Ecclestone: Formula 1 još nije spremna za novi sustav kvalifikacija

Prvi čovjek Formule 1, Bernie Ecclestone, priznao je kako novi eliminacijski sustav kvalifikacija neće biti uveden do VN Španjolske jer software za mjerenje vremena još uvijek nije spreman.

Nakon važnih sastanaka Strateške grupe i Komisije F1, na kojima se raspravljalo o budućnosti sporta, FIA se izjasnila kako želi uvesti novi sustav kvalifikacija, i to već početkom nove sezone.

Međutim, u intervjuu za The Independent, Ecclestone pojašnjava kako je potrebno još vremena da se pripreme programi te je potrebno pobrinuti se oni rade ispravno, a do tad će Formula 1 koristiti trenutni sustav kvalifikacija.

“Nove kvalifikacije se još neće održavati jer ne možemo pripremiti sve na vrijeme. Trebalo je početi odmah početkom sezone, ali to nije moguće jer software nije spreman. Tako da će nove kvalifikacije biti vjerojatno tek u Španjolskoj. U Australiji će biti stare kvalifikacije. Software mora biti napravljen, a to nije baš lako,” rekao je Ecclestone.

Novi format kvalifikacija nije naišao na veliko odobravanje momčadi i vozača te oni smatraju kako subotnji kvalifikacijski trening nije trebao biti mijenjan. Ecclestone je također nedavno izjavio kako je imao još radikalnije planove da bi “začinio” sport.

“Na kraju ovo nije ono što sam ja htio. Ono što sam ja htio je zbrkati grid. Vozač koji je najbrži u kvalifikacijama ne bi bio na prvoj startnoj poziciji i ne bi nestao tijekom utrke. Zašto bi bio spor u utrci ako je bio brz u kvalifikacijama?”

“Htio sam  jako jednostavnu stvar. Kvalifikacije bi ostale kakve jesu jer su dobre. Ako je vozač na poleu i ako je pobijedio u prošloj utrci, dodali bi mu nekoliko sekundi na njegovo vrijeme tako da se mora probijati do vodstva, što bi on i radio,” dodao je Ecclestone.

26 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Groff

Krajnje je vrijeme da Broj 1 ode u zasluženu mirovinu.

djoja

Pozdrav ekipa, već dugo pratim ovaj forum međutim nisam baš sklon kometiranju. Kako već dugo po glavi vrtim neke svoje ideje oko poboljšanja F1 odlučio sam ih podijeliti s vama…. 1. uveo bih ne-prvenstvene utrke koje bi također služile kao testiranje bolida/vozača itd. Na tim utrkama bi se moglo testirati i određene pravila kao što je slučaj sa kvalama, obrnutim gridom itd. Neke momčadi bi dobile priliku testirati nove komponente, neke bi prodale vozačka mjesta drugim vozačima a neke druge momčadi bi zbog toga dobile priliku se pojaviti na vrhu grida… Nagradni fond utrke bi se možda financirao od prodaje… Read more »

Daijiro74

Ja bi ubacia Batmana da vozi Batmobil ka safety car i da mora izac svaki put kad vodeci odmakne vise od 7 sek.
A je si ga iskomplicira…

override667

Bernie, jes’ to ti ??

iceman258

Vratiti vozača sa polea nekoliko mjesta natrag je čista glupost, onda nitko ne bi htio odvoziti najbrži krug. Kako bi izgledalo da se vozači natežu, ajt ti odvezi brži, neću ajd ti… svašta. Tolika dreka oko novih, zanimljivijih pravila, a nitko ne sluša vozače i publiku. Izgleda će i nama gledateljima trebati novi softver da bi koliko toliko mogli pratiti utrku. Zašto bi bilo jednostavno kad može komplicirano. I naši političari bi znali ovo bolje voditi…

Daijiro74

OFFTOPIC

Sada se na facebooku jedan dotaka teme o zatvorenim kokpitima i smrti Julesa. To me navelo na jednu provjeru.
Naime u zadnjih 10 godina je umrlo vise nogometasa na terenu dok su igrali balun, nego vozaca Formule 1 otkad F1 postoji. I to ukljucuje i razne evente tipa Goodwood i slicno.

Ispada da je F1 jedan od najsigurnijih sportova u povijesti

jozo0607

U nogometu umiru zbog bolesti a ne zato sto je nogomet nesiguran, ali opet možeš usporedit koliko ima nogometaša a koliko vozača, npr. Treba izračunat prosjek na 1000 vozača ili nogometaša pa usporedit

Daijiro74

Istina, ali brojke ne lazu. Tako mozemo rec i da nogometase te nebi strefili srcani da nisu igrali nogomet i sada bi jos bili zivi… Kad ti dođe vrime za ic nece te nikakav komad polikarbonata spasit.
Jules je nazalost poginia radeci svoj posa. Mnogi ”smrtnici” ginu svaki dan na svojim poslovima pa ih niko ne spominje

modesto

ja sam za promjene i to već ove sezone sad će oni koji su za mercedes trubiti,nijefer on ima spaceshuttle i oosvoji lakoćom pole position i onda u nedjelju starta prvi odradi bokseve,bolidi se nw kvare i vozi kao da je sam,to je DOSADNO. a ovi ostali se muče vidili ste i lani,uvik isto bilo bi bolje i da lewis krene recimo s 11 pozicije on je opet prvi jer ima 10 puta bolji bolid od njih,bar bi gledali kako bi ih pretjecao,onda najbokhe da voze samo 6 bolida šta ovi drugi rade samo smetaju,evo u subotu ve se sve… Read more »

avalon

kako ovo o npr moto GP -u dobro i uzbudljivo zvuči ALI samo kad se “zaboravi” spomenut da su vozači SAMO 2 tima pobjeđivali cile sezone . yamaha ( vale , lorenzo ) 11 X i honda ( mark , pedrosa ) 7 X . sam lorenzo je pobjedija u 7 trka isto ka oba vozača honde . i da 3. marc je na kraju za lorenzom zaosta 88 , a za 2. rossiem 83 boda iz čega je očito da je marc ozbiljno ugrožava vozače yamahe u borbi za titulu 🙂 🙂 🙂 btw , a di su bili… Read more »

override667

Ako ti je zadnja prava sezone bila 2005., na dobrom si tripu..

avalon

e da je razumit … i ja sam na tipu ? :):):)

SF F1

Ubio me Bog ako oni imaju pojma sta rade i sta treba, a sta ne treba uraditi.

Daijiro74

Izgleda da je lakse lansirat space shuttle nego preuzet ”software” za mjerenje vrimena iz Need For Speeda

Ross Brawn

Izmjena kvalifikacija tokom sezone, baš super.

Tuzlaensis

Kakve sulude ideje postaju stvarnost, pa to je strašno. Umjesto da se ispravlja ono što se zabrljalo zamrzavanjem razvoja motora i ilegalnim testovima guma (koje su, usput rečeno, dno dna) oni pričaju o nekom izmiješanom gridu i knockout kvalifikacijama na principu Need for Speed igrice?!

Ne znam ko je blesaviji: ovaj senilni mulac koji je uništio duh sporta za dobrobit svog bankovnog računa ili ta ‘strateška’ grupa koja formira ovakve prijedloge.

avalon

često se spominje razvijanje motora ( koje je zamrznuto ? ) ali … šta je to zapravo razvijanje motora i kako se to radi ? valjda bi “odmrzavanje” pomoglo napetosti u prvenstvima ili … ? je li bilo zamrzavanja 2010. do 2013. ? koliko je timova konkuriralo za naslov te 4 sezone ? jer eto .. svi su mogli razvijat bez ograničenja . možemo se vratit u vrime kad je sve bilo “otvoreno” , bez ograničenja … npr 1984. od te sezone pa do 1991. McL vozači su osvojili 6 titula u “komadu” ( ako “zanemarimo” 1987. kad im je… Read more »

avalon

interesantno , 5 ( za sada ) vas se ne slaže ali nijedan od vas nije napisa/odgovorija šta je to razvoj motora , šta to podrazumijeva … najlakše je “odgovorit” minusom 🙂 ajde , dobro , no interesantno da niko nije napisa svoje mišljenje zašto se u prošlosti ( koju navodim ) kad su svi mogli razvijat desilo da McL ( sa porscheovim ili hondinim motorom ) bude tako “brutalno” dominantan ? da niko od navedenih proizvođaća motora uz odlične goodyear gume koje su valjda trajale bar 40 krugova i to na limitu ( i smeće od pirellia ) te… Read more »

Daijiro74

Ja ni me citam, al lupnem minus jer zvaki tvoj komentar na mobitelu moram scrollat 6 puta da mogu dalje citat sta ljudi pisu. Skrati malo, smaras
:*

Tuzlaensis

Evo mogu ti ja odgovoriti. Složena tehnologija poput hibridne koju sad imamo je mnogo podložnija razvoju nego klasicni V12, V10 i V8 motori koji gutaju silne spremnike goriva. Jasno je da je Formula 1 podlegla pritisku globalnih inicijativa za očuvanje okoliša i to nije loše – svi znamo da je F1 uvijek predstavljala igralište za razvoj modernih tehnologija. Trenutna PU (1.6 litarski turbo V6 motor + MGU-K) ima viši plafon razvoja od običnih atmosferaca. Prije svega moguće su razne preinake na turbu (veličina, položaj i interval djelovanja), zatim sređivanje komora u samom motoru sa unutrašnjim sagorijevanjem (veličina klipova, kompaktnost ali… Read more »

avalon

Tuzlaensis … baš ti fala na konkretnom odgovoru . vjerovatno sam nešto krivo shvatija iz dijela tvoga komentara ” Umjesto da se ispravlja ono što se zabrljalo zamrzavanjem razvoja MOTORA… ” mislija sam da pričaš o motoru , a ti si priča o PU . naravno da je ugradnja večeg turba , premištanje komponenti , povećanje kapaciteta ERS -a zapravo razvoj . tek sad mi je jasno da sam ja od malih nogu razvija svoj prvi motor brušenjem glave ( brusnim papirom na staklenoj podlozi da ne bude krivo izbrušena ) da bi smanjija kopresiono prostor , širenjem dizne da… Read more »

avalon

Daijiro74… interesantno da te komentar forumaša djoja nije smara . izgleda da nije važna dužina komentara ni šta se piše nego ko piše 🙂 odlučija sam ti se nekako “umilit” pa ću ubuduče počet veličat hondu . možda onda i bez čitanja “pukneš” plus na moje komentare ili ćeš ih počet čitat bez da te smaraju .

Daijiro74

Skoro si uspia, al eto dam ti + za trud

Luka Tunjić

Knockout sistem kvalifikacija bi bio dobar kada bi postojale gume koje bi mogle biti više krugova na vrhuncu, a ne jedan i pol.

A staviti najbržeg vozača u kvalifikacijama na sredinu ili kraj grida je najgluplja stvar koju sam čuo. To je kao da recimo Barcelona, Real i Atletico Madrid započnu prvenstvo negativnim bodovima jer su puno jači od drugih klubova u Španjolskoj ligi.

fap

Kad si spomenuo Barselonu pa pogledajte Fudbal koji nije menjao pravila pa je se ne secam ili ne znam da su uopste i menjana a fudbal je u svetu i dalje maltene sport broj jedan .Dok F1 menja pravila na svake tri do cetri godine ,a u zadnje vreme su donosili dosta losih odluka .Evo i sad taman kad izgleda da drugi polako stizu Mercedes i da ce da bude mnogo zanimljivije ponovo se menjaju pravila od 2017 i pitanje kako ce to sve da izgleda .Meni sve lici da neko ima zerku zelju da unisti F1 i da joj… Read more »

hrcfaca

Baš to ili da igraju Rayo Valecano i Barcelona i Rayo počne igrati s prednosti od 7 golova, a Barca mora stiči. Pa di to ima ljudi dragi!!!???

Related Posts