Utrka za utrkom i bližimo se kraju sezone. Moramo priznati da je ova bila najzanimljivija otkad je turbo-hibridne ere i prva u kojoj smo se barem ‘zeru’ nadali kako će Mercedes biti skinut s trona.
Azija je presudila u korist Mercedesa, barem u vozačkom naslovu, ali imao je Ferrari neke šanse i u konstruktorskoj borbi. Međutim, stvar je u Austinu riješena pa nema smisla razglabati što se točno dogodilo jer činjenica jest da je Mercedes i ove sezone napravio najbolji posao.
Pa onda se vratimo na stazu i posvetimo se utrci koja je (po mojem mišljenju) bila jedna od najboljih ove sezone. Nije tu bilo dramatičnih sudara, kiše, preokreta, ali je bilo sjajne taktičke borbe.
Važno je prepoznati i taj dio Formule 1. Kada zakaže borba na stazi, onda treba pažnju usmjeriti na taktike kojima se momčadi koriste kako bi ostvarile što bolji rezultat.
Austin je imao sve to. I borbu na stazi, i taktičke igrice.
Prvi je sjajno svoju taktiku iskoristio Max Verstappen. Startao je na supermekanim gumama koje su duže trajale na stazi, probio se naprijed i do dijela utrke kada se bori s vodećima, već je osigurao solidne bodove. Kada je prešao na mekane gume, većina je pomislila “oke, to je to”.
No, onda u Red Bullu rade pomutnju u utrci i još jednom povlače Verstappena u boks koji izlazi na supersoftu. Što rade u Ferrariju? Odmah zovu i Vettela kako bi spriječili undercut.
Nikada nećemo doznati što bi bilo da su u Ferrariju odlučili ići do kraja na mekanim gumama, ali u svakom slučaju Nijemac je dobio svoje drugo mjesto.
No nije stvar samo u Verstappenu koji je radio pomutnju. Borba na stazi se nije utopila u taktici. Vettel je napao Hamiltona, ovaj vratio poziciju pa je onda Ricciardo svojim bolidom ‘šlatao’ Bottasa. Verstappen je grizao Raikkonena.
Formula 1 je proteklog vikenda postala Formula 1, a to znamo dugo nije bila. Borbe, borbe i samo borbe. Čudnovati napadi, pretjecanja i preokreti. Takvu Formulu trebamo jer samo tako se ona može vratiti navijačima.
Da ne duljimo previše, pitam Vas. Probajte se sjetiti neke suhe utrke, bez sudara i safety cara, a da je bila ovako dobra. U hibiridnoj eri teško da je bila ijedna takva.
Nije bas vidljiv taj mercedesov takticki napredak ako se vratimo na to gdje je bottas zavrsio i odakle je hamilton startao, uz cinjenicu da im konfiguracija austina odgovara za razliku od ferrarija. Samo prati vremena drugog sektora u kojem seb nema apsolutno nikakve sanse da matchupa s lewisom
po meni ferrari ove godine ima najjaci takticki aparat i tamo gdje je mercedes bio favoriziran uvijek su pokazali zube u taktici, dok suprotno i ne vrijedi bas. ocekivanja su ipak veca od mercedesa, a nije da su na sve dali odgovor. sjetimo se monaca, madjarske pa i nesretni singapur i slicne kaoticne situacije, vec na otvorenju tamo u albert parku je vettel rijesavao lewisa kroz boxeve, a bilo je jos toga
Španjolska?
Presudni sektor nije bio drugi u slucaju Hamovog pretjecanja nad Sebom, vec prvi gdje mu se uspio pribliziti da bi uopce mogao napraviti onu egzekuciju u drugom sektoru.
Slažem se sa svime, zanimljiva utrka, puno taktičkih igrica i borbe bolida, uostalom nakon Španjolske vidjeli smo pretjecanje Vettela i Hamiltona u kojoj je opet Hamilton pobijedio. Očekivali smo više direktnih borbi između ta dva velikana ove sezone ali tako je kako je, to je današnja moderna F1. Još nešto, ovakvu super utrku je dvojac Wasser i Danner uspio uspavati, čak sam u jednom trenutku pomislio Bože jest mi dosadno. Kao što trebaju borbe na stazi, tako isto nam trebaju dobri komentatori da nas drže na životu i da daju dodatnu dozu uzbuđenja. Murray Walker je nažalost star, u Njemačkoj… Read more »
Tačno bila je dobra trka, nema šta. Ja sam uživao! Super je staza!
Slažem se, zbilja utrka odlična, sa svim začinima. Još eto da je Lujo bio malo manje dominantan..
Slažem se sa svime. Odličan osvrt.