Utrka za Veliku nagradu Monaka startat će u 15 sati. Nakon sjajnog kruga odvoženog za manje od 70 sekundi, najbolju startnu poziciju imat će Lando Norris u McLarenu, a pored njega bit će Charles Leclerc u Ferrariju.
Neki od vozača zaradili su kazne, tako da startni poredak neće biti sasvim u skladu s rezultatima kvalifikacija. Lewis Hamilton (Ferrari) dobio je kaznu zbog smetanja Maxu Verstappenu (Red Bull) u prvom dijelu kvalifikacija, tako da s četvrte pozicije pada na sedmu. Po jedno mjesto naprijed pomiču se upravo Verstappen, Isack Hadjar iz ekipe Racing Bulls i Fernando Alonso iz Aston Martina.
Alonsov momčadski kolega Lance Stroll uspio je skupiti čak dvije kazne ovog vikenda. Prvu je dobio još u petak nakon izazivanja sudara s Leclercom, a drugu za smetanje Pierreu Gaslyju u kvalifikacijama. Prva kazna donijela mu je pad u poretku za jedno, a druga za tri mjesta. Međutim, u kvalifikacijama je bio tek 19. pa će zapravo ostati na istome mjestu. Franco Colapinto pomiče se na startnom gridu ispred Strolla, a na posljednju poziciju ide Oliver Bearman. Vozač Haasa u kvalifikacijama je bio 17., ali je u petak dobio čak deset mjesta kazne za nepoštivanje pravila u situaciji crvene zastave.

Vozačima je za ovogodišnju utrku u Kneževini nametnuto novo pravilo koje propisuje minimalno dvije promjene guma za vrijeme utrke. Do takve intervencije dovela je prošlogodišnja utrka u kojoj su svi zamijenili gume u periodu crvene zastave odmah na početku, a onda se u preostalim krugovima nije dogodilo gotovo ništa. Pravilo o dva zaustavljanja u boksu trebalo bi donijeti nešto više zbivanja, ali i ponuditi nekakvu mogućnost onima koji startaju izvan prvih deset. Uz pomoć mudre strategije možda će biti izvedivo napredovati u poretku.
U tablici pogledajte koje setove guma pojedini vozači imaju na raspolaganju za nedjeljnu utrku.

Predvidjeti za kakve će se strategije odlučiti vozači i njihovi inženjeri djeluje kao nemoguća misija. Kao što smo vidjeli prošle godine, u Monaku je moguće odvoziti cijelu utrku na istom setu guma, tako da potrošnja guma zapravo otpada iz računice. Obavezno je korištenje minimalno dvije od tri smjese guma, a činjenica da nemamo niti ideju kako će koja momčad pristupiti ovom problemu, definitivno daje određenu draž nedjeljnoj utrci.
“Predvidjeti strategiju je više ili manje nemoguće, zato što su sve kombinacije moguće. Teško je razumjeti hoće li neka kombinacija biti bolja od druge, a stratezi će raditi na svim mogućim strategijama. Bit će zanimljivo vidjeti konačnu odluku, nešto sasvim novo. Novo je za nas, ali i za njih. Obično, kad imate nešto što nije pod kontrolom inženjera, onda su utrke bolje”, rekao je Pirellijev Mario Isola.


Od posljednjih 20 Velikih nagrada Monaka, na čak 14 je pobijedio vozač koji je startao s prvog mjesta. Tri puta je na kraju vikenda slavio onaj koji je krenuo s druge pozicije, a samo tri puta je to pošlo za rukom vozaču iz drugog startnog reda, s treće startne pozicije.
Pod jednim SC dva puta menjati .