Ferrari tijekom predsezonskih testiranja brzinom nije impresionirao nikoga, ali u javnosti još uvijek postoji uvjerenje da to nisu realne mogućnosti talijanske momčadi i da Ferrari nije želio otkriti karte, usprkos tome što Mattia Binotto poput papagaja svakih nekoliko sati ponavlja kako se ne radi o sandbaggingu.
Posljednjeg dana predsezonskih testiranja Ferrari je vozio Charles Leclerc. Odrađivao je simulaciju trkaćeg vikenda, a po najbržem krugu uklopio se u jedno brojnije društvo. Mercedes, Red Bull, Renault, Ferrari i Racing Point bili su unutar pola sekunde, a Leclerc je imao četvrti rezultat dana – 1:16,360.
U svakom razgovoru s medijima Mattia Binotto ponavljao je kako Ferrari ne skriva brzinu i ne pokušava zavarati rivale, već da su pokazatelji sa staze realni odraz trenutne forme. Budući da ista pitanja ne prestaju stizati, čini se da mu nitko ne vjeruje.
“Ne radimo to kako bismo izbjegli pritisak. Ako niste brzi koliko biste htjeli ili trebali biti, to vam donosi pritisak. Kao Ferrari, mi imamo samo jedan cilj. Ako ga ne ostvarujemo, ne možemo biti opušteni.”
“Ne igramo igre, ovo su naše realne mogućnosti u ovom trenutku. Koliko je to dobro ili loše, jasniju sliku imat ćemo nakon prve tri utrke. Pritisak je tu i pritisak bi nam trebao biti motivacija”, kaže Binotto.
Iz Ferrarija su priznali da im je preko zime cilj bio stvoriti bolid s više downforcea, koji će biti brži kroz zavoje, ali time su žrtvovali brzinu na pravcu, koja im je u prošloj sezoni bila najveći forte.
“Generalno moramo popraviti performanse bolida. Pogonsku jedinicu, čak i set-up. Ne mislim da postoji jedno problematično područje, već se moramo koncentrirati na sve segmente bolida.”
“Svako ima svoje mišljenje o tome kako tko stoji, ali iskreno, kao što sam već rekao, ne vjerujem da smo dovoljno brzi da bismo se borili za pobjedu u Australiji. Sezona će biti duga, radit ćemo na poboljšanjima i pokušati doći u poziciju boriti se za pobjede što je prije moguće”, kaže Talijan.
Binottova završna ocjena za ovogodišnja predsezonska testiranja bila bi…
“Dva tjedna testiranja bila su prilično različita. U prvom smo pokušavali razumjeti bolid, sve moguće postavke, čak i neke ekstremne u pogledu aerodinamike i mehanike. Željeli smo vidjeti kako će se bolid ponašati u odnosu na predviđanja naših simulacija.”
“U drugom smo tjednu radili na optimizaciji postavki bolida te performansama, simulirajući trkaće vikende. Različiti tjedni dali su nam jasniju sliku o našem bolidu.”
“Ako bih ocjenjivao samo testove, mnogo smo toga naučili pa bih dao ocjenu osam. Ako bih ocjenjivao cijelu zimu, onda je šest”, izjavio je Binotto.
Što je prava istina o mogućnostima Ferrarijevog SF1000 otkrit će Melbourne, iako se radi o specifičnoj stazi pa će za konačne zaključke doista trebati pričekati dvije ili tri utrke, kako je rekao Binotto.
Evo malo iz vama dragog talijanskog tiska: Ferrari: Ugovor o motoru s FIA-om pobjeda Binotta? …Binotto zna da ima asa za igru i vidio je kako se Mercedes bori da održi igru u osjetljivom polju pogonskog agregata (5 motora pokvareno u ispitnim sesijama), pa to gura tehniku Maranella da se brzo razvijaju. SF1000 se nije rodio loše jer je već bolji od SF90, ali možda je David Sanchez, voditelj aerodinamike, prošle godine pretjerao u potrazi za brzinom na pravcu, dok se sada previše fokusirao na brzinu u zavoju, što stvara pretjerani otpor prema naprijed što stvara svojevrsni “zid” na pravcu.… Read more »
P.S. Izgleda da će Ferrari ipak preći na tip “uskog nosa”, Mercedesov originalni dizajn..to bi bilo i po mom ukusu..uvijek mi se više sviđao takav tip nosa..Red Bull ima neko svoje rješenje..kombinaciju ova dva tipa nosa..ali je nos također vrlo usak.
To reče i prasne u smijeh(slika gore)!!!
valjda necemo opet gledat dominaciju merđa po 7 put f1 treba bniti zanimljivija svese zna unaprijed,, treba vratitiv10 motore
Meni nije problem kada bi Mclaren ili Wiliams to radili 7god zaredom
Ali ova prostitucija sa politikom novcem i ostalim usputnim smicalucaama
Rade instant prvake kao kava 3 u 1
Sve iz vrecice
Sad ce netko reci pa Mercedes je u f1 bio i prije 70 ili neznam godina
A ja cu ga pitati kako Renault kojeg nije bilo 4god nezna vise napraviti bolid ili Honda motor a u puno ranijoj povijesti su se borili za pobjede
Ma da ovi su svemirci
Ne oni su instant napitci koji rade stetu tradiciji i buducnosti sporta
Čudno je i meni kako jedna firma koja sto godina proizvodi ponajbolje automobile na svijetu može pobijediti u automobilskim utrkama. Ne znam ni sam, mora da je politika i pogodovanje.
Prouzvodi ih i Renault
I FIAT..Hahahaha!
Znači McLarten (ne proizviđač tada) s Hondom, Williams (ne proizvođač) s Renaultom, tvornica odjeće Beneton, tvornica pića RB svi redom pobjeđuju dominatno. To ti je sve ok i nije ti čudno. Dođe Mercedes i pobijedi, e tu podvlačiš crtu i zazivaš konspiracije?
Ponovo nisi skuzio bit moje izjave i izvrces je kako bi ukazao neznam sto
Naci ti tvrdis da su u Mercedesu svemirci i kako je Hamilton samo svojom kvalitetom uzeo naslove???
Koja je to firma?
Merc dominacija 2014. do 2019., RB 2010.-2013., Brawn 2009., Renault 2005.-2006., Fer 2000.-2004., McL 1998.-1999., Wil 1996.-1997., Ben 1994.-1995., Wil 1992.-1993., McL 1989.-1991.
Sezone 2007.-2008. su bile izjednačene Fer-McL.
Dakle u zadnjih 31. sezonu imamo 29 sezona sa izrazitom dominacijom, to je 93,5% sezona.
Ako se ti buniš na dominacije onda prijatelju gledaš krivi sport.
Iako prije bi rekao da se buniš na dominacije kao i ostali jer ne pobjeđuje ekipa/vozač za kojeg navijate.
Ti što imaju u nicku Ferrari to su posebni maloumni kreteni!
Topcino nije bitno sto nego tko prica
Zamisli nijedan od ovih 6 minusa nije moj
Zastoooo
Nisi vrijedan jagodice mog kaziprsta niti prekida cirkulacije u istom na milisekundu
Google translate za topcinu
Kaziprst = ☝️prvi prst do palca
Nalazi se i na lijevoj i desnoj ruci
Ili jednostavnije na obje ruke
Palac=👍👎
Ocigledno vec 15 ljudi nestedi na prekidu cirkulacije i mogucim nuspojavama samo da bi pokazali sto misle o tvojim pisamim izjavama
A gle necudi jer na svu srecu vise je ljudi sa nadnaravnom moci razmisljanja evo 15/7 u ovom trenutku
Vidiš naučili su te poslovicu krivo.
Upravo je bitno što se priča i onda ti kao razumna osoba možeš donijeti svoju odluku o tome što si čuo.
Ako živiš život tako da je bitno tko priča onda je dovoljno usvojiti idola i dalje ne propitivati izrečeno i ići kroz život kao ovca.
Da i onda dodjes ovdje i uglavnom slusas tebe i topove ..
Ima vas..
I onda sto analiziras analne izjave vas pojedinaca koji ovdje cjedite zuc nakon 6 dana zimskih testiranja i tiskate cvimbe na svaki clanak sa rijecima Fereari i Sebastian
Ne hvala mislim da je moja interpretacija poslovice sasvim o.k
A i sam se drzis mog tumacenja iste
Kada ja opisujem svoje vidjenje situacije ti gledas tko sam i za koga navijam
Zar ne
Ti engleski panzeru ćuti..ti si u krizi indetiteta..Hahahaha!
Pa normalno da je Ferrari ekipa za pobjede
Tko uopce prica o zadnjih 31 pricam o zadnjih 10
Ferrari nije ekipa za pobjede od 2008. dakle točno 12 godina u koje ulaze i tvojih 10 o kojima pričaš. Možeš izguglati prije 2000. koliko godina Ferrari nije imao titulu. Tako da ovih 12 godina nije nikakva napetost.
Tako je. Ferrari je vječan. Tih 12 godina ništa ne predstavlja..Od Surteesa do Laude 11 godina..od Schechtera do Schumachera 21 godina..od Raikkonena do..budućeg Ferrarijeva Svjetkog prvaka nije bitno koliko će vremena proći..bitno je da će to doći..nema tu greške..ne brini se.
Ako ne kužiš evo ti jednu prispodobu: Real Madrid nije osvojio Kup /Ligu Prvaka od 1966. do 1998. što znači 22 godine pauze..zatim od 2002. do 2014. što tnači 12 godina pauze..a najuspješniji je nogometni klub na svijetu svih vremena..
Pardon, lapsus..prva pauza je bila 32 godine..