Pregled sezone: McLaren i Sauber

Sauber

Vozači: Pascal Wehrlein, Marcus Ericsson, Antonio Giovinazzi
Konstruktorski poredak: 10., (2016. – 10.)
Bodovi: 5 (2016. – 2), Wehrlein – 5 (100%), Ericsson – 0, Giovinazzi – 0
Utrke u bodovima: 2
Postolja: 0
Pobjede: 0
Pole positioni: 0
Najbrži krugovi: 0
Odustajanja: 10 (Wehrlein 3, Ericsson 6, Giovinazzi 1)
Omjer u utrkama: Wehrlein vs Ericsson 11:6, Ericsson vs Giovinazzi 1:1
Omjer u kvalifikacijama: Wehrlein vs Ericsson 11:7, Ericsson vs Giovinazzi 2:0
Prosječna pozicija u kvalifikacijama: Wehrlein – 17.89, Ericsson – 18.15, Giovinazzi – 15.5
Prosječna razlika u odnosu na timskog kolegu (kvalifikacije): Wehrlein – -0.05s, Ericsson – +0.032, Giovinazzi – +0.127
Eliminirani u Q1: Wehrlein 15, Ericsson 18, Giovinazzi 1
Eliminirani u Q2: Wehrlein 3, Ericsson 2, Giovinazzi 1
Prolazak u Q3: Wehrlein 0, Ericsson 0, Giovinazzi 0
Nadoknađene pozicije u prvom krugu utrke:
Prosjek: Wehrlein -0.5, Ericsson +0.85, Giovinazzi 0
Ukupno: Wehrlein -9, Ericsson +0.85, Giovinazzi 0
Startovi:
Wehrlein: 18 – 15 završio, 3 odustajanja, završio 100% utrke (1)
Ericsson: 20 – 14 završio, 6 odustajanja, završio 100% urke (2)
Giovinazzi: 2 – 1, završio, 1 odustajanje, završio 100% utrke (0)
Mjesto na kojem je vozač proveo najviše krugova:
Wehrlein: 17. (248)
Ericsson: 16. (214)
Giovinazzi: 14. (22)
Odrađeni krugovi:
Wehrlein: 948
Ericsson: 1034
Giovinazzi: 58
Najkorištenije gume:
Wehrlein: Soft 433 kruga (47.2%)
Ericsson: Soft 399 (39.7%)
Giovinazzi: Supersoft 40 (69%)

Švicarska momčad po prvi puta tijekom svojeg 24-godišnjeg boravka u Formuli 1 sezonu završava na posljednjem mjestu u poretku konstruktora. Da ne bi sve bilo tako crno, pobrinuo se Pascal Wehrlein koji je ove sezone dva puta završio u bodovima. Bilo je to u Španjolskoj (8.) i Azerbajdžanu (10.) Blizu bodova bio je i u Bahreinu (11.). Ericsson je drugu sezonu zaredom završio bez osvojenog boda, a najbliže prvoj desetorici bio je u Španjolskoj i Azerbajdžanu kada je oba puta završio 11. Dvije utrke za Sauber je odradio i Antonio Giovinazzi. Talijan je vozio na početku sezone u Australiji i Kini kada je mijenjao Wehrleina. U Melbourneu je završio 12., a u Šangaju nije stigao do cilja. Sauber ove godine nije mogao do boljih rezultata s Ferrarijevim motorima iz 2016. pa se njihova kriza nastavlja. Ranije ove godine trebali su dogovoriti suradnju s Hondom, ali na kraju su ipak ostali uz Ferrari. Uz to, još uvijek nisu potvrdili svoju vozačku postavu za 2018.

Koji je vozač po vama odradio bolju sezonu?

Rezultati

Loading ... Loading ...

McLaren

Vozači: Fernando Alonso, Stoffel Vandoorne, Jenson Button
Konstruktorski poredak: 9., (2016. – 6.)
Bodovi: 30 (2016. – 76), Alonso – 17 (56.7%), Vandoorne – 13 (43.3%), Button – 0
Utrke u bodovima: 8 (Alonso 5, Vandoorne 3)
Postolja: 0
Pobjede: 0
Pole positioni: 0
Najbrži krugovi: 1 (Alonso, VN Mađarske)
Odustajanja: 17 (Alonso 10, Vandoorne 6, Button 1)
Omjer u utrkama: Alonso vs Vandoorne 7:8
Omjer u kvalifikacijama: Alonso vs Vandoorne 16:3, Button vs Vandoorne 1:0
Prosječna pozicija u kvalifikacijama: Alonso – 11.47, Vandoorne – 13.45, Button – 9
Prosječna razlika u odnosu na timskog kolegu (kvalifikacije): Alonso – -0.259s, Vandoorne – +0.234, Button – +0.204
Eliminirani u Q1: Alonso 1, Vandoorne 7, Button 0
Eliminirani u Q2: Alonso 11, Vandoorne 7, Button 0
Prolazak u Q3: Alonso 7, Vandoorne 6, Button 1
Nadoknađene pozicije u prvom krugu utrke:
Prosjek: Alonso +0.33, Vandoorne +1, Button 0
Ukupno: Alonso +6, Vandoorne +18, Button 0
Startovi:
Alonso: 18 – 8 završio, 10 odustajanja, završio 100% utrke (3)
Vandoorne: 19 – 13 završio, 6 odustajanja, završio 100% utrke (2)
Button: 1 – 0 završio, 1 odustajanje, završio 100% utrke (0)
Mjesto na kojem je vozač proveo najviše krugova:
Alonso: 11. (120)
Vandoorne: 12. (162)
Button: 19. (42)
Odrađeni krugovi:
Alonso: 830
Vandoorne: 951
Button: 57
Najkorištenije gume:
Alonso: Supersoft 349 krugova (42.6%)
Vandoorne: Supersoft 380 krugova (40.7%)
Button: Supersoft 38 (66.7%)

Iza McLarena još je jedna sezona puna razočarenja. Honda ni treću sezonu zaredom nije uspjela isporučiti pogonsku jedinicu s dobrim performansama i pouzdanošću. Nakon katastrofalne 2015. slijedila je nešto bolja prošla godina, a od ove se očekivalo još više. Prvi dio sezone bio je za zaborav. Japanci su se popravili kroz drugi dio godine, ali to nije uspjelo uvjeriti britansku momčad da ostane s njima. Fernando Alonso je kao i prošle dvije godine imao nekoliko maestralnih vožnji, ali je mnogo puta bio zaustavljen od strane Honde. Do bodova je stigao pet puta: Azerbajdžan (9.), Mađarska (6.), Meksiko (10.), Brazil (8), Abu Dhabi (9.). Stoffel je, kao i Honda, svoju prvu sezonu u Formuli 1 započeo lošije od momčadskog kolege. Tijekom druge polovice je uz bolju pouzdanost ipak odradio nekoliko dobrih utrka i stigao do bodova: Mađarska (10.), Singapur (7.), Malezija (7.). Za volan Formule 1 vratio se Jenson Button u Monaku kada je mijenjao Alonsa. Međutim, Buttonova povratnička utrka završila je neslavno. McLaren je po drugi puta u povijesti prekinuo suradnju s Hondom i okrenuo se Renaultu. Alonso i Vandoorne ostaju u momčadi pa željno iščekujemo kakva će druga najuspješnija momčad u povijesti Formule 1 biti na francuski pogon.

Koji je vozač po vama odradio bolju sezonu?

Rezultati

Loading ... Loading ...
1 Comment
Inline Feedbacks
View all comments
White Lion

Zaista mi je nevjerojatan podatak da je McLaren osvojio samo 30 bodova u cijeloj sezoni, pa to je kao da kazete da se Barcelona bori za ostanak u ligi. Ovaj fijasko sa Hondom im definitivno nije trebao i to u trenutku kada je Mercedes imao fantastican motor. Nekako sam uvjerenja da su ostali uz Mercedes bili bi mu jedini ozbiljan konkurent u zadnjih 3 godine, ali Ron Denis je ucinio ogromnu glupost usavsi u posao sa potpuno nespremnim proizvođacem motora za ovu eru F1. kada su potpisali ugovor ja sam mislio da je Honda razvijala vec hibridni motor i da… Read more »

Related Posts