Racing Point nastavlja s planovima nadogradnje svojeg bolida s Mercedesovim mjenjačem iz 2020. godine i pripadajućim dijelovima ovjesa za sljedeću sezonu, usprkos protivljenju drugih momčadi. Prije početka ove sezone, te kada je dogovoreno utrkivanje trenutnih automobila i 2021. godine, uveden je sustav tokena koji je timovima omogućio odabranu nadogradnju na slabijim dijelovima svojih bolida.

Međutim, pravila su precizirala da će timovi koji trenutno koriste komponente iz 2019., a koje potiču od njihovih partnera, moći uzeti za 2021. iste te dijelove iz 2020., bez upotrebe svoja dva tokena.

“Mislim da nismo u potpunosti sretni što postoje timovi koji na kraju mogu nadograditi skoro cijeli svoj bolid s 2019. na 2020. To vjerujem da bi bilo nepravedno, jer je sezona s dva tokena ista za sve. Imamo samo dva tokena i svi bi se trebali ograničiti na to”, rekao je Ferrarijev Mattia Binotto.

Tema je bila raspravljena kod FIA-e, ali promjena nije bilo. Tehnički direktor Racing Pointa, Andy Green, vjeruje da su drugi timovi sada popustili oko tog pitanja.

“Pravila nam to dopuštaju. Idemo dalje i to radimo, to smo raščistili s FIA-om i oni nemaju problema s nama. Napisana pravila dopuštaju timovima da dovedu svoje automobile prema specifikacijama za 2020. godinu, što mislim da je pošteno.”

“Samo zato što smo izabrali voziti s ovjesom iz 2019. prije nego što je započeo COVID, ne bi nam se smjelo prigovarati. Trebalo bi nam omogućiti da svoj automobil prilagodimo istim specifikacijama kao i svi ostali”, rekao je Andy.

To će omogućiti Racing Pointu nadogradnju na kompletan stražnji kraj ovogodišnjeg Mercedesa W11 za sljedeću godinu, te AlphaTauriju također s Red Bullovog RB16.

Ferrarijevi partneri, Alfa Romeo i Haas, već koriste ovogodišnje mjenjače i druge dijelove koje im isporučuje Maranello, pa stoga neće imati koristi od pravila.

4
Leave a Reply

Molimo za komentiranje
2 Komentara na temu
2 Odgovora na temu
0 Pratitelja
 
Najviše reakcija na komentar
Najkomentiranija tema
3 Autori komentara
avataravataravatar Autori nedavnih komentara
  Pretplati se  
Obavijesti o
avatar
Član
Pedji2

I onda se neko ljuti kad kazem pink mercedes. Vodenica se I dalje vrti na Mercedesovu stranu. Znaci oni deligiraju proslogodisnje delove svom ruzicastom delu ekipe, koja ce verovatno uz njihove smernice to jos malo poboljsati I kad uzmemo u obzir da su ti delovi ove sezone brzi 1.5 sec od svih osim RB.. voila, eto ih redovno na postolju I sve legitimno. Ne I moralno. Miljama daleko od toga. Dakle ukratko, uzeti mercove delove I uloziti token da ih se razvije. Minimalno daleko od Merca a opet ispred ostalih. Idealno.

avatar
Član
LUTHER

kakve veze ima moral s time? to je sport, natjecanje, a postoje i pravila koja to dopuštaju… problem je kaj su ostali ljubomorni jer oni to ne mogu raditi… najbolji je primjer williams…. kad je haas došao u f1, wiliams je prigovarao na to što su sve što je bilo moguće, kupovali od ferrarija, dok je williams bio tvrdoglav, i iako imaju mercedesov motor, sve ostalo su sami proizvodili, mjenjač, ovjes (sjeti se lani na predsezonskim testiranjima koje su probleme imali sa ovjesom jer nije odgovarao pravilniku)..kočnice.. inhouse proizvodi, i sad se čude kaj su zadnji na gridu….prošla su vremena… Read more »

avatar
Član
Pedji2

Sve dok taj koji ti prodaje delove zeli da ti napredujes. Mercedes nema zelju da gura Williams I otuda oni rade svoje delove. Ne rade ih zato misle da ce napraviti bolje, vec zato sto moraju. Aston Martin ima punu podrsku Merca. Po meni bi svi trebalo da ustanu I kazu NE MOZE.

avatar
Član
klepesina

ma uzet sve sto mozete zasto ne kad moze hass i alfa tauri mozete i vi i treba vam sve dat prodat