Na posljednjem sastanku Komisije Formule 1 donesena je odluka o novom pravilu koje će vrijediti za Veliku nagradu Monaka, a koje propisuje da svaki vozač za vrijeme utrke mora otići u boks na promjenu guma više puta.
Kad bi se utrka na ulicama Monte Carla vozila u standardnim uvjetima (bez kiše, izlazaka sigurnosnog automobila itd.), uobičajena je praksa bila da svi vozači biraju strategiju jednog ulaska u boks. To je logično jer je u nemogućnosti pretjecanja pozicija na stazi najvažnija, a potrošnja guma ionako nije prevelika.
Primjerice, prošle je godine utrka počela i završila bez ijedne promjene među prvih deset. Koliko god voljeli Formulu 1, to nije utrkivanje kakvo želite gledati. S obzirom na to da je potpisan ugovor prema kojem će Monte Carlo biti domaćin F1 utrka minimalno do 2031. godine, jasno je da nešto treba poduzeti.
Zato je Komisija Formule 1 odlučila provesti određene promjene. Na proteklom sastanku tog tijela odlučeno je kako će za Veliku nagradu Monaka vrijediti posebno pravilo te će svaki vozač imati obavezu tijekom utrke više se puta zaustaviti u boksu i promijeniti gume. Točan broj zaustavljanja tu još nije definiran, no za očekivati je kako će se raditi o dva obavezna zaustavljanja svakog bolida. O tome će u narednim tjednima raspravljati Sportsko savjetodavno vijeće. U Komisiji smatraju kako bi to moglo u određenoj mjeri zakomplicirati monegaški Grand Prix i osigurati zanimljivije natjecanje za fanove.
Prošlogodišnji pobjednik Charles Leclerc prokomentirao je ovu najavu za Sky Sports: “Mislim da bi to definitivno moglo pomoći za nedjelju, posebno u pogledu strategije. Uzbuđenje je za nedjelju nešto manje nego što biste se nadali. Subota je izvanredna, ali nedjelji treba dodati nešto začina i nadajmo se da će se ovime dogoditi upravo to.”
Osim te odluke, F1 komisija donijela je odluku o dodatnim testovima fleksibilnosti prednjih i stražnjih krila na bolidima, s obzirom na to da se u jednoj fazi prošle sezone jako puno govorilo o fleksibilnosti tih aerodinamičkih komponenata, odnosno optuživalo se neke momčadi da njihovi bolidi nisu sasvim u skladu s pravilima. Stoga, od početka nove sezone uvest će se novi testovi fleksibilnosti stražnjeg krila, a počevši od VN Španjolske jednaka će praksa biti s prednjim krilima.
FIA je odlučila ukloniti ograničenja vezana broj mjenjačkih kutija, smatrajući da je pouzdanost tih komponenata na dovoljno visokoj razini da takve restrikcije više nisu potrebne. Još je najavljeno i pojašnjenje startne procedure za sprint i Grand Prix utrke, kako se ne bi ponovila zbrka s prošlogodišnje Velike nagrade Sao Paula.