Neki dan Michael Schumacher je otvoreno kritizirao nove Pirellijeve gume, smatrajući kako je bitnije čuvati gume nego voziti na limitu performansi. Nico Rosberg pak ima drugo mišljenje, kaže kako su izazovi koji nove gume stavljaju pred vozače odlični za Formulu 1.
Ovogodišnju poredak i performanse momčadi su najbliže u posljednjih nekoliko godina i to se uglavnom pripisuje novim Pirellijevim gumama. Još jedna specifičnost je i različita forma nekih momčadi od utrke do utrke, ovisno o podešvanjima bolida. Prvenstveno se tu radi o Mercedesu, koji je tek na VN Kine pogodio s podešavanjima. Naravno, već na idućoj utrci nisu uspjeli pobijediti ali su osvojili bodove.
Ako dodamo četiri različita pobjednika, iz četiri različite momčadi, što je djelomično do guma a djelomično do različitih uvjeta na dosadašnjim utrkama, imamo vrlo uzbudljivu sezonu pred nama.
Na upit o utjecaju guma na ishod utrke, misli li da su utrke postale lutrija oko izbora i trošenja guma, Rosberg je odgovorio:
“Ne. Samo je drugačija igra u pitanju.”
“Ove godine smo vidjeli da, kako se selimo iz jednih uvjeta u druge, sa staze na stazu, s jednih temperatura na druge…različiti bolidi bolje koriste gume, što predstavlja izazov za inženjere. Moraju shvatiti razloge, prilagoditi se i pokušati biti najbolji u razumijevanju guma. To bi mogao biti ključ za ovu sezonu. Zato naporno radimo kako bi što prije i bolje razumjeli gume.”
“Osobno mislim da je to odlično za sezonu. Imali smo četiri pobjednika u četiri utrke, sve je ispremiješano. nije moglo bolje za Formulu 1. Tijekom utrka, uzevši u obzir degradaciju guma i mnogo pretjecanja, bilo je mnogo uzbuđenja.”
Odgovorio je i na pitanja o trenutnoj formu Mercedesa, smatra kako još uvijek nisu tamo gdje bi htjeli biti, bez obzira na dominaciju na VN Kine.
“Još uvijek nismo najbolji, morat ćemo još poboljšati naš bolid.”
“U zadnje vrijeme smo dosta napredovali. Na prvoj utrci smo bili daleko od najboljih ali kasnije u najtežim uvjetima, u Bahreinu, bili smo blizu, bolji od, na primjer, McLarena i Ferrarija. Puno bolje stojimo, idemo u dobrom smjeru. Bili smo najbrži u Kini i napredujemo velikom brzinom.”
Sumakera se u modernoj F1 moze stavljati u isti kos samo sa Senom i velikim Profesorom,ali uspredivati ga sa kimijem,batonom i ostalim spermicima su sranja.A to kaj neki spominju one sudare sa nulama od vozaca vilnev i hill,pa pogledajte na jubito kaj su sena i Profesor radili jedan drugome.Svi koji su se imalo ozbiljnije bavili nekim sportom zaju jako dobro da se titule i postolje ne osvajaju sa usranim ferplejom…Svi koji ga znaju kazu da na stazi za njega ne postoje rodbina i prijatelji,ali van staze se zna da je ljudina i veliki filantrop.I on kao pravi svaba zna samo… Read more »
rosberg je dupelizac
kove beneton je bio sumnjiv taj tc,i kompjuter bili s na ispitivanju, flavio je se poslije pokazao kako zna varati
a tek sa gorivom kako zna varati
a kao drugi nisu varali i kao dan danas ne varaju……….UF
Degradacija guma mi se čini ok al treba im dozvolit da imaju neograničen broj setova guma!
dobro …ne baš neograničen broj ali da bi bilo dobro da im povečaju kvotu za još par kompleta guma ..to bi bilo OK .
normalno da je dobro za f1 zbog njih gledamo ovakvu sezonu 😉
TI da išta znaš o Formuli 1 nebi izjavio da je imao superioran Benneton sa Fordovim motorom osmakom ( 94 ) ,dok je Williams sa Hillom imo za klasu bolji bolid ,,,a sjeti se kad je došo u Ferrari kakvo je stanje zateko ,,,i sa kakvim se bolidom borio protiv Villeneuva i Hakkinena do zadnjih utrka ,,nek Alonso zahvali Berniu na 2 naslova osvojena i Michelinu ,,2006 na Suzuki je otkazo motor i nije bilo do njega
Mickey sorry ,,promašio sam komentar
alene koje su ti top 5 najopasnijih staza trenutno u f1
Ma ja se ne slažem sa Shumacherom jer je Formula 1 sport gdje se uvijek nešto mijenja i vrhunski vozač bi se trebao maksimalno prilagoditi. Ako se Hamilton prilagodio na Pirelli, vozač koji je Bridgeston-ke “gulio do felge” onda može svatko. Kimi se vrati nakon 2 godine, popuši Kinu, nauči lekciju i opali P2 u Bahrainu. Ako si vozač koji zna voziti samo ono što tebi paše onda se fino pokupi i idi u DTM, Nascar ili što već!!! Sad se svi uhvatili guma koda su one ne znam što. Je, unijele su dinamiku u utrku, ali svakom obožavatelju Formule… Read more »
Eto Schumacheru da znaš da nisi vrhunski vozač,,Hamilton i Raikkonen su vrhunski vozači koji su osvojili po jedan naslov nasuprot tvojih sedam,,Michaelu paše Formula 1 i to je znao voziti kad je vozačka sposobnost dolazila do izražaja a ovo sad je sve samo ne F1. Ja sam se nagledo Schumachera kad je vozio slabije bolide i osvajo prvenstva za razliku od tvojih vrhunskih vozača…
alene sjećaš se spa 1998 , dvoboj šumaher colthard ,po kiši
you tube one lap on long beach 1978 šta kažeš za stazu long beach,
Svaka čast Schumacheru na njegovih 7 naslova i superiornim bolidima Benetona i Ferrarija. Ako je br.1 ikada zašto nije osvojio naslov 2006. kad je imao jednako konkurentan bolid ko Alonso i zašto nije bolji od Rosberga od kad se vratio u Mercedes? U Bennetonu je dokazano da je imao TC, kakav je to prvak kojem kompjuter mora korigirati vožnju dok se npr. Senna patio u do tada dominantnom Williamsu koji nije imao TC????? Nekima se od vas znanje o F1 bazira samo podatku o 7 naslova i samo to ponavljate. Razlika u kvaliteti između Schumachera i Raikkonena je vidljiva po… Read more »
kove naslov iz 2006 mu je nestao 3 kruga prije kraja u suzuki kad mu je izgorio motor, sad nema tako dbar bolid ali može ove sezone osvojit pole, nije imao sreće u australiji ,kini , i bahreinu,ali bolji je nego lani,nico je mlađi,šumi je u godinama a i nema više nekog motiva sve je osvojio ,sad se zabavlja ,možda želi još koju pobjedu
2006 suzuka eksplozija motora. I da ne zaboravimo ferrari je te godine vozio na Bridgestone gumama, koju su uspored sa Michelin bile inferiorne.
mnogi ne volu šumahera ,hill, zbog adelaidea, coulthard, villeneuve jerez 1997, montoya,ga nije volio, trulli, posilje rubens, arogantan je ne daju puno intervjua, on samo vozi , nije nikad imao tešku nesreću osim onu na silverstonu 1999, zna vozit ali volio bi vidjet još nekoliko dvoboja njega s kimmijem
O ;…. ispravak netočnog navoda..:-))…….”nije imao sreće u australiji ,kini , i bahreinu”…..i Maleziji -( Grozjean ) !!!
Kako ne O ,kad je konj škotski zakočio ,,trebo ga je nokautirat u boksu
TI da išta znaš o Formuli 1 nebi izjavio da je imao superioran Benneton sa Fordovim motorom osmakom ( 94 ) ,dok je Williams sa Hillom imo za klasu bolji bolid ,,,a sjeti se kad je došo u Ferrari kakvo je stanje zateko ,,,i sa kakvim se bolidom borio protiv Villeneuva i Hakkinena do zadnjih utrka ,,nek Alonso zahvali Berniu na 2 naslova osvojena i Michelinu ,,2006 na Suzuki je otkazo motor i nije bilo do njega
@KOve, citiraću odgovor Jeana Todta na jedno pitanje iz 2006.: Simply stupid.
Pokriva sve što si nas.rao
Guštaj…
KOve… poznavalac si i to tiniko ne može osporit. i ja npr svoje “znanje” o F 1 i MS baziram samo na njegovih 7 osvojenih titula i za razliku od tebe stalno samo to ponavljam . istina , uzeja sam u obziri npr 91 pobjedu , 13 pobjeda u jednoj sezoni ( 72 % ) , 43 druga mista , 1519 bodova u karijeri , 68 X P 1 , 116 startova iz prvog reda , 76 najbržih krugova , 40 X P 1 i pobjeda , 22 X P 1 pobjeda i najbrži krug trke itd ..itd ..jer ima… Read more »
Kakav poznavaoc f1 može tvrditi da su Brdgestone gume 2006. bile inferiorne Michelinu? Možda 2005., ali 2006. se vraća promjena guma i primat preuzimaju ponovo Japanci.
Dobro si napisao Kove, ali valjda si znao da ćeš sa svojim spominjanjem MS-a u realnom kontekstu prizvati Avalona, kao nekakvog zloduha koji stalno bdije nad internetskim prostorom vjerno braneći njegovu svevišnjost svojim nepobitnim znanjem. Jer ti neznaš, da znaš, samo on zna 😉
prljavi harry… i ti si znalac 🙂 moga bi krenut sa nekim duetom ti i kove 😉 njegov kontekst ti je realan , a nadrobija je gluposti koje su i drugi primjetili i kritizirali ali..udri ti po avalonu koji je zloduh i pojavljuje se kad treba branit MS sa ..gle vraga …činjenicama koje su zabilježene u povjesti F 1 😉 ma bravo prljavi 🙂 🙂 🙂 sad…dogovori se sa ekipom jer sam zloduh i kad se neutemeljeno pljuje po vettelu npr . i njega branim svojim nepobitnim znajnem 🙂 ono šta ja znam mogli bi npr i kove ili tiznat… Read more »
Ma avalon, naravno da si ti znalac. VIdim, veliki si pobornik smajlića i MS-a, to svi znaju. Kažeš “prsitan” sam, misleći vjerojatno presitan? Ne, nisam presitan, iako vidim da si osim onog “osvojio 7 naslova, bla bla”, počeo i vrijeđati na osobnoj razini. Dobro ti je rekao Dani da Bridgestone gume nisu bile inferiorne 2006., ali to si previdio. Bitno da su drugi ukazali na gluposti izrečene u Kovinom postu poput Veke koji kaže da je nasrao gluposti. Bravo, vrlo zrelo! Te 2006. je bila i nekakva kazna u Monzi radi “ometanja” Masse i zabrana nekakvog mass dampera, zar ne?… Read more »
prljavi harry…. činjenice su nešto šta je moguče dokazat zar ne ? činjenice nisu nešto tipa…” neko mi je reka ” , “čuja sam ” , čini mi se da sam negdje pročita ” itd e pa sad bi ja tebe ZAMOLIJA ka šta sam više puta molija pljuvače po MS koji su tvrdili da on iza sebe ima masu prljavština …daj navedi te činjenice koje se ne nalaze u statistikama . ili ćeš mi odgovorit kao neki ” ma znam da ima ali mi se sad ne da tražit” 😉 ( evo ti jedan smajlič ) . vidiš ,… Read more »
Avalon, ae pst.
Neznam za Niku ali mi lagano ide na k…… sa ovim gumama jer očigledno je da se samo o njima priča. Žalosno je da vozač u najjačem i najvećem auto natjecanju mora misliti na svoj stil vožnje, kako mora paziti na gume, štedjeti ih itd.. Slažem se sa Schumacherom, a nekako mislim da je i ova izjava Rosberga smirivanje strasti na relaciji Schumi – Pirelli. Inače imam i neke druge primjedbe na račun F1 (doljevanje goriva, DRS, zabrana testiranja, i ove gluposti sa promjenama mjenjača i stajanje pobjedničkog bolida nakon prolaska startno/ciljne ravnine, zabrana slavlja vozača dok je u bolidu,… Read more »
inače neželim da se vrate u doba Bridgestonea ali bih ipak volio da ove gume malo duže potraju i da ne dolazi naglo do pada performansi
@Iceman, po meni je pad performansi bas onno sto se trebadogoditi ali trea prije toga omoguciti vozacu da 10 – 15 krugova cidi najbolje iz svoga auta i vozi na granici. Nakon toga neka gume idu u qrac. Ako ce neko cuvat nek cuva, ako misli da mu se to isplati. Ovako su svi PRISILJENI cuvat te jeb… Pirrelije jer ako ih stisnes 2 kruga, gotove su.
Vjerovatno nisam objektivan jer navijam za schumachera, ali rosberg serucka opasno. Da mi je znati iza cije izjave stoji mercedes. Isto tako ova izjava mi je toliko kontra od njegovog kolege da se palsim da stari i nije u bas najboljim odnosima unutra momcadi, tu mislim na glavonje. Sad bi tako zelio da ga schumi sledecu utrku razbije kao beba zvecku.
Sto napadate nicu, covjek je dao izjavu o gumama, nije uopste prozivao Msc!? Kazete da se “digao” nakon prve pobjede, pa nije rekao da je najbolji vozac na gridu ili nesto slicno.
Limeni zatvori se u limenku
Kako je Pirelli počeo za koju sezonu će biti 1 krug – 1 ulazak u boks. Rosberg se samo sramoti ovakvim izjavama. Treba težiti da u utrci nema ulazaka u boks. Jedan korak k tome je već napravljen – zabrana dolijevanja goriva, a drugi je izraditi gume koje će moći izdržati cijelu utrku. Tek tako možemo vidjeti tko najbolje čuva gume.
Bilo bi poštenije kad bi se vratilo dolijevanje goriva s ovakvim gumama, jer bi onda agresivniji ( prema gumama) vozači mogli ići koji puta više u box, a taj dio izgubljenog vremena bi djelomično kompezirali tako što bi vozili u prosjeku nešto lakši bolid.
To je onda utrkivanje mehaničara, a ne vozača. Onako kako sam ja rekao ti nekoga moraš pretjeći na stazi, ne možeš kroz boksove i to je utrkivanje a ne ovo danas.
Ante Primorac… je , je ….u pravu si . danas više nema preticanja na stazi . sva preticanja se odvijaju kroz boxove . više se ni ne sjećam kad sam vidija neko preticanje na stazi …
PR krpanje onoga sto je MS izvalio na Pirelli? Meni se tako cini.
Ok , ja bi se sa rosbergom složio !
gume gume gume gume gume gume gume gume gume nitko više ne priča o motorima i razno raznim detaljima nego o tim hebenim gumama #katastrofa kad tv voditelj spomene >od sto puta gume u jednoj utrci tu nešto ne štima
Jedna pobjeda ne čini prvaka, jedan pole position ne čini znalca ali se dobivaju krila koja te dignu visoko visoko a onda padneš neopisivo jako i polomiš se i suočiš s realnošću i shvatiš da nisi bio pametan. Toliko puta već viđeno u životu da je ova izjava samo jedna u nizu koja ulazi u statistiku koja tome ide u prilog.
Nico primi se ti žganaca a ne red bull srkat jer daje velika krila bez pokrića.
nico bi mogao dobit još koju utrku , ove sezone gume odlučuju,tko ih manje troši ima velike šanse da dobije utrku, već nakon 15 krugova se trošu
Ma daj čkomi, Rosberg. Kakav si ti luzer.
“različiti bolidi bolje koriste gume, što predstavlja izazov za inženjere. Moraju shvatiti razloge, prilagoditi se i pokušati biti najbolji u razumijevanju guma.”
A gdje su tu vozači? Ovo postaje prvenstvo onženjera i mehaničara, a ne vozača.
Sumiju se Vise Dopadaju Stare Komponente Goodyera ili Bridgestona???Stara Dobra Vremena.
Logika…ako pobjediš u utrci naravno da ćeš hvaliti gume ( a što drugo???!!!). S druge strane Michael je imao puno pehova u prvim utrkama i naravno da ga to smeta i čovjek se malo “očešao” o Pirelli 🙂 Ništa strašno.
Gume su ključ ove sezone! Onaj tko ih bude mogao najbolje čuvati i iskoristiti osvojit će sve. To neće biti lako, kada su visoke temperature (Bahrein) treba biti što nježniji i čuvati ih, a kada su hladne temperature (Kina) treba biti žešći kako bi ih se što bolje zagrijalo…teško za sve ekipe!
Rosberg već treću sezonu za redom uvjerljivo pobjeđuje Schumachera. Sad kad više nema izliku slabog bolida Schumacher je počeo pucati pod pritiskom i tražiti izlike.
Iz njihovih rezultata vidljiva je apsolutna razlika u klasi. Schumacher se više ne može nositi s ovim mladim klincima koji predstavljaju najtalentiraniju generaciju u povijesti ovog sporta. I sam Senna i Gilles Villeneuve bi imali poteškoća protiv ovakvog Rosberga.
Uvjerljivo pobjeđuje? Ok, prva sezona, da, ali 2. NIKAKO uvjerljivo i tekuća sezona – Schoo sami pehovi… koga ti lažeš, razbojniče
“I sam Senna i Gilles Villeneuve bi imali poteškoća protiv ovakvog Rosberga.” gdje je facepalm kad ga trebam? 😀
Ma vidi ga, ajde da postavimo stvari drugačije. Da je Rosberg vozio kada su oni vladali kako bi se on nosio s njima ?
Ti si promašio sport
Danilo nemaš pojma o pojmu nije F1 sport za tebe
2. sezonu shumi ima nekako uvjerljivije rezultate ali puno je puta odusta ili mu neko drugi sj.. urku
Parabe9ns professor, vocea demstonra ser muito dine2mico Se3o pessoas como vocea que precisamos na educae7e3o.Grande abrae7o Marinalva Bezerra (Querindina) Professora e cordelista-Esperane7a -PB
Gume su sra.. Valjda treba teziti boljem, kvalitetnijem, napretku u radu guma, a ne da se sto prije raspadnu… Gume nam daju zanimljive rosade tokom sezone i nista vise… Ljudi u sta se ovaj sport pretvorio… Kad se setim Ferrari V12, 3.0… Goodyear… Honda…
Uh… jesam star…
gume su tako rađene da se brže troše!
Gume su jedan od ključnih recepta zašto su zanimljive i ne izvjesne zadnje dvije sezone F1.
rosberg je definitivno najbolji na pravcu a što se guma tiče sumi je definitivno u pravu da su gume konstantnije bilo bi još više zanimljivo
Do sada sam sumnjao,ali sad je sve jasno. Vec je tu i tamo slao otrovne strelice tiho u rukavicama. Sad je pobjedio jednu trku i vec misli da moze otvoreno osporavati Schumachera. Ako i kad Schumacher pobijedi ili bodovno bude bolji bojim se da ce situacija eskalirati.Covjek koji od kad je pirelli tu u 90% trka nakon starta gubi pozicije,sada ima ovakvu pricu. Steta!
Apsolutno se slazem… +
Ma britney je jedan obični mučki provokator, što bi Maminjo reko.
ne znambaš da su odlične ali čine presudnu ulogu u tome tko će pobjediti, a ne talent
zato je to Rosbergu i dobro jer talenta nema 😀
Ja mislim da je zbog pirelijevih guma prvenstvo puno zanimljivije i taktike s drugaćije nego prijašnih godina 😉
može biti da i je tako ali mislim da se nemogu nosti sa bridgestonkama i michelinom….