Marussia F1 Team i službeno je otpisan za ovotjednu VN SAD-a nakon što je tvrtka Manor Grand Prix Racing Limited zbog nedostatka financijskih sredstava završila u stečaju, odnosno u rukama specijalizirane agencije FRP Advisory LLP.
“Iako je momčad napravila veliki korak naprijed tijekom svog relativno kratkog perioda djelovanja, gdje se ističu osvojena dva konstruktorska boda ove sezone, upravljanje F1 ekipom i dalje zahtijeva značajna i stalna ulaganja”, rekao je upravitelj Geoff Rowley.
“Postojeći dioničar nije uspio osigurati dovoljna sredstva a menadžment tima neumorno je pokušavao dovući nove investitore. Nažalost, nisu uspjeli pa nisu imali druge opcije nego tvrtku staviti u stečaj.”
FRP je dodao da će Marussia nastaviti s radom dok upravitelji budu procjenjivali koje će opcije biti najbolje za kompaniju.
“Poslije Austina slijede dvije utrke u Sao Paulu i Abu Dhabiju a Marussijino sudjelovanje će ovisiti o ishodu stečajnog postupka i povezanih pregovora sa zainteresiranim klijentima. Otpuštanja radnika neće biti a svi zaposlenici su u potpunosti isplaćeni do kraja listopada. Stalne pozicije će ipak ovisiti o tome može li tvrtka osigurati nova ulaganja u ograničenom vremenu koje je ostalo. Ostajemo fokusirani na zaključivanje dogovora sa zainteresiranim strankama.”
Na VN SAD-a tako nećemo gledati ni Caterham ni Marussiju pa će se grid sastojati od samo 18 bolida – najmanje od Monaka 2005. godine budući da je BAR Honda nakon utrke u Imoli bila suspendirana na dvije utrke (Španjolska i Monako) zbog kršenja tehničkog pravilnika, odnosno dodatnog spremnika goriva.
Postoji ona epska” Tko nema za volan netreba se ni utrkivat!!!”
sljedeći bi mogao bit sauber
Ovo što sad gledamo mi se nikako ne sviđa. Jasno je da je F1 skupi sport, tehnologija i razvoj koštaju. Troškovi su enormni. No, koliko momčadi je i koliko dugo spremno izdvajati toliko? Vremena kad se novac nemilo trošio su prošla, naznaka da će biti bolje nema. Mislim da bi i sijedi šef morao dobrano razmisliti što i kako dalje.
Za 2 god ce otpast Lotus, vjerovatno Sauber…
Kad se pročita intervju s Monishom, mislim da je to vrlo izgledan scenarij.
Pa to se iz aviona vidi. Williams i F. India jos mogu ostat na nekom nivou dok se ima sponzora. Al ako otpadnu sponzori nece ni oni dugo. Hass ce doc, bit ce tu 1 sezonu uhodavanja, drugu sezonu ce vidit da nema sta tu trazit pa ce prodat momcad. Isti scenarij vec godimana, samo nikad los kao do sada
Ali Sauber ima dobru infrastrukturu, za razliku od ove dvije. Još od vremena sa BMW-om. Imaju vjerovatno najbolji zračni tunel. Barem je tada bio najbolji. A kad vidiš da Ferrari koristio Toyotin, mislim da se tu stvari nisu bitnije promjenile. Ako neko bude ulazio u F1, Sauber je najbolja ocija za kupovinu. Možda da se opet BMW vrati, ili Audi kako se spominje u zadnje vrijeme.
f1 je skup sport momcad koja se natjece u f1 mora imati minimalno 80-90 mil eura budzeta po sezoni da bi opstala ako nemozes osigurati tu kolicinu novca nemas sta traziti u f1
po toj logici F1 bi se trebala sastojat od 5-6 ekipa, jer sve druge vise-manje krpaju kraj sa krajem
Kao što sam napisao na jednom drugom forumu – to je kao igralište na kojem se stalno podiže granica kako se siromašnija djeca ne bi mogla igrati. I onda otpadaju jedan po jedan, sve dok oni najbogatiji ne ostanu sami i shvate da se i nije tako zabavno igrati sam. Za povećanje troškova su isključivo krivi bogati i prije svega tvorničke momčadi. Da nije bilo bahatosti najvećih, troškovi su se mogli ograničiti i staviti pod kontrolu (svatko tko tvrdi da bi to smanjilo kvalitetu natjecanja neka obrati pozornost na NBA i ostale američke sportove). Ovako će vrlo brzo biti prekasno… Read more »
Jednom ne tako davno ljudi iz FIA- su rekli “trebamo izmjenit pravila da bi smanjili troskove natjecanja kako bi i male momcadi bile konkurentne”
Sto u prijevodu znaci “trebamo izmjenit pravila da bi smanjili troskove natjecanja kako bi napunili jos malo svoje džepove”
Bogu hvala ..