Binotto: Ne možemo si više priuštiti pogreške

Nakon još jedne teške utrke za Ferrari u kojoj je Carlos Sainz morao krenuti sa začelja zbog promjene motora, a Charles Leclerc odustao nakon pogreške i izlijetanja, šef momčadi Mattia Binotto pokušava zadržati pozitivnu atmosferu i vedar duh u ekipi.

Pozitivno je da Ferrari ima dobar paket, brz bolid, no greške vozača i problemi s pouzdanosti su ekipu doveli u situaciju da debelo zaostaju u oba prvenstva. Po tom pitanju, Mattia je bio zadovoljan.

“Mislim da imamo dobre performanse. Potrošnja guma je opet bila ključna. Nakon 15 krugova Charles je vozio dobro i gradio prednost po dvije-tri desetinke po krugu pred Maxom koji je išao ranije u boks te smo mi produžili stint. Pogreška, događa se, kao što smo imali problema s pouzdanosti. Kao što sam rekao Charlesu, učinili smo si život težim, no mislim da će biti bolje u budućnosti.”

“To je bila čista vozačka pogreška. Postoji proces pri odabiru brzine unazad, a papučica gasa je zaglavila zbog čega nije mogao ići unazad.”

U završnici utrke, kad je Sainz napadao Pereza za treće mjesto, u Ferrariju su razbijali glavu pitanjem treba li pozvati Španjolca u boks po novi set srednje mekih guma ili ga ostaviti do kraja utrke na setu srednje mekih guma koje je imao od 17. kruga. Odlučili su se ipak ga pozvati u boks, i to krug nakon pretjecanja Pereza za treće mjesto. Mnogi stručni komentatori su se pitali jesu li u Ferrariju dobro promislili prije tog poteza te je li to bio pravi izbor.

“Ne osjećamo da je to pravi izbor, znamo da je to pravi izbor. Gume su bile pri kraju životnog vijeka, te nismo htjeli riskirati sa završavanjem utrke na tom setu guma. Ne bi imao tempo da stvori prednost od pet sekundi i još se bori za drugo mjesto, a zaustavljanjem u boksu smo uzeli i najbrži krug i dodatni bod. Mislim da je to bila najsigurnija i prava odluka koju smo donijeli.”

“Ne mislim da smo izgubili pozicije. Da je ostao do kraja imao bi tempo oko 37.9, te ne bi stvorio dovoljno prednosti.”

Nema previše vremena za analizu, sljedeća utrka u Mađarskoj je već sljedeći vikend. Po karakteristikama bi trebala odgovarati Ferrarijevu bolidu, a i Binotto s velikim optimizmom najavljuje sljedeću utrku.

“Uvijek naučimo nešto novo i postoji prostor za napredak. Korak po korak postajemo bolji. Osim toga, pokazali smo da imamo brz i vrlo kompetitivan bolid. Fokusirani smo na utrku u Mađarskoj. Idemo po 1-2, zašto ne?”

“Ne mislim da će u Mađarskoj biti toplije nego u ovoj utrci. Unatoč uvjetima, bolid je bio dobar. Idemo s maksimalnim downforceom, što je suprotno od ovoga što smo imali ovdje. Znamo da je Mađarska nemilosrdna prema gumama, lako se pregrijavaju, pogotovo prednje gume. Po tom pitanju, slično kao danas, a danas smo imali dobar tempo.”

“Ne možemo si više priuštiti pogreške. Korak po korak, utrku po utrku, ostat ćemo fokusirani. Idemo pobijediti preostale utrke do kraja, to nam jedino preostaje,” zaključio je Binotto.

Pretplati se
Obavijesti o
6 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Webmaster

Bojim se da nisi u pravu,nažalost.

amadeus2022

E pa ne vjerujem, Binoto kaže da su Sainzove gume bile pri kraju životnog vijeka i da su ga zato zvali u box. Majstore, a kakve su gume bile od Leclerca? I niste ga zvali u box kad je Max napravio izmjenu i box je isključivi krivac za Leclercovo izlijetanje. Samo su trebali raditi sve isto što radi i RB i uvijek bi bili ispred. Stvarno velika pamet za to treba!

Yukihonda

Leco imaš brzinu… ali još si zelen po pitanju guma i njihove potrošnje..
nisi ti ništa bio brži od Maxa… nego je” ludi” Max bio pametniji… on je usporio a ti forsirao veliku razliku.. koštalo te izletanja.. to si ponovi više puta..
bilo bi ti dovoljno da si izvan drs zone.. i onako se teško obilazilo… poklanjaš svoje sigurne pobjede… pamet u glavu… nije sve u jednom krugu…
na kraju će te se boriti sa mećkom…

Emil

Vrijeme je da Ferica promjeni boju. Ova crvena definitivno donosi višedesetljetnu nesreću. Ništa tu ne pomaže, ni prvaci, ni mladi lavovi, ni performanse, ni tradicija, ni lova do krova, ni zabavni parkovi, ni propali plemići, Fiat im je samo loša reklama. Sve je manje vjere a sve više sprdnje. Nema tu više srca, samo sitničavi interesi, a gdje nema srca nema ni krvi. Dakle crvena nije boja za ovaj tim.
Možda jedan dan, ali teško je više vjerovat…

robif
Max8

I drugu sezonu za redom će Max u slabijem bolidu do naslova. Jedini koga to više peće od crvene ekipe je Ljuiz’d 6

Related Posts
6
0
Would love your thoughts, please comment.x