Iako je odbacio takve vrste sumnji, Mercedesov šef Toto Wolff priznaje da je na trenutak pomislio na teoriju zavjere nakon misterioznog pada performansi na VN Singapura. Austrijanac nije jedini jer su se paddockom prošlog tjedna širile čudne glasine da je Pirelli namjerno isporučio drugačije smjese aktualnim svjetskim prvacima jer su prije dva tjedna u Monzi prošli nekažnjeno nakon sage s padom pritiska u gumama tijekom utrke.
“Na trenutak sam pomislio: ‘Je li nam Pirelli dao drugačije gume u usporedbi s ostalima?’ Ne kažem da se to dogodilo, nego samo da sam pomislio na to”, rekao je Wolff.
“Ne sjećam se da se u mojoj karijeri u Formuli 1 ikada dogodilo nešto poput toga. Nismo promijenili ništa na bolidu te smo odjednom 1.5 sekundi iza. To je novo iskustvo za nas, ali nemam razloga misliti da će se to nastaviti. Pobijedit ćemo na još utrka”, dodao je svjetski prvak Lewis Hamilton.
Timski kolega Nico Rosberg je također ostao u šoku.
“U 15 dana smo izgubili 1.5 sekundi u odnosu na Ferrari i 2.5 u odnosu na Red Bull, a nitko u momčadi ne zna zašto.”
Međutim, Williamsov voditelj odjela za performanse smatra da su ‘krivac’ bile gume.
“To moraju biti gume. Kad god govorite o nečemu većem od pola sekunde, to mora imati veze s gumama”, rekao je Rob Smedley.
Mnogi vjeruju da će se Mercedes vratiti već ovog vikenda u Japanu jer su mekše gume i staza u Singapuru odgovarale Ferrarijevom SF15-T. Ferrarijev šef Maurizio Arrivabene je rekao:
“Singapur je bio idealan za nas. Japan nije, sličan je Silverstoneu, još jednoj stazi gdje smo se mučili posljednjih godina.”
Bivši vozač Marc Surer se slaže:
“Ferrari treba vrućine i jako mekane gume. Nažalost, ove godine više neće biti utrka gdje ćemo ponovno vidjeti obje stvari u isto vrijeme. Po mom mišljenju, jasno je da će Mercedes riješiti svoje probleme ovog tjedna i vratiti se snazi kakvu su imali. Japan je staza koja traži downforce i dosta od motora pa će Mercedes tamo biti jak.”
Gdje ima dima, ima i vatre, pa ma koliko mafijaši sa čizme pokušali to zataškati.
Pirelli proizvoljno odlučuje koje tlakove staviti u gume. Svaku utrku od Spa su povećavali taj tlak. Zanimljivo. U Abu Dabiju možemo očekivati balone na kotačima.
A mafijaši još uvijek ne mogu shvatiti da mercedes nije nikakvu nepravilnost na gumama imao, već su nesposobni digići iz pirellija krivo izmjerili tlakove.
Je,u pravu si. U Pireliju postoji tajni odjel koji se samo bavi krivim tlakovima,kažu i da su naoružani,nije sigurno. Krivo pumpaju gume i ako to ko primijeti,odma ga likvidiraju. Pogotovo iz Mercedesa. Strašno😱
Krivo izmjerili tlakove… Boze koji zakljucci, katastrofa. Sva sreca pa Mercedes nije radio tajna testiranja
dani.. ori njivu…..
Sorry za offtopic, al ovakvo me ponasanje bas raspi*di. Kukavicki, djetinjasto, kao razmazena balavia, a ne “respektabilna” F1 momcad. 1 losija sezona i odma se priti dizanjem sidra.
Sta se mene tice neka se kupe ca i ne vracaju vise
http://www.motorsport.com/f1/news/red-bull-will-quit-f1-if-it-doesn-t-get-ferrari-works-parity/
bolje da odu nek dođe brabham
Potpis.. Primadone.. Nazalost, imaju previse para da bi otisli..
baš su u kuru ovi iz RB . ne žele trošit novčiće na kupovinu motora koji bi bija 30 do 40 KS slabiji od “originala” ? pa di to ima ? šta ima veze ako sa takvim motorom ne bi bili konkurentni za vrh nego bi bili bliži sredini poredka ? neš ti nijih …. imaju samo 4 titule u vozačkoj i konstrijtorskoj konkurenciji . nisu shvatili poantu života jer nema slađeg od ulaganja koje ne donosi rezultate zar ne ? šta bi ti “jadnici” trebali sad uradit s obzirom da je renultov motor slab , hondin u kuru ,… Read more »
Potpis avalone. A ovakvi likovi kao ovi gore su najveća sramota F1. Mene je sramota što ovakvi likovi prate F1. Ili ono kad počnu uspoređivati Williams, jer ono Williams ne kuka. Williams nema razloga da kuka, jer nemaju para. Bi li vi kukali da potrošite preko 400 miliona godišnje (među najviše od svih timova) i da se ne možete boriti u vrhu?
Normalno da im ne pada na pamet ponovo toliko uložiti, ako ne mogu obezbjediti pristojan motor.
Oprosti avalon ali ovo ti je daleko najglupljih komentar koji san procita. Da ovako glupo i sebicno sve momčadi razmišljaju, onda bi imali 3 ekipe i F1 nebi vise postojala. Bas si genije nema sta…
e moj Daijiro74 …. šta bi bilo da si pročita sve moje komentare ? prosto se ne bi moga odlučit koji je najgluplji . ipak , po mojoj procjeni najgluplji su mi oni komentari koje sam i prije prvih testiranja pisa o hondi fanovima japanaca i simbiozi McL i honde posli 23 sezone odsustva . još si ne mogu oprostit činjenicu da sam kardinalno pogriješija … svaki dan se posipam pepelom zbog toga jer sad sam i sam svjestan svojih glupih komentara . kombinacija McL & honda je apsolutno demaskirala moje glupe komentare ( i NETOČNE ) uspjesima koje su… Read more »
Možda je Mećka samo malo popustila Ferrariu i da im se probudi neka nada da mogu još i ove godine do naslova. Hehehe u svakom slučaju zanimljivo, baš me zanima kaj će se sada dogoditi u Suzuki.
da li ste primjetili da su ferarri i red bull imali dosta izdignutiji zadnji kraj
Primjetio sam to kod Ferrarija ali ne kod Red Bulla.
Možda radi jače crvene boje.
Da nije politike trebalo vas je diskvalificirati u Monzi jer ste varali. Smanjili ste tlak ispod propisanog u zadnjoj lijevoj gumi koja se najviše grije i kojoj se zbog toga najviše povisi tlak za vrijeme utrke. Drugi timovi se kažnjavaju za mnogo manje nepravilnosti.
Gledao sam ponovo quale, trku i analize na sky-u lijepo se vidi da Mečkama cijeli ovijes skače i vibrira dok voze brze krugove što je pokazatelj da amortizeri ne mogu dovoljno dobro zaljepiti gume.
To što si vidio ti govori da se radi o krivim postavkama na bolidu i onda automatski u tom slučaju ni gume ne rade kako trebaju sto donosi loš grip i lošiji prijenos snage bolida na podlogu.O tome priča Wolf.
Wolf je priznao da su gume problem u više izjava. Više je ljudi napomenulo da takvu razliku mogu napraviti samo gume a ne nikakve postavke. Bolid bi trebao biti unutar 0.7s s generičkim postavkama izračunatih na emulacijskom softwareu. Jesi ikad čuo ili vidio u F1 da netko izgubi 1.5s zato što je raštimao postavke? Pa šta su u mečki naglo zaglupili pa su premalo zakosili krilo ili pretegnuli ovijes pa skače ko lud. Ne treba čitati tračeve da zaključiš da su gume problem jer možeš sam to zaključiti. Jedina variabla koja se promjenila od prošlog vikenda je tlak u gumama.… Read more »
Slušaj da se dalje neobjašnjavamo jer vidim da ne vrijedi ništa drugo ne preostaje nego gledat u nedjelju poraz crvene kljusadi i onog kreveljka Vettela!
E moj weste,”da se dalje ne objasnjavamo”,isa si prosut neku mudrost,nakraju ispa glup jer ti je forumas zgrobnika malo pojasnio materiju,pa onda u nedostatku argumenata za daljnju raspravu pljujes po Ferrariju i Vettelu opet po ko zna koji put. Stvarno si ograničen.
Ja nikog nisam uvrijedio i nisam rekao da je LH loš nego nasuprot pretpostavio sam da će bit jako dobar u Japanu. To što sam ga nazvao Gansta-Swarovski-Plavuša to stoji jer se sam istetovirao, sam nakinđurio i sam popiturao u plavo i uz to se ponaša djetinjasto bahato npr. nije skinuo kapu kad je bila minuta šutnje da novinari ne bi vidjeli popituranu razređenu frizuru. Da to učini bilo koji drugi vozač dobio bi iste epitete. Upitaj se zašto nitko tako nešto ne kaže npr. za Buttona?
Wolff je rekao, Wolff je rekao… Jer Wolff ipak govori istinu, samo istinu i nista osim istine. S druge strane, vjerojatno si u pravu da ce Mercedes nastavit u Suzuki gdje su stali
west … ma ko je počeja sa omalovažavanjem i pogrdnim rječima upućenom tebi …samo mi ga pokaži i ja ću ga … ma znaš već šta ! da si bar ti tovar ka šta si uputija forumašu FerariHR ili jazavac ka šta si napisa forumašu morenocro bija bi pod br 1 marljiv , strpljiv , radišan , a pod br 2 žestok , borben jer to su ti odlike tovara i jazavaca mada ti misliš da si nekoga uvridija tim epitetima . e da , kako zdravlje posli singapura ? pišaš li još uvik žuto kako si se žalija ili… Read more »
Sad piša po trnjin..😬
west … OK ajmo se malo vriđat jer znaš …ja ti ne bižim od toga . tovar je tovaru odvjetnik , a glupko glupku … zastupaš sam sebe pa … 😉 čekaj da se javi i odvjetnik jazavcu 🙂 🙂 🙂
Ne znam je li ovo tocno – http://f1-serbia.com/najnovije/upravni-odbor-audija-dao-zeleno-svjetlo-za-f1 – ako je , evo lijepe kombinacije . Izvinjavam se , nije tema ovoga posta ali je zanimljivo.
S obzirom da od sinoc VW-u opasno prijeti bankrot, cisto sumnjam da ce sad ista poduzimat
Ima vw vise para nego sta ce platit kazne,ako ikad i plati😉
18 miljardi $ je kazna ta 500000 auta u americi. Sta mislis sta ce bit ako im dosede kaznu za ostalih 10 500 000 vozila koja su se prodala od 2008… Nebi ih naftna busotina spasila od bankrota
Nema nis od kazne van Amerike..
Za sada… Sve ovisi oce li EU pokremit tuzbu. Ja bi da sam kupia vozilo u pitanju ih tuzia osobno za prevaru. Da se razumimo, ovo nije tvornicka greska vec prevara s nakanom. A pitanje je jos uvik kolko i dokad ce dionice padat i kako ce ic daljna prodaja.
srića šta su ovo primjetili ameri najgorljiviji borci protiv zagađivanja i prvi potpisnici sporazuma iz kyota . niti je građanima amerike do tužakanja da bi izvilki koji $ ( nisu oni poznati po tome hahahahaha…tuže svakoga za bilo koju piz*ariju ) niti je u pitanju porez koji se palća za CO emisuje . EU bi mogla podignut tužbu i time zabit nož u grupaciju koja obuhvata osim WV , audi , seat , škodu , lambirgini , porsche …… to bi bilo super za privredu EU i ojačalo bi njen položaj u odnosu na amere . njemački prevaranti , neka… Read more »
Regatu ovo nije tvornica greška pa se radi opoziv vozila (kojih japanski samuraji imaju daleko manje) nego je ovo modificiranje softvera s namjerom zavaravanja kupaca i inspekcija jer drugačije ni ne mogu japancima konkurirati u ekologiji. Sta se vidi iz priloženog na našim cestama, jer jedini dijeli za kojima se dižu crni oblaci dima su njemacka vozila. Ni japanska, ni talijanska, ni korejska nego isključivo NJEMACKA. E pa onda kad idu s namjerom zavaravat kupce, neka propadnu pod svaku cijenu
Ja san se jutros vozio iza jednog Renaulta,dimi ko blesav…
Svaka čast iznimkama 😛
oblaci dima za njemačkim dizelašima ? pustimo pisanje piz*arija . više krave i ostali preživaći isprde metana koji je takođe staklenički plin nego sva auta ( uključujući o one prastare kubanske ) na zemlji . ovo ne ugrožava ničije zdravlje direktno , a pitanje je koliko ga ugrožava i direktno zbog nešto povišenog CO u ispuhu dok su bogami samurajske greške mogle bit opasne po život . ima par primjera “Toyota povlači 2.17 milijuna vozila . Toyotina papučica gasa ponovno je u opasnosti da se zaglavi i tako uzrokuje spontano ubrzanje! ” , “Toyota opoziva 412.000 vozila, uključen i Lexus!… Read more »
Baš sam i ja htio napisati da po do sada pročitanom imam dojam da Japanci imaju najviše opoziva vozila, a onda ih slijede Nijemci…
Aj sad se lipo tako potrudi pa izvuci brojeve njemackih auta (ukljucujuci forda i opela) pa da ti dokazem da nisi u pravu.
E i da ne zaboravimo https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=925978524143494&id=189698934438127
https://www.google.hr/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=brabham%201983%20images najljepši bolid ikada
nije lijep bolid ?o da mercedes je najljepši ,lupatori minusa prate f1 od jučer hahaha važno je lupat minuse.
Zašto misliš da ako je tebi nešto lijepo da je i dr.?? ljepota je u oku promatrača. Kao što je meni Ferrari F14t bio lijep, večini nije, i to je ok, njihovo pravo. Mislim da si previše “zapeo” u nekom dr vremenu. lijepo je prisjetiti se prošlih vremena, ali ti baš pretjeruješ.
ja pratim F1 od 1950. i moram priznat da je ovi bolid prekrasan , no možda ne najlipši …. meni je nekako brabham BT34 iz 1972. superioran izgledom svim bolidima u povjesti F 1 …a vidija sam sve u svojih 65 sezona praćenja F 1 i 85 godina života 🙂 🙂 🙂
tebi je meni nije,a drugo badave ako je lijep kad je BMW propao u formuli 1…
radi i ne seri
Ja bi se složio da je problem u gumama… ALI zašto onda nisu imali probleme na ostalim utrkama di su supersoft i soft kombinacija???
Marc Surer ti kaže gore u članku.
my bad. tako je to kad komentiram a ne pročitam do kraja
ma dečkešine z mečke su v Singapuru naredili malo počinuti….onak …se 4 v zrak ..prekrižit ruke i študerati uz zalas sunčeka …”v ovih par let naredili smo pravi posel..gazde vu F1..ke očeš više !!!!? ” ….maaaa JEBENICA !!! (a morti buju i v2016e igrali po njihove direktive)
Ako ćemo gledat iz kuta teorije zavjere i to je moguče da vam talijanski proizvodjač guma uvali na konto drugih Talijana!
Ako ćemo gledat iz kuta teorije zavjere možda su muljali s tlakom, ooops sigurno su muljali tlakom.
Pritisak u gumama se provjerava na svakoj trci a ne samo u Monzi tako da od tvoje konstatacije nema ništa!
west..ti si zanimljiv lik,sam protiv svih..haha
aha kako da ne,uuuuuu jako se taj jazavac boji ovakvih pijetlova..
@west HeHe. Ovaj post sam napisao samo da provjerim koliki si trol i koliko si djetinjast. Pjeniš se ko fax, nisi u stanju voditi argumentirani dialog.
Pritisak se provjerava od strane tima na svakoj trci ali ovaj put su provjerili na gridu kad su skinuli grijače i uhvatili su ih da muljaju na oba bolida pomiri se s tim.
Daj mi reci kako inače provjeravaju pritisak u gumama?
Šta se ti praviš ili stvarno ne kužiš. U italiji su izvanredno inspektori maFIA-e testirali gume prije starta na Ferrarijevim i Mečkinim bolidima i uhvatili su Mečku da muljaju na oba bolida.
Mogao si primjetit i u Singapuru kako testiraju na trenutak se vidilo u prijenosu.
Najveća greška je što ih nisu odmah diskvalificirali jer to je tehničko i sigurnosno pravilo.
west, imal sam za ćuti na jenom mestu , da rašarafe gume z bolida i montaža na …viljuškar ..s kojim onda stovaraju kuruzu
A da ste možda na trenutak pomislili da je u vama problem a ne stalno tražit krivca u nekom trećem?
izbacite šugavi pirelli iz f1 vratite michelin
gotovo je s vama!!! padate haha FERRARI i KIMI preuzimaju( i ostali naravno) dosta ste muljali i varali!!!! 😉
Čak i da si u pravu i da je s Mercedesom gotovo (što nije) vjerujem da bi Seb bio taj koji bi većinom pobjeđivao, ne Kimi.
u sori totalno me zanijelo fanludilo! mislio sam na seba da cccc… uvijek se sjetim one stare i bog vozi mercedes!
Hahahahah, desi se =)