Lewis Hamilton je u svom Mercedesu W06 postavio najbrže vrijeme drugog slobodnog treninga u Monaku.
Manorov vozač Roberto Merhi je 15 minuta nakon zelenog svjetla izazvao crvenu zastavu – Španjolac je na kočenju po izlasku iz tunela izgubio kontrolu nad svojim Manorom, a nekoliko minuta nakon toga počela je padati kiša pa vozači nisu izlazili na stazu sljedećih sat vremena. Iznimka je bio Pastor Maldonado koji je napravio samo jedan krug na supersoftu te se vratio u boks.
Svi vozači su svoja najbolja vremena zabilježili na mekanim gumama, a Maldonado je bio jedini koji je isprobao supermekanu komponentu, ali na mokroj stazi.
Prvi koji je ponovno izašao na stazu bio je Fernando Alonso na intermedijima 10 minuta prije kraja treninga, a poredak se do kraja nije mijenjao jer se staza nije stigla osušiti.
Drugo vrijeme je zabilježio Nico Rosberg koji je bio sedam desetinki sporiji od svog timskog kolege Lewisa Hamiltona. Sebastian Vettel i Kimi Raikkonen su bili treći i četvrti, a među najbržom desetoricom su se još našli Daniil Kvjat, Carlos Sainz, Max Verstappen, Fernando Alonso, Nico Hulkenberg i Romain Grosjean.
1 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1m17.192s | – | 12 |
2 | Nico Rosberg | Mercedes | 1m17.932s | 0.740s | 15 |
3 | Sebastian Vettel | Ferrari | 1m18.295s | 1.103s | 14 |
4 | Kimi Raikkonen | Ferrari | 1m18.543s | 1.351s | 15 |
5 | Daniil Kvjat | Red Bull/Renault | 1m18.548s | 1.356s | 16 |
6 | Carlos Sainz | Toro Rosso/Renault | 1m18.659s | 1.467s | 14 |
7 | Max Verstappen | Toro Rosso/Renault | 1m18.782s | 1.590s | 12 |
8 | Fernando Alonso | McLaren/Honda | 1m18.906s | 1.714s | 18 |
9 | Nico Hulkenberg | Force India/Mercedes | 1m19.151s | 1.959s | 13 |
10 | Romain Grosjean | Lotus/Mercedes | 1m19.266s | 2.074s | 13 |
11 | Sergio Perez | Force India/Mercedes | 1m19.300s | 2.108s | 13 |
12 | Felipe Massa | Williams/Mercedes | 1m19.560s | 2.368s | 15 |
13 | Valtteri Bottas | Williams/Mercedes | 1m19.566s | 2.374s | 14 |
14 | Pastor Maldonado | Lotus/Mercedes | 1m19.577s | 2.385s | 13 |
15 | Jenson Button | McLaren/Honda | 1m19.606s | 2.414s | 14 |
16 | Daniel Ricciardo | Red Bull/Renault | 1m19.639s | 2.447s | 13 |
17 | Felipe Nasr | Sauber/Ferrari | 1m20.263s | 3.071s | 10 |
18 | Roberto Merhi | Marussia/Ferrari | 1m22.017s | 4.825s | 9 |
19 | Will Stevens | Marussia/Ferrari | 1m22.943s | 5.751s | 13 |
Treći slobodni trening se vozi u subotu u 11 sati.
Glasajte, neka nas se cuje
http://gpda.motorsport.com/?page=survey
Ahahahaha, “We are experiencing an incredible response to the GPDA Survey and are currently extending our servers’ capacity. We will be back online soon.”
napad fanova, šta misliš koliko će to vrijedit? Malo ili ništa? 🙂
Je, ja jos nisan uspia ispunit haha
Ljudi moji, meni se ovo cini kao prihvatanje poraza (ustvari, pomjesano mi je mnogo toga u glavi) sto je ustvari porazavajuce kada znamo kako je to mocna organizacija. Zar je moguce da je do ovoga doslo. Ne mogu sada precizno da kazem zasto, ali ovo mi se gadi. Ili ipak mozda jer: znaci, useri sve sto mozes, ignorisi sve kritike, tvrdi da sve ide po planu i da je put dobar, pa sada ocajno trazi pomoc onih zbog koji taj sport i postoji a koje nisu slusali dok su sve promjene bahato radjene. I hajde da sada pravimo budale od… Read more »
Radi sad. Stari moj, ima tu posla…ful scale anketa.
Dosa do 48% i mora hitno izac. Slucajno ugasia stranicu 🙁
Aoooj Dajiro…eto završio upravo. Fijuuuu…. http://gpda.motorsport.com/?page=thank-you
jebote, zglobovi me bole od pisanja
Nema se tu šta previše za komentirat s moje strane sve po starom.
Nešto sam htio reći na temu da je F1 u krizi sada sam malo gledao arhivu članaka stavio sam “dosadnu 2013 godinu” pa nema teme da nema 50 komentara a uredno bi zanimljivije vijesti imale preko 200 ali vijesti, danas se skupi 200 samo nedjeljom poslije utrke.
teme kao danas di ima 1,5 ili 10 komentara prije praktički nije niti bilo pad pad i pad interesa…
To je zbog portala. Nazaduje.
Kao i sama kvaliteta korisnika, nažalost.
Bilo bi posteno reci kad se vec usporedjuju ove dvije godine da je te godine(2013) do pola sezone prenos F1 u HR bio mukte,a nakon trakavice iza VN Madjarske enorman broj komentara na ovom portalu je razumljiv,a zasto ne trebam valjda navoditi.
Ako bi vec tako usko gledali na stvari zabunom bi mogli doci do zakljucka kako za F1 nikad veci interes,kod nas naime portala F1 tematike nikad vise nije egzistiralo kao ove 2015.
Jedna opaska. Postoji razlika između Monaca i Monte Carla… Monaco je kneževina/država/grad, dok je Monte Carlo samo kvart/dio tog grada, Često u člancima zna pisat nešto na kalup naslova ovog članka ‘..najbrži na ulicama Monte Carla’, a vjerujem da je razlog tomu upravo to što puno ljudi misli da je to dvoje isto. Eto nemojte zamjerit na ovom donekle off topicu. 🙂
Ja sam mislio da je Monako mala drzavica ( knezevina ) a Monte Karlo grad u njoj 😀 , uglavnom hvala na info i uvijek je lijepo nesto novo nauciti 😉 p.s. good luck LH 44 🙂
Pa ne vozi li se utrka baš u tom kvartu koji se zove Monte Carlo? 🙂
Nisi baš u potpunosti u pravu , tj. možda je bolje reći da si i ti u pravu , ali i Alexis . To što si napisao stoji , ali isto tako Monte Carlo se smatra i glavnim gradom kneževine Monako . Baš sam malo istražio to pitanje i čini se da su informacije dvojbene čak i kada se gleda samo isti izvor informacija .
Mislim da je veci dio staze upravo u Monte Carlu, ali definitvno nije cijeli… Znam da je luka i taj dio Monte C, dok za drugo nisam siguran. Ovo dal je il nije grad ja ovako vidim…Monte C je ‘administrativno podrucje’, sto ja shvacam kao neku vrstu kvarta po naski. Tako da mislim da je krivo rec da je grad kad nije. Ali da je najvazniji/najpoznatiji dio Monaca, to se slazem 🙂
Ja sam morao izraditi nekoliko mail adresa kako bi se prijavio, sve sam radio ispravno, evo uspio iz ko zna kojeg pokušaja.
Nadam se da će Ferrarijeve nadogradnje proraditi i da će riješiti probleme s mehaničkim gripom, Mclarenu želim ulazak u Q3 🙂
iskreno nebi me zacudilo da se red bull uvali ispred ferrarija,ferrari ima losu vozljivost motora treba im vjecnost da stisnu gas do kraja softwer im nije bas najbolji, ista stvar je bila u barceloni u trecem sektoru,sto se tice mclaren honde dobro za sad,ali gledam malo ko je iza alonsa i nekako ne vjerujem da ce biti brzi od williamsa,jos kad force india i lotus nagrme motore bit ce im tesko uci u q3 no ne i nemoguce,ali ocekujem prve bodove za mclaren hondu ovaj vikend,a moji klasika deru guzove,lujo pogotovo
Da ferrari ima “lošu” vozljivost motora dokazuje start utrke gdje doista treba “vječnost” da se uredno popnu nekoliko mjesta naprijed ? 🙂 🙂 btw. mene bi “iskreno” jako začudilo da se red bull uvali ispred ferrarija dok primjerice da to učini wiliams,me ne bi začudilo 🙂 No, čuđenjima nikad kraja 🙂 Idemo Ferrari! deranje guzova mečkama u monaku!!!!!!!!!
f120 a kako ti znas da Ferrarijev motor ima losu vozljivost i los softwar.Istina je da Ferrari ima problema sa trakcijom i bas sam citao hattov komentar na jednom drugom forumu gdje je fino objasnio i zbog cega je to tako jedan dio snose gume a drugi zavisi od tipa staze i asfalta u prijevodu to se najvise vidi kad se koristi tvrda komponenta guma jer fali gripa a u ovom slucaju to nebi trebao biti problem jer se koriste najmekse gume i odma imaju vise mehanickog gripa i trakcija je bolja znaci meksa guma prekriva te male boljke Ferrarija.A… Read more »
ja sam mislio da su tog lika oteli vanzemaljci ili japanci ali izgleda da sam se prevario.
Pričalo se da će nova verzija stranice biti spremna do Monaka. Eto pola vikenda odrađeno, redizajna još nema. Opet šteka, a ljudi ništa ne javljaju korisnicima. Dajte se osvijestite. Kvaliteta stranice je pala neopisivo u zadnjih pola godine. ILI JAVITE LJUDIMA DA ZATVARATE STRANICU POLAKO ILI SE POKRENITE. POMAKA UNAPRIJED NEMA VEĆ ODAVNO NITI NA JEDNOM PODRUČJU PORTALA. A NA PORTALU NEMA VIŠE FANOVA-NOVINARA KOJI SU DO PRIJE DVIJE TRI GODINE POSAO VJERUJEM RADILI S GUŠTOM. BILI SU PRISTIZALI I NEKI NOVINARI. SADA TOGA VIŠE NEMA. KVALITETNI LJUDI SU PREŠLI NA TAKO JE, F1PULS.COM KOJI SE SADA I REKLAMIRA NA… Read more »
Dobro, a je li ti imaš vremena redizajnirati cijeli forum? Ostavite ekipu na miru neka rade svoj posao. Zaboravljaš da oni koriste svoje SLOBODNO VRIJEME da volontiraju na ovom Forumu.
Lijepo si ti to sročio i objasnio, no kad si to sve već i rekao, mogao si se i ponuditi za pomoć. Ja ne sumnjam u kvalitetu ovog portala te se nadam kako će problemi za korisnike biti uskoro sređeni.
mora on nešto pljuvati ne bi bio on ..
Ti mi se javljaš? Ja samo kritiziram.
Lujo ubrzao. Zanimljivo, Alonso samo 1.7s iza. Nadam se da će tako nastavit.
“Samo”. U nekim zanimljivim i proteklim sezonama, bilo bi previše da je vodeći tim brži čak i pola sekunde od drugoplasiranog tima. Biti 1.7 sec iza je zastrašujuće sporo na stazi gdje snaga motora navodno nije odlučujuća.
što kažeš na ovo, GP Monaca 1988.1 12 Brazil Ayrton Senna McLaren-Honda 1:26.464 1:23.998 —
2 11 France Alain Prost McLaren-Honda 1:28.375 1:25.425 +1.427, u istom bolidu
Ajmo pogledat Lewisinog kolegu, Nicu. Alonsovov zaostatak za Nicom je samo 0.8s a računajuči činjenicu na McLarenovu formu i ako nisu “lažne nade” mislim kako će McLaren osvojiti prve bodove ove sezone ako pozdanost odradi svoj posao.
Jedan članak mogu komentirat, ostalih 5 ne mogu..
Koji se ne mogu komentirati i što se događa?
Vedrane, meni sve radi.
taj sam ja problem imao do jučer, ili otvorim članak pa nakon 3-4 sata želim opet, ali ne da da se logiram. mogu lozinku upisati 100 puta, ali taki