Kimi Raikkonen nije jako pogođen svojim prvim odustajanjem s Lotusom, iako je na utrci u Belgiji završio njegov rekordni niz od 27 uzastopnih završavanja utrka u bodovima.
U 25. krugu je Kimi pokušavao prestići Felipea Massu u zadnjoj šikani, kad su mu kočnice otkazale. Otišao je u boks i parkirao svoj E21.
“Kočnice su mi otkazale, tako da stvarno nije bilo smisla u nastavljanju utrke. Nije bilo dovoljno mjesta u prvom zavoju gdje sam otišao preko rubnika i izgubio nešto vremena, no nakon toga sam pritiskao što sam jače mogao. Imali smo probleme s kočnicama na početku utrke no kontrolirali smo ih i bilo je u redu dok nismo morali odustati. Završili smo mnogo utrka i bili pouzdani. Prije ili kasnije sreća će vas napustiti i za nas je danas bio taj dan.”
Raikkonen je nakon odustajanja pao s drugog na četvrto mjesto u poretku vozača i trenutno je 63 boda iza vodećeg Sebastiana Vettela, dok je Lotus ostao četvrti u konstruktorskom poretku, 31 bod iza trećeplasiranog Ferrarija.
Vozio je dobro i agresivno al je imo s kocnicama problema tokom citave utrke,jbga kako kazu “bad luck”
I jos samo nesto molite boga da nepotpise za Mclaren 🙂
Pa ako mu se negdje žuri, tada bi to bio, po meni loš potez, ali ako može sačekati još godinu dana i povratak Honda-a, to bi se moglo pokazati kao dobar ili, čak izvanredan izbor (i u tu kombinaciju ulazi ona njegova rečenica – mnogi će reći da je to glup potez!). Nekako nisam siguran da je to sa Ferrari-jem aktualno… Ne zbog Ferrari-jevog demantija, već zbog aktivnosti njegovog agenta, koji još komunicira sa više ekipa. Da je već potpisao za Ferrari, mislim da bi mu aktivnosti ipak malo pale…
nekako mi se čini da i prije odustajanja nije bio baš u utrci…kao da je izgubio fokus…očito je ta sapunica gdje će vozit sljedeće sezone poremetila njegovu formu…
očito nisi gledal utrku.
već od samog početka utrke se mogla videti gusta crna prašina koja se pojavljuje nakon svakog kočenja na Raikkonenovom bolidu. Očito je to bil razlog sporije vožnje. Moral je paziti kočnice a to automatski znači sporije voziti.
pa ima on pravo na lošije izdanje…šteta što je problem s kočnicama nastao baš na njegovoj stazi…
nije to bilo nikakvo lošije izdanje kimija. Lotus jednostavno nema snage na pravcima i zato nije mogao pretjecati u drs zoni i tako gubio puno vremena. U Monzi bit če još teže za lotus ako se bolje ne kvalificira u subotu
mislim da je u nedjelju raikkonen potpisao kapitulaciju sto se tice titule,naravno sanse uvijek postoje ali sve dok vettel-u ide sve ko po loju raikkonen nema nikakve sanse,ne samo raikkonen nego cijeli grid f1…
Šteta, ali to je zakon velikih brojeva. Kad-tad se to moralo dogoditi. Ne znam koliko je sad realno da još ima šanse za naslov. Ne ide mi ni u glavu start i prvi zavoj odnosno zatvaranje od strane Romaina, kao da mu je to namjerno napravio, a Alonsa pustio da ih lako prođe s unutarnje strane
e to isto je weber uradio vetelu u brazilu lani
I Felipe Fernando-u u Bahreinu, pa zato nije skinuo i SV-a prije prvog zavoja! Mislim da tu nema puno gledanja tko je gdje, zatvaraju se bolidi, a poslije se pita tko je to bio? Premalo je vremena za neka uočavanja, tim prije jer su bolidi šareni od reklama….
gledao sam taj start nekoliko puta i ne vidim baš da je roman imao nešto puno mjesta na tom prvom zavoju, mislim da dečko nije ništa kriv. Ima ko start neka linka?
Za Raikkonena je igra za naslov gotova,dvije i pol pobjede su previše za nadoknadit,a možda sam u krivu….
Nisi u krivu.
da dvije i pol pobjede al uz uvjet da vettel 3 utrke ne zavrsi kao i alonso a ham da kiksa sto je jedino realno…
Ja mislim da to nije realno,trenutno vidim Alonsa kao jedinog koji može zapaprit Vettelu život
ja mislim da Hamilton također ima šanse. samo još malo da se poslože u utrci.
Teško,ako se po Belgiji vidi ostatak,Alonso I Vettel za naslov 🙂