Svi vozači koji si na sezonskom testu imali priliku isprobati B-specifikaciju Renaultove pogonske jedinice za 2016. su pohvalili osjećaj za upravljačem, vozne osobine i dodatnu snagu. Međutim, Kevin Magnussen je dodao da će se zaključci moći donositi tek nakon pogleda u telemetrijske podatke. Renaultov tehnički direktor Bob Bell je sada rekao da su brojke potvrdile ono čemu su se u Viryju nadali.
“Motor pokazuje ono što se za njega pričalo. Bili bismo iznenađeni da nije tako. Svi znakovi upućuju na to da nadogradnja motora isporučuje ono što je trebala.”
Neki izvori su sugerirali da bi poboljšanje moglo iznositi oko četiri desetinke sekunde po krugu. Na pitanje je li to točno i što je Renault predviđao, Bell kaže:
“Da. Nadamo se da ćemo s tim vidjeti dobitak od nekoliko desetinki. Da budem iskren, pomak i nije neki ako dobitak nije toliki.”
Motor će najvjerojatnije debitirati na VN Kanade – kako je i zakazano. Uvođenje sljedećeg tjedna u Monaku bi za sobom moglo povući neke komplikacije.
“Radi se samo o tome da želimo biti sigurni da imamo motor koji je u dobrom stanju za utrkivanje. Sve treba biti ispravno mapirano te se on treba nositi sa svim stvarima jer s ovim V6 motorima morate osigurati pravilno mapiranje za puno različitih uvjeta. Monako ima neke prilično neobične poput dosta niskih okretaja. Treba osigurati da se motor može nositi sa svim tim. Dakle, da je motor onakav kakav želimo da bude.”
Bell dodaje da je Renault puno naučio iz 2015. kada posljednja nadogradnja na stazi nije ponudila skoro ništa.
“Krajem prošle godine je bilo puno galame kada je Renault uveo posljednju specifikaciju motora za 2015. Bilo je kritika da motor ne daje ono što se pričalo. Ove godine smo pod svaku cijenu htjeli da motor isporuči ono što smo najavljivali, za tvorničku momčad, ali i Red Bull također. Radije ćemo uzeti malo više vremena i biti potpuno sigurni da je to to.”
Renault dao zeleno svjetlo.. Ricciardo i Magnussen voze B- spec PU u Monaku!
Je li službeno da će baš njih dvojica dobiti novu PU?
Vijest sam pročitao na motorsport-u.. oni ne tračaju puno, tako da..
usput, i Taffin potvrdio napredak od oko pola sekunde
Ja bih radije Maxu novu PU. I ja sam pročitao na motorsportu vijest, pišu da vozač koji je prvi u poretku bi trebao dobiti novu PU, ali RB kakav je, tj. nekonvencionalan, možda odluči dati PU Maxu. Vidjet ćemo službene izjave…
Dobitak od pola sekunde, to če biti za RB …ebeno!
Max je “dobio” pobjedu, Ricciardo će dobiti novi PU 🙂
Mislim da je trenutno DR bolji vozač i da treba njemu dati B- spec
Autosportov poredak šasija, nakon testa u Barceloni, ako vas zanima: 1. Red Bull RB12 The Red Bull is definitely the best chassis on the grid now. The RB12 is peerless under braking, super-stable at high-speed and particularly strong at entering and transitioning through the slow stuff. It would win regularly with Mercedes power. 2. Mercedes W07 It’s easy to say Mercedes only dominates because of the most powerful engine on the grid, but that does the chassis a disservice. It does not quite have the Red Bull’s poise at either high or low-speed, but is not far off. 3. Ferrari… Read more »
Baš sam sa guštom ovo pročita. Ipak ne stojimo tako loše👍😉
Našao sam još jednu zanimljivu informaciju u vezi Renaulta…
Kada je 2009 uveden KERS i počelo se s hibridnim pogonom, Flavio Briatore koji je bio šef Renaulta odlučio je da se hibridni dio, baterije, ne razvijaju u Viry- Chatillonu, nego da se razvijaju u Enstoneu. Renaultu je veliki problem bio nedostatak pametnih glava na početku hibrine turbo ere, te im je zbog toga trebalo više da stanu na noge po tom pitanju. Za razliku od njih, u Brixworthu se nalazio i odjel za ICE i za hibridni pogon. Zbog toga je Mercedes u startu bio u nekoj vrsti prednosti…
Oglasio se i Hasegawa… Mercedes, Ferrari and Renault have all spent tokens on power unit upgrades already this season, with the latter even testing a B-spec engine earlier this week in Barcelona. Honda has yet to decide when it will introduce its first performance upgrade and Hasegawa told F1i there are many parts which have been developed but no one approach stands out as the obvious way to go. “As a variation point of view I have a lot of options, but it isn’t very big so I don’t want to choose that kind of option,” Hasegawa said. “At the… Read more »
Iz ovoga isčitavam da je 2016 još uvijek test poligon za 2017… Čeka se ukidanje tokena od iduće godine kako bi se uhvatio priključak kakav čini Renault… Treba im 40 do 50 tokena kako bi bili na razini Ferrarijeve PU, ali su ograničeni tokenima za ovu sezonu…Možda u planu i imaju dizajn i dijelove koji bi bili zbilja na razini s Ferarijem, ali su jednostavno ograničeni. Imaju puno opcija za trošenje tokena, ali još nisu sigurni koja je opcija najbolji put i koja se jasno ističe… Kada bi oni trebali potrošiti tokene, dolje je navedeno da dolaze prvi upgrade u… Read more »
Neki kažu da Honda ima HCII još od 2015 drugi pak tvrde da će ga tek sad uvesti.
Po zvuku Honde sam siguran da imaju neku varijantu HCII. Ono neobično pucanje je HCII tj. izgaranje goriva bez svijećice. Po trenutnom pravilniku mogu imat samo jedan injektor i jednu svijećicu. Svijećicu mogu okinut samo jednom u ciklusu ali zato mogu ušpricavat gorivo više puta. Tako nekad voze samo na svijećicu a nekad na samozapaljenje i svijećicu. Imaju posebno oblikovan klip i komoru za izgaranje gdje se stvara visoki tlak i po potrebi može ubrizgati gorivo u kritičnon trenutku. Zanimljiva koncepcija samo je jako zavisna o kvaliteti goriva. Jako ju je teško softwerski optimizariti. Tu je Ilien u Renolu najvjerojatnije… Read more »
ispravka nije HCII nego HCCI pisem na mobu i jednom krivo napisao i ovaj to uvalio u autocorrect. Dodajte edit opciju na komentare. Svi koristite WordPress i iste pluginove za komentare, ankete sve stranice su podtale iste. glup Vam je i plugin za search koji se nekad pojavi bezveze i pokrije članak na desktou sam to riješio tako da sam ga proglasio reklamom kai i glupi menu button. Dodajte na izbornik glavnih vijesti da se vijest otvori ili barem da radi srednja tipka miša a ne da se samo prebaci na veću sliku. Vratite nazad da kad se klikne na… Read more »
Zgrobnika..Pa mogu ti reć da mi je drago čitat tvoje komentare,pogotovo o tehnici i PU kao ovaj iznad😉👍
Ali i kad ukinu tokene sledece godine opet ostaje ogranicenje od 4 motora po sezoni oni ce da naprediju znaci maksimalno cetri nadogradnje u sezoni ali ono bitno i ostali nece imati ogranicenja ,lici mi na dobru sezonu videcemo ali ne ocekujem puno od Honde jedino ako ih ne useru nova pravila kako se prica idu kao na ruku McLarenu
Drugi proizvođači neće imati tako puno prostora za napredak kao Honda, pravila za PU se ne mijenjaju, tako da kada dođu do nekog vrhunca u razvoju, teško da će naći nešto po čemu će pobjeći od konkurencije. U teoriji Honda bi mogla nadoknadati puno za 2017. Vidjet ćemo što će biti u praksi…
Honda nema HCCI sustav i tek će ga uvesti a njihova visoka potrošnja potvrđuje da je to doista tako. Pucanje iz auspuha je uvijek pokazatelj da sa paljenjem sve ne štima. Evo zanimljiv članak na temu HCCI – http://arstechnica.com/cars/2016/05/turbulent-times-for-formula-1-engines-result-in-unprecedented-efficiency-gains/
Hvala na odličnom detaljnom komentaru ali ja i dalje mislim da imaju neki “pokušaj” HCCI-ja, jer nema razloga ni načina da konvencijalni motor onako zvuči.
neznam neznam, bilo bi dobar napredak, al da nebi bilo tresla su se brda rodio se miš 😀
Oglasio se i Abiteboul.. Nije mnogo rekao o novom PU, samo je, komentarišući Maxovu pobjedu, izjavio da mnogo toga tek dolazi..
Nek ostave za Kanadu, ionako je u Monte Carlu naglasak na šasiji…
Ako je dobitak po krugu 3 ili 4 desetinke, Mađarsku i Singapur potpisujem Red Bullu, a nadam se i Maxu… A možda iznenade i na još kojoj stazi, ako dobitak po krugu bude do pola sekunde, nije nemoguće.
Evo, u Viryiu se naziru pravi pomaci, još samo čekamo one u Japanu.
Spominje se da je Renault smanjio zaostatak sa 50 na 20 bhp za Mercedesom. Što bi značilo da su tu negdje sa Ferrarijem. A što se tiće Honde. Dobiti će novo gorivo(15-20bhp) i pise se da ce prvi pravi upgrade doci u Spa.
Ali ako RB dobije novi motor, očekujem da se bore za pobjedu, teško da mogu s ovim do pobjede.
Na njih sam i mislio.
Ja ne vjerujem još dok ih ne vidim na stazi,takvih priča smo se naslušali i za Ferrari,pa se baš nije obistinilo.