Dva slobodna treninga petkom u trajanju od 90 minuta vjerojatno će ostati i u 2015. Njemački Auto Motor und Sport navodi da su skoro svi prijedlozi za smanjenjem troškova odbačeni tijekom zadnjeg sastanka Komisije Formule 1 koja se sastoji od momčadi, promotora utrka, FIA-e i FOM-a. Komisija je razmatrala promjene za 2015. a osim toga gledali su načine kako bi sport učinili popularnijim među mladim ljudima.
Iako još uvijek nije potpuno jasno što je dogovoreno, vjeruje se da je odbačen plan o reduciranju treninga petkom i prebacivanju medijskih dužnosti s četvrtka na petak ujutro. Ideja se nije svidjela navijačima ali i organizatorima utrka koji su bili prisutni na sastanku a za koje bi to vjerojatno značilo smanjenje cijena ulaznica.
Također, odbačena je i zabrana grijača guma jer postoje sumnje oko toga može li se tim potezom uštedjeti puno novca. Osim toga, to bi moglo predstavljati opasnost za vozače koji bi tako izlazili iz garaže s hladnim gumama.
Dogovor je postignut po pitanju predsezonskih testiranja koja će se održati u Europi za razliku od Bahreina ove godine koji je ocijenjen kao preskupa destinacija. Sezonska testiranja će također biti smanjena na dva testa u trajanju od dva dana. U 2016. predsezonska testiranja će biti smanjena s 12 na 8 dana dok će sezonska testiranja biti kompletno izbačena.
pozz jedan clanak koji sam nasao sad neznam kolko tu ima istine ….http://www.klix.ba/sport/formula1/ferrari-razmislja-o-povlacenju-iz-formule-1/140617023
ja sam mislio da su skužili apsurdnost ovogodišnje situacije kad su zamrznuli razvoj potpuno novog motora pa je sad mercedes svjetlosnim godinama ispred ostalih a ovi ostali ove sezone ne mogu ništa napravit nego moraju cekat sljedecu sezonu.
Ovo sa grijačima guma i potencijalnim opasnostima je čista glupost – manje serije poput GP2 nemaju grijače guma pa isto nema nikakvih incidenata zbog toga. Sad, druga je stvar pto njihovo ukidanje ne bi drastično smanjilo troškove…
Previše politiziranja i fantaziranja stvari moraju doći na svoje kad tad a to će biti …
Eto po mom nekom mišljenju, drago mi je da neće biti sezonskih testiranja. Neka se na treninzima isprobavaju nove stvari, a ne bezveze organizirati testiranje. Ionako pola sata na treningu samo stoje u boksevima. Evo i ovo još jedno testiranje što sad slijedi je potpuno bespotrebno, na pola sezone. Bojim se da što ste napravili, napravili ste.
Treninzi ne služe za testiranje novih dijelova i za nekakve “eksperimente” s bolidom, već služe za prilagođavanje set up-a za bitni dio GP vikenda (kvalifikacije i utrku).Testiranja služe za te novotarije koje momčadi žele isprobati i ona su po meni potrebna i unutar sezone.Također, ne slažem se s ovom zadnjom tvojom rečenicom: “Bojim se da što ste napravili, napravili ste”.Prema tebi bi znači svi trebali odustati od bilo kakvih unaprijeđenja i pokušaja za napredak i već bi nakon prve utrke ukoliko bolid nije konkurentan trebali odustati?Upravo suprotno, trebaju raditi još više da bi se popravili u nastavku sezonu i time… Read more »
Sve to stoji što kažeš, već ste mi to objasnili čemu služe testiranja. Ja samo kažem da je ovo previše sa ovim testiranjem koje dolazi.
šta je ovo sami sebi smišljaju radna mjesta i posao izmisle neki debilni prijedlog pa kao za fol idu mjesecima o tome mozgati dajte tko ovo puši više mi je muka od ove MAFIA-e lažljivci jedni o kojim potrebnimuštedama oni pričaju a lovu mlate naveliko sram ih bilo đubrad pohlepna
Ovi u FIA-i su načisto prolupali.
Smanjenje testiranja je još jedan čavao u lijes ovog sporta.
Ma normalno,kog če vam vraga testovi s tehnologijom koja je istestirana i skroz poznata.Ukinite sami sebe.