Zahuktava se sezona spekulacija o transferima i promjenama MXGP teamova dok se pripremamo za Svjetsko prvenstvo u motocrossu 2026., glasine su sve glasnije unutar paddocka.
S nekoliko poznatih vozača koji su ili u posljednjoj godini svojih ugovora ili su već osigurani za budućnost, postoji mnogo intriga oko toga kako bi paddock mogao izgledati sljedeće godine. Od veterana Red Bull KTM-a Jeffreyja Herlingsa do mladih zvijezda poput Kaya de Wolfa i Andree Adama, odluke donesene u nadolazećim mjesecima mogle bi preoblikovati i MXGP i MX2 klasu.
Red Bull Factory KTM: Jeffrey Herlings, peterostruki svjetski prvak je u posljednjoj godini svog ugovora s Factory KTM-om, proizvođačem s kojim je bio otkako je ušao u Svjetsko prvenstvo MX2 kao petnaestogodišnjak, davne 2010. Trenutačno je sve otvoreno za Herlingsa u 2026., ali jasno je da želi ostati u MXGP-u. Uskoro bi trebali saznati hoće li ostati s KTM-om ili će u 2026. ući s drugim brendom.
Lucas i Sacha Coenen potpisali su višegodišnji ugovor kojim ostaju s Pierer Mobility Groupom krajem 2023. Nakon godinu dana Lucas je već prešao iz Husqvarne u KTM i u najjaču klasu MXGP. Smatra se da njegov ugovor s Pierer Mobility Groupom vrijedi do 2026., ali glasine su braću Coenen usko povezale s HRC Hondom. U svakom slučaju, očekuje se da će sljedeće godine ostati u MX2 i MXGP-u, što će zasad odgoditi njihove planove za odlazak u SAD. Na narančastoj ili crvenoj boji, uskoro će biti službeno.

I u Hondi HRC ističu ugovori – Slovenac Tim Gajser, petostruki svjetski prvak je u sezoni promjene ugovora. HRC se nada da će Gajser produžiti svoj boravak u Honda HRC timu. Ozljeda ga je ove sezone isključila iz borbe za naslov, ali bit će motiviran vratiti se pred kraj sezone i završiti je u stilu. Hoće li Gajser ostati na crvenom ili će odlučiti promijeniti boju nakon 12 godina? To je svakako, uz Herlingsov odlazak iz KTM-a, najzanimljivije pitanje za 2026. Fernandezov ugovor istječe krajem 2025. i ostaje za vidjeti hoće li mu se mjesto u Hondi HRC-u produžiti ili ne.
U Ducatiju će vjerojatno doći do najviše promjena. Jer, osim što je Ducati već krenuo u potragu za drugim vozačem i timskim kolegom za Jeremyja Seewera koji je siguran do kraja 2026., Ducati mijenja vodstvo u MXGP-u. Glasine kažu da će Maddii Racing zamijeniti iskusni Louis Vosters u 2026. Šuška se da su na vrhu popisa želja Ducatija za 2026. Herlings ili Gajser.
Romain Febvre mirno spava jer ima ugovor do kraja 2026. godine, tako da će ostati u Kawasakiju iduće sezone, a ujedno se nada se da će ove godine osvojiti Svjetsko prvenstvo u klasi MXGP. Latvijac Pauls Jonass ima jednogodišnji ugovor s Kawasakijem, a s obzirom na nanizane ozljede, vrijeme će pokazati hoće li se njegov ugovor produžiti ili će Kawasaki tražiti novog vozača.

Što se tiče factory Yamahe u MXGP-u, nakon pobjede u Argentini, sezona Maximea Renauxa nije išla po planu te je nizao ozljedom za ozljedom. Trenutačni ugovor mladog Francuza, bivšeg svjetskog prvaka u klasi MX2, istječe tek na kraju 2026., tako da će Max ostati u plavom dresu još najmanje godinu dana. Calvin Vlaanderen se polako se vraća u formu nakon teškog početka sezone, Vlaanderenov ugovor istječe na kraju 2025., pa se nada da će ga obnoviti kako bi mogao nastaviti biti tvornički vozač Yamahe, baš kao i Jago Geerts, koji se nalazi u istoj situaciji.
Što će se dogoditi sa Fanticom, tek ostaje za vidjeti ako se pokažu istinite glasine da Louis Vosters preuzima Ducati, jer Glennu Coldenhoffu, Andrei Bonacorsiju i Brianu Bogersu ističu ugovori na kraju ove sezone.
Čini se da jedini team u kojem neće biti promjena ostaje MRT Beta. Ben Watson i Tom Koch su pod ugovorom za 2026.