Završen je i posljednji dan testiranja u Jerezu, a najbrže vrijeme ostvario je Felipe Massa.
Kevin Magnussen pak, vozač koji je jučer bio najbrži, danas je test završio u ogradi u desetom zavoju. Daniil Kvyat također završio ranije nego što je planirao. Njegov Toro Rosso zaostavio se u istom zavoju, što je vjerojatno i doprinijelo Magnussenovom sudaru.
Ipak, vrijedi spomenuti da je McLarenov vozač uspio odvoziti ukupno čak 110 krugova, što je samo za pet manje od današnjeg rekordera – Fernanda Alonsa. Njegov F14 T danas je funkcionirao bez problema.
Na kraju prvog dijela testa jutros najbrže vrijeme imao je Nico Rosberg sa 91 krugom iza sebe, a poslijepodne je volan preuzeo Lewis Hamilton. On je odvozio 41 krug.
Mercedes je i ekipa koja je prva napravila simulaciju utrke.
Isto su pokušali i Hamilton, Alonso i Massa, ali ih je u tom naumu spriječila crvena zastava koja je nekoliko puta prekidala stintove.
Bolidi s Renaultovim motorom još jednom su imali loš dan, Kobayashi je u Caterhamu napravio 54 kruga, dok su Kvyat i Ricciardo zajedno uspjeli tek 16.
1 Massa (Williams) 1m28.229s, 86 2 Alonso (Ferrari) 1m29.145s, 115 3 Juncadella (Force India) 1m29.457s, 81 4 Magnussen (McLaren) 1m30.806s, 110 5 Hamilton (Mercedes) 1m30.822s, 41 6 Bianchi (Marussia) 1m32.222s, 25 7 Sutil (Sauber) 1m36.571s, 69 8 Rosberg (Mercedes) 1m36.951s 91 9 Kobayashi (Caterham) 1m43.193s, 54 10 Kvyat (Toro Rosso) 1m44.016s, 9 11 Ricciardo (Red Bull) 1m45.374s, 7
Zanimljivo testiranje, ali kako bi se reklo velik promet, mala zarada tj. nista jos ne znamo osim da je ocito renault u problemu. Jedan detalj mi je cijelo vrijeme bio u glavi a to je da McL nije dao ni jednu sliku bolida sa straznje strane, a sad smo i vidjeli zasto. Zanimljiv detalj koji moze biti presudan
redbull ne bude dominantan ove sezone. ovo je sasvim nova priča.
Čini se da bi Lotus mogao biti najveći Fail ove sezone. Već sad debelo kasne i za najlošijim momčadima + renaultov motor + pola faca je iz Lotusa otišlo = jao meni. Vjerojatno će sa Williamsem zamijeniti mjesta u poretku. Mercedes je smatram, najljepši bolid na stazi a Mclaren najružniji (ako ne računamo Shreka). AKo Redbull ne bude dominantan čini se da bi bi mogla biti dosta zanimljiva borba između Ferrarija, Mercedesa, Mclarena, Williamsa i čak Force Indije i (dobro i )Red Bulla Go Kimi go.
Ljepo je vidjeti sva ova testiranja,bolide na stazi itd ali pričati o omjeru snaga hmmm…..mislim da nam testiranja iz proteklih sezona su dovoljno dobar pokazatelj da su ovo ipak samo testiranja. Čak i treninzi prije utrka nisu nikakvo mjerilo, čak i da je i ovakav odnos snaga kakav pokazuje ovaj poredak neznači nužno da će tako završavati utrke jer je upitno koliko će ćiji motor biti žedan ili koliko će krugova uspjeti odvrtiti bez kvara. Pouzdanaost i potrošnja bi po mom mišljenju mogli obilježiti ovu sezonu a ne najbrži i najboji bolid-vozač. Previše je tu upitnika i sve ovisi o… Read more »
Kakva ce ovo sezona biti 😀
ako je suditi po testovima, bit ce puno vozača u borbi za prva 3 mjesta u ukupnom poretku…a sto se tice konstruktorskog naslova, mislim da je jedina dvojba ferrari ili mercedes… mislim da trenutno mogu samo oni, jer sve ostale jake ekipe imaju po jednog jakog i jednog osrednjeg vozača…
Čestitke za Massu,ali mene smeta to na kakav način su s ovim pravilima htjeli uništiti Redbull,nisu mogli drugačije pa su uništili F1.Nevjerojatno je da su bolidi
sporiji za 10 sekundi i više nego su to bili prošlogodišnji,a sve u svrhu toga da unište Redbull.Znam da njihova dominacija nije bila nikome zanimljiva,ali na ovakav način pokušati ih skinuti s trona je neprihvatljiv,što je najgore čini se da im to uspjeva,ali još se sve stigne popraviti.
Došla maca na vratašca 😉
Pravila u ista za sve, i nisu ih pravila “unistila”, vec to da koriste Renaultov motor, koji je, kako se cini, zeznuo nešto… a u ostalom, ako pratis F1, znas da je normalno da se pravila mijenjaju svakih par godina…
ali mislim da se netrebaš bojati, ipak je to RB i nac ce vec Newey neko rješenje..
Po ovom gore komentaru dođem do zaključka da nepratiš ovaj sport dugo jer bi valjda znao radi koga su se temeljito izmjenila pravila i ukinula elektronika i koga da skinu s vrha…..prvo 2005-6 a onda ponovno 2009,, Mclaren i Ferrari su uvjek bili u vrhu i uvjek je bilo promjena u pravilima. Ali oni ako se nebi odmah vratili u vrh vratili bi se kroz par godina dok su pojedine ekipe došle i nakon potonuća otišle…Nekažem da će biti tako s red bullom no ako je njihov aerodnimčki paket izgubio s novim pravilima i ako on nije presudan morati će… Read more »
Vremena nisu sporija 10 sek zbog motora, nego zbog toga što nitko nije vozio krugove sa 100% mogućnosti. I vremena na testiranjima NIKAD ne terba uzimati za ozbiljno
F1FANFOREVER… 2013. je najbrži na testiranjima u jerezu bija massa sa vrimenom 1m17.879 , a ove godine magnussen sa 1m23.276 pa je očito da je felipe bija brži za 5,397 sec , a ne 10 sec . očito je da su svi bili “oprezni” zbog novih motora šta se vidi iz činjenice da su lani 22 vozača odvozila 3531 krug i 15634 km u testiranjima ( šasija , aero paketa jer motori su bili “stari” tj provjereni ) , a na ovim testiranjima su vozači odvozili 1470 krugova i 6509 km . s obzirom da motori nisu “gaženi” , da… Read more »
Evo i malo slikica tog 4tog dans
http://www1.skysports.com/f1/gallery/12837/9142674/jerez–day-four-pics
Mcklaren će biti pobjednički bolid ove sezone bez obzira što voze dva osrednja vozaća.
Hvala na pozitivnim prognozama za McL, ali to nisu dva osrednja vozača. Button je jako dobar vozač iako drugačijeg karaktera na stazi u odnosu, npr. na Hamiltona ili Alonsa, a Magnussen je novak u F1 i još ne znamo hoće li biti loš, osrednji ili vozač za pamćenje. Za njega će vrijeme pokazati. Dakle, nisu osrednji
Istina da za Magnussena još neznamo, ali button nije ništa drugo nego osrednji vozač, tvoj ”jako dobar vozač” vozi ko pičkica. http://www.youtube.com/watch?v=58tjyIHACD4 pogledaj kako tvoj super dobar vozač nezna da ima sedmu brzinu, (oko osme minute videa) oko 9:15min
vidim da se forumaši slažu sa tvojom konstatacijom
ajde brzo netko kada su testiranja u Bahreinu?
19-22 feb
ocito je da red bull ima velikih problema sa motorom,nevjerovatno je da je u 4 dana u jerezu napravio svega 10-15 krugova…drago mi je vidjeti da williams funkcionise dobro,lijepo bi bilo da budu iznenadjenje prvenstva i uzmu dosta bodova
Naravno da ce wiliams funkcionirati i biti dobar kad je felipe massa u kokpitu
ferrari puno krugova, nadam se da ce bit dobro
http://www.youtube.com/watch?v=Mmewl4OZXrw
E moj sebastijane, nije ti to diesel…
Kako je krenulo možda i do toga dođemo.
Bravo Massa ali Button je imao 1m25.030s, vjerovatno je danas bila kiša u Jerezu pa su bolidi bili malo sporiji od jučer….
Kimi je imao 1- 24 ,i ne znam koliko još,ali svakako do sada najbolje vrijeme.Iako mislim da zabilježeno vrijeme trenutno nije pokazatelj stvarnog stanja stvari,nego testiranja koječega.Mora se imati u vidu da je pred nama specifična sezona sa puno novotarija,kao nikada prije.Složio bih se sa nekolicinom komentara dolje da se vjerojatno radi na pouzdanosti bolida,jer su to manje više svi naglašavali kao najveći izazov predstojeće sezone.Nadalje,čekam vremena oko 1.15, po krugu za naznaku možebitne forme nekog bolida.
ovi sto mi lupaju minuse nek se napuse kvalitetno i neka nastave sa minusima
Zanimljivo je kako se lupetaju minusi. Iz dosade? Ili? Od mene imate veliki plus.
Momci polako, Minusi su eto, glupa stvar za glupe ljude.
bravo legendo ovo ti je legendarno .sto jest jest , u pravu si
A tako ti je to na portalu gdje je većina posjetitelja do 18 godina i sve prije Vettela im je daleka prošlost. Ja odavno većinu postova ne shvaćam ozbiljno.
Bilo bi super kad bi se Willams vratio u vrh, valjda su pošteno radili na novom bolidu prošle godine kad im je prošlogodišnji bolid bio onako zanemaren.
ako ništa drugo,barem mi koji toliko volimo tu momčad možemo uživati u ovakvim vijestima,meni osobno je svaki uspjeh williamsa jako drag,čak i ovakve vijesti sa testiranja a o sezoni koja dolazi ne polažem nekakve velike nade,ako bude bolja od prošle to je već uspjeh,mada duboko u sebi uvijek priželjkujem pobjednički bolid,jer ruku na srce,williams nam je to dužan još od zadnjeg naslova od Žaka….
:love: :love:
Uljepša mi popišan dan!
Znam da su samo testovi, ali je lijepo vidjeti opet to prezime kraj broja jedan :love:
lijepo je vidjeti da williams pokazuje napredak u svakom pogledu
Fernando,Felipe is faster than you 😛
Veliki problem koji ima RBR u odnosu na druge timove koji koriste Renault motore je radikalan dizajn koji dovodi do pregrijanvanja baterija. Navodno cio koncept bolida se mora mijenjati, dok druge momcadi imaju manje problema te uspijevaju odvoziti koliko toliko krugova. S druge strane McLaren je uradio cudo sa svojim zadnjim ovjesom. Izgleda da taj “leptir” dizajn je nemoguce kopirati samo tako, jer se mora mijenjati cio koncept mjenjaca i zadnjeg ovjesa. Onda i to se mora testirati, tako da ce se neko pravo namuciti da kopira ovaj mehanizam, za koji kazu da donosi do 4 destinke po krugu, jer… Read more »
Nadam se da i ferrari ima nesto takvo u rezervi pa da odgovori Mclarenu
Nadam se da su Allison i ekipa nesto spremili
imas kakav link o tom leptir dizajnu ili je to rekla vidla kazala
http://www.formula1.com/news/technical/2014/0/1139.html
The solution is considered legal by the FIA, but could lead to clarification requests from rival teams – especially as it’s one that cannot be easily copied, since it would require a complete redesign of the rear suspension.
već vidim poznati scenario – Ferrari i još neki timovi se bune, FIA to još jednom pogleda i zabrani i ode McL u tri …
http://www.f1technical.net/development/435
malo detaljnije o tom leptiru.
samo se nadam i želim da dominacija Red Bulla stane , kad vidim Vetella ko da vidim instruktora klizanja a ne prvaka Formule 1 , nema on tu osobnost , karmu i duh dostojna prvaka…dosadan je zapopizdit i od svih šampiona formule 1 on je k….. a ne šampion , samo ima sreće više nego vozačkih vještina
i onda meni sin (13 godina ima ) govori da je Vettel bolji vozač od Senne ( o Senni zna onolko kolko je pročitao na wikipediji) jel ima 2 naslova više , a meni dođe da ga se odreknem preko novina…klaun Vettel je najgora reklama za F1 u povijesti tog sporta
tu imaš pravo, đabe će netko reći za 20 godina((-pretpostavimo da će još biti f1 ili će je se bar ljudi spominjati)) da je red bull imao daleko bolj bolid gotovo cijelo vrijeme od te 4godine kad je Vettel osvajao naslove, naslov ostaje i piše mu se. i statistički, on je već sada jedan od 5 vozaća svih vremena. ne mislim da je loš-NIPOŠTO, ALI NIJE NI NAJBOLJI OD AKTUALNIH VOZAĆA
Vrijeme te pregazilo.
u jbte …..
ma da su i massu stavili u rb bolid i on bi bio prvak
kakav otac, takav sin, lupaju oba gluposti, ko Maksim po diviziji… Vettel je davno dokazo da je prvak, jeste to bolji bolid, ali pogledaj sta je on radio s tim bolidom, a sta Webber, vidi njegove krugove, a onda Webberove, prati kocenje, dodavanje gasa… glup bi skonto da je Vettel vanzemaljac… Formula 1 nije za takve kao ti, ko sto bi MJ rek’o 😉
Ti nađeš Webbera za usporedbu. Probaj zamisliti da su kraj Vettela sjedili Alonso, Hamilton ili Raikkonen.
@HeatBlast -.- -.-
sve si rekao o poznavanju F1 kad se pozivaš na MJ kao na “autoritet”… U Jbte, da citiram avalona ( 😆 ), čovjek besplatno režira prijenose putem sms-a. Pa koji je to genijalac! :rofl:
Jedan od najboljih komentara sam pročitao nedugo na jednom od stranih sajtova… Netko je stavio sliku svih Webberovih pobjeda koja eto obilježava karijeru tog iznadprosječnog vozača… a ispod komentar “Mark Webber iznadprosječini vozač koji je u svojih 12 F1 sezona i 7 godina provedenih u Red Bullu osvojio isti broj pobjeda kao i njegov momčadski kolega u posljednjih 9 utrka…za redom !” Komentar govori baš sve… A o tome koliko je dobar Mark Webber govori i činjenica da je davne 2000 godine sezonu u Formuli 3000 završio ispred Alonsa u bolidu i ekipi koja je na kraju bila lošije rangirana… Read more »
41:10:12:00
Jedino značajno iz ovih treninga što treba uzeti u obzir jest pouzdanost Ferrarijevog i Mercedesovog motora, Vremena koja su zabilježena nemaju neku posebnu vrijednost, jer ne znamo uvjete u kojima su timovi testirali – npr. danas je Fernando počeo na wet-u, većina konkurencije na intermedijama. Ono što također treba istaknuti da Williams sa mercedesovim motorom funkcionira dovoljno dobro da se može očekivati kako će biti u situaciji pomrsiti račune mnogima… Zanimljivo je i to da je Marussia samo 4 sekunde slabija od najboljeg vremena, a odvezli su samo 25 krugova… Ostaje da vidimo u Bahreinu kako je RBR riješio problem… Read more »
.slažem se…vremena u ovom trenutku jednostavno nisu primarna. Traži se pouzdanost sistema. Ne samo agregata nego i simbioza s ERS-om. Ekipa koja u Jerezu shvati izazov pouzdanosti imat će ogromnu prednost u Australiji.
Neka ga sreca vec jednom isprati jer znanja i iskustva ima, fooorza Felipe WC 2014 !!!
Njemu ni sreća ne more pomoći više. Sve kredite sreće je ispucao 2008.
Napisa i osta ziv
Ovako na prvu sam zadovoljan što se tiče Ferrarija. Sva 4 dana su prošla gotovo besprijekorno. Jedno Kimijevo i jedno Fernandovo zaustavljanje na stazi smatram pod normalnim, pogotovo kada se radi o novim motorima. Nije bilo vatre, dima, trokiranja itd. Definitivno Mercedesovi bolidi izgledaju fantastično. McLaren se malo okuražio pa je postavio najbolja vremena, Mercedesi Petronas rade kao švicarski sat. Rade konstantna vremena i jako su brzi. Tu su još Williams i Force India. —- Bahrein je već nova, važna i vruća stepenica. Ako dosada Mercedesi i Ferrariji nisu imali problema sa zagrijavanjem, vidjet ćemo što će biti u Bahreinu.… Read more »
Oba puta su zaustavljanja bila iz predostrožnosti, što je definitivno bolja vijest nego da se počelo dimiti 😀
+1
Zasto su oba mercedesa vozila??
nico prijepodne hamilton posljepodne jer je prvi dan hamilton odvozio samo 16 krugova prije nego li je zavrsio u ogradi.
Zato je je Hamilton prvi dan vozio samo 15 krugova pa su mu dali popodne zadnji dan da jos malo provede u bolidu tako danebi bila prevelika razlika u broju krugova u odnosu na Nicu.
Btw vozio je samo jedan Mercedes, samo su ga koristila oba vozaca.
Thx obojici 😉
Vremena je potpuno nepotrebno gledati jer ne znače baš ništa. Važnije je da je Vettel odvozio 11 krugova, a Ricciardo 10.
Renaultove momčadi – 151 krug ili 50,3 u prosjeku
Mercedesove momčadi – 875 krugova ili 218,7 u prosjeku
Ferrarijeve momčadi – 444 kruga ili 148 u prosjeku (s tim da Marussia gotovo tri cijela dana nije testirala)
zanimljive činjenice iznosiš Blackhawk, što li pak to znači? Je li dominaciji RBR-a došao kraj ili su pak toliko unaprijedili bolid da im je 21 krug dovoljan za testnu statistiku ?
U Red BUllu smatraju da ovo nije veliki udarac za njih, ali četiri dana bez testiranja mora biti veliki udarac. Pitanje je u čemu je problem, je li u Renaultu s obzirom da je tek dana Kobayashi uspio odvoziti nešto veći broj krugova od svih vozača na Renaultovim motorima. Ne znam je li dominaciji došao kraj, ali bi na samom startu mogli biti u (malom) zaostatku za drugima što se tiče pouzdanosti. Ipak, čak i ako budu u zaostatku, pokazali su da sve to tijekom sezone mogu nadoknaditi. Ovo su sve samo zanimljivi podaci, glupo je nagađati nešto na osnovu… Read more »
Da je vozila Marusia sva 4 dana i ako uzmemo u obzir da Mercedes ima 4 a Ferrari 3 momčadi sa njihovim motorima znači da su Merc. i Fer. tu negdje u odvoženim kilometrima.
ovi put i vrimena nešto znače jer su u pitanju novi motori . npr massa je odvozija . najbrže vrime šta znači da je malko nagazija novi motor mercedesa koji je 86 krugova odvozija bez problema . fernando je odvozija 29 krugova više od felipea , ostvarija 2. najbrže vrime , a ferariev motor je radija ka urica . zbog toga možda ovi put treba i postignuta vrimena uzet u obzir jer su vezana uz još upitnu pouzdanost novih motora .
Možda vremena znače više nego prošlih godina zbog specifičnosti situacije. Ja bih iz ova 4 dana zaključio da su Ferrari, Mercedes i McLaren odradili solidan posao. Ferrari gotovo bez ikakvih poteškoća, Dok su Mercedes i McLaren imali malo problematičan 1. dan.
Nego Avalone sjećaš se onog zakretnog momenta što smo nedavo spominjali. Sutil kaže da je on glavni krivac što je “izgubio” bolid i jučer i danas: http://www.crash.net/f1/news/199931/1/sutil-lost-it-in-a-very-strange-way.html?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=rss
pusti okretno moment , sutil je i 2013. često zna “gubit” bolid 😉
I opet je i drugi dan izgubio bolid,meni je bolji Di Resta i ostajem pri tome mnogi vole Sutila al on meni nije nešto pokazao da bi mi ostao u glavi dok Škot je.
Bas me zanima koji su ova tri tupana koji su dali minuse na iznosenje statistickih podataka i zasto su ih udijelili. Kako se mozes slagati ili ne slagati sa statistikom koja je takva kakva je i ne moze biti drugacija. 🙂
hmm iako je riječ o testiranjima koje zasad ništa konkretno ne odaju bilo bi zanimljivo vidjeti i Williams među konkurentima za naslov iako je to malo previše za očekivati ..
Da se nadovežem , ja vjerujem da će Williams zamijeniti mjesto s Lotusom. oni će u top 5 momčadi( r. bull, ferrari, mercedes, McLaren)