Strateška grupa Formule 1 odlučila je završiti s ograničavanjem radijske komunikacije. Tako će vozači već na VN Njemačke moći s pitwallom slobodno komunicirati. Uz nedavne kritike zbog ograničenja komunikacije, javile su se i kritike o tzv. poštovanju granica staze pa je grupa odlučila prestati i s tim ograničavanjem.
Na sastanku su prisustvovali Bernie Ecclestone, predsjednik FIA-e Jean Todt i šefovi šest momčadi, a glavna rasprava se vodila o prevelikom reguliranju utrkivanja.
Glavni fokus se ipak stavio na goruće probleme radijske komunikacije i granica staze.
Strateška grupa se složila da će od sada radijska komunikacija tijekom utrke biti potpuno slobodna, a samo tijekom formacijskog kruga ona neće biti dopuštena. Takvo ograničenje se primjenjuje kako vozači ne bi dobivali informacije o postavkama spojke i sličnim predstartnim procedurama.
Ovaj prijedlog Strateške grupe ne mora proći odobrenje Komisije F1 ili FIA-inog vijeća jer su trenutna ograničenja bazirana na tehničkoj direktivi Charlija Whitinga.
Grupa je također raspravljala i o granicama staza te o kažnjavanju onoga tko ih ne poštuje. Zaključeno je da se takvim pravilima stane na kraj jer je teško prosuditi da li vozač stječe prednos ili ne.
Sve odluke donesene stupaju na snagu već na VN Njemačke.
Toliko često mjenjaju razno razna pravila,i onda se čude padu gledanosti F1.
Super je to što su oni opet vratili pravilo na staro, ali žalosno je to kaj je na kraju istina da oni ni sami ne znaju u kojem smjeru treba krenuti, jer da znaju sigurno nebi se opet vračali na staro, ali tako je bilo i s kvalifikacijama već ove godine.
.ispravna odluka. Djelomična komunikacija jednostavno nije dovoljno definirana te je svaka korespodencija zapravo mogući prekršaj što može izazvati nepotrebne napetosti. Osim toga, nesmije se dozvoliti da se vozač nađe u bilo kakvoj opasnosti zbog eventualnog propusta u komunikaciji.
Istina je i to da su pravila postala prekomplicirana i vrijeme je da se po tom pitanju provede revizija kako bi se svi ipak više posvetili utrkivanju a ne da ekipa uz stazu mora imati i odvjetnika.
Bernie i Charlie ja još uvijek imam, nekih 30 i kusur godina satru stazu, onu u obliku osmice. Dat ću vam je pa se vas dvojica igrajte formule 1. Radi, samo joj trebaju baterije.
Koji su to kreteni. Korak naprijed, korak nazad. Vozač treba biti kažnjen za izlaženje sa staze. Staza je područje između bijelih linija. Nije tako teško odrediti da li je netko pogriješio i otišao široko ili namjerno.
Nek stave zid,nek stave travu, šljunak ali posljedice se moraju osjetiti. Nek stave svugdje one rubnike iz Austrije! Što je veći rizik, veća je draž gledati i odmah se vidi veća razlika između vozača.
Sve je to OK ja sam baš bio ogorčen na te stvari poslije Hungaroringa(pogotovo slučaj Buton a i te pizdarije sa izlaskom van staze). Al opet se pravila mijenjaju usred sezone a što to znači … ? Da ni oni sami ne znaju ,lutaju s tim pravilima u pič. mač . a to nije dobro nikako. Pa rekao sam i prije tko hoče iči van staze da dobije na vremenu pa neka idu i drugi vozači imaju barem danas svi 100 inžinjera pa znaju gdje se dobiva na vremenu,pa da vidimo tko to zna a tko će završiti van staze… Read more »
pravila se mijenjaju kako bi ljudi gledali..
https://www.youtube.com/watch?v=HaTG-FChYUc
nekad je to bila kazna a danas je to utrkivanje… 🙂
Dobar video.
A možda se pravila kroje prema nekome.
Zagovornik sam da bude razgovor s boksom po pitanju vozila. A zabranio bi dogovor za ulazak u boks kao i pitanja smijem li pretec kolegu, ili na kojem sam mjestu. To je moje misljenje kako bi bilo zanimljivo. Al oni sve to mijenjaju od trke do trke. Bar je na startu sezone bio problem kvalifikacije i ispadanja a sad ovo. Mislim da je Raikonenova izjava po pitanju promjene pravca cist dokaz da ni oni bas ne barataju svojim pravilima.
Ne mogu vjerovati, izgleda im je netko stavio nešto u kavu na sastanku. Kako bi inače “normalni” donijeli ovako dobre odluke. Nešt si mislim, da nema onaj otmičar punice kakve veze sa ovim odlukama…
hahahahaha
Hvala dragom Bogu!!