Gdje ima dima, ima i vatre. Ta poslovica bi mogla proći za većinu zbivanja, no za Formulu 1 je to često pogrešno, posebno tijekom ljetne stanke. Prije nekoliko dana su se pojavile priče da će Luca di Montezemolo napustiti svoje mjesto u Ferrariju kako bi vodio talijansku zrakoplovnu kompaniju Alitalia. Razlog tomu je kupnja te kompanije od strane Etihad Airwaysa, koji sponzoriraju Scuderiu Ferrari, a s Lucom su u vrlo dobrim odnosima.
No, sada španjolski El Mundo Deportivo prenosi kako Montezemolo ni ne pomišlja da napusti tim iz Maranella. U izjavi koju su prenijeli piše da je Luci nakon obitelji Ferrari najvažnija stvar u životu, što dovoljno govori koliko snažno želi ostati u momčadi. Njegova pozicija će u Alitaliji vjerojatno biti sporedna, tj. neće imati nikakvu izvršnu dužnost. Razlog zašto su ga povezivali s nekom od čelnih pozicija u toj firmi su odlične veze Luce di Montezemola i Etihad Airwaysa.
Gdje će Montezemolo?Ne znam,gdje ću ja?Eeee,to bi volio i sam da znam.
Kimi,odi na porodiljni! 😛
Kako znaš da mi supruga trudna?A jeste,trudna je.
Već ga vidim u toj zrakoplovnoj kompaniji na ulazu,mali štand,veliki suncobran,frižiderić sa natpisom gelato di Luca,strachatella na akciji….i Kimija kako nestrpljivo čeka u redu za porciju prije leta-“una pallina di vaniglia per favore Luca”
http://www.f1pulse.com/news/2014081212/five-reasons-why-ferrari-is-the-worst-team-of-2014
U ovom članku lijepo kažu da LdM želi u politiku (ako želi, posao u Alitaliji može biti odskočna daska…) i da je Ferrari tim sa najlošijim rezultatima ove godine (to se odnosi na omjer uloženoga / očekivanoga i isporučenoga).
Zanimljiva teza…
Kao “Uvijek elegantni markiz”, može se baviti modom 🙂
ps. ne ide on nigdje, ostaje u Ferrariju
neka ide što dalje od ferrarija dok mi je alonso tamo, nesposobnjaković
Ma neka ide gdje hoce!
a ja i vas Ferrarijevaca, jeste smjesni 😀 mislite da svaka godina mora biti vasa, pa nekada mora biti i padova, ne moze se uvijek biti u vrhu… niste u vrhu, hajmo sve izmjeniti svima ostavke, nove ljude dovesti… pogledajte gdje je Williams bio, na samom vrhu, a onda odjednom su krenuli silaznom putanjom i tek se sada pocinju vracati na vrh… Mc’Laren je najkonstantniji tim u F1, ali i njih zadese krize i lose sezone u F1… sto se Luce tice, ne vjerujem da ce on otici, ima prejaku poziciju da bi je napustio, a i Ferrari je sve… Read more »
Daj mi malo bolje objasni ovo Mclaren je najkonstantniji tim. Ako imaju zadnji vozacki naslov 2008, a konstruktorski 1999, onda su stvarno konstantni, nema šta. Konstantni su koliko i Ferrari, ustvari kada bi cjepidlacio Ferrari je bolji, kako bi ti rekao konstantniji
najkonstatniji ??? u čemu?? u osvajanju titula svakih 15 godina jednom??
nece luca nigde iz ferrarija, jer je on ceo svoj radni vek proveo bas tu, u ferrariju i da nije valjao ne bi mu stari enzo prepustio vodjenje f1 tima… naravno kasnije je napredovao i postao i predsednik ferrarija (kompletnog, ne samo f1 tima), pa je bio i cak predsednik fiata ako se ne varam… uz to ferrari iz godine u godinu obara rekorde u prodaji i posluju sa godisnjim profitom od oko 450 miliona eura,,,, tako da je on previse vazna figura u ferrariju i fiatu da bi tek tako otisao,,,, sad ta kriza u rezultatima, pa svi timovi… Read more »
Više nije televisa presenta,sad je već Santa Barbara *__* Luca je C.C. ,Kimi je Kelly,Alonso je Eden,Mattiacci je Cruz,Fry je Mason,Marmorini je bio Keith,a Allison je mali od Gine,samo tko je Gina ?
JT sigurno 😀 😡
:rofl: Fry je zločest, a Marco je dobar :hahaha:
jeste,svi koji imaju razbarušenu frizuru su sumnjivi,dobit će i Pat svoje :bic: 😀
Malo me zabrinjavaš vrsnim poznavanjem sapunica…
Bernie je Gina,ko bi drugi bio nego on
Larry,ako misliš da sam dobro lupio,onda bi trebali biti više zabrinuti za tebe,aa 😛
Evo vidiš da i Ivan bolje zna,a i zaboravili smo na Štefa :/
Krivo si skužio, nemam pojma jesi li dobro okarakterizirao likove. Samo mi se činilo da suvereno vladaš nomenklaturom. Oprosti na prejudiciranju…
P.S. Provjerio sam na wikipediji, zbilja si pogodio većinu imena glavnih likova. Valjda slučajno. 😉
Pa ne,sve ok,samo rabiš jake riječi,pajdo,malo pripazi,i nemoj da te išta brine,pazim ja , ne zagori meni ručak dok gledam kao tebi. 😉
🙂
he he he he
opet ste se sastali i zamisli pricate o sapunicama, a ljutite se kad kazem da se ponasate kao snase! halooooo mislim pa ne guram vam ja text pod nos.
mozda je bolje da i sami priznate,nego da se ljutite tu na mene i spocitavate mi neistine.
Zijev he he he
ps luca je zreo za penziju
..ajde samo sam tebe čekao..
Nije bitno o čemu se priča,nego kako se priča,i u skladu s tim pogledaj ovo svoje__ ‘halooooo mislim’__ i ne lupetaj.
P.S. Ovo zadnje si dobro rekao,ali kaže Luca da ne ide nigdje,neće se nitko samo tako odreći sigurnih milijuna.
votka
+ od mene… Ti barem shvaćaš prijateljsko podjebavanje (znaš ono, kad popiješ samo frtalj Viagre 🙂 ).
Zadnji vozački nasalov 2007, a konstruktorski 2008 godine. Greške u vođenju bezbroj. Prema tome – nogara.
a čija su zasluga vozački i konstruktorski naslovi od ere Schumahera pa do Kimija?
Kad momčad igra dobro trener se ne mijenja, kad momčad ne igra dobro trener se mijenja.
baš naprotiv…ako jedan trener dobro godinama vodi ekipu i ima lošu sezonu ili više njih s obzirom na prijašnji uspjeh treba dobiti novu priliku jer je bezbroj puta prije toga pokazao da ih zna vratiti u vrh a stvorio ih je iz ničega….a najbolji primjer toga ti je Sir Alex Ferguson koji je imao velikih uspona i padova ali je uvjek bio pri vrhu ali uprava Manchestera je pokazala da je strpljenje bolji izbor nego mjenjati trenere kao čarape kao što je to kroz povjest radio recimo Chelsea,Milan,Inter,Bayern,Real itd…..Svaki trener treba prilagodbu….kada napravi vrhunski posao s vremnom dolazi do zasičenja… Read more »
@F1 Karthikeyan Fan 1983 Ili veliki trener mora prepoznati da je došlo do zasićenja pa otići na vrhuncu, odmoriti se koju godinu i ponovno vratiti puno jači i odmoreniji (primjer: Joseph Guardiola)… Postoji trenutak kada sve što si dotada radio prestaje imati utjecaj i tada je vrijeme da odeš (vidi Newey), jer znaš tko si, koliko vrijediš i što znaš… A uvijek dolazi do zasićenja, pogotovo kada imaš osnovu ekipe koju ne mijenjaš… I upravo ti je del Bosque dobar primjer… Kad ne mijenjaš ekipu i način rada za jedan trenutak potoneš… Iako je ta ista ekipa s kojom si… Read more »
u pravu si on je nešto kao Lopez u Realu ili Rosel u Barci ali koliko ja vidim nemjenjaju predsjednike svake godine jer klub neispuni očekivane ciljeve nego trenere , igrače itd a u slučaju F1 to podržava moje mišljenje da LDM nije zaslužio nogu u guzicu kako neki kažu jer ipak je on Ferrari digao tu gdje je danas no sada bi svi tifosi htjeli da tamo ostanu “na vrhu” narednih 100 godina. to tako neide. Ja sam znao da će ukenjati motor i toga sam se najviše bojao jer Ferrari nije radio turbo motor od modela auta F40… Read more »
nadam se da ćeš se složiti: Ti i ja se razumijemo, ali ponekad imamo različite zaključke… Meni to odgovara. Tako je zanimljivije i čovjek svašta nauči… Pozdrav :pivo:
Slažem se…
Bez obzira na trenutnu situaciju u Ferrariju neću omalovažavati ovog čovjeka jer uz njegov Ferrari sam pratio živuću legendu Schumija i dominaciju 5 godina te jedan Kimijem nalov i dosta sezona koje su izgubljene u zadnjim utrkama. Kad sve zbrojim nemogu reći da je on kriv za bilo šta jer taj isti LDM je Ferrari iz prosjeka digao u zvjezde i sada se očekuje da tamo i bude a povjest nam govori d tome nije nikome uspjelo i da svakoj eri mora doći kraj. Ferrari kao tvornica radi automobile koji su vrh autoindustrije i u većini segmenata postavljaju standarde te… Read more »
Jednako su se pojavile glasine za Domenicalija, pa su svi demantirali: “Neeee, pa mi njega volimo, obožavamo, on s nama do groba!” i hop, za mjesec dana, gle čuda, ode on…
Vrlo lako moguće da će otići, jer pod:
a) postoji jako dobra pozadinska priča
b) vrlo vjerojatno negdje netko tko ima prste u Fiatu, a iznad Luce, je spoznao da je vrijeme za promjene.
Koliko ja znam Ferrarijeva uprava sama donosi odluke o svom vrhu a ne Fiat pogotovo više jer nije više većnski vlasnik dionica ekipe iz Maranela. Koliko sam ja upoznat s situacijom većinski vlasnik Ferrarija Fiat je prodao nekoj banci 35 % dionca Ferrarija koje je Ferrari navodno sam otkupio za 775 mil eura. Tako da Fiat ima još 55% udjela u vlasništvu Ferrarija ,( s obzirom na situaciju u Fiatu sumnjam da će još dugo biti vlasnici Ferrarija, no oni nisu ti koji vuku poteze u Ferrarju nego sam uprava iz Maranela. I ako itko može LDM maknuti s tog… Read more »
Koliko ja znam, FIAT je i dalje vlasnik 90% Ferrarija, tj. Fiat Chrysler Automobiles grupacija koja posjeduje Fiat Group (Fiat, Alfa Romeo, Abarth, Lancia, Maserati i Ferrari) i Chryslera (Chrysler, Dodge, SRT, Ram Trucks), njom predsjedaju John Elkann i Sergio Marchionne.
Što znači da ima netko iznad njega, tko ipak može utjecati na to hoće li ili neće ostati.
Jasno da Lucina riječ kao Chairmana Ferrarija ima određenu jačinu, ali kad se radi o lovi, i kad ekonomisti kažu da bi taj i taj potez donio tolko i tolko novaca, onda sve to gubi snagu.
Kao što rekoh dolje ispod ovog komentara a i gore samo sam se krivo izrazio. Fiat je posjedovao 90% dionica a Ferrari 10% do prije godinu ii dvije dana kada je Fiat prodao (neda mi se goglat kojoj banci) 35% dionica koje je Ferrari otkupio od te iste banke. Čitao sam o tome da bi VW mogao otkupiti cijeli koncern Alfa,Lancia,Fiat (koji posjeduje 55% dionica Ferrarija) A talijanima se nesviđa ideja da budu u njemačkom vlasništvu pa bi iz te grupacije mogli izaći . Postoje dvije mogućnosti da Fiat proda paket dionica Ferrariju ili da netko drugi bude njegov većinski… Read more »
A Fiat je koliko ja znam proado prije kupovine Chryslera 35 % dionica nekoj talijanskoj banci od koje je Ferrari navodno odkupio iste za 775 mil eura tako da Fiat u svojim rukama još ima 55% Ferrarija. S obzirom da svake godine Ferrarije dionice dosta idu gore pa je sad procjenjen brend sa lanjskih 3 milijarde eura na 5 milijardi nebi me čudilo da zele biti samstalni jer ih od toga djeli svega 6% dionica. S obzirom da svake godine posluju s priblizno pola milijarde eura profita nebi me začudio takav potez. Mada je moje mišljenje za takav brend da… Read more »
i za kraj to su sve špekulacije a prava istina je pitaj boga kakva. I Fiat je krenuo nabolje zadnjih godina kao i Alfa a o Ferrariju da nepričam tako da nisu u nekoj gabuli da im gori pod nogama.
tj dolje sam se krivo izrazio, Fiat s obzirom na špekulacije da bi ga mogao kupiti VW bi u tom slučaju mogao ostati bez vlasništva nad Ferrarijem jer navodno talijani nisu zainteresirani da im njemci budu vlasnici Ferrarija pa je moguće da Ferrari otkupi dio dionica Fiata tako da bi postao samostalan.
Neka ostane u ferrariju.
Koliko znam, Luca vodi cijeli Ferrari, ne samo F1 tim, i plus uz to vodi Fiat.
Da napusti takvo mjesto, na kome je btw. uspiješan, i vodi neki aerodrom, hm?…
Alitalia je zrakoplovna kompanija, a ne aerodrom. To je kao da kažeš da će otići u McLaren i voditi Silverstone.
A što se tiče uspješnosti u vođenju Ferrarija, tu bi se dalo dosta diskutirati.
Uspjesnost vođenja Scuderie bi se dalo diskutirati. Uspjesnost vođenja Ferrari firme (istrazivanje, razvoj, proizvodnja, prodaja automobila) je odlicna i o tome se nema sto pricati.
Upravo to, govorim o cijelom Ferrari brendu.
On ne vodi Fiat