McLarenova dominacija na drugom treningu u Austriji, Norris najbrži

Činjenica da je propustio prvi slobodni trening nije previše smetala Landu Norrisu. Britanac je u svom McLarenu s brojem 4 završio prvi dan Velike nagrade Austrije na stazi Red Bull Ring s najbržim krugom. Pritom je za desetinku i pol bio brži od svog momčadskog kolege Oscara Piastrija.

Treće mjesto zauzeo je Max Verstappen u Red Bullu. Njegov je zaostatak bio nešto veći od tri desetinke, a ugodno je iznenadio Lance Stroll smjestivši Aston Martin na četvrtu poziciju s četiri desetinke zaostatka za Norrisom.

Charles Leclerc imao je jedno izlijetanje na ovom treningu, ali je uspio dovesti Ferrari do petog mjesta, ispred Georgea Russella u Mercedesu. Yuki Tsunoda bio je sedmi, a optimizam za nastavak vikenda momčadi Saubera ponudio je Gabriel Bortoleto plasmanom na osmu poziciju.

Tijek treninga:

Nakon što je George Russell postavio najbrži krug na prvom slobodnom treningu, u petak poslijepodne vozači i timovi pristupili su drugoj jednosatnoj sesiji na Red Bull Ringu. Za Charlesa Leclerca i Landa Norrisa drugi je trening zapravo bio prva prilika za vožnju u ovom vikendu, budući da su prvi trening odgledali, dok su njihove bolide vozili rookie vozači Dino Beganović i Alex Dunne.

Vremenski uvjeti bili su stabilni. Iako je bilo oblaka, kiša nije prijetila. Trening je počeo s temperaturom zraka od 25 Celzijevih stupnjeva, dok je na površini staze mjereno 38 stupnjeva. Manje probleme vozačima stvarao je vjetar.

Čim je izašao iz boksa probleme je iskusio Liam Lawson. Požalio se kako volan njegovog bolida vuče udesno i mučio se kako bi održao bolid na stazi i dovezao se natrag do svojih mehaničara. Ostali su krenuli s vožnjom bez poteškoća, a na početku su u prometu bile tvrđe ili srednje gume. Kod vodeće momčadi prvenstva Piastri je vozio na tvrđoj, a Norris na srednjoj smjesi.

Na početku su na vrh poretka zasjeli Mercedesovi vozači. Antonelli je na mediumu postavio vrijeme 1:06,202 i bio je dvije i pol desetinke brži od svog momčadskog kolege. Zanimljivo je da su oba Red Bullova vozača provela u boksu prvih desetak minuta.

Piastri je na hardu postavio vrijeme 1:06,129 i popeo se na ljestvici iznad Mercedesovih vozača, a Norris je pokazao da mu neće trebati puno vremena kako bi ušao u pravi ritam na Red Bull Ringu. Bio je prvi koji se spustio ispod minute i šest sekundi na ovom treningu. Preuzeo je prvo mjesto s rezultatom 1:05,905 pa ga onda još malo učvrstio s krugom u vremenu 1:05,538.

Verstappen se na stazi pojavio na mekšim gumama i u svom prvom krugu došao je na drugu poziciju, zaostavši za Norrisom jednu desetinku. Velike probleme imali su vozači Ferrarija. Hamilton se žalio na nedostatak brzine, a Leclerc je izletio sa staze u zavoju broj 6 i velikom brzinom projurio kroz šljunak. Nakon toga dogodila se još jedna problematična situacija u kojoj je sudjelovao jedan od crvenih bolida – Hamilton je na kočenju za zavoj broj 4 sporo vozio po trkaćoj putanji i umalo je izazvao nesreću. Antonelli je morao kočiti izvan granica staze kako bi izbjegao sudar.

Ipak, nakon 20 minuta treninga Ferrari nije tako loše stajao po rezultatu. Norris je bio prvi s još malo boljim rezultatom 1:05,437. Verstappen je bio drugi, Piastri treći, a onda su tu bili Hamilton i Leclerc na četvrtom i petom mjestu.

Russell je bio idući koji je odradio brzi krug na softu, ali nije uspio ići brže od Norrisovog kruga na mediumu. Imao je drugi rezultat, dok je Antonelli došao do pete pozicije, također na softu. Nekoliko minuta kasnije Russell je išao u novi pokušaj i tada je uspio preuzeti prvu poziciju s rezultatom 1:05,229.

Na polovici treninga svoje su mogućnosti na softu pokazali McLarenovi vozači i iskočili daleko ispred konkurenata. Prvo je Piastri postavio vrijeme 1:04,737, ali Norris je u sva tri sektora postavio ‘ljubičasta’ prolazna vremena i odradio krug za 0,157 sekundi brže od timskog kolege. Iznenađujuće, na trećem je mjestu osvanuo Stroll u Aston Martinu.

Leclerc u svom brzom krugu na softu nije mogao bolje od petog mjesta, sa zaostatkom od gotovo sedam desetinki. Smjestio se u tom trenutku iza Russella, a ispred Tsunode i Verstappena. Drugi pokušaj bio mu je malo bolji pa je preuzeo četvrto mjesto od Mercedesovog vozača. Dobar je krug imao Bortoleto i držao je osmu poziciju, a u prvih deset bili su još Alonso i Hamilton. Do kraja treninga ostalo je 20 minuta.

Promjenu u gornjem dijelu poretka uzrokovao je Verstappen još jednim mjerenim krugom na mekšim gumama. S tri desetinke sporijim krugom od Norrisovog smjestio se na treću poziciju.

U preostalom vremenu timovi su se posvetili simulacijama utrke. Vremena krugova uglavnom su se kretala oko 69-70 sekundi, a u tom je dijelu također McLaren djelovao nešto bolje od konkurenata. Norris je opet vozio na mediumu, a Piastri na hardu. Puno su krugova na mediumu skupili Mercedesovi vozači i pritom imali dosta dobra vremena, iako nemoguće je znati tko je imao kakav program. Verstappen je sve krugove na ovom treningu odradio na mekšim gumama, za razliku od ostalih vozača.

Što se poretka tiče, promjena više nije bilo. Norris je završio trening na vrhu poretka s vremenom 1:04,580. Piastri je zauzeo drugo, a Verstappen treće mjesto. Ugodno iznenađenje je Stroll na četvrtom mjestu, ispred Leclerca, Russella i Tsunode. Za Sauber je obećavajuće osmo mjesto Bortoleta, koji je iza sebe ostavio Alonsa, Hamiltona i Antonellija.

Momci iz Racing Bullsa bili su 12. i 13. Razlike su tu bile vrlo male i mjerile su se u tisućinkama. Gasly, Ocon i vozači Williamsa tražit će korak naprijed u nastavku vikenda. S obzirom na ovosezonske rezultate, čudno je vidjeti Albona i Sainza na 16. i 17. mjestu. Jedino se mogu pohvaliti da su odvozili najviše krugova na ovom treningu. Iza njih bili su samo Bearman, Hülkenberg i najsporiji Colapinto.

U subotu imamo treći trening u 12:30, a nakon toga kvalifikacije u 16 sati.

Pretplati se
Obavijesti o
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Related Posts
0
Would love your thoughts, please comment.x