Related Posts
Bear 650 – moderni Royal Enfield scrambler
Royal Enfield je predstavio svoj novi Bear 650, scrambler verziju popularnog INT 650 s ovjesom dužeg hoda i…
Zandvoort će ugostiti još dvije F1 utrke, a onda nestati iz kalendara
Ugovor između Formule 1 i organizatora VN Nizozemske u Zandvoortu produljen je do 2026., ali nakon toga ta…
Horner: Neka Perez odluči što želi napraviti
Do kraja sezone Svjetskog prvenstva Formule 1 ostala je još samo Velika nagrada Abu Dhabija, a nakon te…
Zhou: Nakon kvalifikacija znali smo da je ovo naša najbolja prilika
Sauber je tek na pretposljednjoj utrci sezone došao do prvih bodova. S obzirom na poboljšanje performansi bolida, za…
Hvala na objasnjenjima. Ipak samo da dodam, koliko se sjecam postoji dva do tri nacina postavljanja guma kao barijere medjutim u njima nesmiju biti elementi neelasticne struktrue osim bankine ili cvrstog zida koji se nalazi iza barijere, a pogotovo felga koja bi lako mogla postati leteci objekat bez obzira koliko jako bila pricvrscena. Postoje stroga pravila koja su proizasla nazalost kroz razna tragicna iskustva. Ozbiljnija posvecenost ovim vrstama barijera nastala su sredinom 70-tih i pocetkom 80-tih. Najzorniji primjer direktnog kontakta bolida i cvrste barijere (bankine) je stradanje Helmut Koinigga u Watkin Glenu kad je ostao bez glave. Avioni su svakako… Read more »
Odlicne slike, samo imam par pitanja ako mi ko ima objasniti kako i sta. Na slici 8 gdje je Romain izletio kakve su ono plasticne flase na izletnoj zoni. Nije valjda da ih ubacuju sa tribina. Na slici 10, prvi red do ograde, ima pokoja guma sa felgom, sto ne bi smjelo biti u ovakvoj vrsti barijere, a to znam jer sam za diplomski nekad davno radio stazu i po pravilima vezivanja guma u barijeri ne bi smjela biti felga u gumi. Okrenuti Renault cini mi se bas ima ostar nagib u odnosu na ostale bolide, mislim na prednji u… Read more »
Hvala kolega 😀 Slika 8- ne verujem da su s tribina, možda su ih ostavili radnici koji rade oko priprema staze. Kad bi video ko sve radi oko priprema ne bi te začudilo koliko nemaju obzira prema smeću i odlaganja istog. Slika 10- Organizatori ponekad stavljaju nekakve plastične cevi kroz naslagane gume radi bolje forme i držanja. Kod Renaulta visok nagib može biti zbog setapa ili zato što je u tom momentu bio nepokretan pa aerodinamika uopšte nema uticaja na vešanje stoga je bolid jako visok. U pokretu vazduh zalepi bolid na asfalt pa je nagib mnogo manji. Nisam ekspert… Read more »