U jednom trenutku utrke u Sao Paolu činilo se kao da će Lando Norris nadoknaditi veliku bodovnu razliku za vodećim Maxom Verstappenom. McLarenov adut izgubio je vodstvo utrke na startu od Georgea Russella, ali je kroz bokseve vratio poziciju.
Međutim, u 32. krugu utrka je bila zaustavljena zbog velikog sudara Franca Colapinta. Tako su vodeći vozači, Esteban Ocon i Max Verstappen mogli promijeniti gume bez odlaska u boks i time su dobili veliku prednost. Nakon restarta utrke, Verstappen je prestigao Ocona i odjurio do pobjede s 19,4 sekundi prednosti, a Norris se mora pomiriti šestim mjestom kojim su njegove šanse za titulu ostale samo teoretske.
Spomenimo i kako je Norris bio pod istragom zato što je započeo drugi krug zagrijavanja iako je start bio odgođen, ali je dobio samo “udarac po džepu” i upozorenje.
Norris je otišao u boks po nove intermediate gume tijekom virtualnog sigurnosnog automobila, a smatra kako je to bila prava odluka.
“Otišli smo u boks u pravo vrijeme. To je bila prava odluka. Ne žalim za time, jednostavno nisam imao sreće. Onda i to smiješno pravilo s kojim se nitko ne slaže… Osim kada im ide u korist, znate. Ali svaki je vozač rekao da žele promijeniti pravilo s gumama tijekom crvene zastave, nitko se ne slaže s tim pravilom,” rekao je Norris.
“Tako da šteta, takvo je pravilo. Ponekad profitirate, ponekad izgubite. Neki su zaradili u utrci, tako da njima čestitam.”
Norris ističe kako Maxova pobjeda za njega ništa ne mijenja. Izgleda kao da McLarenov adut nije previše vjerovao u pobjedu u prvenstvu i prije ove utrke.
“Dao sam sve od sebe. To je to. Max je pobijedio, bravo za njega, ali za mene to ništa ne mijenja. Bio je brži od nas, mislim da bi me prestigao za cijeli krug da je krenuo utrku s vrha poretka. Imali smo dobar tempo, sličan kao George, ali Red Bull je bio vrlo brz u utrci.”
“Ovo je bio vikend pun uspona i padova, definitivno. Nisam mogao puno toga napraviti. Siguran sam da George žali za pobjedom, zaslužio ju je više nego itko. Ja bih vjerojatno bio treći, tako da je ovo teško. Max bi nas vjerojatno pobijedio i bez crvene zastave, ali da, nismo imali sreće. Ništa više od toga. Napravio sam nekoliko pogrešaka, priznajem, to me koštalo nekoliko pozicija na kraju,” otvoreno je zaključio Lando.
S pozitivne strane za Norrisa i McLaren, s 27 bodova u Sao Paolu povećali su vodstvo u prvenstvu konstruktora. Ekipa iz Wokinga ima 593 boda, dok je Ferrari na 557. Red Bull je u Brazilu osvojio najviše bodova i sad je na 544 boda.
mislim da ovo sve govori
https://pbs.twimg.com/media/GbiQa4HaEAAzFey?format=jpg&name=large
Ovaj mali je previše malodušan čini mi se!!!
Pa to što kažeš je samo sramota za tebe pajdo. Lik po kiši tri klase iznad
Pa i ne slazem se bas skroz. I Max je zapeo u prometu iza Leclerca pa je Landu rasla prednost i bio je sa 7 na 14 sekundi ispred, a ujedno je i Lando tad zapeo iza Russella, sto znaci da je mogao i brze. Kad si ispred u cistom zraku dosta to znaci, ali naravno Max je bolji kisni vozac, ali reci tri klase iznad je pretjerivanje. Desilo mu se isto sto i Maxu iza Leclerca.
Da se odmah ogradim… nisam maxov navijač, ali ne bi bilo loše malo prestati relativizirati stvari u korist svoje percepcije onoga za koga navijaš… Kod tebe se samo da isčitati da je Norris malo zapeo iza Russela i da je Max zapeo iza Charlesa… i da su u principu imali podjednaku utrku, samo Max malo više sreće… Ali ajmo malo rezimirati: S koje pozicije je startao Max, a s koje Lando Koliko je vozača direktno u trci prešao Lando, a koliko Max S koje pozicije je Max dočekao prekid utrke, a s koje Lando Koga od njih je timski kolega… Read more »
Max startao sa začelja a noris prvi, razlika bila na kraju utrke koliko 20 sekundi zaostatka za maxom. Eto koliko je to onda klasa iznad max?
To je niti jedno zaustavljane u boksu koje je noris ima a max nije…
Nisam niti ja Landov navijac, niti sam igdje napisao da Max nije zasluzio pobjedu. Koji je smisao realne analize utrke objektivno ako cemo gledati iz navijacke perspetkive? Evo odgovorim. Max je startao prvi dio utrke sa 17. (15. bez Albona i Strolla) mjesta a Lando s 1., a drugi dio utrke sa 2. mjesta a Lando sa 4. nakon boxa i ok? Govorim da je Lando zapeo iza Russella a Max iza Leclerca nakon nekoliko krugova i spominjem da se tada radila razlika u korist Landa, koji je vjerojatno mogao i brze. Ista razlika se radila kad je Lando zapeo… Read more »
Razlika je u tome da je Max tri koplja iznad svih.
Da je bila suha utrka bila bi sasvim druga priča, ovako se vidi tko je tko.
Pa ok za suhu utrku, ali bilo je puno mokrih utrka i prije gdje nije osvajao, pa objasnjavam kontekst koji se zanemaruje. Ne kazem da nije odlican vozac i to pogotovo po kisi, ali osobno mislim da je reci 3 koplja iznad drugih nebuloza. Ovdje je bilo velikog elementa srece sa boxom i crvenom zastavom, ali je naravno on to iskoristio fantasticno i rutinski otisao naprijed. Ovo je samo objasnjenje (a ne kritika na Maxa) zasto je ispala tolika razlika po kisi a ne bi ispala u “standardnim uvjetima” po kisi, jer se previse banalizira rezultat a postoji i nekakav… Read more »
I pitanje za sve vas koji to toliko pojednostavljujete: Da li je Gasly toliko bolji vozac od svih oko sebe da sa 13. mjesta dode na 3. mjesto, ili i tu postoji nekakav kontekst i razlog zasto je bas tako zavrsilo?
Alpine dvojac zasluženo na postolju pokazali su zavidnu razinu kontrole bolida po kiši odvezli utrku bez greške
Max maestralno do pobjede a ima i bolji bolid u rukama
Gasly Ocon utrka za 10
jbt kako sad svi hvalite Maxa i koa opet je najbolji na svijetu i tri koplja iznad svih….pa di je taj najbolji na svijetu zadnjih 10 utrka??? kada je nedavno Norris sve ostavio sve ostale 20-30 sekundi onda ste pisali da mu se posrečilo(a nije imao free box) kada je Hamilton rasturao po kiši onda ste pisali da je do bolida…a sada kada se sve super potrefilo Max-u onda je to samo zbog njega….vidjet čemo iduće sezone kada krenu svi od nula bodova di bu Max bio.lako je njemu sada kada je prvi dio sezone imao dominatan bolid i pobjeđivao… Read more »
nema tu pretjerano hvale,
Max je odvezao utrku sezone,
maa tri koplja gluposti
nema u F1 velike razlike,
klasa iznad su prvaci F1