Hamilton pobijedio bi i njega….bravo 🙂
Nabrojao si tri svjetska prvaka…koji zajedno imaju 7 titula….i reći da bi bio od njih bolji…bravo…vidim koliko vrijediš.

avatar
Worf
09.05.2021. 21:19
Reply to  TORPEDO

ti i ekipa uporno ponavljate par mladih imena sa grida koji bi navodno dobili hamiltona u timu…..a on sam ima 7. koliko to imaju max leclerc russell

avatar
TORPEDO
09.05.2021. 21:41
Reply to  Worf

Bottas je onaj kojega je Russel u svojoj prvoj utrci za tim mercedesa porazio a da nije ni znao čemu sva dugmad na volanu znači,i koji je bio prevelik za stati u kokpit malog Hamiltona pa nakon treninga imao masnice po tijelu?
Ili onaj Bottas kojega je po kiši prestizao taj isti Russel u bolidu Williamsa?
Govorimo o istom Bottasu…koji je bolji od pola trenutnih vozača u F1?

avatar
Lewis8
09.05.2021. 22:22
Reply to  TORPEDO

7 naslova, 100 polea, 98 pobjeda.

Kako je izgledalo lijepo. Odabereš MSa i misliš si do kraja života mogu s visoka pljuvat sve druge jer moj tip ima 7-68-91.

Haha, da se kužiš u F1 bolje bi birao.

avatar
TORPEDO
09.05.2021. 22:30
Reply to  Lewis8

I modni mačak

avatar
mody
09.05.2021. 21:54
Reply to  Worf

Haha worf znas da si me nasmijao da cudno nisam nikad htio da izbace barcelonu ali nikada tamo nismo gledali dobre utrke da ali koja staza bi se vozila u spanjolskoj jarama premala valencia ne vjerujem jerez hedino on ostaje ali sumnjam da ce ga vratiti..ali kad gledam barclonu i dosadne tilkedrome onda je bolja barca ali trebalo bi stazu malo promijrniti 2 zavoj i 1 zadnji zavoj treba ubrzat staza ima tradiciju ali dosadne utrke ali ne znam jerez je uska brzacstaza s ovim.bolidima bi bilo tesko naoadat i tamo to je vise moto gp.staza ja bi da se… Read more »

avatar
robif
09.05.2021. 23:55
Reply to  Worf

Bravo 👍👍👍👍👍👍👍

avatar
SIR LEWIS HAMILTON
09.05.2021. 19:02

„Mercedes ove godine nije dominantan kakav je bio prethodnih godina. Činjenica je da im se Red Bul približio. Međutim, i u takvim okolnostima Luis Hamilton pobeđuje. To samo pokazuje da je izuzetan vozač i čini mi se da nekada ne dobija poštovanje koje mu pripada“, izjavio je Alonso,

avatar
Gigiracing
09.05.2021. 18:57

Bottas ce dobit obrisac zasto se nije maknuo Hamiltonu, ipak se nesto kuha u Mercu kad nije poslusao naredbu, nekakav otkaz ili?

avatar
Pedji2
09.05.2021. 20:23
Reply to  Gigiracing

Bottas hoce I treba dobiti “obrisac”. Samo pokazuje koliko je isfrustriran, u ovoj trci apsolutno nije mogao ostati ispred Hama, a ide ga kao zadrzavati(uspeo je cele tri krivine). Ima godine I godine iza sebe kad je trebao ovako nesto napraviti, pa nek se I Toto ljuti, ali nije imao muda.. Bojim se da mu je sad kasno… Zao mi ga je, jer kontam da mu nije lako, citava planeta prica kako je ovakav ili ovakav(verovatno su u pravu). Ako se u narednih par trka ne popravi, tesko da ce dobiti novi ugovor, jer sledece godine ce nadam se McL… Read more »

avatar
Deyo
09.05.2021. 18:48

Hvala na brizi sasvim sam ok, uzivam nedelju na plazi. Tvoj klovn mi ne moze nista zamraciti, jedino zamracenje je u tvojoj glavi , zato i pricas sam sa sobom i zivot ti se sveo u lupanju minusa!

avatar
west 44
09.05.2021. 22:02
Reply to  Deyo

Ti na plaži, reci na kojoj da dođem odmah da vidim koliko možeš dugo ronit bez daha!!

avatar
Lewis8
09.05.2021. 22:25
Reply to  west 44

S obzirom da bi lik i na guzicu progovorio – vrlo kratko.

avatar
west 44
09.05.2021. 17:45

Na kojoj si plaži da odmah dođem!?

avatar
Goranns
09.05.2021. 17:40

Odlična trka koliko može biti! Verstapen I Hamilton posebna klasa. Bravo Ham, zavetrina pomogla Verstapenu na startu a Ham je celu trku bio do sekundu ipo i omogućio igranje sa strategijom. U takvoj situaciji, na toj stazi strategija igra veliku ulogu i ko god povuče prvi potez u prednosti je. RB malo jači na softu, a Merc na Midiumu.

avatar
Desmosedici
09.05.2021. 18:15
Reply to  Goranns

Da, obojica spadaju u sam vrh, u top vozače..ali nisu oni sad sami neka posebna klasa..ima tu trenutno još barem tri-četiri vozača njihove razine izvedbe..njihove klase..razliku čine njihovi bolidi i činjenica da im nisu dorasli drugi vozači u njihovim momčadima.

avatar
Worf
09.05.2021. 19:46
Reply to  Desmosedici

npr?

avatar
klepesina
09.05.2021. 17:27

Kolega netreba komentarisat nebitne likove

avatar
robif
09.05.2021. 17:12

Više Max čestita Hamiltonu nego Bottas (nekad je i Vettel.dok je bio konkurentan) ali zato Botko uvijek cugne idrži se boce (vjerojatno ga kriza pere)..Max se druži s Hamzom i inžinjerom na podiju,bit če da ima tamo mjesto u bolidu prije svih,samo da se Hamza umirovi

avatar
Ivo
09.05.2021. 21:04
Reply to  robif

Ne vjerujem da za Verstappena ima mjesta u Mercedesu. Sve je moguće, ali sumnjam. Imaju oni dovoljno kvalitetnih vozača pod ugovorom. Hamilton će najvjerovatnije ostati i slijedeće godine. Bottas je svojim postupkom danas objavio da napušta Mercedes. Jer netko ko misli i dalje biti u tomu mora biti timski vozač. Jedno je kad se oboje bore za prvenstvo, a jedno kad se štite interesi tima. Na koncu oni su radnici koji rade rad za koji ih gazde plaćaju. Nemaju pravo na samostalne odluke, ako im nisu dozvoljene. Vrlo je jednostavno. Vozi ono što ti dam, pod uvjetima koje ja odredim.… Read more »

avatar
robif
10.05.2021. 00:06
Reply to  Ivo

Ne ovo za Maxa se zezam,jer par puta su on u Ham pričali skupa sa nekim inžinj. na podiju.sportski duh kod oba,….A Bottas je out definitivno.Neznam kad je zadnji put pomogao kolegi…ovo drugo sve stoji

avatar
mody
09.05.2021. 16:57

Takticka dosadna utrka pogrijesili.su strategiju najgora utrka ove sezone 3 od 4 nek.dobije jos dvije i opet prvak good job lewis ma ihhh nadajmo se da ce u monaku bit razbijanja jer ne znam.ako.se ovako nastavi imat cemo mercedes party.

avatar
west 44
09.05.2021. 16:59
Reply to  mody

Nisi sretan ,nema mrtvih ,pa da šta drugo!!!

avatar
F1 fan
09.05.2021. 17:23
Reply to  west 44

Hahhhah on bi razbijanje kaos, fali mu maldonado i grožan

avatar
robif
09.05.2021. 17:39
Reply to  west 44

fura se na Blažička

avatar
klepesina
09.05.2021. 17:25
Reply to  mody

Sad ce ameri trenut nuklearku izdrzi modi

avatar
Lewis8
09.05.2021. 22:29
Reply to  mody

Ako je utrka i bila dosadna (a nije) onda je barem taktički bila zanimljiva jer taktika i nadmudrivanje je odlučilo pobjedu.

Ti si navodno želio borbe Ferrari McLaren. Imao si ih u ovoj utrci i opet ti nije dobra. Reci “mrzim Lewisa sve ostale razloge lažem” i oprošteno ti je.

avatar
mika.KA
09.05.2021. 16:53

Uhh..koja odlicna utrka (za tu stazu)!
Merc,savrsensrvo,r.bull opet zakazao!
Alonso, smijeh! Daj odi vise u penziju i prepusti nekom mladem bolid

avatar
SIR LEWIS HAMILTON
09.05.2021. 17:38
Reply to  mika.KA

Deda FerNando.

avatar
Mike-ferrari
09.05.2021. 16:50

Odlican start Maxa
Dobra strategija Merca(iako uopce i bez toga nije bilo upitno koliko je Merc brzi bolid)
Lekler ponovo odlican
Sainz polako hvata konce
Forza Ferrrari

avatar
klepesina
09.05.2021. 17:18
Reply to  Mike-ferrari

Nije tesko pohvalit Lewisa i cestitat mu kolega neko mora voziti tog merca a vidimo kako ga botas vozi ovo je savrsen primjer idealnog spoja vozaca i masine

avatar
Deyo
09.05.2021. 17:33
Reply to  klepesina

Botas je loš vozac!!! Ovo je savršen primjer cirksusa, i hibrid era mora hitno biti zaustavljen, jer formula o sve ono za šta je važila je devalvirano!!!!

avatar
Lewis8
09.05.2021. 18:10
Reply to  Deyo

Navuako te opet Lewis da se nadaš. Napeta ti utrka bila s dojenjem na kraju. Hahhaa

avatar
Gigiracing
09.05.2021. 18:37
Reply to  Deyo

Tako je, Deyo je glas razuma protiv velikih korporacija koje nas ugnjetavaju i unistavaju sport i novcima kupuju institucije koje rade protiv drugih momcadi. Zivio Deyo, nedaj se. Ispricavam se malo sam se zanio od srece da ima netko da nas obrani od Tota i Mercedesa koji prozdire ovaj sport. ☺

avatar
Gigiracing
09.05.2021. 18:54
Reply to  Gigiracing

Ja te pohvalim a ti tako, nije ti to lijepo.

avatar
Lewis8
09.05.2021. 20:01
Reply to  Gigiracing

F1 jest nadmetanje korporacija. Hahaha, strašno.

avatar
Worf
09.05.2021. 19:19
Reply to  Deyo

daj ti nama konacno na sunce iznesi kad je to f1 “bila kako treba”…….kako vam ne doku*ci pisat prazne floskule. ja se ne sjecam kad je zadnji put bila ovako dobra. 2 rame uz rame za naslov, a borba za sredinu(tj best of rest) nikad jaca u povijesti. mclaren ferrari alpine, tu i tamo AT…..svi su tu negdje i ima akcije na stazi. sta hoces ti vise? a ako mislis da bi neki trebali bit pretplaceni na naslov i po defaultu u borbi za sam vrh, to ti mogu samo rec da si falio sport. ovdje je bitno koliko i… Read more »

avatar
Lewis8
09.05.2021. 19:53
Reply to  Worf

“kad je to f1 “bila kako treba”…”

Pa kad je MS dobivao. Haha

avatar
robif
10.05.2021. 00:10
Reply to  Lewis8

Jer je za crvene vozio,inače bi od isti bio popljuvan kao i Hamilton

avatar
Ivo
09.05.2021. 21:10
Reply to  Deyo

Što možemo mlaiti preznu slamu. Igrače zovemo nadimcima, kao da pijemo svaki dan kavu s njima, određujemo tko će u koji tim, hoće li se ukinuti hibridna era, samo se nas pita, mi znamo koji je bolid najbrži, koji najjači, određujemo taktike. Pa koji klinac baljezgamo na ovom portalu. Direkt u boksove i stvorimo superekipu sa superbolidom. Gubimo se ovdje i rasipamo porencijal.

avatar
Mike-ferrari
09.05.2021. 18:09
Reply to  klepesina

A jbga davno sam rekao vozac je vozac i samo to
Njegova uloga je manja od 10% u ovoj sezoni i sredini poretka to nesto i znaci
Tamo gore znaci sto da je hamsta brzi od botasa 0.3sec
Pa pojeli su bull u race pace
Botas uz malo vise srece i koncentracije 2 bez problema
Ili bar na stazi gdje se moze pretjecati
Da hamilton je kvalitetniji cini se od botasa ali ni priblizno toliko da je botas recimo 1 violina
Ali nije ni bitno
Od vozaca me zanimaju lekler i sainz

avatar
Ivo
09.05.2021. 16:48

Fantastična utrka i fantastična kombinacija Mercedes-Hamilton. Unaprijed planirana simulacija za ovakav rasplet. Vjerovatno se pretpostavilo da su bolidi izjednačeni, i da neće biti lako prestići Versttapena u DRS zoni, na stazi gdje je to sa izjednačenim bolidima nemoguće. Bez ozbiljnog pokušaja pretjecanja, samo pokazivanje, da bi Red Bull istrošio gume. No treba priznati da u 22 kruga 23 sekunde nije lako nadoknaditi. Na kraju sa istom strategijom sa dva zaustavljanja, ostaviti drugoplasiranog za 16 sekundi, zaslušuje respekt. Najbolji i najiskusniji ubrali su lovorike. No i da nije bilo ove strategije, da je Hamilton ušao u box na prvu promjenu odmah… Read more »

avatar
robif
09.05.2021. 17:03
Reply to  Ivo

podsječa me na Mađarsku 2019….20 krugova,20 sekundi

avatar
Desmosedici
09.05.2021. 18:19
Reply to  robif

Da..strašan bolid Mercedesa.

avatar
klepesina
09.05.2021. 18:27
Reply to  Desmosedici

da da pogotovo u rukama botasa hahah pa jel toliko tesko izgovorit cestitam lewise aha shavtam komplekse nije to lako

avatar
F1 fan
09.05.2021. 18:50
Reply to  klepesina

Ok, zašto perez redovito završava iza bottasa ? A pa da, jer je rb brži

avatar
Desmosedici
09.05.2021. 19:21
Reply to  F1 fan

Jučer sam rekao..ponoviću..poredak na kraju utrke po perfomansama bolida bi trebao biti:dva Mercedesa, dva Red Bulla, pa ostali..Ferrari, Mclaren, Alpine, Alpha Tauri, ovisno o stazi i pripremi bolida..trenutni poredak vozača po brzini bi bio Leclerc, Verstappen, Hamilton,Norris, Russell, Sainz, Ocon, Ricciardo..Alonso i Vettel su zasad u”magarećoj klupi” dok ne vidimo kako će se s njima stvari odvijati..

avatar
Lewis8
09.05.2021. 19:55
Reply to  F1 fan

Zato što Bottas dobije sve mikro instrukcije gdje poboljšati krug. Kad je dolazio Bottas Ham je htio da se setupi ne dijele kao za vrijeme Rosberga.

Toto je to odbio i u Mercu i dalje dijele sve. Zato je uvijek tako blizu.

avatar
Lewis8
09.05.2021. 21:29
Reply to  Desmosedici

NA novim gumama je Max otišao Lewisu 8 sekundi u 3 kruga (izgubio 2 u boxu i nakon izlaska Hama bilo je +6). Zatim je Ham u 5 krugova skinuo tih 5 sekundi. Na kraju je dobio 12 krugova novije gume. U izjednačenim performansama kakve su imali nove gume su raketa. Tako ga je i dobio. Kad je Max otišao po nove gume za najbrži krug bio je 2 sekunde po krugu brži, jel ti to znak da je i RB strašan? Obojica su bili izjednačeni. Kad su imali novije gume obojica u bili brži od sekunde do dvije po… Read more »

avatar
robif
10.05.2021. 00:14
Reply to  Lewis8

Malo je i Mazepin usporio Hama

avatar
robif
10.05.2021. 00:13
Reply to  Desmosedici

Taj bolid netko i vozi,čisto sumnjam da je autonoman.Ili mu je HAMILTON unutra da ima potrebnu težinu?

avatar
F1 fan
09.05.2021. 16:46

Polako se rb i max mogu pozdraviti sa naslovom. Jednostavno teško se protiv ovakvog merca Prije nego se počnete klat morate si utuvit u glavu par stvari 1. Ham i bottas ne voze jednake bolide 2. Mercedes je brži od rb. Vidjelo se to u portugalu i tu, gdje jedino na startu i početku utrke max može biti ispred, ali utrka je duga i prednost u race paceu dođe do izražaja. Ham pusti gas odmakne se da ohladi bolid i gume i opet stisne i za čas je na rb. Da nemaš brzi bolid to ne bi mogao raditi a… Read more »

avatar
mika.KA
09.05.2021. 16:50
Reply to  F1 fan

Ma koju si ti utrku gledao?
Max je izgubio utrku radi strategije.inace na ovoj stazi lujo ga nebi mogao prestici

avatar
F1 fan
09.05.2021. 17:03
Reply to  mika.KA

Kakve strategije ajde mi reci? Šta je rb preostalo nego ostati vani na stazi do kraja utrke? Jer prije nego je ham ušao u boks max je vikao da ham ima puno više gripa, dakle ham uzima nove gume da je max usao krug poslije gubi poziciju na stazi drugi je i znaju vec da neće moći stići merc pa ga ostavljaju vani. Da je max prati ham u boks nema šanse da bi ga mogao stići

avatar
mika.KA
09.05.2021. 17:10
Reply to  F1 fan

Zasto max nije prvi usao u box ako vec nije imao gripa a lujo iza njega ima 4.kruga mlađe gume?

avatar
F1 fan
09.05.2021. 17:17
Reply to  mika.KA

Da je ušao pušta lewisa naprijed u čisti zrak da radi JOŠ BRŽE KRUGOVE, I kasnije nakon nekog vremena kad Lewis odradi box opet max ima starije gume. Gledaj, tu se ništa nije moglo napravit jer je Mercedes bio brži kako god okreneš

avatar
Desmosedici
09.05.2021. 18:28
Reply to  F1 fan

Da..Mercedes ima bolji race pace..Max je sa vozačke strane sve pokušao..odlično je startao, pritiskao je koliko je bolid mogao, nije napravio nijednu grešku..ali je sve uzalud ako bolid ne može pratiti takav tempo.

avatar
F1 fan
09.05.2021. 18:52
Reply to  Desmosedici

Hvala Bogu, ali ne možeš to dokazati zaljubljenicima u hamiltona. Samo ham je napravio razliku pobijedio je sa sporijim mercedesom, po njima je Mercedes sporiji 0.5 sec po krugu i ham je napravio razliku da bude brzi 0.8 po krugu

avatar
Desmosedici
09.05.2021. 18:25
Reply to  mika.KA

Kako sam razumio, Max je imao za promjenu još samo meke gume, a tada je bilo još rano za njih, nebi izdržale..a kasnije je bilo kasno jer se Lewis previše približio..odlučili su se za rizik koji se na kraju nije isplatio.

avatar
F1 fan
09.05.2021. 17:06
Reply to  mika.KA

Ham nije morao ići u boks prestigao bi ga vrlo brzo jer krug prije max kaže da ima ham puno više gripa od njega. Pozvali su ga u box po nove gume misleći da će max pratit i da je ham je ispred, I ovako ako nije ušao dogodilo se ovo. Dakle merc nije mogao kod ovog popušit nikako a rb ništa napraviti

avatar
mika.KA
09.05.2021. 17:12
Reply to  F1 fan

Ham nebi nikako prestigao maxa jer na izlazu na ciljnu ravninu max bi se uvijek odvojio.lujo je jedva dolazio u drs zonu.

avatar
F1 fan
09.05.2021. 17:19
Reply to  mika.KA

Došao mu kad god je htio, samo mu je problem bilo u drs zoni jer merc ne radi dobro u prijavom zraku. To što kažeš da je jedva dolazio u drs zonu to se par puta odmaknu ohladiti motor i onda opet pljus direktno u mjenjač red bulla bez problema

avatar
Mike-ferrari
09.05.2021. 16:57
Reply to  F1 fan

Nikada do sada bull nije ni imao sansu za naslov
Pa 3:1 je u pobjedama
Razlika od dosadasnjih godina je jedino ta da bull je na svakoj stazi mogao u nekom dijelu utrke parirati i zadati trunku glavobolje mercu
Tesko je tolike godine nepravedno stecene prednosti tima koji ima lovu bas baciti na koljena jednim bolidom koji je relativno konkurentan i ima agresivnog vozaca
Ovako otprilike izgleda dominacija a ono sta su radili je bilo izivljavanje i gnusno preseravanje jer smo igru okrenuli u svoju korist tj svi zakoni i pravila su nama pisani u korist

avatar
Lewis8
09.05.2021. 16:58
Reply to  F1 fan

Hamilton koji dolazi godinama ispred Bottasa od 0.050 do 0.150 je znak da njih dvojica ne voze jednake bolide. Max koji dolazi ispred svojih timskih kolega po 0.7 i ostavlja ih za 50 sekundi je dokaz da voze jednake bolide i da je Max bolji.

Samo da pojasnim tvoju točku pod 1.

avatar
F1 fan
09.05.2021. 17:08
Reply to  Lewis8

Nigdje nisam napisao da max i perez ili netko od prije ne voze iste bolide. Moguće je da me voze, a moguće je da voze iste samo što je taj bolid skrojen 10000% po maxu. I onda drugom ne paše

avatar
klepesina
09.05.2021. 17:21
Reply to  F1 fan

A po tebi nema razlike u vozacima bolid je taj sto pravi razliku hahah svaka cast odavno nisam nista gluplje procitao

avatar
Deyo
09.05.2021. 18:49
Reply to  klepesina

Citaj postove tvog drugara, west44 sa svim alter licnostima, i nacitaces se gluposti do mile volje

avatar
Holden91
09.05.2021. 17:00
Reply to  F1 fan

Ne bih rekao da postoje samo tri razloga vec mnogo vise. Jasno je koji bolid je bolji i tko tu koga lovi… Mercedes je lovac samo na sprint, ali na duge staze je i dalje lovina. Treba cijeniti zanimljive trke sa ovakvim formulama!

avatar
F1 fan
09.05.2021. 17:21
Reply to  Holden91

Dobro si rekao, na duge staze je lavina. Mnogi to ne shvaćaju. Može max se izboriti za pole ili na startu izbiti naprijed i držati to neko vrijeme, ali merc ima brzinu i uzima pobjede

avatar
F1 fan
09.05.2021. 17:22
Reply to  F1 fan

Na duge staze lovina***

avatar
Gigiracing
09.05.2021. 17:03
Reply to  F1 fan

Glavno da u RB vozaci imaju iste bolide i to vec godinama njeguju tradiciju.

avatar
F1 fan
09.05.2021. 17:15
Reply to  F1 fan

Da nadodam, ja maxa ne podnosim, očima ga ne mogu vidit, I još od kad je uništavao utrke sebu i kimiju u ferariju. Ali uvijek sam iskren, I trenutno realno kad gledam u najboljoj je formi

avatar
klepesina
09.05.2021. 17:24
Reply to  F1 fan

Ostrascenost plus mrznja prema Lewisu i Mercu i to je rezultat ovakog komentara

avatar
Deyo
09.05.2021. 17:35
Reply to  klepesina

Nažalost nije, samo ti nista nisi bolji od onog genijalnog westa44 i njegovih likova iz glave. Lewis je cirkusant!!! Nije teško shvatiti, i ovo nije F1, već Leteći Cirkus Toto Pythona!!!

avatar
klepesina
09.05.2021. 18:32
Reply to  Deyo

naravno da nisam nista bolji ni od koga samo smo realni ljudi realnije sagledamo ne vrijedjamo kao vi pojedini ne omalovazavamo kao vi kad merc zajebe onda je do lewisa on zajebo kad se uzme pobjeda tada je do merca e to smeta zato sto ste ne objektivni gledate samo da omalovazite neciji uspjheh jel tesko cestitat i ne izvodit neke glupe konstantacije jer ipak taj bolid kkav god bio neko vozi a vidimo i kako ako vam se ne svidja ne gledajte jer ispadate smijesni sa ovim komentarima koliko samo mrznje u vama ima

avatar
Pedji2
09.05.2021. 20:35
Reply to  F1 fan

Komentari su ti kao forma od tvog proslog idola Vettela, kojeg vise ne spominjes kao da ne postoji… Sad si presao na Maxa da snjim pilas..

avatar
iman7
09.05.2021. 16:45

Točno po redu:
1. mjesto … najbolji
2 mjesto … bolji
3.mjesto … dobar ili loš

avatar
robif
09.05.2021. 16:44

TKO je ono najbolji?

avatar
iman7
09.05.2021. 17:12
Reply to  robif

Gledaj trku i ne postavljej glupa pitanja.

avatar
robif
09.05.2021. 17:57
Reply to  iman7

?????

avatar
Goranns
09.05.2021. 18:17
Reply to  iman7

1. Najbolji
2. Jako dobar
3. Solidan

avatar
west 44
09.05.2021. 16:42

Dajte nam Maxa da se igramo!!! Opet ide kući polupane lampe!!!

avatar
klepesina
09.05.2021. 16:41

Get there in great champ Cestitke Lewisu prezasluzena pobjeda.Max ljut na kraju rusi parkirni znak br 2.

avatar
robif
09.05.2021. 16:46
Reply to  klepesina

Vettel ga je micao,haha

avatar
klepesina
09.05.2021. 18:35
Reply to  robif

kad je lewis jednu utrku isto ovakobio drugi i udario u znak odma su ovde pisali lewis nervozan lewis gubi zivce lewis lewis smijesan prvak sve i svasta ovo ono hahaha e zato sam ovo napisao danas da se sjete ti isti sta su pisali al vidim nema ih cute ferslus sistem hahahahah

avatar
robif
10.05.2021. 00:20
Reply to  klepesina

Mislim da je Hamilton trenutno psihički najposloženiji igrač i da ne puca(hvala onoj maloj plavoj),a nekad je bio i Schumacher je imao onog Indijca za psihologa

avatar
Lewis8
09.05.2021. 16:40

Get in there Lewis!

avatar
SIR LEWIS HAMILTON
09.05.2021. 16:40

Svaka čast Lewise.No.98
Iako loša odluka ekipe kod 1 stopa.
Šta radi onaj Bottas.Ušparo jedan krug za Maxa :D.

Great job Lewis 🙂

avatar
Desmosedici
09.05.2021. 18:34

Dodajte još neki profil..malo vas je..Hahahaha!

avatar
west 44
09.05.2021. 22:23
Reply to  Desmosedici

Evo predlažem administratorima da pobrišu duple profile pa da konačno i to riješimo!!!

Related Posts
169
0
Would love your thoughts, please comment.x
()
x