Max Verstappen je pobijedio na utrci za VN Francuske te je iskoristio grešku Charlesa Leclerca i povećao prednost u prvenstvu. Drugi je završio Lewis Hamilton u Mercedesu, a treći njegov momčadski kolega George Russell.
Četvrti je završio Sergio Perez u Red Bullu, a do pete pozicije je došao Carlos Sainz u Ferrariju. Dvojac iz Alpinea, Fernando Alonso i Esteban Ocon su završili šesti i osmi, a između njih se smjestio Lando Norris u McLarenu. Daniel Ricciardo, u drugom McLarenu je bio deveti, a krug desetorice najbržih je zatvorio Lance Stroll u Aston Martinu.
Tijek utrke:
Utrka je krenula u 15 sati po hrvatskom vremenu u vrlo toplim uvjetima na stazi Paul Ricard u Francuskoj. Start utrke je za vodeće protekao mirno te su Leclerc i Verstappen zadržali prve dvije pozicije. Hamilton je prestigao Pereza na samom startu, a Alonso je također pokušao prijeći Pereza koji nije imao dobar start.
Kevin Magnussen je sa začelja poretka u jednom krugu došao do 13. pozicije, a Sainz je napredovao do 17. pozicije na tvrdim gumama. Esteban Ocon i Yuki Tsunoda su imali incident na glavnom pravcu te je Ocon proklizao i udario u bolid AlphaTaurija. Nakon nekoliko krugova suci su donijeli odluku kako je Ocon zaslužio kaznu od 5 sekundi.
LAP 1/53
Tsunoda makes contact with Ocon and is sent into a spin
The AlphaTauri driver is still going but is down in P20 #FrenchGP #F1 pic.twitter.com/IoIdh66Th8
— Formula 1 (@F1) July 24, 2022
Nakon nekoliko krugova vodeća dvojica se odvojila od ostatka grida, a Verstappen je uz pomoć DRS-a bio vrlo blizu Leclercu. Perez je također bio u DRS-u Hamiltonu te je bilo pitanje vremena kada će Red Bull proći kraj Mercedesa i Ferrarija.
Lance Stroll je odradio vrlo dobar početak utrke te je došao do 10. pozicije, a u 9. krugu je Kevin Magnussen otišao na prvu promjenu guma te je s mediuma prešao na tvrdu komponentu guma. Krug kasnije je i drugi Haas otišao na promjenu guma kao i Zhou.
LAP 11/53
So close yet so far for @Max33Verstappen 🤯😅
These two are certainly keeping us on our toes so far! #FrenchGP #F1 pic.twitter.com/bHO2xWArrS
— Formula 1 (@F1) July 24, 2022
Sergio Perez je imao nekih problema s bolidom te je počeo gubiti u odnosu na Hamiltona, a Russell iza njega je počeo stizati vozača Red Bulla. Tsunoda je u 12. krugu također bio na promjeni guma, a na vrhu su Verstappen i Leclerc bili konstantno na razmaku od jedne sekunde.
U 16. krugu je u bokseve otišao Max Verstappen te se vratio na sedmu poziciju iza Landa Norrisa. Ipak, vrlo brzo je Max prošao kraj vozača McLarena te nije izgubio previše vremena. Leclerc, s druge strane, nije pratio Verstappena odmah te je ostao na stazi.
LAP 18/53
CHARLES LECLERC IS OUT OF THE RACE!!!
The Ferrari driver hits the wall at Turn 11!#FrenchGP #F1 pic.twitter.com/5SL5xQcmUc
— Formula 1 (@F1) July 24, 2022
U 18. krugu je incident imao Charles Leclerc jer je u 11. zavoju izgubio kontrolu nad bolidom te ja završio u zaštitnoj ogradi. Sigurnosni automobil je izašao na stazu te je većina grida odradila zaustavljanje u boksevima. Leclerc je izašao iz bolida te nije imao većih ozljeda.
Verstappen je preuzeo vodstvo, ispred Hamiltona i Pereza. Sainz i Gasly su jedini bili na medium komponenti guma te je bilo za očekivati kako će u ovoj fazi utrke biti u prednosti u odnosu na druge vozače na tvrdim gumama. Sainz je odmah prošao Norrisa, a krug kasnije i Alonsa.
LAP 24/53
Carlos Sainz has been handed a 5 second time penalty for an unsafe release on Lap 19 #FrenchGP #F1 pic.twitter.com/Cx5MkPMBp2
— Formula 1 (@F1) July 24, 2022
Tsunoda je umirovio bolid zbog velikih oštećenja na bolidu, a u 23. krugu je bio incident između Zhoua i Schumachera te je vozač Alfe Romeo morao u bokseve na promjenu prednjeg krila. Sainz je zaradio kaznu od 5 sekundi zbog nesigurnog puštanja iz bokseva. Zhou je također dobio kaznu kao i Sainz od pet sekundi, ali zbog incidenta sa vozačem Haasa.
U 30. krugu je Sainz uspio proći kraj Russella te je došao do četvrte pozicije. Odmah je vozač Ferrarija ‘pobjegao’ iz DRS-a te je krenuo u ‘lov’ na Pereza ispred njega. Hamilton je imao malih problema te je išao široko na izlasku iz drugog zavoja pa je izgubio dvije sekunde zbog te pogreške.
LAP 37/53
Contact between Latifi and Magnussen 😬
The two continue on in P15 and P16 #FrenchGP #F1 pic.twitter.com/uzwrqBkKGn
— Formula 1 (@F1) July 24, 2022
Nakon nekoliko krugova je Sainz uspio doći u DRS zonu Pereza, ali je zbog brzine na pravcu koju ima Red Bull imao veliki problem prestići. Nicholas Latifi je u 37. krugu pokušao proći Kevina Magnussena te je završio van staze. Obojica su imala manja oštećenja, ali su nastavila utrku. Otišli su u bokseve u krugu nakon incidenta te je Magnussen završio utrku prije vremena.
Sainz je nekoliko krugova kasnije uspio proći kraj Pereza u trenutcima kada je Ferrari odlučio pozvati Sainza u bokseve na još jednu promjenu guma i odrađivanje kazne od pet sekundi. Vratio se na devetu poziciju te je imao puno posla kako bi stigao na petu poziciju ispred Alonsa.
LAP 42/53
RUSSELL AND PEREZ MAKE CONTACT! 😳
The two drivers continue with Perez in P3 and Russell in P4 #FrenchGP #F1 pic.twitter.com/cnIJWXUyuo
— Formula 1 (@F1) July 24, 2022
Perez i Russell su vrlo brzo nakon toga imali dvoboj na stazi te je došlo do laganog kontakta između dvojice vozača. Perez je na kraju pravca išao široko kako bi izbjegao incident, a bilo je vidljivo kako Russell ima brzine da prestigne Pereza, ali na pravcima Mercedes nije mogao parirati Red Bullu.
Sainz je kroz nekoliko krugova došao do Alonsa te je u 48. krugu uspio proći kraj njega uz najbrži krug utrke. Na vrhu poretka je Verstappen imao ugodnu prednost od 10 sekundi u odnosu na Hamiltona na drugoj poziciji, a za treću poziciju su se borili Perez i Russell.
LAP 50/53
RUSSELL OVERTAKES PEREZ FOR P3 👊
Checo is caught sleeping by the virtual safety car restart as the Brit storms past him! #FrenchGP #F1 pic.twitter.com/o5tgLPiWQM
— Formula 1 (@F1) July 24, 2022
U 49. krugu je odustao Zhou zbog problema s bolidom te je virtualni sigurnosni automobil pokazan i svi bolidi su usporili na stazi. Bolid je uklonjen kroz pola kruga, a na kraju samog perioda virtualnog sigurnosnog automobila je Russell iskoristio ‘spavanje’ Pereza te je prestigao Red Bull za treće mjesto na stazi. Do kraja utrke je vozač Mercedesa uspio zadržati Pereza i doći do duplog postolja za Mercedes.
Stroll i Vettel su u zadnjem krugu imali dvoboj na stazi za desetu poziciju i jedan bod, ali je Lance uspio zadržati Vettela iza sebe. Ostatak poretka se nije mijenjao do kraja utrke te je Verstappen došao do pobjede ispred Hamiltona i Russella.
MAX VERSTAPPEN WINS IN FRANCE!!!
A dominant display by the Dutchman who didn't put a foot wrong to take glory at Le Castellet 👊#FrenchGP #F1 @Max33Verstappen @redbullracing pic.twitter.com/1SS1Xj13p1
— Formula 1 (@F1) July 24, 2022
Ja mislim da Charles vise ne moze stici Maxa. Prevelika je razlika da bi Max to propustio. Brz je i dalje, zna i pametno voziti, prevelik je pritisak na Lecu. Jedino da Max 3 ili 4 ne zavrsi, a Lec pobjedi, a to je jako tesko. Matematicki sve je jos moguce, ali…
Kad imaš dvije sekunde prednosti a vozač iza tebe ide na izmjenu guma onda i ti ideš na izmjenu guma i gubiš najviše sekundu i vračaš se na prvu poziciju ali češ sa novim gumama ubrzo opet napraviti tu razliku. Ne razumijem kome tu nešto nije jasno i šta se tu treba razmišljati? Oni iza tebe neka muku muče kako da te stignu, halo samo pokrivaš glavnog konkurenta, radiš što i on radi i ne vidim kakva je tu posebna strategija i taktika potrebna!?
Pa, nije to baš tako, neki bolidi recimo ostvaruju bolje rezultate na srednje tvrdoj komponenti guma a neki na tvrdoj ili mekoj, pa se sljedstveno tome vrše izračuni koliko je potrebno ulazaka u boks i sl.,F1 je nauka u svakom smislu i kopirati strategiju drugog, najblaže kazano je pogrešno, jedan primjer različite strategije je iz prošle sezone, upravo na ovoj stazi je pobjedio Max kada je u zadnjem krugu pobjedio Luisa.
da ali je ferrari pokazao da je generalno brži i bolje čuva gume.. a dobro je komentirao Amadeus… premala je razlika bila da ništa ne naprave, jer, kao što sam jučer napisao, max je unutar dvije sekunde…odlazi u box, ferrari ostaje vani.. max na tvrdim ali novim gumama sad kasni cca 30tak sekundi međutim, na novim gumama, radi brze (brže krugove)… nakon desetak krugova (npr), max smanjuje zaostatak na 20tak sek.. u tom slučaju leclerc ispada iz svojeg pit windowa, jer ulakom u box, gubi prvo mjesto i sad on kasni 10tak sek… to što bi u tom trenutku imao… Read more »
ovakav ferrari nema sanse protiv maxa
farari je dobar
ali vozaci skupo placaju greske
Ako Ferrari nema šanse protiv Maxa to znači da nitko nema šanse protiv Maxa što dalje znači da smatraš kako će Max biti prvak i da mu nitko ne može priprijetiti.
Kako si u 2022. u pogledu takve dominacije? Pitam za frenda.
Danas nisam moga komentirat jer sam radio ali kako sam prognozirao u najavi trke u četvrtak, tako je i bilo, mercedesima dupli podij samo što sam se potajno nadao i najvišoj stepenici ali ipak max ne griješi i to je realnost…..
Ferrari, šta rec osim da im se događa ferrari, imaju bolid brži od RB ali zapizde, šta greškama, šta strategijom, šta malo i nesrecom(sainzu u krivom momentu uleti prvi SC).
A za pereza opet tvrdim, pa nek mi hondaboyi udaraju minuse, da je mali vozač, ili takozvana obicna zavjetrina a ne minisrar obrane, kako ga sektaši vole nazivat…
Francusko naravoučenje. I dosadnjikavu stazu možeš učiniti zanimljivom ako su ti oči prevelike a poniznosti nema. I obična juha ima tajni sastojak. Ferrari ima samo silu u sprženoj ruci i ništa više.
i takav kilav i nikakav ferari ce biti drugi
Ovaj vikend je ferrari četvrti!
Sorry, neće.
Tko manje grijesi taj je pobjednik….ovo danas nisam ocekivao,a jos oba Mercedesa na postolju.zanimljiv kraj….A i bodovno stanje cak i u konstruktorskom djelu
https://youtu.be/1eXssj3ddoo
Cemu tolike optuzbe protiv leclerca?
Mislim da su to OPET zaznuli traljavi stratezi u boxu!!
Zasto cim je max usao u box i vide da skida preko sec po krugu ne zovu leclerca u box?
Imas kontrolu nad utkom a oni izmisljaju toplu vodu!!
A nije prvi put.
Točno, potpisujem, ja zaista nemam riječi za ovog tupoljeva od Binotta, taj nezna osnove taktike a da o strategiji ni ne govorimo!!!
Ja mislim da Binotto ne bira taktiku. Mislim da imaju druge ljude zadužene za to.
Inaki Rueda je glavni strateg
Ja nisam tog mišljenja, po tebi ako Max skoči u bunar Leclerc isto mora skočiti, Max je imao rani ulazak isto kao i u Austriji, Ferrari je imao dobar tempo i nije bilo potrebe za ranom izmjenom. Kasnije bi Leclerc imao svježiji hard i onda bi on pravio razliku isto kao u Austriji, po meni čista greška Leclerca. I Max če pogriješiti samo možda bude kasno za to i možda ne bude tako dramatično, svi su oni ljudi kao mi i greške se događaju. Lp
Max ode u box i vec sljedeci krug u prvom sektoru brzi od leclerca 0.500sec.
U drugom krugu bi max kad leclerc otide box izasao ispred njega i leclercu se stvar zakomplicira.iz jedne komotne situacije gdje je imao 2.500sec prednosti dovede se u situaciju da mora prestici maxa (sto nije lako ali je moguce) ALI cemu riskirati!?
Zasto odmah ne pozvati u box nakon maxa i neka max onda napada,neka on vise trosi gume,vozi se u prljavom zraku!?
Ovako je leclerc forsirao na starim gumama i opet gubio vrijeme i nakraju radi tih losih guma izletio.
Pa i u Austriji je Max bio brži a Leclerc vozio stare istrošene, a kada je Leclerc otišao u box onda je on imao nove a Max već par krugova stare i smanjivao razliku, ili sam ja možda gledao neku drugu utrku?
Ja sam gledao francusku a za austriju smo komentirali u drugom clanku.
da, ali je problem u tom što je max pritiskao 15tak krugova, uništavajući svoje gume i na taj način forsirao leclerca da i on forsira svoj bolid i samog sebe… max je napravio što je trebao, bio je unutar sekunde dvije i otišao u box… mislim da je leclerc trebao odmah otići u box jer sama logika nalaže da ako max ima svježe gume, skidat će zaostatak, pa će doći do situacije da će leclerc sa istrošenim gumama gubiti vrijeme, pa bi nakon ulaska u box (a puno se gubi) izgubio prvu poziciju, do te mjere, da bi pri kraju… Read more »
Da li je Max i u Austriji skidao vrijeme i izašao ispred Leclerca?????
veliku stvar u cijeloj priči igra i sama staza.. francuska je dugačka i brza staza… ali najvažnije je to što se ulaskom u box gubi jako puno vremena… i upravo zato,i zato što je bila premala razlika leclerc je trebao pokrivati taj ulazak.. da je imao razliku npr 6 ili 7 sek (npr), mogao bi možda malo i kalkulirati al ne previše…
Upravo to.prvi si i cekas drugoga i odmah iza njih ti vuces potez i to je to.
Slažem se..razmišljamo slično..ako vodiš najbitnije je pokrivati poteze suparnika..Ferrari umjesto da su pozvali Leclerca na izmjenu guma oni mu sugeriraju da pojača tempo na istrošenjim gumama.
Mislim da je ovo bila prijelomna utrka i da je prvenstvo riješeno..stvari može promijeniti samo neki izvaredni neželjeni događaj koji bi spriječio Maxa da nastupa u ostatku sezone..šteta za Ferrari..imaju jako konkurentan bolid i sa njim se sa dobrom taktikom, bez pravljenja grešaka moglo osvojiti prvenstvo.
Točno, i ovo potpisujem, Ferrari je sam sebe pobijedio!
i ja bi se ovdje potpisao ako je moguce
Sad će početi i sve više kazni za promjene raznih dijelova PJ.
Max cijelu sezonu i Lewis u zadnje vrijeme demonstriraju klasu, brzi su konstantno, ne griješe i uvijek izvuku maksimum. To je razlika između jako brzih vozača (trenutno Leclerc) i najboljih. Možda im se u budućnosti priključi i on ili netko drugi iz grida, možda Norris ili Russell, ali sad je kako je. Šteta što se ne bore za titulu jer bi opet bio show. Max očito Leclerca ne vidi kao ozbiljnog konkurenta za titulu i zato između njih nema tenzija, a to nam u ovoj sezoni nedostaje.
Potpisujem svaku riječ, svaka čast na komentaru
To sam u pocetku prvenstva spomenuo. Postivaju se Max i Leclerc kad ima jos dosta utrka i solidna prednost u prvenstvu. Da je tijesno, bilo bi vatre i sudara na stazi, ugl vatreno krstenje. Ali Max je pametan i igra na sigurno kad Crveni sami sebi pucaju u noge. Zasad mu ni netreba pole.
ne volim maxa al ne mislim da baš podcjenjuje leclerca.. max je odrastao i sad ima jako puno ovakvog psihološkog iskustva, sjetimo se 2021 u borbi sa lewisom… zato sam i napisao (al je stvarno pitanje dal je to bila namjera ili ne, tko zna) da je max odlično napravio kad je cijelo vrijeme stiskao leclerca sve do ulaska u box… misleći pri tome da mu je bilo važno biti unutar sek ili dvije i napraviti undercut…jer realno s tim pritiskom, max je forsirao leclerca da vozi maximalno i da i sam troši gume više nego što bi trebao… a… Read more »
sainc ovaj put kapa dole
covjek se naobilazio cak i jakih bolida
po mome nije bilo potrebe da ga puste prije nego sto prodje bolid
jer bi imao isto mjesto i da su ga pustili poslije
e sad dali je sainc mogao napraviti 5 sekundi razlike za 10 krugova je vrlo diskutabilno
ostalo poznato sviam
lekler sam sebe izbaciio
max uzeo sto mu se pruzilo
luis vozio cijelu trku sam bez borbe
rasel prodao perezu foru
ostali prisutni na stazi
rezime
jos uvijek su ferari i red bul mnogo jaci bolidi
Ajd navedi koga je to Sainz prosao od jakih da mu se kapa skine, mozda Russella koji je na hardu bio?
Pereza dok je imao istrosene medium npr…
Zaboravio na Pereza, nista, skidamo kapu onda Sainzu. Inace Perez je bio tolko konkurentan danas da nije mogao pratit Russella na pocetku utrke.
Prosao je jaki bolid a ne jako ime, sa sekundu bržim bolidom od konkurencije nije nista napravija cijelu trku, i još ono na kraju, bože sačuvaj….
Nije napravio nista cijelu utrku??
Sa 19 mjesta doci na 5to sa ulaskom vise u box (a box nije kratak u fr) od ostatka ekipe + kazna od 5 sec…i za tebe nije napravio nista cijelu utrku….bas me zanima bi li lando bio bolji😉
Ps ako zelis jako ime…prosao ih je nekolicinu 2x samo sto nisu u konkurentnom bolidu….😉
Ma malo sam sam pre negativno nastrojen na pereza pa te emocije izlaze na vidjelo…..
Ps, dobra ova prepiska sa crncom🙂….
Nije bad ali budi objektivan….imam i ja svoje fanove i kad zeznu zeznu…ili cestitam kad pobjedi ne bas dragi vozac…🙂
Ne mogu bit objektivan zato šta se godinama sličnog vozača, ako ne i istog, sprdalo i nazivalo svakakvim a nekad i pogrdnim imenima.
Osobno protiv cheka ko osobe nemam ništa, njegova stvar je ako se ne želi trkat a vjerovatno mu to stoji u govoru, i radi toga i je još uvijek na gridu.
Jbg, taki sam kaki sam…..
Oduvijek se sprda na vozace br.2 (ponekad i s vozacima br.1)…i mene zanima bi li ti ljudi koji se sprdaju* mogli nabrojati tipke na volanu nekog bolida npr.??😄😄
Ma jeeee, za novu godinu u vatikanskom muzeju sam iz metra gledo volan od michaela iz 2003 poklonjen papi na nekoj audijenciji, suze su mi išle od nostalgije neka nisam ferrarista.
(br.1) mislim da znam na šta pikiraš……
Do sljedeceg vikenda🇭🇺 aj bog….
Mislim da je imao istrošene hard gume, ako se dobro sjećam.
Crnac…gume se odnose na sainzove….procitaj razgovor izmesju gigija i mene pa ces shvatiti🙂
Solidna utrka, Max uzeo bez da se oznojio. Ham i Rus na samo 44 boda od Ferrarija, nekome ni sekundu brzi bolid nije dovoljan. Bas bi volio da ih do kraja sezone uhvate i prestignu
jbg
prejak je ferari ove sezone
mercedes zasada tipuje samo na greske u voznji i nepouzdanost ferarija
ali na stazi im ne mogu nista realno
pa sainc obilazi rasela bez problema
a rasel nije naivan vozac
mozete vi lupati minuse
ali stanje je takvo kako je
Koliko znalaca na ovom portalu,koliko su samo neke vozače omalovažavali,druge uzdizali…
Pokušali sedmerostrukog prvaka prikovati za dno..
Ne gledajući da i njihovi puleni i više griješe u superiornim bolidima…za sve triba vrimena,shvatit ćete vi koliko je samo bia talentiran LH za vrime svoje vladavine
Čestitam redbullu,šteta za Ferrari
Leclerc mi je jako drag,ali nije lako biti prvi i biti ustrajan u tome
Za sve kojima je ovaj vikend bia razočaravajući GLAVU GORI !!!
niko nikoga ne omalovazava
provjeri moje postove pa vidi
jednostavno kad imas dobar bolid ti si prvak
mada realno maxu je mnogo teze nego luisu jer ipak ima i proslu i ovu sezonu
pravu konkurenciju
i luis je imao laganih ali i sezona kad je imao konkurenciju kad je trebalo bogami svega i bolida i sposobnosti i srece itd
Pa nigdi ne vidim da sam se referira na tebe,ili da sam te prozvao…onaj tko to radi on će se sam ositit prozvanim
Ne upirem prstom u nikog
pa dobro
mada i ja i ti nekada nekoga kritikujemo a nekada podrzavamo
ja kazem nemoj nikoga vrijedjati i nemoj davati komentare koji samo sluze da budu iz inata nekome mada nemaju veze sa realnoscu
ajde ako se i malo prizeljkije bolji rezultat svoga tima nije problem
Zmijo druže, charles ima mozda i bolji bolid od maxa ali prvenstvo je gotovo, i ja ne razumijem kako neko moze mislit da je dovoljmo imat dominantan bolid i da je stvar riješena, ti si prvak, moraš bit dobar vozač….
“…kako neko moze mislit da je dovoljmo imat dominantan bolid i da je stvar riješena…”
To su, najčešće, oni kojima je najveći domet joystick od playstationa.
Mislim da je leclerc mterijal za prvaka ali mora se riješit dječačke blokade i sazrijet kao osoba( lik po cijeli dan se snima kako igra igrice) i vozač…..
Ne može onako griješit, imola i ovo jucer se šampionu ne smije događat jer za ptotivnika ima luđaka koji ne griješi.
mada vama strucnjacima koji osim djojstika playstationa imaju i realno iskustvo u automobilizmu sigurno ne treba objasnjavati posebno ali za ove ostale ove godine ferari nema dominantan bolid u odnosu na red bul nego na ostatak grida\ da bi ostao u borbi za prvo mjesto leklera savjetuju da pojaca tempo sto on i cini medjutim sa losim gunmama on pravi gresku gubi zadnji dio bolida i ispada iz trke razlika u odnosu na cinjenicu kad imas samo jedan dominantan bolid je u tome sto ti onda ne moras da silis i da se boris a samim tim i voznjom na… Read more »
Ja mislim da obrnuto, ferrari najbolji motor a red bull aero.
U kvalama je sainz u q2 imo nabolje vrijeme kvala 0.8 sekundi brže od lclercovog vremena samo u q3 radi friškog motora, govorim samo brzini….
Znači, nisu ni talijani baš za sve krivi… S ovakvim bolidom čak bi i Mazepin imao više pobjeda od Čarlija…
Jako loš vozač i to je to…
Za takav bolid kak crveni sad imaju, najbolja postava bila bi Vettel/Alonso… Pomeli bi ih u potpunosti.
Al nalupa svega u komentaru… Koga bi to Alonso i Vettel pomeli u ovom Ferrariju ?
Alonso i Vettel imaju toliko iskustva da bi znali cijeniti brzinu koju taj bolid ima, ali znaju i misliti svojim glavama da znaju da je i 2.mjesto jako dobar rezultat, i da je sezona više od jedne utrke.
Slazem se u potpunosti sa svime sto si napisao, ali treba dati priliku i Leclercu… mlad je, a svi su oni grijesili u njegovim godinama p tako i Vettel i Alonso … Leclerc je jako brz vozac za jedan krug, mozda i najbrzi na gridu po sirovoj brzini za jedan krug, ali treba mu samo iskustva u utrkama da ne radi gluposti kao i danas i bit ce on odlican paket vozaca… I da , mislim da bilo tko da vozi podjednako brz bolid kao Max, jako jako tesko bi dobio Maxa… Max je izrastao u zvjer od vozaca ,… Read more »
Leclerca je dobar vozač al izgori u toj želji za pobjedom i da bude šampion treba mu jos kvalitetnog iskustva a Ferrari ko Ferrari standardno izgubljeni loši i sami sebi skaču u vreću preglupe greške odluke prave iznova iznova
Max standardno dobar iskoristio priliku koja mu se ukazala daš mu prst on uzme prst ne želi cijelu ruku i ako ovako nastavi odbraniti će titulu kvalitetniji je vozač dosta od leclerca
Mercedes se popravlja iz trke u trku isto kao i max uzimaju sta im se ukaže i zadovoljni su tim sto dobiju greškama drugim svjesni su koliko mogu
Max tako pametno vozi i zna gdje su granice mogucnosti vidjelo se i danas dok je napadao, nije koristio maximum od “linije napada” nego je u nekim zavojima namjerno gubio brzinu jer i sam zna da je ta sama borba ispred njega zapravo borba na duze staze pa se tako i ponasao.
Zadnjeg desteljeca smo konstantno slusali zalopojke i gledali suze ferrarievih simpaca o Hamiltonovom bolidu koji je bio najdominantniji na gridu i kako je samo zbog njega osvajao naslove, danas ferrari ima takav bolid no ne i takvog vozaca.
Sezona je gotova i s njom ferrarieva dobra sansa za naslov koju nece imati tako skoro jer ce Mercedes u sljedecoj biti bolji, McLaren ce napokon dobiti svoj moderni zracni tunel koji ce im sigurno vise pomoci u aerodinamici, ni Renault nece samo sudjelovati vec je i njima krajnji cilj pobjeđivati, a o Red Bullu i njihovim inzinjerima se ionako sve zna
Usporedjivati danasnji Ferrari s Mercedesom do 2021. je ludost, nema veze s vezom … Drugo je imati dominantan bolid, a sasvim drugo konkurentan bolid … Nauciti ces razliku 😉
najbrzi bolid na gridu je najbrzi bolid na gridu bez obzira na godinu i daj ostavi se razgovora sa visoka s drugima jer te u zivotu zaista nitko nece volit. Razlika između Mercedesa I red Bulla prosle sezone uopce nije bila velika i svodila se sa utrke na utrku. Nekad je zavisno od staze bolji bolid imo red bull, a nekad mercedes no ti to ocito ne mozes shvatit jer ne razumijes postavke bolida i staze na kojima se utrke voze.. Ovdje je jos vec razlika jer je ocito da Red Bull ima slabiji bolid na svakoj stazi i po… Read more »
Smiri se … Ne znam od kud ti zakljucak da gledam s visoka, davanje nekome savjet da pogleda siru sliku nema veze s time da ih se gleda s visoka, samo iskompleksirane osobe to mogu shvatiti na taj nacin da ih se gleda s visoka, ali nebitno u ovoj prici … Vidim spominjes Hamiltona i Mercedes i osvajanje njegovih naslova kao da je on cuda pravio , on je imao dominantan bolid 7 godina … Jel ti shvacas razliku izmedju dominantnog i konkurentnog bolida … U pravu si prosle godine su bili konkurentni za naslov s RB i ovisilo je… Read more »
Vratimo se u 2005.
Kimi 8 pobjeda
Montoya 1 pobjeda
McLaren je te 2005 definitivno bio najbrži bolid na gridu. Da li je Kimi izgubio naslov zbog toga što je bio loš vozač ili ga je nepouzdanost McLarena koštala naslova?
Montoya 2005 3 pobjede ne 1 kimi 7 alonso 7 sumaher 1 fisichela 1
Moja greška, uglavnom McLaren je bio najbrži ali i nepouzdan bolid, grešio je i Kimi ali je više bodova izgubio zbog nepouzdanosti.
Bravo šarls tako šamponi voze a postati ćeš šampion nikad
Stari moj sta rade ovi u ferariju poklonili su 3. Mjesto , u trenutku dodira russela i pereza imao je 5.5 sekundi prednosti i oni njega zovu u boks a teoretski nemoguće nadoknaditi to ma kakve god gume imao. Amaterizam na najjače
MORAO je u boks odraditi kaznu od 5 sekundi radi ranijeg nesigurnog izlaska iz boksa!
Legendo .. nije morao u boks odraditi kaznu nije to stop and go 5 sekundi. Da nije otišao u boks 5 sekundi bi mu se nadodalo na kraju utrke.
Nije da te kontriram samo zelim znati, no ni sam sainz niti itko od komentatora nakon utrke negovori ovo sto ti govoris!
Ako je istina to sto kazes onda u ferariju nisu toliko u$rali no ostali dokazi govore drugacije…
Da je ostao na stazi nakon dodanih 5 sekundi bi svakako pao na peto mjesto, tako da su ovako barem bod za najbrži krug uzeli Verstappenu. Izgubio bi tempo, potrošio bi gume, a ne bi stvorio dovoljnu prednost da ostane ispred Pereza i Russella nakon dodavanja 5 sekundi. Eto jedino nije imao sreće jer je koji krug kasnije nastupio VSC, ali i da su pod VSC otišli u boks isto bi se vjerojatno završilo – bio bi peti. Ukratko, kazna ih je koštala postolja, ne drugi odlazak u boks
Zašto to.mislis da bi pao nakon dodatnih 5 sekundi. Pa imao je 5.5 sekundi prednosti nad perezom i ruselom i imao je dobar tempo a ova dvojica su gubila vrijeme boreći se.. tako da… Ali ok.. po meni odluka nema veze sa mozgom a to su rekli i 2 komentatora i rosberg
Nije niti u jednom trenutku imao 5.5 sekundi ispred njih dvojice, a niti je mogao toliko nabiti prednosti do trenutka kad bi do kraja potrošio gume jer mu je prednja desna već dotad bila dobro potrošena. Da nije imao kazne, ulazak u boks bi bio nepotreban i sa potrošenim gumama na ovoj stazi bi lako obranio poziciju ispred Pereza i Russella, ovako kakva je korist braniti sekundu-dvije prednosti kad bi svakako završio iza njih zbog kazne
Evo Binottove izjave, on ipak ima više informacija nego itko izvana, a komentatori će uvijek reći ono što im u tom trenutku padne na pamet bez dublje analize.
https://www.gp1.hr/2022/07/binotto-ne-mozemo-si-vise-priustiti-pogreske/
Leclerc je izgubio tako u spanjolskoj monaku azerbejdanu kanadi i sada francuska au revoir
Crveni pozeri subotom slika, nedjeljom druga prica. Sainz je po meni bolji vozac od razvikanog Leclerca, koji je kao glavni izazivac Maxu, a ustvari izgleda neki prosjecni vozac. Maxu ni netreba zasad pole, pusti Leca ispred i cekaj da ode u zid. Provjereno vise puta. Prije ce Sainz zaprijetiti Maxu nego Charles, ako mu dopuste iz crvenog boxa da prode Crvenog pozera. Mercedesi se dizu svaku utrku ali jos su 3. ekipa i dalje. Max grabi svoj naslov polako ali sigurno, kao i tim Red Bulla.
Politika… politika u ferariju, svi znamo za vezu todta i malog leclerca. Zbog te politike su i morali potjerati vettela
Čestitke prvoj trojici, Razočaran sam Ferrarijem. Nije mi jasan Carlosov rani ulazak u boks i prelazak na strateški lošije gume umjesto da uzmu maksimalno pozicija na stazi i očiste stazu najbržem bolidu. I onda ponovno u drugom dijelu utrke gube vrijeme iza sporijih auta i kad se konačno uspiju probiti na treće mjesto odluče se za boks bez ikakve šanse da se vrate na poziciju koju trenutno drže. Uz malo više strateške ozbiljnosti Carlos je mogao pobijediti. Do kraja prvenstva ima još puno bodova za sakupiti, Ferrari ima najbrži bolid, ali uz ovakav pristup i konstantne greške šanse da preokrenu… Read more »
Realno realno
Carlosov rani ulazak je posljedica SC kojeg je izazvao Leclerc, da u tom trenutku nije ušao u box opet bi komentari bili kako je box nesposoban i nisu ga zvali na izmjenu. Carlos je utrku startao na Hardu i da je na izmjeni uzeo Hard svakako bi morao još jednom u box jer koliko znam vozač tokom utrke mora voziti na 2 komponente, s obzirom da su svi prešli na hard Carlos je na medium bio najbrži. Carlos je imao 5sec kazne zbog nesigurnog izlaska iz boxa a kako je jedva prestigao Pereza njegov medium je već bio star 20+… Read more »
Ima tu dosta što bi bilo kad bi bilo ali neko moje promišljanje je sljedeće: Ako krećeš u utrku u kojoj se moraš probijati s kraja poretka za početak ne bih uzeo hard, a to ću objasniti kasnije. Ako se već odluičiš za hard očito ideš na dugi prvi stint i u tom slučaju bez obzira što se izvanrednog događa na stazi niti ne razmišljaš o boksu do polovice utrke jer si automatski produžuješ vrijeme utrke za prvi boravak u boksu jer prihvaćaš dodatni ulazak u boks. Ranim ulaskom u boks Sainzu ušpara 10-15 sekundi zbog kraćeg boksa za vrijeme… Read more »
Po meni je SC besplatan ulazak u box jer su to svi napravili osim Maxa i dečki iz HAAS-a koji su to obavili koji krug prije, Carlos bi imao jošlošiji rezultat od 5 mjesta da nije tad otišao u box jer on ima hard star 18 krugova dok bi svi ostali imali nove gume a samim time i bolja vremena od Carlosa. Već sam gore napisao da je trebao u box 4-5 krugova prije jer je gubio vrijeme iza Pereza, jedino su tu zeznuli.
Ja smatram da Sainz nije mogao nikako biti lošiji od 5 mjesta – vidi zaostatke na kraju utrke, a za drugi ulazak u boks je izgubio barem 30ak sekundi znači koliko god kratki bio prvi ulazak u boks nije bio besplatan. Previše je pitanja što bi bilo kad bi bilo i o tome nema smisla raspravljati i gubiti vrijeme. Ja sam svoje viđenje iznio i ok mi je ako se ne slažeš s tim jer se ja isto tako ne slažem u potpunosti sa tvojim mišljenjem. Slažemo se barem oko prekasne odluke za drugi Carlosov ulazak u boks i da… Read more »
Nisam do sada bio u tom ebes ferari bandwagonu i stratege al evo ovo danas je puno i previse i to je blago receno.
https://9gag.com/gag/awzWy34
Sve mi se čini da F1 trebalo kakvo stateško partnerstvo. Recimo Red Bulla i Toyote i Bara i Audija. Ali sa podijednakim snagama motora. Da se vidi tko je tko od vozača u formuli. Hvala Lijepa.
Upravo zato je i stvoren ovaj salary cup u kojem sve momcadi mogu potrositi istu svotu novca.
Sad ces vidjeti u 2. djelu sezone tko je najbolje iskoristio svoj novac jer mnogi su vec blizu limita
“Da se vidi tko je tko od vozača u formuli.”
Moze se to procjeniti i ovako na “suvo” nema potrebe da svi imaju iste motore mada bi to bilo savrseno. Recimo svi imaju isti motor a sama sasija je na inzinjerima i nadogradnjama. Mozda je to pravi put?
Opet bi se trazile milisekunde i riskiralo na svim podrucjima i tada bi vozac jos vise dosao u prvi plan nego sto je to dns.
Ne nije njegova greška nego samo njegova Iša je priko ruba u isto da su išli prvi u boks i riješili sve probleme
Ali nisu
Koja naivčina od vozača
Mislio sam da si bar malo bolji
Ali nisi
Šta reći, da neko ovoliko nereće može imati dok vodi trku…. Za ne povjerovati! Sumnjam da je njegova greška bila, čim se onako proderao zbog gasa. Ne isklučujem to, ali sumnjam. Ali ako je stvarno opet bio problem ga, a imali su dvije sedmice da to riješe, onda neka sami izađu iz prevenstva. Međutim, na kraju krajeva to je i nebitno. Ogromna je prednost Verstappena i vjerovatno Lecov glavni zadatak je sad sačuvati drugu poziciju u prvenstvu.
Pa sam je rekao da je njegova greška
Pa sve i da je njegova greška, oprošteno mu je. Vettel je istu grešku napravio kao četverotruki svjetski prvak sa toliko iskustva… Još koliko je Ferrari puta zeznuo Leca ove sezone ovakva greška je čak i prirodan splet okolnosti.
Tebi kao fanu Ferrarija je normalno da nitko više ni ne očekuje da Čarli završi svaku utrku, jer se zna da je nesposoban za to…?!
Meni je čudno kad oba završe…
Nesposoban??? Nevjerovatno je to da ljudi na osnovu jedne lošije trke počnu pljuvati na sva usta i zaborave na 10 dobrih koje je prije toga odvozio. Čovjek vozi čitavu sezonu na najvišem mogućem nivou. U Španiji uzme pole, vodi ubjedljivo trku i crkne mu motor. U Monacu isto uzme pole ubjedljivo, vodi ubjedljivo i zeznu ga sa taktikom. U Bakuu uzme pole na stazi koja odgovara Red Bullu, isto vodi trku i rikne mu motor. Šta je on tu još trebao uraditi?? Možete li stručnjaci da mi objasnite, ako nije belaj. I na kraju, nakon svih tih pehova u Austriji… Read more »
I da, zaboravio sam Britaniju gdje su ga isto zeznuli sa taktikom. Tu je sa oštećenim bolidom bio najbrži na stazi i imao je pobjedu u džepu.
Meni se čini da on radi greške pod pritiskom a toga su svjesni i u RB. Danas je to bilo više nego očito, Max stalno pritišče ali bez pravog napada i stalno prisiljava Leclerca da vozi na granici.
Prvo “ego” odglumi da nije kriv pa se prodere u slusalicu napravi malo drame, malo i zbog tih silnih gledatelja da im slaze u trenutku, da im olaksa, malo da ih pridobije…… Ali nakon 20 minuta u interviewu sam priznaje pogresku i svaka mu cast na tome!! To je i JEDINI izlaz, jedini nacin da se prebrodi nesto a to je priznanje da se pogrijesilo! Potpuno i ponizno priznanje, neki bi rekli “prihvacanje odgovornosti” je jedini nacin da se prebrodi. Veliki respect Leclercu na ovome jer samo ako priznas pogresku mozes napredovati kao osoba! Ako neces, ostati ces na istom… Read more »
Sljedeci tjedan madarska nadajmo se boljoj utrci prije pauze
Mozda je ovo zadnja vn francuske na ovoj stazi zele nicu ulicnu stazu….ove sezone su najbolje utrke bile bahrein s arabia silverstone austria ….
Utrka nije bila bas sadrzajna kao prosle 2 sta rec za ferrari adios prvenstvo .svaki put naprave greske i kvarove pomutnje u boksevima.leclerc je prosuo vec 4 pole postiona tako ce tesko do naslova.max ce se brzo odvojiti i rijesiti prvenstvo.cijelu sezonu red bul i ferari …
Svaka cast za verstapena,rusella i sainza…..bas svaka cast
Al ipak ovaj Alonso i Hamilton su tate za njih sve haha
Ostanimo pozitivni
Sacuvali smo motor u Leklerovom bolidu
Jbt ak nismo prosuli 100 bodova vise od Bulla nismo nista
Sainz a jbg da mu pukla guma onda bi rekli htjeli su previse
Ugl pozitiva u norm utrci za nas moglo je lagano P1
Dogodilo se tocno to, fer u kombinaciji veceg downforcea i visokih temperatura je jedini jeo gume od cijelog grida! na tocno tom mjestu gdje je najvece opterecenje i to kod oba bolida i kod leca i kod sainza. I zasto su sainza pozvali u box ja nerazumijem, jedino ako tih 5 sec kazne nije MORAO odraditi u boxu naspram dodanog vremena na kraju trke??! Perez zadnje 2,3 trke je u ocajnoj formi nije ni usao hamu u drs zonu a kamoli ga napao vrlo vrlo lose a vozio se cijelu trku iza njega. Max se odljepljuje od hama a perez… Read more »
Pozdrav svim navinacima Ferraria!! IZDRZITE sa ovim vodstvom!!
Bravo za russella i mercedes!!!
Bravo Max .Bravo Mercedes .