Lotusove vozače ometaju novi sustavi

Nedosljednost novih Renaultovih sustava za povrat energije ometaju Lotusove vozače Pastora Maldonada i Romaina Grosjeana. S novim pravilima dolazi i veći povrat energije do te mjere da su novi brake-by-wire sustavi dizajnirani da pomognu stabilizirati bolid dok se energija pohranjuje prilikom kočenja. Međutim, sustavi su toliko složeni da u kombinaciji s manjkom kilometara koje je Lotus odvezao, rezultiraju drugim problemima, utječući negativno i na vozačevo povjerenje u bolid.

Lotusov tehnički direktor Nick Chester vjeruje da je E22 dobar, ali objašnjava zašto će momčadi trebati dugo vremena da bolid dosegne svoj maksimum:

“Što se tiče šasije, razina gripa nije toliko loša, iako smo čak izgubili malo downforcea. Najveći je problem kako šasija ‘surađuje’ s novom pogonskom jedinicom i kako radi sustav za pohranu energije. Tu postoje neke nedosljednosti pa je vozaču vrlo teško predvidjeti što će se dogoditi kada se približi zavoju. Sustav ne radi uvijek istu stvar, pa to ometa vozača i košta nas mnogo vremena.”

Chester priznaje da Renault nije u mogućnosti dati vremenski okvir u kojem će riješiti svoje probleme i otkloniti nedosljednost između pogonske jedinice i povezanih sustava.

“Nema dogovorenog roka. Naporno rade na tome. Kada skupe sve informacije siguran sam da ćemo znati čime raspolažemo za Melbourne.”

4 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Ferrari Maniac

A jadni oni kao da su samo oni morali razvijati novi motor i kočioni sustav tijekom zime. Osim toga sami su odlučili da neće biti u Jerezu…

perodeformero

Ne bi ni ti bez kočnica. Ovo s razvijanjem kočionog sistema ide malko drugačije.

brq

Koji bude ovaj Lotus veliki fail ove sezone. Procjenjujem na razini williamsa prošle!

Ferrari number1

Bas me zanima da li ovi problemi muce i ostale ekipe s renault motorima jer ako je tako onda se nijednoj od tih ekipa ne pise dobro sve dok se svi sustavi posteno ne ustimaju a to bi moglo potrajat

Related Posts