Lotus za ovu sezonu nade polaže u dobavljača pogonskih jedinica Renault, koji je do sada na predsezonskim testiranjima bio u velikim problemima.
Tehnički direktor Nick Chester uvjeren je da je njegova momčad proizvela pobjednički bolid, a ugledni dopisnik Auto Motor und Sporta Michael Schmidt se slaže da je ‘dvostruki nos’ na Lotusovom E22 najodvažniji dizajn među suparnicima.
“Brojke iz zračnog tunela su nevjerojatne,” rekao je Chester za njemački magazin. “Naša mjerenja s testa u Bahreinu su potvrdila da imamo zaista brz bolid.”
Rekao je kako je Lotusova najveća briga da Renault neće biti u stanju riješiti svoju očiglednu tehničku krizu s novom V6 pogonskom jedinicom.
“Bilo bi šteta da je motor taj koji određuje poredak na stazi,” rekao je Chester.
Najprimjetnija inovacija na E22 je asimetrični, ‘dvostruki nos’ koji je privukao mnogo pažnje u cijelom pitlaneu.
“Druge momčadi bi to mogle kopirati, ali samo to im neće puno pomoći. Ako žele iskoristiti prednosti dvostrukog nosa onda bi trebali također promijeniti zadnji kraj bolida. A to bi im oduzelo mnogo vremena,” rekao je.
“Neki su nas inženjeri napustili prošle godine odnoseći znanje koje donose prednosti (dvostrukog nosa) našim rivalima, ali pretpostavljam da su imali teškoće prilikom prolaska crash testova,” rekao je Chester.
Lotus mi je jako drag tim i volio bi da mu se vrati ona stara slava.Prosle godine su imali odlican bolid,cak bolji i od ferrarija i od mercedesa,ali eto manjak para je utjecao na to da jos vise usavrse bolid i na to da je puno inzinjera i drugih glavnih faca otislo iz lotusa.Steta zbog toga,volio bi da imaju vise para i da su zadrzali Raikkonena!
I nije mi ovaj bolid baš na ljepši.I usput za fanove Ferrarija,Alonso je izjavio da je bolid gadan.
Ja suplji prica”i ja imam najbrzeg ficu samo nesto nece da upali”:-) nadam se stvarno da ce svi srediti bolide kako treba i da stvarno vozaci se bore i dokazuju koje bolji a onda ce mo slusati neka druga laprdanja sefova i glavnih inzinjera…
Sve će se vidjeti na prvoj utrci ostalo je samo laprdanje i privlačenje sponzora.
Pare presudne, a Lotus u finansijskim problemima i opet (jedini) parirali velikom RB-u prosle sezone, dovoljno govori koliko su jak tim i zasluzuju pobjede! Reno ce valjda odraditi barem pouzdanost! Go Lotus!!!
Nisu svjesni da im ove godine nema Raikkonena,tesko ce oni do bilo kakve pobjede…
Ti nisi svjestan koju postavu imaju ove sezone.
Ako im pripreme bolid približno konkurentan najboljima, da vidim tog genijalca koji će preći samo tako preko Maldonada i Grosjana.
Samo da ta dvojica tvoih genijalaca ne pokrse jedan drugoga dok nestignu do ostalih 🙂
pa u tome “ako im bude” i jeste fora a ja ti kazem da im nece biti,Lotus nece biti ni blizu prve trojke,zivi bili pa vidjeli
eh baksuzni grozan je par puta naprasio raikonena
14 dana jos 🙂 nikad nije duze trajalo od kraja do pocetka sezone 🙂
Ja ovu sezonu čekam od prošlogodišnjih zimskih testiranja. 😀
“Bilo bi šteta da je motor taj koji određuje poredak na stazi,” rekao je Chester.
—-
1. Čovjek kao da je uvjeren da Renault ima najbolji motor pa onda nešto ovako izjavi
ili
2. netko iz Ferrarija može reći: Bilo bi šteta da aerodinamika određuje poredak na stazi.
Jel si Chester postavio takvo pitanje (ovo pod brojem 2) 2009. godine?
—-
Ne kužim to jadikovanje. Kao da će svijet stati zato što je Renault negdje zeznuo. Ne sumnjam uopće da će Renault popraviti stvar, prije ili kasnije.
Dizajn bolida je umijece nekog tima! Po mom misljenju, motor treba da “presudjuje” ali tek poslije dizajna (aerodinamike…) i vozaca!
držim fige da ipak imaju pokriće za ovaj optimizam jer očekujem pobjedu RoGro-a u 2. utrci 😉
A što im drugo preostaje? Nada da i drugim proizvođačima krepavaju motori?
Ovo iznenađenje bi me stvarno veselilo. Živi bili pa vidjeli!