Pregled sezone: Toro Rosso i Haas

Haas

Vozači: Romain Grosjean, Kevin Magnussen
Konstruktorski poredak: 8., (2016. 8.)
Bodovi: 47., (2016. 29), Grosjean – 28 (59.6%), Magnussen – 19 (40.4%)
Utrke u bodovima: 11
Postolja: 0
Pobjede: 0
Pole positioni0
Najbrži krugovi: 0
Odustajanja: 8 (Grosjean 3, Magnussen 5)
Omjer u utrkama: Grosjean vs Magnussen 15:14
Omjer u kvalifikacijama: Grosjean vs Magnussen 12:7
Prosječna pozicija u kvalifikacijama: Grosjean – 13.85, Magnussen – 15.35
Prosječna razlika u odnosu na timskog kolegu (kvalifikacije): Grosjean – -0.196s, Magnussen – +0.196s
Eliminirani u Q1: Grosjean 8, Magnussen 9
Eliminirani u Q2: Grosjean 7, Magnussen 11
Prolazak u Q3: Grosjean 5, Magnussen 0
Nadoknađene pozicije u prvom krugu utrke:
Prosjek: Grosjean +0.05, Magnussen +1.74
Ukupno: Grosjean +1, Magnussen +33
Startovi:
Grosjean: 20 – 17 završio, 3 odustajanja, završio 100% utrke (5)
Magnussen: 20 – 15 završio, 5 odustajanja, završio 100% urke (4)
Mjesto na kojem je vozač proveo najviše krugova:
Grosjean: 11. (151)
Magnussen: 13. (198)
Odrađeni krugovi:
Grosjean: 1037
Magnussen: 1003
Najkorištenije gume:
Grosjean: Supersoft – 459 krugova (44.3%)
Magnussen: Supersoft – 376 krugova (37.5%)

Nakon izvrsne 2016. godine, Haas je u svoje redove ove sezone doveo Kevina Magnussena koji je otišao iz Renaulta te tako popunio vozačko mjesto Estebana Gutierreza koji je nastavio karijeru u Formuli E. Američka momčad je ovu sezonu krenula u Australiji na najgori mogući način tako što su oba vozača odustala, no momčad je već na idućoj utrci ostvarila svoje prve bodove ove sezone zahvaljujući Kevinu Magnussenu koji je završio na osmom mjestu. To su bili prvi bodovi momčadi nakon VN SAD-a 2016., te prvi bodovi Magnussena nakon VN Singapura 2016. dok je još bio vozač Renaulta. Zadovoljavajuća forma momčadi se nastavila na VN Monaka gdje su oba vozača završila u bodovima, Grosjean na osmom, a Magnussen na desetom. Drugi dio sezone za Haas nije bio za pamćenje. Počeli su problemi s performansama bolida te jednostavno nisu mogli pratiti tempo koji bio prvi dio sezone. Kasnije su priznali iz momčadi kako su prerano prebacili fokus na razvoj bolida za sljedeću sezonu te su tako prestali s nadogradnjama koje su bile potrebne za potencijali napredak u ovoj sezoni. Naposljetku, uspjeli su učvrstiti svoje mjesto konstruktora ispred McLarena i Saubera. Momčad je već ranije potvrdila Romaina Grosjeana i Kevina Magnussena za sljedeću sezonu.

Koji je vozač po vama odradio bolju sezonu?

Rezultati

Loading ... Loading ...

Toro Rosso

Vozači: Brandon Hartley, Pierre Gasly, Daniil Kvjat, Carlos Sainz
Konstruktorski poredak: 7., (2016. 7.)
Bodovi: 53., (2016. 63), Sainz – 48 (90.6%), Kvjat – 5 (9.4%), Gasly 0, Hartley 0
Utrke u bodovima: 10
Postolja: 0
Pobjede: 0
Pole positioni0
Najbrži krugovi: 0
Odustajanja: 12 (Hartley 2, Gasly 0, Kvjat 4, Sainz Jr. 6)
Omjer u utrkama: Hartley vs Gasly 1:2, Kvjat vs Sainz 4:8, Gasly vs Sainz 2:0, Hartley vs Kvjat 0:1
Omjer u kvalifikacijama: Hartley vs Gasly 2:1, Kvjat vs Sainz 6:8, Gasly vs Sainz 0:2, Hartley vs Kvjat 0:1
Prosječna pozicija u kvalifikacijama: Hartley – 17, Gasly – 17.2, Kvjat – 12.67, Sainz – 11.45
Prosječna razlika u odnosu na timskog kolegu (kvalifikacije): Hartley – +0.501s, Gasly – +0.056s, Kvjat – -0.023s, Sainz – -0.03s
Eliminirani u Q1: Hartley 2, Gasly 4, Kvjat 2, Sainz 1
Eliminirani u Q2: Hartley 2, Gasly 1, Kvjat 11, Sainz 11
Prolazak u Q3: Hartley 0, Gasly 0, Kvjat 2, Sainz 8
Nadoknađene pozicije u prvom krugu utrke:
Prosjek: Hartley +1.5, Gasly +2.4, Kvjat -0.87, Sainz +0.18
Ukupno: Hartley +6, Gasly +12, Kvjat -13, Sainz +3
Startovi:
Hartley: 4 – 2 završio, 2 odustajanja, završio 100% utrke (0)
Gasly: 5 – 5 završio, 0 odustajanja, završio 100% utrke (0
Kvjat: 15 – 11 završio, 4 odustajanja, završio 100% utrke (1)
Sainz: 20 – 12 završio, 8 odustajanja, završio 100% utrke (5)
Mjesto na kojem je vozač proveo najviše krugova:
Hartley: 15. (45)
Gasly: 13. (75)
Kvjat: 12. (134)
Sainz: 6. (134)
Odrađeni krugovi:
Hartley: 179
Gasly: 301
Kvjat: 728
Sainz: 881
Najkorištenije gume:
Hartley: Supersoft – 100 krugova (55.9%)
Gasly: Supersoft – 136 krugova (45.2%)
Kvjat: Soft – 312 krugova (42.9%)
Sainz: Supersoft –307 krugova (34.8%)

Možemo se svi složiti kako se ove sezone mogla napisati cijeli scenarij sapunice vezan uz vozačku postavu Red Bullove juniorske momčadi. U novu sezonu krenuli s novom bojom liverije te se tako nekako distancirali od “velikog brata” po pitanju prepoznatljivosti na stazi. Momčad je ostala vjerna Carlosu Sainzu i Daniilu Kvjatu te su sa nepromjenjim vozačkim kadrom krenuli u novu sezonu. U prve dvije utrke, Sainz je pokazao zavidan rezultat ostvarivši osmo i sedmo mjesto, dok je s druge strane Kvjat prvu utrku završio deveti, dok je u drugoj odustao. Mladi Španjolac je nastavio nizati odlične rezultate te tako dodavao na konto momčadi nove bodove, dok je Rus podosta kaskao po rezultatima i učinku za momčadskim kolegom. Nakon VN Singapura, momčad je objavila kako će na sljedećoj utrci koja se vozila na Sepangu zamijeniti Kvjata za mladog Pierrea Gaslyja. Momčad je ovim potezom htjela testirati spremnost Gaslyja za sljedeću sezonu, što će kasnije rezultirati još samo jednom utrkom za Kvjata u Formuli 1, na VN SAD-a. No, nekoliko dana prije objavljivanja zamjene vozača, McLaren je objavio kako raskida suradnju s Hondom te prelazi na Renault te kako će Toro Rosso od sljedeće sezone pokretati kontroverzna pogonska jedinica japanskog dobavljača. Zbog cijele sage oko McLaren – Honde, četiri utrke prije kraja sezone, Carlos Sainz prelazi u Renault kako bi zamijenio Jolyona Palmera čiji učinak također nije bio zadovoljavajući za čelnike francuske momčadi. Toro Rosso je pronašao spas u Brendonu Hartleyju koji je prvo mijenjao Gaslyja na VN SAD-a, te nakon njegovog povratka Hartley je zamjenio Daniila Kvjata do kraja sezone. Momčad je Gaslyja potvrdila za sljedeću sezonu nakon njegovog povratka iz Super Formule, dok su kasnije isto napravili i za Hartleyja.

Koji je vozač po vama odradio bolju sezonu?

Rezultati

Loading ... Loading ...
Related Posts