Iako je na Velikoj nagradi Kine osvojio svoj prvi bod u ulozi Williamsovog vozača, Carlos Sainz ostao je prilično zbunjen ponašanjem svog bolida.
Konačni rezultat bio je bolji od prikazane vožnje, tako bismo mogli opisati nastup Carlosa Sainza na drugoj utrci sezone Formule 1. Španjolac je u sprint kvalifikacijama bio 13., a tijekom sprint utrke imao je poteškoća s gumama, tako da je uz jedan odlazak u boks završio na 17. poziciji.
Za glavnu utrku izborio je tek 15. startnu poziciju, a niti u nedjelju nije uspio napraviti značajniji pomak u poretku. Čudilo ga je zašto nema brzinu kakvu je imao na predsezonskim testiranjima, a u cilj je ušao na 13. poziciji. Jedina pozitivna stvar dogodila mu se kad je utrka završila jer se zbog diskvalifikacije Leclerca, Hamiltona i Gaslyja pomaknuo na desetu poziciju i zaradio barem svoj prvi bod u Williamsu.
“Izabrali smo ispravnu strategiju, no nažalost brzina je bila… Jednostavno nije bila prava, mučili smo se s prednjim gumama. Pomalo sam zbunjen, moram priznati, i nisam sretan. Svaki put kad sam uskočio u ovaj bolid, bio sam vrlo brz na testiranjima, tako da ne znam gdje je ta brzina nestala prošlog vikenda. Barem sada imamo dobrih deset dana za proanalizirati što je pošlo krivo i sastaviti plan da bismo se vratili jači u Japanu”, komentirao je španjolski vozač.

Osim činjenice da mu je nedostajalo brzine, Carlosa je dodatno zbunilo što su promjene set-upa značajno pomogle njegovom timskom kolegi Alexu Albonu. Tajlanđanin je odradio mnogo bolju utrku, završio na sedmom mjestu, a u cilj je ušao 20 sekundi prije Sainza.
“Ovo je jedna od najčudnijih promjena u performansama bolida koju sam doživio u karijeri”, izjavio je Sainz.
“Bili smo jako brzi u Bahreinu i Abu Dhabiju, čak i na početku u Australiji, a onda odjednom brzina kao da je samo nestala. Radili smo puno promjena u postavkama. Vrlo slične stvari činili smo i Alex i ja, ali dok je njegov bolid na to reagirao dobro pa je on bio mnogo bolji, s moje strane kao da ništa nije pomoglo.”
Logično, Albonovi su dojmovi iz Kine puno pozitivniji. U oba se navrata kvalificirao u prvih deset, a nakon petog mjesta u Australiji i sedmog u Kini, na računu ima više bodova nego što je skupio u cijeloj prošloj sezoni (12).
“Došli smo na stazu koja je u prošlosti bila prilično loša za naš bolid i ponovno nam nije baš odgovarala, barem ne u usporedbi s Melbourneom, ali svejedno smo osvojili bodove u tom vikendu i to je zaista važno. Vrlo sam sretan s ekipom. Nakon što smo tijekom subote ozbiljno patili s prednjim gumama, promijenili smo cijelu filozofiju bolida i imali dobar tempo utrci. To pokazuje da razumijemo bolid dosta dobro”, rekao je Albon.
Iduća postaja u prvenstvu je staza Suzuka. U prethodnim sezonama Albona u Japanu nije pratila sreća, tako da ima tri uzastopna odustajanja. Prošle se godine već u prvom krugu sudario s Danielom Ricciardom. S druge strane, Sainz je prošlu VN Japana završio na pobjedničkom postolju, u bolidu Ferrarija došao je do trećeg mjesta.
Dobro došao u Williams.
nije to Ferrari jasno, ali dječje bolesti se mora proći, ne sumnjam u njega da će se boriti i snaći