Marchionne: Ferrari je pronašao rješenje

Ferrari je pronašao rješenje uz pomoć kojeg će se vratiti na vrh grida Formule 1 nakon sezone bez pobjede, tvrdi predsjednik talijanskog branda, Sergio Marchionne.

Ferrari je ušao u 2016. godinu s nadom u borbu s Mercedesom za obje titule prvaka, ali je ubrzo uslijedio ‘hladan tuš’ pa tako nisu uspjeli doći ni do pobjede, a pritom su pali iza Red Bulla u poretku konstruktora.

Nije to bio jedini šok za momčad iz Maranella. Tijekom ljetne stanke objavljeno je kako James Allison napušta momčad i stvari nisu izgledale dobro. Na mjesto tehničkog direktora je potom došao Mattia Binotto, čovjek koji je od 2014. radio u odjelu za razvoj pogonske jedinice.

Marchionne je podržao Ferrarijevu promjenu u pristupu sportu nakon ljetne stanke te je dodao kako ima poptuno povjerenje u Binotta da će vratiti momčad na pobjedničke staze.

“Mislim da promjena u kolovozu pokazuje početak ponovnog buđenja našeg sportskog vodstva. Moramo dati dečkima vremena. Rade jako dobro i vidjet ćemo što će nam donijeti, ali vjerujem u ovo rješenje. Imam potpuno povjerenje u Mattiu Binotta. Zbog onog što je uspio napraviti u svojoj karijeri s Ferrarijem i zbog onog što radi sada, a to je da vodi tehničare,” rekao je Marchionne.

Ferrari je sezonu završio s 398 bodova. Zaostatak za Red Bullom bio je 70 bodova, a Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen uspjeli su osvojiti 11 postolja.

35 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
rolu

Mozda glupo sto tako govorim i znam da ce me svi popljuvati ali sve dok nemaknu skupe hibride iz F1 i svakakva pravila i ogranicenja to nikada nece biti F1. VRATITE STARE MOTORE V12 V10 ILI MAKAR V8 NETREBA TURBO. ALI NEMOGU VJEROVATI DA SE NEKOM SVIDJA VISE ZVUK OVOG HIBRIDA NEGO V12 MOTORA LJUDI ODITE NA TUBIJO I CUJTE I POCUJTE KAKO ZVUCE V12 I V10 MOTORI. E TO JE ZVUK ZA USI. OPET CU PONOVITI TO JE KAO DA PIJES BEZALKOHOLNU RAKIJU . NEKUZIM AKO IDEM POPITI RAKIJU ONDA PIJEM RAKIJU . I sve dok su ogranicenja getriba… Read more »

luke flywalker

v12, 10 8 ostali atmosferci su prevaziđeni za f1, ti motori nemaju ni blizu stepen iskoristivosti kao ovi turbaci sa ersom tko da od tog povratka vjerovatno nema ništa. i meni je zvuk v10 i v8 bio za naježit, ovaj mi se ne sviđa al jbg tako je kako je, pomiri se s tim. f1 je uvijek vukla najnovije tehnologije u svim poljima (mašinstvu, materijalima, elektronici itd) tako da i sad, hibridi su budućnst, volio ih il ne volio.

rolu

OCEKAVAO SAM TAKAV ODGOVOR. ZBOG TAKVIH KAO TI DANAS KADA NETKO HODA PO GRADU VISE NEZNAS JELI MUSKO ILI ZENSKO. NEKADA SMO SE TO ZNALO ALI DANAS VISE NE.

FUKARETZ

VN Australije, prebacujemo fokus na 2018. hahahahahah

Tihomir1983

Neka odmah na 2038.prebace,ionako ništa od njih…

TORPEDO

Moram i ovo komentirati…
Kad bi FIA bila “Ferrari Internatinal Assistance”,onda bi Ferrari u zadnjih 10 godina osvojio 5 naslova,a kako imam i neku godinicu sjećam se kako Ferrari nije bio prvak od 1979 godine (Jody Scheckter) do Schumacherovog 2000…21 godinu??

FerrariHR

Tebe sjećanje dobro služi,a neke baš i ne.😉

Deyo

Neke sjecanje dobro sluzi, ali tebe izgleda malo j**e rasudjivanje, jer ti se izgleda cini da je tvoj omiljeni tim nepogrjesiv. Vezano za ono dole rekla-kazala : 2003. Montoya je bio jurisao ka svojoj prvoj tituli, Williams bio jednak, ako ne i brzi od Ferrarija, i onda par trka pred kraj, FIA proglasi Michelin gume neregularnim, prakticno osakacivanje svih momcadi koje su koristile njihove gume, plus ona kontraverzna kazna na Indianapolisu. 2006. pokusaj da se Renault zaustavi, mass dumper ilegalan, kazne za Alonsa koji je navodno kocio ostale vozace i bacanje par mjesta unazad. Ja tocno znam sta sam napisao,… Read more »

FerrariHR

Najprije se smiri,nemoj bit pun sebe. Kako je zgodno drugoga posrat i reć da ga jebe rasuđivanje,da ne poznaje F1,da ima problem.. Jebe li tebe to sve šta si meni nadrobio? Ma nije!! Ja savršen,sve znam!! To šta ti znaš sam ja davno zaboravio,izađi iz prošlosti. Osim šta nemaš za to nikakve dokaze i šta tumačiš nešto šta ti to vidiš tako,ne znači da je istina. Postoji i takva mogućnost. Ali di će to bit tako kad si ti uvjeren u svoje. Ferrari nije nepogrešiv,niti sam to nikad tvrdio,niti je Ferrari “moj”. Bit će šta bude. A ti upali Dosjee… Read more »

TORPEDO

Meni se čini kako je to dobro rješenje…jer svi Alisoni i ini veliki “magovi” konstrukcije i aerodinamičari nisu u zadnjih 10 godina napravili praktički ništa revolucionarno.
Od vremena Schumachera i Rory Byrne-a Ferrari je stalno u stagnaciji.
Namjerno ne spominjem Ros Brawna jer on nije bio konstruktor bolida,samo strateg,dok je Adrian Newey ovo prvo…a znamo da naslove ne osvajaju stratezi.

Ovako ostaje vidjeti neke nove ideje i neke nove ljude,pa vjerujem da bolid može biti ili samo prosječan,ili možda iskoči neki novi genij pa povede Ferrari u nove pobjede?

Deyo

A koje je to rjesenje?
Je li mozda to da FIA ponovo bude Ferrari Inetrnatinal Assistance, i da pomaze Ferrari-ju i uklanjanju konkurencije, kao sto je vec bio slucaj, a veoma ocito 2003. i 2006.

FerrariHR

Pišeš gluposti. Rekla-čula-kazala

trut123

Vec 10 godina slusamo jednu te istu pricu. Kad vidim borbu za vrh , mislim da vam ni onda necu vjerovati. Pa koliki budet imaju, oni samo napreduju prema dnu, gospodo di je problem?

F1 Karthikeyan

BWOAH 🙂

F1 fan

Zanima ne samo kad će objaviti da prebacuju fokus na sljedeću sezonu..

FerrariHR

Sutra u podne😂

F E R R A R I

Nadam se da su nasli rjesenje al toliko puta smo culi zanmo sta radimo, na dobrom smo putu, znamo di grjesimo…itd Volio bi da su ovog puta u pravu al nekako mi se cini da ce RB napravit najveci korak prema naprijed

piket

naravno newey je još uvijek tamo

svakako

Naravno da ce RB najviše napredovat kad su se pravila za 2017 pisala prema njihovim prijedlozima. To je jasno kao dan koga se gura prema vrhu i koga se favorizira mučkim igrama

trut123

Nadam se da si u krivu, pa tolko su s mercedesom u tajnosti radili i sad nam samo treba red bul da dominira par godina. Zasto druge momcadi se ne zale na takva namjestanja, di oni imaju tu interesa.

F1 Driver

Dobar komentar “Svakako”. Videlo se odavno da se priprema teren na svim poljima za Red Bull, a ovo je previše da jedan član tima kroji pravila za sve ostale. Pa kakvi su oni opet će on naći neku rupu u pravilima zato što će on napraviti ta pravila namerno da se može dvostruko tumačiti, a samo Red Bull će znati caku u tome.S druge strane ako neko od ekipa pravi pravila taj unapred može poćeti razvijati bolid na osnovu tih pravila. Plašim se da će to tako i biti iduće sezone, kao što je bilo muljanje i sa Mercedesom prošlih… Read more »

svakako

A koje se to momčadi uopće mogu žaliti?? Mercedes je trenutno dominantan i nemaju se na što žaliti. Dok Ferrari svake sezone dobiva najviše novca bez obzira na plasman u konstruktorskom poretku samo zato što sudjeluju u F1 pa su i oni zadovoljni ako gledaju samo na profit (a ja mislim da gledaju). A sve ostale momčadi mi neizgledaju financijski dovoljno jake da bi ih se išta pitalo. To je moj odgovor na pitanja vas dvojice. Formula je postala biznis. Mislim da u ovom sportu nažalost glavnu riječ vodi novac a sve ostalo je sporedno (utrkivanje, neizvjesnost itd itd –… Read more »

garfield

Cuj pronasao resenje. Pa vi ste u raspadu. Fetel da moze otisao bi sad u Mecku.

FerrariHR

Nemoj bit tako brutalan😱

joshuazg04

Bojim se da nećete biti u borbi za sam vrh……….. Bolid će biti dobar, možda i vrlo dobar….. Ali za vrh teško…..

F1 fan

Ma jeli? Nakon 9 godina ste evo nasli riješenje.. A za šta točno? Za taktiku da ne uzimate vettelu pobjede sa amaterskim i debilnim taktikama? Ili ste našli riješenje za kantu od bolida..
Ajmo sad realno, ja nikako ne vidim sljedece sezone ferari u borbi za naslov. Red bull i merc Da.

F12013

Imam dobar osjećaj u vezi iduće sezone za Ferrari! Mislim da se nešto dobro kuha u Maranellu.🇮🇹

Boomerang

U Italiji se uvijek dobro kuhalo. To svi znamo 🙂

FerrariHR

Nemora značit da neće bit bolje iduće sezone za Ferrari. Zašto bi bilo gore? Njemu daju minuse a tebi pluseve za istu stvar. Bitno je ko piše..

rolu

Mislim da bi se trebali vratiti na pullrod za iducu sezonu.

Boomerang

Mislim da njihov problem nije samo u konfiguraciji prednjeg ovjesa. Na kraju krajeva to nije ključni element. Oba pristupa pushrod/pullrod imaju svoje prednosti i nedostatke. Po meni stav Ross Brawna da je F1 bolid u principu, odnosno koncepciji, vrlo jednostavan stroj jedini je ispravan pristup. Njihov koncepcijski model vrlo je blizak Williamsu. Prošlu godinu je Williams u Monacu bio u kvalifikacijama bez problema samo kada bi napunili 80ak litara goriva. Modifikacije koje su napravili na ovogodišnjem bolidu očito nisu bile dovoljne. Vjerojatno zbog nedovoljnog razumijevanja loših postavki u samoj koncepciji. Ferrari ima slične tegobe. Loša vozna svojstva s malom količinom… Read more »

F1 fan

Čudi me da tebe nisu doveli umjesto alisona

Boomerang

Pa zar nije očito da nisu!? Btw, svaka čast Ferrariju i svima koji tamo rade al’ ja za Ferrari ne bi radio ni za ljubav ni za novce.

fap

i ja ne bi za ljubav ali za pare bi a oni bar placaju

rolu

Ma nisam nikakav konstruktor jer da jesam nebi razgovarao sa tobom sada. Ali mozda sa sirim gumama koje se uvode pullrod ima vece sanse. Mozda….. i sto ako ipak bude tako…. to nitko nezna…nepravim se nikakav pametnjakovic . Ovo je blog i to su sve nasa razmisljanja.

Related Posts