Svjetski prvak Sebastian Vettel priznaje da je u par trenutaka bio zabrinut kada se učinilo da je njegov RB10 pogodio novi problem. Nakon prvih krugova u kvalifikacijama, Vettelu je rečeno da dođe u boks jer imaju problem na bolidu. Na kraju se pokazalo da se nije radilo o ozbiljnijem kvaru jer je nakon ponovnog pokretanja Sebastian bio opet na stazi.
“Na početku prve kvalifikacijske runde otkucaji su mi brzo porasli kad smo shvatili da imamo problem. Ušao sam u boks, ponovno smo pokrenuli bolid i činilo se da problema više nije bilo. Nakon toga je sve bilo u redu”, otkrio je.
Vettel je lako ušao u Q3 gdje je završio kao drugi, 0.055 sekundi iza Lewisa Hamiltona na pole positionu. Mišljenja je da je mogao biti još brži.
“Q3 nije bio savršen. Volio bih da sam imao još jedan pokušaj. U krugu u kojem sam postavio vrijeme, osjetio sam da je bilo moguće napredovati na nekim mjestima. Bilo je vrlo blizu.”
Zadovoljan je svojom pozicijom te se nada dobroj utrci kako bi osvojio svoje prve bodove ove sezone.
“Lijepo je biti naprijed. Ovo je dobar rezultat. Trebao bih biti na dobroj strani sutra ali start će biti najvažniji”, dodao je za kraj.
Eeeee…sinko moj…još puno red bulla budeš popio….možda onda…
šta možda onda, osvoji PETI naslov svjetskog prvaka u najelitnijem natjecanju? sruši još koji rekord?
hehe…
hm…ti sanjaš dok je RB i ostatak Renaultove družine prilično ispod nivoa svih Mercedesa…hehe…
Lagano druze sa tim veseljem,i nemoj da omalovazavas druge i to sto Mercedes prvi put u poslednjih 50 godina ucestvuje konkurentno kao ekipa u F1,treba da shvatis da nije zasluga Mercedesa i njegovih strucnjaka nego ekipa sa kojima su oni saradjivali i ispipavali teren godinama.Mercedes da je imao snage i hrabrosti usao bi davno u F1 a nebi cekao da NJemacka autoindustrija ubaci svoje pipke u sve sfere automobilizma,od sporta preko medija i svega sto je vezano za automobilizam.Pa tako zahvaljujuci medijima koji su pod njihovom kontrolom,a vezano za sve oblike automobilizma,njihovi se promasaju precutkuju,dok se tudji preuvelicavaju.Tek tu i… Read more »
ispod nivoa za sad jesu. ali zaboravljaš da Red Bull zadnjih godina donosi najbolje nadogradnje i najviše napreduje tjekom sezone od bilo koje momčadi. osobno bih želio da im se još pridruži i Ferrari, ali izgleda da oni ostaju na staroj bolesti. nadam se da će u europi sve profunkcionirati u Red Bullu približno kako bi oni želili, i sami su to najavili da će biti lošiji(ako im je ovo loše) do povratka u europu. a onda ćemo viditi za dalje… tek dvije utrke su prošle. još nitko nije osvojio prvenstvo. ni Merc ni Vettel. tko zna, možda ih sve… Read more »
kako mi ovaj ide na zivce vise
Osobno ne preferiram Vettle-a ali treba se priznati , ovdje nije napisano da je izjavio : da bi volio da je imao jos jedan krug da napravi bolje vrijeme , ali da bi to isto zelio i Hamilton koji bi vjerovatno isao jos brze , tako da sto bi bilo kad bi bilo , nebi volio pricati . To je njegova izjava .
Savršenstvo ne postoji mladiću!
Kiša smanjuje prednosti bolida, a u prvi plan dolaze vozačke kvalitete…
kao da slušam konferenciju sa predstavljanja novih windowsa a ne F1.. re-bootali smo auto i sad je sve ok… katastrofa a ne utrkivanje.
prelazim na motoGP, tamo se još uvijek UTRKUJU a ne igraju video igrice
Bez brige, ima i tamo svega i svačega.
a još gori je onaj tip što je zbog pornića ekipi upropastio testiranje….
čuo sam priče (ne znam koliko su istinite) da im je bolid uzdisao dok su verglali da ga upale…
”Kao i uvijek najpametnije je slušati Helmuta Marka, stvarnog šefa ekipe. On je negdje, skoro neprimijećeno, izjavio kako se u ekipi radi svaki dan preko 18 sati, i kako su u popravljanju situacije uključeni svi do jednog članovi ekipe. Preko četiri stotine ljudi, plus još dvjestotinjak onih u Renaultu, puta dva tjedna, puta 18 sati. Onako od oka – 150 tisuća radnih sati. I sve to između zimskih testiranja i Australije…”
Mladen Jergović
pored toliko radih sati bi se avion dao napraviti u tome vremenskom periodu a oni samo kukaju kako nista ne stima.. šarafciger u ruke i radite.