Ekipa iz Enstonea nije imala dobar početak trkaćeg vikenda prošlog tjedna na Spa-Francorchampsu jer je njihov bivši rezervni vozač Charles Pic tražio 750 000 eura nagodbe zbog kršenja ugovora koji mu je prošle godine garantirao više vremena u Lotusovom E22. U cijeloj priči su se pojavili i sudski ovršitelji, ali osmijehe na lica svojoj je momčadi stavio Romain Grosjean koji je u kvalifikacijama bio četvrti, a u utrci nakon starta s devetog mjesta (zbog promjene mjenjača) došao do prvog postolja za Lotus od VN SAD-a 2013.
Nakon malog iznenađenja kojeg su pripremili prošle nedjelje na VN Belgije, u Lotusu vjeruju da isti rezultat mogu ponoviti i sljedećeg tjedna u Monzi. Iako izvan staze situacija i dalje nije sjajna, Lotus na trkaćem polju svoj optimizam za VN Italije temelji na činjenici da će njihovom E23 Hybridu odgovarati karakteristike staze; Monza zahtijeva niski downforce i snažnu pogonsku jedinicu. Bivši svjetski prvaci bi tako mogli biti druga sila, iza Mercedesa i ispred Ferrarija i Williamsa.
Na pitanje što je moguće na VN Italije, Lotusov direktor trkaćih operacija Alan Permane kaže:
“Opet isto. Možemo biti brzi. Bili smo brzi u Montrealu, a i u Spa. Ne postoje razlozi zašto nećemo biti u Italiji, a postolje bi ponovno bilo ostvarenje sna. Ne vidim zašto ne bi mogli biti dobri u Q3 i imati dobru utrku.”
Iako Lotus nema resurse za razvijanje bolida, bolid je zadržao konkurentnost zbog svog vrlo jakog originalnog dizajna.
“To je vrlo, vrlo dobar bolid”, dodao je Permane. “Čini se da dobro funkcionira s niskim razinama downforcea, na stazama poput Spa i Austrije – s postavkama za manje razine draga. Zato se nadam da će Monza biti dobra za nas.”
VN Kanade Romain Grosjean Pastor Maldonado Kvalifikacije 5. mjesto 6. mjesto Utrka 10. mjesto 7. mjesto VN Austrije Romain Grosjean Pastor Maldonado Kvalifikacije 10. mjesto 11. mjesto Utrka DNF 7. mjesto VN Belgije Romain Grosjean Pastor Maldonado Kvalifikacije 4. mjesto 8. mjesto Utrka 3. mjesto DNF
Lotus je u Belgiji isprobao novo prednje krilo, ali u utrci nije odlučio nastupiti s njim jer ono nije pokazalo pomak kojem su se nadali. Međutim, kada se učine još neke dorade, postoje šanse da će se novi dizajn vratiti u uporabu.
“Testirali smo ga te je bilo dosta sličnih performansi kao dosadašnje. Bit će još nadogradnji pa ćemo ga ponovno uvesti.”
Da počinju imat dobar motor te su brzi.
Počeli su i oni razvijat polako.
Pa zašto ne bi mogli..
Ferari zaostaje pi pitanju snage za mercedesom, wiliamsom sigurno, a mozda i za lotusom..
Lotus mi je u prošlosti bio najbolji Team ali ovo je tesko moguce, cak mi nije jasni ni kako su dosli u belgiji do postolja. To puno pokazuje u kakvoj su formi ostale momcadi, najvise Williams koji ima jaci motor Mercedes od Lotusa.
legendarnom lotusu želim postolje i u monzi.dobro ih je vidjeti opet na postolju.dosadi uvijek gledat iste
Ovo nije onaj Lotus kojeg je vodio Colin Chapman te nema nikakve veze s originalnim. Originalni Lotus se ugasio 1993. godine.