Predsezonska analiza bolida (2. dio)

Sutra počinju testiranja u Barceloni, a danas nastavljamo s našom analizom ovogodišnjih bolida. U drugom dijelu vidjet ćemo McLaren, Racing Point, Williams i Ferrari.

McLaren

Momčad iz Wokinga ulazi u 2019. s nadom i očekivanjima da će se napokon približiti vrhu nakon nekoliko razočaravajućih godina. Ovo će biti druga sezona u kojoj će Renault opskrbljivati McLaren pogonskim jedinicima. Na prvi dojam McLaren je zadržao karakterističan stil bolida, no ako pogledamo detaljnije vidjet ćemo brojne nove dijelove.

Prednje krilo je, kao i kod mnogih drugih bolida, podijeljeno u pet elemenata.

Nos se sastoji od tri usisnika zraka čija je svrha da čiste zrak pri ulasku u bolid. Otvori djeluju, na prvi dojam, veći od prošlogodišnjih.

MCL34_Nose_ComparisonSl. 1 i Sl.2 – MCL34, Sl. 3 – MCL33

Plašt na prednjem krilu je nešto dublji nego prošle godine.

Dizajn Suspenzije je veoma sličan prošlogodišnjem, iako se može primijetiti više prostora između elemenata.

Image result for mcl34 pictures front nose

Ferrari

Ferrari se nada da će njihov SF90, koji je imenovan u čast 90 godina od osnivanja ekipe, istinski izazvati Mercedes u borbi za titule. Ferrari je ovu zimu prošao kroz pregrš promjena. Mattia Binotto je novi šef ekipe, a Sebastianu Vettelu će novi momčadski kolega biti Charles Leclerc.

Prednje krilo je u mnogočemu slično prošlogodišnjem. Podijeljeno je na pet elemenata, a za razliku od McLarena, Scuderija ide s dizajnom minijaturnog otvora na nosu.

Kočnice su jedan od dijelova bolida koji je doživio veće promjene u odnosu na lani. Samo jedan otvor od 50mm je dozvoljen. Razvoj ovog dijela bolida bi mogao biti od velike važnosti u dolazećoj sezoni.

Bokovi bolida je drugačiji od prošlogodišnjeg. Izgleda da Ferrari ide s dizajnom samo jednog usisnika sa svake strane, iako bi konačan dizajn mogao biti bitno drugačiji od ovoga što smo vidjeli.

Jedna od bitnijih razlika je uži stražnji kraj bolida. Ferrari je preselio neke od komponenata motora kako bi uštedio mjesta. To se može vidjeti i na poklopcu motora na vrhu bolida, koji je ove godine za promjenu u obliku trokuta. Sve u svemu, Ferrari je odlučio ostati prilično tajnovit u vezi tehničkih jedinica na bolidu.

Image result for SF90

Williams

Williams je za ovu godinu odobrao drugačiju livreju bolida koja se sastoji od bijele i plave boje. Novost je također i novi glavni sponzor ekipe. Nalazak novog sponzora ekipe je bio veliki zadatak za ekipu nakon najgore sezone u bogatoj povijesti momčadi. Williams se nada da će zajedno s ROKiT-om krenuti u bolje dane.

Po tradiciji, Williams je također koristio reflektore u njihovu korist kako bi ‘sakrili’ neke od dizajnova. Prednje krilo je standardno podijeljeno u pet elemenata, a treći element je, poput Haasovog, užeg dizajna (za razliku od Toro Rossa).

Launch_Front_Wings

Zanimljiv detalj možemo vidjeti s bočne strane nosa gdje se nalazi usisnik za zrak, što nismo vidjeli ni na jednom nosu do sada.

Image result for williams 2019

Haas

Haas je prva ekipa koja je odlučila predstaviti svoj bolid koji je ofarban u crnu i zlatnu boju koja označava novo sponzorstvo s Rich Energyjem.

Za razliku od prošlogodišnjeg izdanja, VF-19 ima tri elemenata na prednjem krilu umjesto četiri. Prednje krilo je ove godine 200mm šire i 20mm više.

Bargeboardovi su ove godine na VF-19 manji i 150mm niži. Također su pomaknuti 100mm unaprijed, iako su ove promjene teško uočljive na slikama s predstavljanja.

Image result for haas f1 2019

 

 

Related Posts